Αναρτήθηκε από: Manos S. | 10 Ιουλίου , 2007

Ζέστη και σήμερα…

Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ ζεσταίνομαι αρκετά. Και επειδή είμαι της δουλειάς, πρέπει να σας ενημερώσω πως από την ελληνική αγορά έχουν εξαντληθεί εδώ και 2 εβδομάδες οι ανεμιστήρες. Την Κυριακή ήρθε ένα καράβι με κάποια containers, τα οποία δεν έχουν ξεφορτωθεί ακόμα! Έτσι νιώθω πολύ μειονεκτικά σε σχέση με τον σκύλο της φωτογραφίας, και δεν έχω και τόσο μεγάλα αυτιά!

anemdog.jpg

Σε μια κουβέντα, μου είπε κάποιος πως έχει βρει τη λύση. Ανοίγει λέει την πόρτα του ψυγείου, βάζει έναν ανεμιστήρα μπροστά και έτσι ο αέρας που κυκλοφορεί είναι κρύος. Αν το δοκιμάσει κανείς ας μου το πει και μένα. Κάτι τέτοιο θα άκουσε και ο κύριος που δεν είχε a/c στο μεταφορικό του όχημα, αλλά τοποθέτησε!

podilato-psygeio.jpg

Responses

  1. τρελαίνομαι για τέτοιες πατέντες!
    δροσερές καλησπέρες!

  2. gadjetάκια σε βρίσκω Σπύρο 🙂
    Κάπως με δρόσισε η καλησπέρα σου…αλλά δεν φτάνει…σόρρυ! 😦

  3. Μάνο αν ανοίξεις το ψυγείο και βάλεις ανεμιστήρα δεν ξέρω αν δροσίζει πάντως χαλάνε τα τρόφιμα… Σήμερα πράγματι πολύ ζέστη… 🙂

  4. Ζεστή μέρα ήταν και όταν το έκανε αυτός… Και θα τον είχε πειράξει η ζέστη ΣΙΓΟΥΡΑ!

  5. Μόλις είδα πως την photo με τον σκύλο την έχει και ο AFM στο blog του. Ζητώ συγγνώμη….

  6. χμμ ζεστη σε λεω ζεστηηηηηη
    Καλησπερες αγκαλια με τον ανεμιστηρα!
    καθως ο ιδοκτητης της πολυκατοικιας δε με αφησε να βαλω αρκουδισιο.. θα χαλασω την προσοψη λεει..:( τεσπα στελνω αγωνιστικους χαιρετισμους σε οσους συμπασχουν…:D

  7. Βάλε φορητό…το ίδιο έκανα κι εγώ στο σπίτι λόγω του παιδιού! Καλησπέρες

  8. Είμαι φύση περίεργη και έρχομαι και φεύγω δυο μέρες τώρα και δεν ρωτάω, αλλά θα σκάσω αν δεν ρωτήσω. Τι έχουν μέσα τα containers?

  9. Γενίκα τα container έχουν διάφορα μέσα…στο ποστ μιλάω για ανεμιστήρες, όσον αφορά παλαιότερη εγγραφή μου, θα σου απαντήσω με mail βαπτισιμοτάτη μου!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

