Αναρτήθηκε από: Manos S. | 23 Ιουνίου , 2007

…και εγένετω ανήρ!

Αρχές Ιούνη, το ραντεβού κλεισμένο αρκετό καιρό πριν. Ξημερώνει. Τέσσερα μάτια ξενυχτησμένα. Αγωνία, λαχτάρα, φόβος. Δυο πόδια, δυο χέρια πρησμένα. Τα ‘βλεπα πολύ καιρό να μεγαλώνουν κι αναρωτιόμουν πότε θα σκάσουν.

Η βαλίτσα έτοιμη δύο εβδομάδες στο χωλ. Ντυνόμαστε, φεύγουμε. Αμίλητοι στο αυτοκίνητο. «Μ’ αγαπάς; Σ’ αγαπώ». Ο δρόμος ανοικτός. Ο ήλιος ανατέλλει στον περιφερειακό και τον κοιτάμε. Βλέπουμε την καινούρια μέρα που αρχίζει για μας…θα μας αλλάξει τη ζωή.  

Φτάσαμε. Σιγά σιγά έρχονται οι γονείς μας, τα αδέρφια μας, οι φίλοι. Πίνουμε καφέ, γελάμε, θυμόμαστε. Όλοι κουμπωμένα χαρούμενοι. Έρχεται ο γιατρός, ήρθε η στιγμή. Μια μεγάλη πόρτα ανοίγει, και το χέρι μου δεν την κρατάει πια. Φεύγει και η πόρτα κλείνει δυνατά πίσω της. «Σ’αγαπώ» της φωνάζω και ξέρω πως με ακούει. Τα αστεία κρυώνουν σιγά σιγά. Το ίδιο και ο καφές. «Αργούμε, γιατί;» «Ηρέμησε, νωρίς είναι ακόμα. Ανοίγει η πόρτα, τρέχω να προλάβω την νοσοκόμα. «Είστε ο κύριος Κ.;» «Όχι είμαι ο κύριος Σ.»

Δεν ήταν για μας ούτε τις άλλες τέσσερις φορές. Μα ξανανοίγει η πόρτα, ο γιατρός μας με κοιτά. «Αγόρι Μάνο μου, και η Αναστασία είναι μια χαρά και δυνατή.» «Πότε θα τους δω γιατρέ; Όλα πήγαν καλά; Πόνεσε; Ο μικρός είναι βαρύς;» Πλήθος ερωτήσεων που ούτε εγώ θυμάμαι πόσες και ποιες. Είχα ηρεμήσει μέσα μου. Γέλαγα, και μαζί μου όλοι.  Τον φέρνουν. Ένα πλάσμα που ομορφότερο δεν είχα ξαναδεί. Ένα πλάσμα που έγραφε το όνομα μου πάνω του.

1.jpg

«Που ‘σαι όμορφε;» Τα πρώτα λόγια του πατέρα του. «Μου μοιάζει ε;» ‘Ολοι από πάνω του, να το δούμε, να το χορτάσουμε…θα μας το ‘παιρναν πάλι. Τρεις βιντεοκάμερες, δύο φωτογραφικές μηχανές και τέσσερα κινητά το αποθανατίζουν σε αμέτρητες πόζες. Η καρδιά μου πάει να σπάσει αλλά κρατιέμαι. Έχω τόσο υλικό να βλέπω ώσπου να ξανάρθεις…

Έφυγες….. για να έρθει η μαμά. Η νάρκωση ακόμα εμφανής. «Τον είδες; Πως είναι; Δεν κατάλαβα και πολλά» ψέλλισε. «Ηρέμησε αγάπη μου, όλα πήγαν καλά. Βαρύς βαρύς και πανέμορφος. Μου μοιάζει σε όλα!» Γέλια ανακούφισης, γέλια αναμονής μέχρι να ξανάρθεις…και τότε θα σε κρατήσουμε στην αγκαλιά μας για πάντα!

Responses

  1. Να σας ζήσει! Να είναι γερός και χαρούμενος και να σας χαρίσει ακόμα πιο πολλές μικρες στιγμές ευτυχίας!!!

    φώτο με πιο κοντινό πλάνο δεν έχετε, να θαυμάσουμε την… οικογενειακή ομορφιά???

    🙂

  2. Кроткая ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! Ο ανήρ είναι πια 3 ετων και 15 ημερών και θα έχεις την τύχη στο εγγύς μέλλον να τον θαυμάσεις ουκ ολίγες φορές…καθώς και την θυγατέρα που αναμένουμε με ανυπομονησία σε 3+ μήνες…

  3. Τι μου θύμησες, πρωί-πρωί…Μπράβο, αδερφέ! Φιλί και στους τρείς σας ! 🙂

    Krot, πονηρή, ύπνο εσύ δεν έχεις;;

  4. «Ένα πλάσμα που ομορφότερο δεν είχα ξαναδεί».

    μάλιστα.
    για χιούμορ ήλθα και συγκινήθηκα…

    θα ξαναδείς όμως.
    Την κόρη!!!

    Όλη την τύχη και τη χαρά του κόσμου να έχουν …χαζομπαμπά 🙂

  5. το καλο, ευχομαι…
    αυτο να ειναι μαζι σας παντα…
    και ο Θεος…
    🙂

  6. Na τον χαίρεστε κι όλα τα καλά του κόσμου να χουν.
    Και τα δυο, τωρινό και μελλούμενο 🙂

  7. envain Έχω και χιούμορ, με το ίδιο θέμα…στη συνέχεια…για τις ευχές ευχαριστώ σε 🙂
    Βασιλική για όλο τον κόσμο…αμήν 🙂
    Μαριλένα ‘πίσης που λέει και το παπί…. 😉

  8. Μεγάλες στιγμές, ε μπαμπά;
    🙂
    «Τρεις βιντεοκάμερες, δύο φωτογραφικές μηχανές και τέσσερα κινητά»
    3+2+4…. Ξεπεράσατε κάθε όριο ρε σεις!!!
    Πάλι καλά που δεν μπορούν να θυμηθούν αυτές τις στιγμές… Θα πάθαιναν φωτο-φοβία τα μικρά.
    🙂

  9. πες μου παιδί μου το μέηλ σου να σου στείλω το άσμα!
    θα σου στείλω και τους στίχους να το τραγουδήσεις στην καλή σου!!!

  10. Allu τα παιδιά μου νυν και επόμενα, έχουν στο DNA τους την δημοσιότητα. Όσο για την φωτο-φοβία, γνωριζόμαστε; Είναι η δερματική ασθένεια που δεν έχω ξεπεράσει και μάλλον έχει και ο υιος μου (όντως)!
    Кроткая κάτω δεξιά το γράφεi στο blog moy…θα σου στείλω κι εγώ…thanks 🙂

  11. Χμμμ…! (ψωνάρα!!!) 🙂

  12. …Εξ από ανεκαθέκαθεν….

  13. ελάβατε το τραγουδάκι σας?

  14. Μόλις το είδαμε, το κατεβάσαμε, το ακούσαμε και απαντήσαμε. Ευχαριστούμε….

  15. Όχι απλά μπαμπάς, χαζομπαμπάς δηλαδή! Να τον χαίρεστε και αυτόν και τη σύζυγο και τη θυγατέρα!

  16. Άστα…και πολύ χαζομπαμπάς και θείος.
    Ευχαριστούμε ράσπμπερυ…

  17. Χωρίς να θέλω να σε προκαταλάβω τα καλύτερα σε περιμένουν στη γωνία. Τίποτα πιο απολαυστικό ως θέαμα απο ένα πατέρα μπροστά στη κόρη του. Ο ορισμός της απόλυτης παράδοσης.
    Να τον χαίρεστε να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος μέσα στις επιλογές του.
    Τις ευχές μου στη μάνα που εδώ που τα λέμε, αντικειμενικά πάντα μιλώντας, έκανε τη περισσότερη δουλειά…:)

  18. Νερίνα, δεν έχεις δει τον γιο μου… στο νάζι βάζει κάτω 50 κορίτσια.
    Σ’ευχαριστώ πολύ, να χαίρεσαι κι εσύ τις κορούλες σου…
    Ε, κάτι κάναμε και μεις…και με βάση το αποτέλεσμα (μάλλον μου μοιάζει αρκετα έως πολύ) κάναμε καλή δουλειά…

  19. κορυφαίες στιγμές ζωής!
    κάθε ευχή φαντάζει τετριμμένη.
    Άντε! να μας ζήσει το βαζελάκι!

  20. Μάνοοοοοοοοοοοο!!!! Να σας ζήσει ο μπέμπαροοοοοοοοοοοος!!!! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε κι αυτόν, όπως και το «μεγάλο»! :):):):)

    Φίλησέ μου το μικρούλη στο ποδαράκι και το μεγάλο στο μαγούλι το δεξί, ένα σβουριχτό φιλί από το Νότο!

    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ!!!!!

    Μμμμαααααααααααατς!!!! 😀

  21. Μαριλακι μου, σόρρυ αν σε μπέρδεψα, αλλά η εξιστόρηση είναι για τον «μεγάλο». Γεννάμε-με το καλό- τέλος Σεπτέμβρη με αρχές Οκτώβρη, την κόρη αυτή τη φορά!!!
    Φιλιά στο χώμα του Νότου έδωσες; Ήπιες καμμιά για μας;


Σχολιάστε

Kατηγορίες

