Αναρτήθηκε από: Manos S. | 17 Ιουνίου , 2007

Άλλος ένας γάμος.

Χτες το βράδι που λέτε, είχαμε άλλον έναν γάμο. Έναν από τους πολλούς που έχουμε αυτόν και τον άλλο μήνα.

Τι κακό και αυτό. Επειδή λέει του χρόνου είναι δίσεκτο έτος, πρέπει όλοι να παντρευτούν φέτος. Λες και όλα τα διαζύγια που «εκτελούνται» τελευταία, φταίει το δίσεκτο. Πολλά δίσεκτα χρόνια ύπαρχουν….

Πήγαμε λοιπόν στην Αγία Φωτεινή στη Νέα Σμύρνη. Στις 6 ο γάμος. Πολύ ζέστη χτες. Και ξαφνικά έπιασαν και κάτι σταγόνες για 3 λεπτά… Πολύ ωραία εκκλησία όμως. Ωραίο ξυλόγλυπτο τέμπλο, έχουν κάνει και ένα καμπαναριό απ’ έξω σούπερ! Τώρα πόσο πλήρωσε το ζευγάρι; Θα μάθω και θα σας πω.

Μετά τον γάμο πήγαμε να αφήσουμε τον μικρό στα πεθερικά μου, για να πάμε στο τραπέζι. Σε ένα ξενοδοχείο στον Λαιμό. Και εδώ αρχίζουν τα καλαααά. Στρίβω και βλέπω ένα περιπολικό της δημοτικής αστυνομίας Βουλιαγμένης απ’ έξω. Την κάτσαμε την βάρκα λέω. Τώρα που θα παρκάρω; Έξω απο το ξενοδοχείο κάποια αυτοκίνητα είχαν κλήση στο παρ-μπριζ. Όχι όλα όμως, σχεδόν ένα παρά ένα.  Να όμως κάτι καλά παιδάκια με κίτρινο γιλέκο, παρκαδόροι του hotel. (όπου Π=παρκαδόρος, όπου Μ=Μάνος)

Μ.-Γεια σας. Είμαστε για τον γάμο.

Π.-Για ποιον γάμο από όλους.

Μ.-Του τάδε. (μην εκθέσω και τα παιδιά) 

Π.-Πάρτε  πράγματα αξίας από μέσα αν έχετε και αφήστε μου τα κλειδιά.

Μ.-Οκ. Να σας ρωτήσω κάτι; Αυτοί γιατί έχουν κλήση; Δεν πιστεύω να πάρω κι εγώ.

Π.-Δεν ξέρω κύριε. Δεν μας τα άφησαν αυτοί. Μόνοι τους τα πάρκαραν. Εσείς όμως μην ανησυχείτε. Αναλαμβάνουμε εμείς.

Μ.-Και οι άλλοι γιατί δεν έχουν;

Π.-Αυτοί είναι «δικοί μας».

Αφήνω λοιπόν το αμάξι κι εγώ, και βλέπω να το παρκάρουν παραδίπλα από ένα με κλήση. Το τσέκαρα πάλι. Ξανάρθε κάποια στιγμή το περιπολικό και έγραψε κάποιον. Μόνο έναν όμως….

Κι επειδή σήμερα είναι η μέρα του πατέρα, και είναι λάθος νομίζω να παινέψω την σημαντική δουλειά μας, παραθέτω ένα link του natassaki, που εκτός των γραμμένων έχει και ένα τραγούδι που όποτε το ακούω κλαίω ΓΟΕΡΑ! Είναι σαν να το έγραψα εγώ.

Responses

  1. Καλημέρα αδερφούλη! Χρόνια πολλά!Αν και εσύ είσαι απ’ αυτούς που γιορτάζουν κάθε μέρα… 😉
    (το mail μου το είδες;)

  2. Χρόνια Πολλά 🙂

  3. Καλό σου βράδυ και μια και γλύτωσες την κλήση αύριο πρωί πρωί κάνε δώρο στον εαυτό σου ένα σκουλαρίκι, το αξίζεις. Άσε που ένας παλιός ινδιάνικος μύθος λέει ότι ένα σκουλαρίκι στ’ αντρικό αυτί ξορκίζει τα δίσεκτα έτη και όχι μόνο.:)

  4. Natassaki και Μαριλενα ευχαριστώ πολυ!
    nerina λες ε; Θα με κρεμασει ο πατέρας μου γμτ…

  5. 🙂

  6. Eίδες τι ωραία συνεργάζονται οι άνθρωποι μεταξύ τους όταν θέλουν;
    Τέλεια η συνεργασία παρκαδόρων – δημοτικής αστυνομίας!!!
    Με το αζημίωτο φυσικά…

  7. Φταίμε και μεις…το τσίμπησαν το 10ρικάκι από μένα επειδή «γλίτωσα» την κλήση και μου «φύλαγαν» το αμάξι Allu Fun Marx

  8. Το έχεις δει το βίντεο;

    «Μπαίνει μέσα, με κράνος, με όπλο και με λέει Ληστεία και τον λέω: Πλάκα με κάνεις;»

    Ακούς εκεί mpampakas!

    χαχαχαχαχαχα 😉

    (αν τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται τότε είσαι ΠΕΛΩΡΙΟΣ συνάδελφε!!!)

  9. Η αλήθεια είναι συνάδελφε(πατέρα), πως έχω διαβάσει το blog σου (έχω λίγο καιρό να μπω), όμως όταν έγραψα το mpampakas δεν το σκέφτηκα ΚΑΝ. Μετά η αδερφή μου, μου θύμησε το δικό σου και άλλαξα την υπογραφή μου σε Manos S. αμέσως. Τώρα αν συναντήθηκε το πνεύμα μου με το δικό σου (εσύ προηγείσαι όμως ΣΙΓΟΥΡΑ) τι να πω. Μάλλον το είχα στο βάθος του μυαλού μου όταν το είχα δει σε σένα και μου βγήκε έτσι απλά. Αν υπάρχει prob πάντως το αλλάζω ευχαρίστως και ζητάω και συγγνώμη!

  10. Κι από μένα να ζητήσεις: δεν υπάρχει λόγος, αλλά μου αρέσει τόοοοσο πολύ όταν μου ζητάνε συγνώμη.
    Και δεν συγχωρώ και εύκολα 😛

  11. Μαριλένα από σένα; Δεν πας καλά.
    Αααααα τώρα που το θυμήθηκα….για τη χελωνοεκδρομή, έμαθα πως ΜΟΝΟ η δικιά σου και η Δήμητρα έκατσαν σε ξεχωριστες θέσεις… Επειδή ήταν ΑΤΑΚΤΕΣ. Όλα τα άλλα παιδάκια έκατσαν με τα φιλαράκια τους.
    Και μετά από αυτά τα νέα ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΑΦ. ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟΣ… Αυτή η νεολαία θα μας σώσει, όχι η ανηψιά μου που καθόταν ήσυχα ήσυχα…

  12. @ Μαριλένα: συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη,συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη,συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη,συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη…έτσι να την έχεις, προκαταβολικά! 😉

  13. Αδερφούλα, τα ληγμένα σου και στο blog σου ΓΡΗΓΟΡΑ!

  14. Να σου πω, επειδή το θέμα της εκδρομής είναι εκτός αστείων, να σε πληροφορήσω πως δεν είναι όπως ακριβώς τα λές.

    Ατακτες δεν είναι ποτέ, ουτε η δικιά μου, ούτε η Δήμητρα.

    Κάποια λάθος πληροφόρηση θα έχεις μάλλον.

  15. Κρίμα…μου χάλασες την καλή εικόνα που είχα για την κόρη σου! ΣΟΒΑΡΑ μιλάω.
    Η πληροφόρηση μου έρχεται ξέρεις απο που… Μου είπαν πως όλα τα παιδάκια έκατσαν με τους φίλους τους, εκτός των δικών σου, που κάτι έκαναν τελοσπάντων, και τους χώρισε η κυρία Τασώ Καββαδία, η οποία στα μάτια της δικιάς μου είναι η Barbie η πριγκήπισσα.
    Να ξέρεις, πως είμαι με την Ραφ.

  16. Και έτσι ο μισθός του μπάτσου από τα 800 έφτασε τα 3.800. Μαύρα. Υπό την ανοχή του Ελληνικού Κράτους που δεν υποχρεώνει τον μαγαζάτορα να σου παρέχει αρκετό χώρο στάθμευσης, ώστε να αναγκάζεσαι να τα σκας.

    Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;


Σχολιάστε

Kατηγορίες

