Αναρτήθηκε από: Manos S. | 22 Ιουνίου , 2007

Τι βλέπουν τα ματάκια μας…

Μου το έστειλε πριν καιρό ένας φίλος. Ίσως κάποιοι να το έχετε δει….

Σε περιοδικό ποικίλης ύλης, που υπάρχει στήλη αλληλογραφίας σεξουαλικών εμπειριών και ερωτήσεων, γράφτηκαν τα παρακάτω :

«Είμαι 16 ετών και τα έχω με μία συνομήλικη κοπέλα έξι μήνες. Τον τελευταίο καιρό μου την πέφτει η μητέρα της (μία 35άρα σκέτη φωτιά). Μου αρέσει πολύ η μάνα, αλλά δεν θέλω να χάσω και την κοπέλα μου. Τι να κάνω;

Γιάννης με e-mail

Γιάννη, πες πως είσαι ποδοσφαιριστής και ξεκινάς να παίζεις στην ομάδα της γειτονιάς σου. Σε βλέπει ο Παναθηναϊκός (παρέμβαση συγγραφέα, το original κείμενο έλεγε μεγάλη ομάδα), σε τσιμπάει, γίνεσαι βασικός, σε παίρνουν στην Εθνική, γίνεσαι αστέρι, έρχεται μια μέρα η Ρεάλ Μαδρίτης, σου δίνει όλα τα λεφτά του κόσμου και θέλει να σε κάνει δικό της. Τι κάνεις; Συνεχίζεις να παίζεις στον Παναθηναϊκο που υποστήριζες κι όλας από μικρό παιδί, ή πας στη Ρεάλ και γίνεσαι θρύλος, άγαλμα, θεός; Δεν λέω, είσαι συναισθηματικός τύπος, δεν θέλεις να το πετάξεις το κορίτσι, αλλά κορίτσια θα βρεις πολλά…μάνα είναι μόνο μία!»

Αυτά διαβάσαμε για τους σεξουαλικούς προβληματισμούς ενός νεόυ. Εσύ τί θα έκανες αν σου συνέβαινε κάτι τέτοιο (και αν ήσουν 16 βέβαια χεχε);

Responses

  1. τςτςτςτς!
    να διαβαζεις τετοια με τον πρωινο καφε…
    τςτςτςτςτς!
    😆

  2. Και μετά ο κακομοίρης ο δεκαεξάρης ξύπνησεεε!!
    Κι ήτανε και χάλια λόγω της ονείρωξηηης!!

    Μη ξεράσω που η σουπερ ντουπερ μάνα θα κοίταζε το σπυριάκο.
    Πολύ ημιζ ακούει, κι ώς είναι γνωστό, για την ηλικία του καλή και η βλακεία του *για να μη πω και τπτ χειρότερο!

  3. συνεχίζεις να παίζεις στον Παναθηναϊκό, δεν το συζητώ!
    καλησπέρες!

  4. Βασιλική ….έτσι ξεκινάει καλά η μέρα…
    Μαριλένα λες ε; Όλα είναι πιθανά, αν και κατά καιρούς έχουν πιάσει αρκετές δασκάλες (με πτυχίο ή και όχι) που «μαθήτευαν» 16άρηδες
    Σπύρο Σεραφείμ να πω πως δεν το περίμενα από σένα, θα πω ψέμα (το συγκεκριμένο post έχει και μία δόση έμπνευσης από το blog σου) 🙂

  5. εξαιρετική διαπαιδαγώγηση, μπράβο.

  6. Μεγάλη τύχη με μιας από cinquecento σε formula 1…!
    Α ρε μάνα τι μας κάνεις και έχπουμε και 40 βαθμούς θερμοκρασία….

  7. Τι άλλο θα κάνει μια μάνα ;
    Καλό απόγευμα σε όλο το ασκέρι σου

  8. Kαταγγέλω ότι το original κείμενο πραγματικά ανέφερε μια πολύ μεγάλη ομάδα : ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
    Αλλά εδώ μέσα η πράσινη λογοκρισία άλλαξε το γνήσιο κείμενο.

    Αίσχος…

  9. …και,(συνεχίζοντας τις καταγγελίες)
    ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ;;;

    Τι κείμενο είναι αυτό; Που το βρήκες; που κυκλοφορούν αυτά;
    Και γιατί εγώ που είμαι μάνα 36, δεν έχω κόρη 16; (με ανάλογα «τυχερά»)

    Αίσχος (δις) 😉

  10. Ενέχει μια δόση από Μιρέλλα Παπαοικονόμου το σενάριο ή ιδέα μου είναι;

  11. Кроткая και που να δεις πως διαπεδαγωγώ εγώ τον 3χρονο γιο μου στο συγκεκριμένο θέμα….
    mr e. που να δεις σε 3-4 μέρες που λένε πως θα πάει ως και 44-45 βαθμούς
    nerina λες να το κάνει η μάνα για το παιδί της; Να ξέρει ο πιτσιρίκος τι και πως πρέπει να κάνει κάποια πράγματα στη κορούλα της;

  12. AFMarx ποια ,εγάλη ομάδα είπες; Αυτήν που χάνει από τους Αγιαξ ε; Ακόμα και αυτόν της Ηπείρου….
    Natassaki Αδερφούλα, δεν ξέρω αν διάβασες καλά το κείμενο. Κοίτα το πιο καλά και θα δεις πως λέει : μια 35άρα σκέτη φωτιά. Μήπως και να είοχες κόρη δεν… χεχε 🙂 Υπογραφή ο καλός σου αδερφούλης ΜΑΝΟΣ Σ.
    Αντώνη για την Μιρέλλα δεν ξέρω, αλλά από τόλμη και γοητεία ίσως…

  13. ….(αποχωρώ άνευ άλλων σχολίω, τουλάχιστον…μέχρι αύριο!) 🙂

  14. Αύριο σου έχω ποπουδάκο Ιωσήφ…πρώτη πανελλήνια εμφάνιση!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

