Αναρτήθηκε από: Manos S. | 12 Ιουλίου , 2007

Τρεις ώρες και κάτι….

Αυτή είναι η αιτία που για πέμπτη μέρα δεν αντέχω ούτε καν ένα t-shirt στην πλάτη μου.  Επί τρεις ώρες και κάτι ημούν μέσα (ο μισός) στη πισίνα να προσέχω τον μικρό, που δεν πολυέμπαινε φέτος για πρώτη φορά. Έτσι καθόμουν να παίζω μαζί του με τα νερά, με τα μπαλάκια, τα κουβαδάκια, τα φτυαράκια και όλα τα λοιπά σύνεργα που δεν έχουν λείψει από το πορτ-παγκάζ εις διπλούν, τριπλούν κτλ εδώ και 2-3 χρόνια. Θα μου πέιτε γιατί δεν έβαλα λίγο λαδάκι…έλα που το ξέχασα…

img_2872.jpg

Responses

  1. Μάνο, τί ψαχνεσαι παιδί μου ; Εσύ κοντευεις να κάνεις διδακτορικό στον πιτσιρικά. Σκέψου να σκοτώνεσαι, να τον εχεις μπροστά στις πισίνες με τα ετσι του τα τούτα του κλπ κι αυτό το σκασμένο να αντιδρά ή να ακίζεται. Και που ‘σαι ακόμη μικρέ μπαμπά….
    Περαστική από Αθήνα
    ριτς

  2. Καλησπέρα και από εδώ!
    5η μέρα?????? καλά τι έκανες στην πλάτη σου? ψηφιδωτό????? την «αγελαδίτσα» την έβαλες πάνω να πάρει το κάψιμο? (αν και εκ πείρας συστήνω «τοτάλ»!!! κάνει θαύματα!) μετά βέβαια τα t-shirts σου δε θα σε αντέχουν… καταλαβαίνεις… μα καλά θα γράψεις αυτό που σου έχουν πει τόσο καιρό? ε? ε? περιμένουμε λαός… να βγάζετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας by-the-sea..εκτός αν πάτε πισινάτοι… αλλά με τα κουβαδάκια τι να κάνεις εκεί??? καλή δύναμηηηηηη!!!!

  3. ritsa άσε…και δεν βγάζουν πια πάνες XXL τώρα που πάχυνα.

    Ειρήνη, μου έβαλε η συνβία μου κάτι ενυδατικές του μικρού που δρόσιζαν…αλλά για λίγο. Στη δουλειά, με τον ιδρώτα…
    Θα βάλω και θαλασσινές μην σε νοιάζει. Τα ταξίδια θα έρθουν, απλά δεν προλαβαίνω αυτές τις μέρες…αλήθεια!

  4. Αδερφούλη, είσαι ξεχασιάρης!!!!

    (δως του δυο φιλιά)

  5. Βάλε καμιά μπλούζα κι ας βραχείς!Προτιμότερο απ΄το έγκαυμα! 😉

  6. Και υποθέτω ότι η σύζυγος ήταν απασχολημένη με το να σκέφτεται ότι είναι ζέστη για να είσαι με την κοιλιά τούρλα και δεν σου το θύμισε…

  7. Νατάσα, ποτέ δεν θυμόμουνα τις κρέμες και τα λάδια….

    Renata εύκολο, αν έχεις μυαλό να σκέφτεσαι 🙂 Εμένα μου το ‘χει πάρει η οικογένεια μου!

    Λιζάκι, η σύζυγος καθόταν η έρμη κι αυτή στον ίσκιο, κι επειδή είχαμε ψιλοπει δυο κουβεντούλες ήταν παρμένη και το ξέχασε 🙂 Άσε που δροσιζόμουν μέσα στην πισίνα και δεν το φαντάστηκα κι εγώ…

  8. Καλημέρα. Νέος μπαμπάς που προσέχει τον έναν και ξεχνάει τον άλλον ε?. Το νερό που βρέχει την πλάτη δεν την προστατεύει κιόλας. Υπάρχουν κάποια αδιάβροχα αντιηλιακά αλλά την καταστροφή μπορεί να τη μαζέψει γιαούρτι τοταλ πασαλειμμένο επάνω σου..χωρίς όμως καρύδια και μέλι 🙂 Κουράγιο.

  9. Εκεί την πάτησα εγώ…έβαλα αγελαδίτσα….ΜΕ μέλι…. 🙂 Καλήμέρα…

  10. Μην τη συγχίζεις καλέ έγγυο γυναίκα! Άκου «είχαμε ψιλοπει δυο κουβεντούλες» ! Να μην τις ψιλολέτε τις κουβεντούλες, να τις κρατάτε μέχρι να γεννήσει. (Κι αν τις θυμάστε μετά, τι να πω, μνήμη ελέφαντα…)

  11. Ευχαριστώ, Ράπσμπερυ, εκ μέρους της!
    (ήθελα κι εγώ να το πω, αλλά θα θύμωνε πάλι και θα μου γρίνιαζε! 😉 )

  12. Δεν φταίω εγώ…οι ορμόνες…θα μείνεις έγγυος και θα καταλάβεις…ή μάλλον καλύτερα θα καταλάβει ο άντρας σου! 🙂 Αλλά κι εγω δεν πάω πίσω…Άλλωστε πασχω από συμπάσχουσα εγκυμοσύνη…

    Εγώ δεν θυμώνω και ΔΕΝ γκρινιάζω…παράπονο μόνο με πιάνει…

  13. γλυκιες γκρινιες ενος μπαμπα που μεγαλωνει παρεα με τα παιδια του!
    καλημερα…

    -καλη λευτερια στην γυναικα σου…-
    🙂

  14. T-shirt αμεσα… και μέσα στην πισίνα… την έχω πατήσει και ξέρω.. ούτε να πέσεις στο κρεββάτι δεν θα μπορείς σε λίγο…

    Όσο για τη συμβία, υπομονή εύχομαι… όχι σε σένα Μάνο μου, στη συμβία… δύσκολο πράγμα να μεγαλώνεις 3 παιδια… χιχιχιχιχιχι

  15. Βασιλικούλα ευχαριστώ, και καλή λευτεριά και σε μένα…(έχω πάρει και γω κιλά «εγκυμοσύνης») Μες στο ΣΚ έρχεται και το ποστ… 🙂

    Έλενα, κάτι γίνεται σήμερα…υποφερτό πια… Και τώρα πάμε για το δεύτερο παιδί 🙂 Το τρίτο σε 3-4 χρόνια να ΄μαστε γεροί… 🙂

  16. το τρίτο είσαι ΕΣΥ!!!!!
    (αμάν! 😉 )

  17. Ακριβώς 🙂

  18. Με βοηθήσατε να δω το χιχιχιχιχι της Έλενας… 🙂

  19. Καλά κάνετε και κάνετε παρέα με την Κροτ! Ώρες – ώρες είστε πολύ αργοί!

    (Αυτό παραπέμπει στο γιατί «τσακωθήκαμε» χθες. Θα σου εξηγήσει η Γλυκοπατάτα! )

  20. Είναι η γενιά τους, Ράπσμπερυ! Εκείνες τις χρονιές -‘76,77 – βγήκαν «τέτοια» φρούτα!!!!

    😛 😛

  21. Λίζα παρακολουθούσα κι εγώ είπαμε…διακριτικά όμως..

    Το ροδάκινο και πεπόνι είναι καλοκαιρινά, δροσερά, πεντανόστιμα φρούτα… Όχι σαν εσάς… 🙂

  22. είπε κανείς τίποτα για μας που γεννηθήκαμε το 76 και το 77?

    Ποιος μίλησε, τα πουρά? ή τα ανηλικα?

    Ξινόσπορε, εσύ δεν έχεις καν δικαίωμα ψήφου ακόμα, τι μιλάς?

    Όσο για την Γλυκοπατάτα… πφφφ.Ίδια γενιά με το γερο-νεράντζι!!

  23. και σόρυ κιόλας, αλλά τα ξινόμουρα και οι γλυκοπατάτες δεν συγκρίνονται με μας τα ζουμερά φρούτα!!

  24. 😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:
    😆 😆 😆 😆 ;lol:

    (έχετε χάρη που το βατόμουρο «πνίγεται» στη δουλειά, και λείπει το νεράντζι…..)

  25. Krotάκι τα ‘πα εγώ. Τι να μας πουν, είμαστε δροσερά, ζουμερά…

    Υγ σβήσε το κάλεσμα μου στο ποστ σου…μην κάνω και διαφήμιση … 🙂

  26. Κροτ έχω δικαίωμα ψήφου, μην μου κρύβεις χρόνια!

    ΤζεντλεΜάνο μόνος σου δεν μπορούσες να καθαρίσεις και κάλεσες ενισχύσεις;
    Πάνω που την κατάφερα, εκεί εσύ να σπέρνεις ζιζάνια! Μήπως μου κάνεις πόλεμο για να μάθεις την ηλικία μου;

  27. Αν δεν μάθω θα σε κατηγορώ παντού… 😉

  28. lolll!!!

    κι αυτό το ράσμπερυ τι θέλει πια και την κρύβει την ηλικία της τόσο επιμελλώς!
    οι μεγάλες την κρύβουβ συνήθως, όχι οι μικρές!

  29. Ράπσμπερυ ΜΗΝ του πεις!!!! να σκάσει!

    και εμείς σε αγαπάμε, έτσι κι αλλιώς, όσο κι αν είσαι!!!!!

    και, Ροδάκινο, τα «πουρά» σε αγαπάνε κι εσένα!!!! 😉

  30. Μήπως τελικά μας κοροιδεύει; Την έχει δει κανείς από κοντα; Όχι ε;
    Σωστή τοποθέτηση….ρε μπας…; 😉

  31. Κροτ βλέπω τι λες εσύ τώρα που ξέρεις! Περιμένω να ξεπεράσεις το σοκ και να αρχίσεις να υπερασπίζεσαι για να το πω και παρακάτω!

    Γλυκοπατάτα δεν του λέω, λέω όμως σε εσένα πως με λίγη φαντασία, θα μπορούσες να είσαι μαμά μου.

    Μάνο δε σου λέω, δε σου λέω, δε σου λέω! (Κι αν με ξαναπείς γριά, δε θα σεβαστώ ΟΥΤΕ την έγγυο, παγωτό θα σε κάνω!)

  32. Δεν θα έρθω Κύπρο…θα έρθω….

  33. Προς τι η φασαρία καλέ; Θα σας πω ό,τι λέω στους μαθητές μου:
    Οι μικροί (Ράσμπερυ)να σέβεστε τους μεγάλους και οι μεγάλοι-μουαχαχα!- (Πεπόνι-Ροδάκινο) να προσέχετε τους μικρούς! Άντε, μη σας βάλω τιμωρία! 😛

  34. Να κοπιάσεις. Να δω όμως πως θα με βρεις μέσα σε 750 000 πληθυσμό συν 150 000 οικονομικούς μετανάστες.

  35. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο και τον Μάνο…

  36. Αυτό είναι το χρώμα ενός πατέρα που σέβεται τον εαυτό του: το κόκκινο
    Κόκκινο εκ του ήλιο
    Κόκκινο εκ του θυμού
    Κόκκινο εκ του ανεβάσματος της πίεσης
    Κόκκινο εκ της αποπληξίας
    Κόκκινο εκ της συγκίνησης
    Κόκκινο εκ της ντροπής
    Κόκκινο εκ της αμηχανίας
    Κόκκινο εκ της χαράς
    Καλύτερο κόκκινο δεν θα βρεις πουθενά αλλού στη φύση
    Καλές σας διακοπές
    Υ.Γ. Δοκίμασε αυτό με το γιαούρτι. Πάντα έψαχνα να βρω κάποιον να το δοκιμάσει 🙂

  37. …εγώ πάλι δεν τον πάω στην θάλασσα, το κοψα, ο άνδρας μου δεν μπορεί να έρχεται παρά κάποιες ελάχιστες φορές και ΝΑΙ εγώ δεν αντέχω και έτσι αν και μένουμε δίπλα από την θάλασσα την καμαρώνουμε αλλά δεν την πλησιάζουμε… την τελευταία φορά μετά από μια πολύ κουραστική μέρα τον πήγα στην θάλασσα έμεινε 3,5 ώρες μέσα (μαζί και εγώ)(ειναι 28 μηνών, Βασίλης, δηλώνει ΠΑΟ, ΚΑΕ ΠΑΟ …κατα το Μποντ, Τζέιμς Μποντ και θα ντυθεί «σπάρτανς» τις απόκριες…) όταν πια δεν άντεχα άλλο τον πήρα με κεφαλοκλέιδωμα να φύγουμε και αυτός αρπούσε τα παιχνίδια των άλλων παιδιών ούρλιαζε κλπ…
    συμβουλή κατά του καψίματος … αδειάζεις ένα σωληναριο Bepanthol κρέμα πάνω κάθε πέντε και λιγάκι εκτός του ότι ανακουφίζει πολύ περνά και πολύ γρήγορα το κάψιμο.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

