Αναρτήθηκε από: Manos S. | 1 Ιουλίου , 2007

Δεν έχω να πω τίποτα!

Ψάχνω να βρω κάτι να γράψω από την Πέμπτη. Έχω στερέψει κι όμως έχω ΤΟΣΑ πολλά.

Πήγα στην Πάρνηθα. Κάτω από το τελεφερίκ είναι η κατασκήνωση της Τράπεζας Ελλάδας. Φέτος θα πήγαινα ίσως και κάθε μέρα. Ο ανώτερος άρχων φέτος είναι ο μπαμπάς του νονού του γιου μου. Από την Πέμπτη λοιπόν ζω live την όλη κατάσταση. Ήμουν έτοιμος ΚΑΘΕ στιγμή να πάω πάνω μιας και ο σύντεκνος μου (για σας κουμπάρος) δεν έφευγε αν οι φλόγες δεν έκαιγαν το πρώτο δέντρο της κατασκήνωσης. Και το απόγευμα εκεί θα πάω. Να δω πάλι τι καταστρέψαμε. Να μετρήσω τις απώλειες. «Θαυμάστε» και σεις τις απώλειες εδώ. (το βρήκε το natassaki και το «δανείζομαι»)

Responses

  1. Αδερφέ μου, καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω ο Χ. να είναι καλά, μετά από τέτοιο σοκ.

    Διάβασε, αν δεν το έχεις δει ήδη, τον «Καιρό» της «Κυριακάτικης»…

    Φιλιά.

  2. Το διάβασα νωρίτερα…θα σου πω σε λίγο…
    Φεύγω για Πάρνηθα και επιστρέφω….

  3. Καλησπέρα Μάνο και καλό μήνα.

    Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα για τις πυρκαγιές, ουτε στο δικό σου μπλογκ, ουτε στο δικό μου, ούτε πουθενά.
    Πονάει πολύ.

    Να ‘στε όλοι καλά.

  4. Μαριλένα δεν το έγραψα για σχόλια τόσο, όσο πιο πολύ για να φύγουν τα γενέθλια μου απο την μέση. 🙂 Θέλω να γράψω κι εγώ άλλα ποστ, αλλά δεν μπορώ λόγω του πεσμένου ηθικού. Για την Πάρνηθα δεν θα γράψω τίποτε, εκτός εμπειρίες που βλέπω αυτές τις μέρες που θα ανεβαίνω.
    Να ‘στε κι εσείς καλα 🙂

  5. Θα με συγχωρέσεις τότε που δεν θα μπαίνω να σε διαβάζω.
    Λυπάμαι πολύ, αλλά είναι εξαιρετικά επώδυνο για μένα, να διαβάσω έστω και μία περιγραφή.
    Σκατά μου γίνεται το στομάχι, δεν πολυαντέχω πλέον.
    Χαιρετώ και τα λέμε.
    Καληνύχτα Μάνο.

  6. Καληνύχτα κοπέλα μου…εννοείται πως θα σε συγχωρέσω…
    Αν και αυτά που βλέπω είναι πλέον αρκετά «θετικά».


Σχολιάστε

Kατηγορίες

