Αναρτήθηκε από: Manos S. | 15 Ιουνίου , 2007

Ένας μπαμπάς, που μεγαλώνει παρέα με τα παιδιά του!

Και να που ξεκινάω.

Είμαι ο Μάνος.  Ένας Μάνος, μέσα σε πολλούς Μάνους, που ξεκινάει να γίνετε blogger την μέρα που πέθανε ένας άλλος Μάνος, ο Μάνος Χατζιδάκις. 15 Ιουνίου.

Ένας Μάνος που δεν είναι μόνος. Παντρεύτηκε σε μικρή (για τα σημερινά δεδομένα) ηλικία, στα 25 του, και απέκτησε το πρώτο του αγόρι προτού κλείσει τα 28.  Πριν μία βδομάδα γιόρτασαμε τα τρίτα γενέθλια του υιού μου του μοναδικού, την ώρα που σε 3-3 1/2 μήνες αναμένω τη κορούλα μου.

Να πω πως μπήκα γρήγορα στα βάσανα; Μπα…..

Να πω πως δεν τα ήθελα όλα αυτά; Μπα…..

Να πω πως δεν ήμουν έτοιμος; Μπα….

Μόνο που τα ήθελα σχεδόν όλα πιο οργανωμένα. Ίσως να έπρεπε να είχα κάνει «καβάντζα» οικονομική πιο νωρίς. Έλα όμως που ένιωθα έτοιμος. Να «ζήσω ελεύθερο πουλί» δεν ήθελα, να κάνω παιδί στα 40 μου (η διαφορά ηλικίας με τον δικό μου πατέρα) δεν ήθελα. Να πω πως δεν έζησα την ζωή μου;

Νομίζω πως δεν έκανα έφηβος. Από τα 16 μου να δουλεύω σερβιτόρος για να πάρω μηχανάκι. Μετά delivery στην ίδια ψησταριά. Κι έπειτα σε πιτσαρίες. Και κάθε βράδι, μετά την δουλειά ξενύχτια. Και να μαζεύω μία μία τις δραχμές, και να τις χαλάω όλες μαζί… Και παρέα με φοιτητές…

Και φυσικά μου άρεσαν οι μεγαλύτερες κοπέλες. Δεν μπορούσα τις συνομίληκες μου. Απο τα 16 μου με 20αρα. Και αυτό συνεχίστηκε μέχρι που παντρεύτηκα….μεγαλύτερη μου φυσικά!

Οι ασχολίες μου; Να βγάζω λεφτά και να τα χαλάω αμέσως. Κι όταν λέμε αμέσως, εννοούμε ΑΜΕΣΩΣ. Τουλάχιστον τώρα πια, προσπαθώ να τα χαλάω σε επενδύσεις. Να πάρουμε κανα σπιτάκι. Η’ και όχι επενδύσεις. Να πάρουμε καλό αμάξι. Και όταν λεω καλό, εννοώ οικογενειακό και γερό σαν τανκς για να μην πάθει τίποτα η οικογένεια ότι και αν συμβεί.

Είναι όμως λίγος καιρός, που κάτι έχω πάθει.

Π.χ. θέλω να βγαίνω έξω με τους φίλους μου. Ποιος; Εγώ, ο σπιτόσκυλος. Που από τα 18 μου σχεδόν μένω μόνος (εξαίρεση το φανταριλίκι)και διοργανώνω σπιτικές βραδιές.

Θέλω να βάλω σκουλαρίκι. Έλα μ&^$% στον τόπο σου.

Να αγοράσω διθέσιο σπορ αμάξι.

Τι έχω πάθει; Μήπως αρνούμαι να μεγαλώσω; Μήπως με φοβίζουν οι ευθύνες; Μήπως…βιάστικα να μεγαλώσω και τώρα ξαναμικραίνω;

Μήπως δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω, αλλά φταίει η ζωή που είναι μικρή όπως είπε και ο Θαλασσινός???

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!!!

Responses

  1. αντιγραφέααααααααααα ! ! ! 😀 😀 😀 Καλορίζικο.

  2. Γι’ αυτό περνάς την «οργισμένη σου εφηβεία» τώρα, αδελφέ;;;;

  3. Τσούπ και ο Μάνος…
    Καλορίζικο το blog Μάνο
    Αν έπιασα σωστά την συγγένεια, είσαι ο θείος του καλλιτέχνη Άκη και ο αδερφός της Νατάσας…
    Σωστά;

  4. Εγώ το ποστ που ήθελα να γράψω εδω, το γραψα στο προηγούμενο χαχχαχχ (ως συνήθως)

  5. Allu Fun Marx thanks για το καλωσόρισμα. Ελπίζω να μάθω κάποια στιγμή ΜΟΝΟΣ ομως, όχι σαν την αδερφούλα μου…
    Μαριλένα δεν πειράζει… 🙂

  6. ΧΑ ! ! ! Ξανά!!! 🙂

  7. Αδέλφια είστε!? Αααα… ΜΑΛΙΣΤΑ!
    Μάνο, το κείμενό σου με σόκαρε λίγο… Μου θυμίζεις τον εαυτό μου…

    Πάντως να ξέρεις ότι δεν είναι κακό να βγαίνεις με τους φίλους σου, ούτε να αγοράσεις διθέσιο αμάξι (εκτώς αν είναι Γαλλικό)… σημασία έχει να ζεις την ζωή και να κάνεις αυτό που αγαπάς, χωρίς όμως να πληγώσεις κανέναν… και πάλι καλώς ήρθες! ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ! 😀

  8. Κώστα, όπως λέω και σε άλλο post (σου θυμίζει τίποτα;) αδέρφια είμαστε ΟΛΟΙ εκεί μέσα. Έχετε χάσει την αποκλειστικότητα οι 3 σας. Αλλά δυστυχώς, με το natassaki, είμαστε λίγο περισσότερο….
    Όσο για το γαλλικό αυτοκίνητο, δεν είσαι καλά… Πριν αγοράσω το γερμανικό που έχω τώρα, είχα ένα Picasso, και το είχα πληρώσει ΑΚΡΙΒΑ! Καμμένος από το SAXO ε; Το πούλησες εν τέλει;

  9. Τα χρόνια πολλά σε σενα επιβάλλονται σήμερα!!!

  10. Mπααα δεν το πούλησα. Αλλά το όχι Γαλλικό πήγαινε στα κάμπριο…

  11. Και το Picasso με ανοιγόμενη οροφή το είχα πάρει. Τρία χρόνια εγγύηση. Και στα 3 έτη και 3 μήνες, κάηκε το μοτέρ=1600 ευρώ!

  12. ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!! (χεχεχεχε!:D)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

