Αναρτήθηκε από: Manos S. | 4 Ιουλίου , 2007

4η Ιουλίου 2004 – 4η Ιουλίου 2007

Πέρασαν 3 χρόνια από τις μέρες που 500.000 Έλληνες έβγαιναν στους δρόμους με μία σημαία στην πλάτη ή στο χέρι και τραγουδούσαν στον Θοδωρή : «Σήκωσε το, το γαμ#$%νο, δεν μπορώ δεν μπορώ να περιμένω!» «Στο κόρνερ ο Άγγελος Μπασινάς. Το εκτελεί, κεφαλιά ο Χαριστέας και γκοοοοοοολ. Άγγελος Μπασινάς σε Άγγελο Χαριστέα και γκολ. ΑΓΓΕΛΙΚΟ ποδόσφαιρο από τους Έλληνες…»έλεγε ένας εκφωνητής.

Ήταν μια παρέα από 23 νέους Έλληνες ποδοσφαιριστές, έναν Έλληνα βοηθό και ένα Γερμανό οργανωτή να τους καθοδηγεί, που λίγο πριν τα μεσάνυχτα σήκωσαν στον ουρανό του ΝταΛουζ το βαρύτιμο τρόπαιο του πρωταθλητή Ευρώπης.

Από τότε δεν άλλαξαν πολλά ούτε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά ούτε και στην υπόλοιπη Ελλάδα, κι ας κάναμε και Ολυμπιακούς αγώνες, κι ας πήραμε και το Eurobasket την Eurovision και ότι άλλο φανταχτερό και εντυπωσιακό καταφέραμε, αλλά χωρίς συνέχεια.

Οι συγκοιρίες του τελικού…περίεργες. Ηταν 04 /07 / 2004 , είχαμε περάσει τον πρώτο γύρο βάζοντας 4 γκολ, ήταν η 4 συμμετοχή της Ελλάδας σε Euro, σε όλη την διοργάνωση δεχτήκαμε 4 γκολ, το γκολ του τελικού μπήκε στο 56,11′ λεπτό(5+6+1+1=13, 1+3=4) και άλλες πολλές που ομολογώ πως δεν θυμάμαι πια, αλλά λεγόντουσαν πολύ τότε.

Αναφέρω εκείνους τους 25 (δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος, αλλά το κάνω) :

1. Αντώνης Νικοπολίδης
2. Γιούρκας Σεϊταρίδης
3. Στέλιος Βενετίδης
4. Νίκος Νταμπίζας
5. Τραϊανός Δέλλας
6. Άγγελος Μπασινάς
7. Θοδωρής Ζαγοράκης
8. Στέλιος Γιαννακόπουλος
9. Άγγελος Χαριστέας
10. Βασίλης Τσιάρτας
11. Ντέμης Νικολαΐδης
12. Κώστας Χαλκιάς
13. Φάνης Κατεργιαννάκης
14. Τάκης Φύσσας
15. Ζήσης Βρύζας
16. Παντελής Καφές
17. Γιώργος Γεωργιάδης
18. Γιάννης Γκούμας
19. Μιχάλης Καψής
20. Γιώργος Καραγκούνης
21. Κώστας Κατσουράνης
22. Δημήτρης Παπαδόπουλος
23. Βασίλης Λάκης

Ότο Ρεχάγκελ, Γιάννης Τοπαλίδης

Responses

  1. πάει το 666…πέθανε!

  2. Ζήτω λοιπόν το 44444444!!!

  3. αξεχαστες στιγμες…
    στιγμες για μια ζωη!

  4. Ευτυχώς που τα ζήσαμε κι αυτά, για να έχουμε «ευχάριστες αναμνήσεις»…

  5. Και θυμάμαι που γκρίνιαζα γιατί όλοι ασχολούνταν με το ποδόσφαιρο, ενώ εγώ είμαι άσχετη και δεν μου εξηγούσε και κανένας και μετά τελείωνε το παιχνίδι και ήταν όλοι χαρούμενοι και το ριχναν στις μπύρες, που εγώ δεν πίνω… Κατά τα άλλα, καλά περάσαμε, κρεμμάσαμε και τη σημαία στο μπαλκόνι, ούτε εθνική επέτειος να ήταν… 🙂

  6. Βασιλική έρχεται το eurobasket συντομα!

    Αδέρφι, ο γιος σου το θυμάται;

    Λίζα η γνωστή παρέα ήσασταν; Α, τα κωλόπαιδα…!

  7. σα να μην πέρασε μια μέρα…

  8. φυσικά και το θυμάται!

    ***Πώς μιλάς έτσι στο Ράπσμπερυ; Ντροπή! Τέτοια αγωγή σου έδωσα;;; 😀 😀 😀

  9. Σπύρο ήσουν στους δρόμους κι εσύ;

    Νατάσσα ίσα ίσα που την συμπονώ! Ούτε της εξηγούσαν, ούτε ένα μαρτινάκι δεν της ΄βαζαν…ΤΙΠΟΤΑ. Και ξεροσφύρι την έβγαλε και στην άγνοια έμεινε…τςτςτς νεολαία… 🙂

  10. ναι…
    παλι δελτιο, πρακτορειο και μετα στον κουβα θα ειμαστε!!!!
    και φυσικα μετα της απαραιτητης διατροφης!πιτσα με μπυρα κρυα…
    χαλαρρρρραααα….

  11. Βασιλική όχι βρε κι έτσι…για τον κουβα. Παίξε τα σίγουρα ντε κι εσύ. Βλέπε : ΕΛΛΑΔΑ!
    Για τα κιλά βέβαια…είναι μια οδυνηρή πραγματικότης.

  12. Δεν ήταν όλη η παρέα. Ήταν μερικοί από αυτούς μαζί με τον μπαμπά, τη Σόνια και κάτι άλλους οικογενειακούς φίλους. Κι ήμασταν στο πατρικό μου. Τέσπα, στο Μουντιάλ πέρσι μου εξηγούσε ο καλός μου ο Α. και για το Champions League (σωστά το έγραψα;) μου έκανε ιδιαίτερα ο Σ. Μέχρι οφσάιτ με έμαθε να αναγνωρίζω! Ήρωας…

  13. το σιγουρο Μανο στο «στοιχημα» δεν το ξερει κανεις…
    ξες ποσα σιγουρα πανε στον κουβα;;;;;
    ασε…

    το μονο σιγουρο ειναι τα κιλα!!!!

  14. ΡασμπεροΛίζα μου, σου είπαν πως το Μουντιάλ και το Champions League είναι 2 διαφορετικά πράγματα ε;
    Ακολουθεί τεστ γνώσεων:
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ οφσάιντ (με d Λίζα 🙂 ) ;

  15. Βασιλική όταν λεω σίγουρο δεν εννοώ ΣΙΓΟΥΡΟ! Αλλά με 95% πιθανότητες… 🙂
    Και από Σεπτέμβρη δίαιτα, τρίαιτα, τεταρτίαιτα κ.ο.κ. 😛

  16. Λοιπόν οφσάιντ είναι όταν ενώ όλοι οι παίχτες βρίσκονται κάπου κοντά στο κέντρο του γηπέδου, υπάρχει ένας που «γυροφέρνει» το τέρμα της αντίπαλης ομάδας και περιμένει πότε θα του κάνουν πάσα για να βάλει γκολ χωρίς να συναντήσει εμπόδια.

    (Αν κατάλαβες τι είπα, θα σου βρω κι εσένα μαρμελάδα μόσφυλο)

  17. …έι, η μαρμελάδα μόσφυλο είναι δική μου!!!! 😆 Να του δώσεις χαλούμι, αντε και τπτ σεφταλιές!!!!!

  18. όλα αυτά είναι άνευ σημασίας!

    εγώ ένα θα σου πω:

    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    TOUROUROU TOUROUROU TOUROUROUROU!!

  19. pom pom pom pom!

    (ξέχασα τη βασική λεπτομέρεια!)

  20. Λίζα, μωρέ εγώ κατάλαβα. Οι υπόλοιποι όμως; Οφσαιντ ΔΕΝ είναι όταν την ώρα που η μπάλα φεύγει από τα πόδια ενός παίκτη, και πηγαίνοντας σε άλλον, ο δεύτερος παίκτης, πρέπει να «καλύπτεται» στην κάθετη ευθεία του γηπέδου από 2 τουλάχιστον αντιπάλους. Σε αντίθετη περίπτωση ΕΙΝΑΙ.
    Αυτό που είπες λοιπον εσύ είναι σωστό, μόνο που δεν είναι ανάγκη να είναι ΟΛΟΙ στο κεντρο του γηπέδου, όπως και ο άλλος που περιμένει, αν έχει 2 αντιπάλους παρέα (συνήθως τερματοφύλακας +1 ακόμα), είναι νο οφσαιντ! ΟΚ; 🙂

  21. Νατασσοπατάτα στο σπίτι έχω μαρμελάδα μόσφυλο που μου έφερε ο (Κύπριος) φίλος μου ο Παναγιώτης εκ Πάφου το Πάσχα…ήθελα μερες να το πω, όταν είδα πως ζήτησες απο την Λίζα, αλλά το κράταγα μυστικό. Με την κακία που είπες παραπάνω όμως, δεν θα πάρεις ΤΙΠΟΤΑ. Και δεν θέλω ΟΥΤΕ χαλούμι (έχω), ούτε σεφταλιές (έχει ο χασάπης μου), ούτε καν λούντζα (έχω κι από αυτήν).
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕτσι!!!

  22. Την τελευταία κυρία, αρνούμε να την σχολιάσω!!! 😦

  23. Κακός είσαι, και φάνηκε!!!!!! 😆 😆

  24. MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    TOUROUROU TOUROUROU TOUROUROUROU!!

    LOLLLLLLL!!!!!!
    🙂 😛

  25. Πατάτα (για το γλυκειά ας ρωτήσουν εμένα), είμαι πολύ καλός, μέχρι να μου πατήσουν τον κάλο! Και όταν λέω κάλο, δεν εννοώ αυτόν που έχεις εσύ στο κεφάλι σου! 🙂

    Krototetoia, περιμένω να μου απαντήσεις…

  26. MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    TOUROUROU TOUROUROU TOUROUROUROU!!

    pom pom pom pom!

    😆 😆 😆 😆 😆 😆

  27. Ώχου! Και το μισό που κατάλαβα καλό είναι, μη μου βάζεις δύσκολα! Για να το καταλάβω το μισό που έγραψα πιο πάνω πέρασε ένα Μουντιάλ, δύο Champions Leagues και ένα Κυπριακό Κύπελλο (Πρωτάθλημα δεν είδα. Νοιμίζω δηλαδή ότι δεν είδα.) Είπαμε, ήρωας ο Σ., ήρωας…

  28. Natassaδερφή, ακόμα γελάω!

    Λίζα, πιστεύω πως με λίγη δουλειά, μπορείς να κάνεις θαύματα! 🙂

  29. Απάντησα!

    Μεγαλειοτάτη, είσαι και φούτμπολ φαν?!?!?!

    α, και να μην ξεχνιόμαστε!!

    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROU!
    MAHNA MAHNA TOUROUROUROUROU!
    TOUROUROU TOUROUROU TOUROUROUROU!!

    pom pom pom pom!

  30. Νασαι καλά βρε Μάνο μας θύμισες αξέχαστες στιγμές του Euro. Το είχα ξεχάσει, δεν βλέπω και τηλεόραση . Σκεφτομουν το πρωϊ στο γραφείο ότι κάτι έγινε 4 Ιουλίου και δεν είχε να κάνει με την γιορτή των Αμερικανών. Αλλά δε πήγε το μυαλό μου σε αθλητικό. Τα βίντεο της εξέδρας φοβερά . Όμως και η επιτυχια της εθνικής… Πράγματι ήταν σα να είχε συνωμοτήσει το σύμπαν για να το σηκώσουμε εμείς…

  31. Την είδα την απάντηση σου…αρκεί!

    vasili, τώρα, ήταν το σύμπαν, η πολιτική, η τύχη, τα συμφέροντα…κάτι ήταν τέλοσπαντων… Η φάτσα σου ρε π#$%στη μου, κάτι μου λέει…

  32. Ήταν μια παρέα από 23 νέους Έλληνες ποδοσφαιριστές, έναν Έλληνα βοηθό και ένα Γερμανό οργανωτή να τους καθοδηγεί…
    ———————————–
    και πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ μεγάλη εύνοια
    της θεάς Τύχης.
    (Τι κωλόφαρδο παιδί ο Κωστάκης… Τα πήρε όλα μέσα σε μια τετραετία. Άντε να σηκωθεί να φύγει μπας και κάνει εκτός έδρας νίκη στο champions league και ο Θρύλος)
    🙂

  33. Ναι, αυτό τον πείραξε το Θρύλο σας! 😆

  34. Χα χα χα… το άλλο με τον Τοτό ΑΦΜ; Πορεία Ολυμπιακού στο C.L.???(Εσύ είπες για νίκη εκτός, αλλά το ίδιο είναι) ΧΑ ΧΑ ΧΑ να ΄σαι καλά παλικάρι μου!.
    Πάντως ο μπούλης είναι κωλόφαρδος όντως. Αφού παραγγέλνει σακάκι με 3 κοψίματα πίσω!

    Νατάσσα κρύβε λόγια, βλέπει ο άντρας σου!

  35. Σκασίλα μου! Αφού και σε κείνον τα λέω!!!!!

    (είπαμε αγαπάμε το κόκκινο, αλλά όχι και το Θρύλο!!!!)

    🙂

  36. Τι έχει η φάτσα μου; Τι σου λέει;

  37. Δεν μπορώ να θυμηθώ…θα σου στείλω mail…

  38. …και τι ομάδα είστε εσείς είπαμε;

  39. Από τις μεγάλες, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ!!!

  40. λιακς……… πράσινο σκουλήκι! Μήπως είσαι και ΠαΣοΚ, να ολοκληρωθεί η δυστυχία σου; χοχοχοχοχοχοχεχεχεχεχεχεχεχιχιχιχιχιχιχαχαχαχα

  41. Αει τράβα κάνε παρέα με το κομούνη τον άλλον, να γίνεται 2 που διαβάζετε «Ρ.»

    Ή μην μου πεις πως είσαι με τον μπούλη;;;;;;;;;;;;; Κάνει κι αυτός δίαιτα έμαθα!

  42. χοχοχο… χάνουμε την ψυχραιμία μας; Το μόνο κοινό που έχω με τον μπουχέσα (ή μπούλη) είναι πως γεννηθήκαμε αμφότεροι στις 14 Σεπτεμβρίου. Επίσης όλα τα ωραία και σημαντικά, κόκκινα είναι!

  43. Από συμπτώσεις (όπως η ίδια μέρα γέννησης) έχουν δημιουργηθεί οι μεγαλύτεροι έρωτες…κι εγώ νομίζω πως τον μπούλη τον γουστάρεις κατα βάθος…με τρέλα.

  44. Ουστ, καλέ!

  45. Τι έγινε; Χάνουμε την ψυχραιμία μας; Ε;

  46. Ουστ, λέμε! 😛

  47. Λίγα τα λόγια σας για τον Παναθηναϊκό, έτσι; Μάνο και πάλι σωστό σε βρίσκω

  48. Ένα θα σου πω : χτες είχε επανάληψη στη ΝΕΤ τον τελικό του Euro 2004 (Πορτογαλλία-Ελλάδα). Με ρώτησε λοιπόν ο γιος μου:
    «- Μπαμπάκα, ατοί με τα ασσπα είναι οι ΠΑΟ;»
    Πες μου τώρα τι να απαντήσω. Να του στερήσω τη χαρά;
    «- Ναι μωρό μου, και σε λίγο θα βάλουν και γκολ, θα το πανηγυρίσουμε;
    – Ναιιιιιιιι μπαμπάκα!»

    Επίσης έχω πει παλαιότερα, από ερωτήσεις σε bloggers πως το 70-80 % είναι Παναθηναϊκοι…κάτι δείχνει αυτό για το επίπεδο φιλάθλων όλων των ομάδων…νομιζω;

  49. Καλή ιδέα για ποστ…γκάλοπ για τι ομάδα είμαστε….

  50. Πρώτον: το συμπέρασμα για τις ομάδες των blogger είναι εντελώς αυθαίρετο, μιλάς ίσως γι’ αυτούς που διαβάζεις εσύ,κυρίως.Και μην ξεχνάς πως είναι πολύς κόσμος που δεν ασχολείται καν με το ποδόσφαιρο(μπλιαχ!!!), έχουμε πιο σοβαρά πράγματα να κάνουμε!!!!

    Δεύτερον: ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΗΨΙΟ ΜΟΥ ΨΕΜΜΑΤΑ;;;;;;; Δεν θα ήταν προτιμότερο να του πεις ότι παίζει η Ελλάδα, και κερδίζει και πανηγυρίζουμε;;;;; Ε;;;;

    (για να μην σχολιάσω τις χθεσινές σου αγένειες στην Dolly, και θυμώσω πάλι, η μεγάλη αδερφή γ@#%%#@!)

  51. Κοπελιά, αν δεν ξέρεις, τα γκάλοπ γίνονται σε «δειγμα» και όχι στο σύνολο… Και θα υπάρχει και ερώτηση : Άν και δεν ασχολείστε, ποια ομάδα πιστεύετε πως έχει τους χειρότερους φιλάθλους;
    Δεν του είπα «ψέμα». Είδα στο αθώο, αγνό, γλυκό και γεμάτο χαρά προσωπάκι του πως ήθελε να δει τον Παναθηναϊκό να κερδίσει. Ήξερε πως φοράμε και άσπρη φανέλλα, και νάτο! Να του το στερήσω; Να τον απογοητεύσω; Ε, όχι λοιπόν.
    Όσο για την άλλη κοπελιά, τι φταίω που έχει γεννηθεί ίδια μέρα με τον μπούλη. Και απο έγκυρες πηγές, έμαθα πως γιορτάζει μαζί με τον γκαντέμη…τι να πω τωρα!!!

  52. *Οι δημοσκοπήσεις αν θέλουν να είναι αξιόπιστες, πρέπει νά έχουν αρκετά μεγάλο δείγμα.Τα 50 blog που διαβάζεις εσύ δεν είναι.
    *Επιμένω ότι είναι ψέμμα, και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται.

    *Οι πηγές σου έχουν άδικο…

  53. *Δεν με νοιάζει, εγώ έτσι γουστάρω…
    *Στην άκρη των χειλιών μου το έχω να το πω, σε σχέση με τον δικό μο ανηψιό, αλλά δεν θα το κάνω!
    *Όταν λεω «γιορτάζει» εννοώ πως κάνει τρικούβερτο γλέντι στην «νήσο», μετά από μία συγκεκριμένη παράσταση που βλέπει παρέα με τον γκαντέμη! Κι ας μας το παίζει κομούνη…

  54. :PPPPPPPPP

  55. Απάντηση στο γκάλοπ: Εγώ πάντως είμαι ΑΠΟΕΛ. Φέτος μάλιστα ξέρω και πέντε παίχτες. Και το όνομα του προπονητή μας! (Ήρωας ο Σ., ήρωας!)

  56. Ράπσμπερυ, αλλά δεν συγκρίνεται με τον κ. Ροδάκινο, που…κάθεται και μαγειρεύει κιόλας! 🙂

  57. Λίζα, Στα εκεί είναι Ομόνοια…υπάρχει ακόμα ε;

    Νατάσσα, Γιατί εγώ δεν μαγειρεύω;;;

  58. Κι εσύ μαγειρεύεις, αλλά δεν είσαι από την Κύπρο, όπως ο Σ. και ο κ.Ροδάκινος!
    (και τι πετάγεσαι όλη την ώρα; άσε μας να συζητήσουμε με την ησυχία μας! Κακαουνάκη, ε Κακαουνάκη! ) 😉

  59. Ράπσμπερυ και ο Ροδάκινος Ομόνοια είναι και πλέον τον έπεισα και έιναι ΑΕΚ -από Ολυμπιακος που ήταν!

    Ακους εκει ΑΠΟΕΛ! πφφφφ!!!!

    Πεπόνι, όχι, η κ. δεν γιορτάζει την ίδια μέρα με τον Μητσοτάκη, λάθος πληροφορίες!

    Και δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημα με το κόκκινο χρώμα (πλην του ποδοσφαιρικού?)

  60. Καλέ αστον! Έχει αλλεργία! Βγάζει…κόκκινα σπυράκια, γι΄αυτό!!! 😆

  61. Και έχω αρχίσει και με τα κίτρινα…

  62. Και ποιος σας είπε ότι ο Σ. είναι Κύπριος; Κρητικός είναι ο άνθρωπος και ξέμεινε εδώ…

    Κροτ, να πεις στον Ροδάκινο ότι δεν αλλάζουμε ομάδες επειδή μας πρήζει το αμόρε!

  63. λολλλ!!!
    όχι, δεν ήταν επειδή τον έπρηξε το αμόρε. αλλά επειδή συνειδητοποίησε πως ο Κόκαλης αντιπροσωπεύει το κεφάλαιο, ενώ ο Ντέμης είναι του λαού! (άσε που είναι και ωραίο γκομενάκι!)

  64. Λίζα….ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!! ΠΟΛΥ!!! Από πού;;;;;;;;;;

    Κυρία Кроткая να γίνει Πάοκ τότε, γιατί ο Ζαγοράκης είναι πιο ωραίος. Άσε που %@#@$& την Λίλλυ….

  65. Κροτ ο Ντέμης είναι όντως ωραίος!

    Μάνο ο Ζαγοράκης δεν μου αρέσει. Προτιμώ τον Νικοπολίδη! Κι αφού ρωτάς, ο Σ. κατάγεται από τα Χανιά, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και έκανε μέχρι τα 16 του το γύρο της Ελλάδας γιατί ο πατέρας του είναι στρατιωτικός. Μετά ο πατέρας πήρε μετάθεση για εδώ και… Εντάξει, όταν έφυγε, ο γιος δεν ακολούθησε!

    (Και το Λίλλη γράφεται με «η», ο Λίλλης, του Λίλλη η κόρη!)

  66. Μπράβο, Ράπσμπερυ! Κι εμένα ο Νικοπολίδης μου αρέσει, κι ας μας πίκρανε….τους πράσινους!

  67. Καλά ντε…
    Μάστα…Χανιώτης, το άλλο άκρο από εμένα.
    Θεσσαλονίκη, η δεύτερη μεγάλη αγάπη μου!
    Ο Ντέμης χάλια(και η Βανδή).
    Καλή η φάση ο γύρος της Ελλάδας.

  68. Epeidi eisai panathinaikakias…kai mas exeis prixei tosa xronia…

    OPWSDIPOTE NA TO DEITE!

  69. Επειδή ξέρω ποιος είσαι… Είχα δει ΟΛΗ την εκπομπή, πρόκειται για αστείο που της κάνανε, μετά το ανέφερε άλλωστε. Αλλά, όπως ΟΛΟΙ οι Ολυμπιακοί, πάντα απομονώνεται ένα απόσπασμα, και το κάνετε ΘΕΜΑ! Αντε γεια ρε, άντε γεια….

    Υγ. Δεν πρόκειται να νιώσεις ποτέ νικητής ρε…άχρηστε! 😉 (το ‘πιασες το υπονοούμενο έτσι;)

  70. ποιός ήταν αυτός;;

  71. Θα σου πω, prive!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

