Αναρτήθηκε από: Manos S. | 13 Ιουλίου , 2007

Ένωνουν τις φωνές τους για το πράσινο!

Φοίβος Δεληβοριάς, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Χρήστος Θηβαίος, Γιάννης Κούτρας, Σωκράτης Μάλαμας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Μανόλης Μητσιάς, Θάνος Μικρούτσικος, Ορφέας Περίδης, Διονύσης Τσακνής, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Σπυριδούλα, Μανόλης Φάμελος είναι μερικοί από αυτούς που θα είναι στο Σύνταγμα σήμερα στις 19.30 για την συναυλία που θα συμμετέχουν αφιλοκερδώς συνολικά 24 καλλιτέχνες και συγκροτήματα. Σκοπός είναι να ασκηθούν στους αρμόδιους πιέσεις ώστε να αναδασωθούν ΑΜΕΣΑ τα καμμένα και να αξιοποιηθούν οι τελευταίοι μεγάλοι χώροι που μπορούν να γίνουν υποδοχείς πρασίνου στην Αττική.

Με την σωστή φύτευση, πνοή ανάσας για την Αθήνα μπορούν να γίνουν το πρώην αεροδρόμιο στο Ελληνικό 5.300 στρεμμάτων, τα στρατόπεδα στο Χαϊδάρι 3.200 στρέμματα, ο Ελαιώνας 9.000 στρέματα(το γήπεδο του Παναθηναϊκού;;;), αδόμητοι χώροι στα Τουρκοβούνια 1.000 στρέματα, το πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης Αντώνης Τρίτσης στο Ίλιον 1.100 στρέματα. Απαίτηση και η ενιαιοποίηση του πάρκου στο Γουδί σαν χώρος υψηλού πρασίνου, η οικολογική αναβάθμιση της παραλιακής περιοχής από τον Ιππόδρομο μέχρι τη Βάρκιζα, και η προστασία όλων των ορεινών περιοχών της Αττικής από παράνομες δομήσεις.
Τη συναυλία διοργανώνει το Ελληνικό κοινωνικό φόρουμ, η Δημοτική κίνηση Αθήνα Ανοικτή πόλη, η ΑΔΕΔΥ, το ΕΚΑ και οι συμβασιούχοι πυροσβέστες.

Και σήμερα η Αθήνα είναι πολύ δροσερή με το βοριαδάκι που φυσσά….

Πηγή : Μετρό

Responses

  1. και εδω ειναι δροσερα…
    αλλα εδω φυσαει ο Βαρδαρης!
    😉

  2. …και καθάρισε η πόλη ε; Μου ‘χει λέίψει ο Βαρδάρης….

  3. Πολλοί μαζεύτηκαν τελικά, ε;;
    Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, ο Κ. δουλεύει ακόμα εκείνη την ώρα, και ο μικρός θα γυρίσει από θάλασσα και θα είναι πτώμα, γμτ!

    Θα δω…

    Εσύ θα πας;;

  4. Θα είμαι έτσι κι αλλιώς εκεί, γιατί στις 7 έχω καθαρισμό στον οδοντίατρο στην Ομόνοια… Θα περάσω ΣΙΓΟΥΡΑ…. Πόσο θα κάτσω δεν ξέρω… 😉

  5. Πάμε, πάμε, πάμε, πάμε, πάμε…
    Έλα Νατασσάκι.. πάμεεεεε…… (μπας κι εξιλεωθώ…)

  6. @ Αδερφέ, αν είναι ο μικρός οκ, να κατέβω στο μετρο…

    @ Έλενα, check your mail! 🙂

  7. Ζήλεψα και θα κάνω κανά-μισάωρο να σας ξαναμιλήσω…

  8. Τους ξέρεις εσύ αυτούς; Περίεργο… 🙂

  9. Πάμεεε.. Πάμεεε.. Πάμεεε..

    Λύσσαξα πάλι… 🙂

  10. Ελπίζω να καταφέρω να κατεβώ έστω και για λίγο, αν και δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει το lineup. Αλλά αφού είναι για ιερό σκοπό…

  11. «Τους ξέρεις εσύ αυτούς; Περίεργο…»

    χαχαχαχα!!!!
    ε, καλά, ξέρει κάτι παραπάνω από το Χατζηγιάννη που είναι της ηλικίας της.

    πάντως οι προηγούμενες κινήσεις καλλιτεχνών είχαν πέσει λίγο στο βρόντο… Κάτι Γιουγκοσλαβίες, κάτι Ιράκ… μμμ… για να δούμε…

  12. εκεί δεν θα μπορέσω να πάω.
    μακάρι να γίνει έστω και ένα από όλα αυτά…

    και να σου πω πως πολύ σε καμάρωσα που κάηκες για χάρη του
    🙂

  13. Μάνο, δες τι γράφω στην αδελφή σου και θα καταλάβεις αν τους ξέρω εγώ αυτούς!

    Κροτ, άσε κάτω τον Μιχάλη! Είναι οικογενειακός φίλος.

  14. Άντε πάλι…έχω δει λέμε βρε…σας παρακολουθώ στενά από χτες…δεν έχω χάσει ΚΑΝΕΝΑ επεισόδιο… 🙂

  15. Ελένη envain εγώ να δεις πως το χάρηκα…κι ας πονάει ο ώμος, χαίρεται η ψυχή και η καρδιά… 😉

  16. Οπότε τι ρωτάς;

  17. Δεν ρώτησα για ενημέρωση, μου την είχες δώσει. Απλά απορώ λόγω ηλικίας…έτσι, κουβέντα να γίνεται… 🙂

  18. ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ!!!!!!

    Δεν ξέρω αν φαίνεται, είμαι τρισευτυχισμένη 🙂

    ΘΑ ΠΑΜΕ!!!!!

    Φιλια,
    Ε.

  19. Έλενα, 😆 😆

  20. και μετά απευθείας για σκιάθο και κρήτη..

    υγ καλέ ελάτε χαλκιδική.σε όσους αρέσει η πάρνηθα με το νέο λουκ,θα αισθάνονται σαν το σπίτι τους,,,,,

  21. Manos S., Natassaki, Elena72 και Akis live από την συναυλία στο Σύνταγμα…ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ

  22. Καλησπέρα!
    χμμμ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ζηλεύω σου λέω! Ζηλεύω! ούτε αεροπλάνο δεν προλαβαίνω να πάρω… ρίξτε καμιά ενημέρωση μετά ε? για μας τους πιο μακριά δε γίνεται… 😦
    φιλιά!!!

  23. Ειρήνη ρωτάς live…είναι πάνω τώρα Μικρούτσικος με: Θηβαίο, Κούτρα, κ.α. 🙂

  24. Πολύ καλή πρωτοβουλία Μάνο και καλά κάνεις και το προωθείς. Ενημέρωση πάνω απ’ ολα

  25. Πέρασε και Τσακνής-Μαχαιρίτσας…

  26. Ο αδερφός μου, είναι ο καλύτερος αδερφός στον κόσμο…ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!!!

  27. Το ξέρω…(ο μετριόφρων) 🙂

  28. «αν η μετριοφροσύνη ήταν προσόν θα το είχαμε ΚΑΙ αυτό!!!» που λένε ε? 😛

  29. Έεεεεετσι…. 🙂

  30. μουμπλε μουμπλε… κάτι δεν πάει καλά…. μούμπλε μούμπλε… υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της … Φρουτοπίας..
    μουμπλε μουμπλε…

  31. Έλενα, το ‘πιασες!!!!!

    Έχω να καταγγείλω ότι ο Αδερφός μου – βαρύ πεπόνι, σε συνεργασία με το γιο μου – σουπιά κι αυτός, ποιός ξέρει τι θα του έταξε ο θείος του! – μπήκαν με τον κωδικό μου και άφησαν το παραπάνω παραπλανητικό μνμ!!!!!!!!!!!!

    😛 😛

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙΣ!!!!!!!!

  32. Όλα τα στρατόπεδα δάσος να γίνουν πάραυτα! Ψηφίζω κι εγώ!

  33. Μπράβο, πεπονάκι! Κι εμείς εδώ 3 μέρες τωρα εμποδίζαμε ένα καράβι με χημικά να δέσει παράνομα και χτες είχε μουσική εκδήλωση (τα καταφέρανε! εγώ το ‘μαθα αργά!) ! Καλημερούδια 🙂

  34. πέρασα για μια καλησπέρα..αλλά πάω στην αδερφή σου για e-βεγγέρα… 😆

  35. Χμμμ, καλά το μυρίστηκα… Μάνο Σ. είσαι μεγάλος απατεώνας τελικά… χιχιχιχιχι

  36. Μανο, ευχομαι όλα αυτά να γίνουν κάποια στιγμή πράξη αδελφέ μου. Για τα παιδιά μας και για όσους θα αντέξει αργότερα τούτη η γη.
    Ο μικρός καλά ;
    ριτς

  37. ο δεληβοριάς τι θα κάνει, τον φίκο;
    χα χα χα

  38. Τώρα έχει σειρά ο Υμηττός? γκρρρ
    θυμωμένες καλησπέρες!

  39. Ααααχ Μάνο ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να είσαι στη δουλειά και να διαβάζεις το live σχόλιό σου από τη συναυλία; Πολύ δύσκολο φίλε μου, πολύ δύσκολο…

  40. Σε νιώθω exit… Το ‘χω νιώσει πολλές φορές κι εγω.

    Στα παραπάνω σχόλια, θα απαντήσω αργότερα, μιας και δεν διανύω και τις καλύτερες μου μέρες…από πολλές απόψεις…

  41. Mano, αν χρειαστείς οτιδήποτε, μη διστάσεις ε?

    Φιλια,
    Ε.

  42. τώρα το είδα… 😦 σου στέκνω τις καλύτερες ευχές μου…

  43. ωραία φυσάει, αλλά κάθε φορά φοβάμαι, για τις φωτιές…

  44. Πεπόνι εξαφανισμένο;
    Για εμφανίσου και πέρασε από το φτωχικό μου! Χρειάζομαι μια ανδρική άποψη;

    (Καλά είσαι; Σε χάσαμε…)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

