Αναρτήθηκε από: Manos S. | 11 Αυγούστου , 2007

Είναι τρελά έξυπνοι!

Νόμιζα πως τρελοί είναι μόνο οι Αμερικάνοι. Αλλά και οι Γερμανοί δεν πάνε πίσω….

Μια εταιρεία ευρέσεως εργασίας στην Φρανκούρτη έκανε την παρακάτω διαφημιστική καμπάνια.

 

 

Η ζωή λοιπόν είναι πολύ σύντομη για να κάνεις λάθος δουλειά. Έξυπνη καμπάνια.

Μια φορά ένας φίλος πήρε τσιγάρα από έναν αυτόματο πωλητή και του φάνηκαν σαλιωμένα…λες;;;

Υγ. Το είδα στης Μαρίας, μου άρεσε και της το έκλεψα…με την άδεια της…!

Responses

  1. Πού το βρήκες πάλι αυτό ; Θεριό είσαι Μάνο μου. Πως τα πάτε ; Ποιό από όλα τα μετωπα ειναι το ηπιότερο ; Είμαι Πορτο Υδρα και μπαινω στα σαιτ από την ειδική για τα ….παιδιά αιθουσα του ξενοδοχείου. Οχι δεν μένω στο ξενοδοχείο. Ερχομαι στα κλεφτά
    Χαιρετω

  2. Ρίτσα θεριό είμαι…αλλά με σκότωσε ο Αη Γιώργης! Σου έχω στείλει και μια προσκλησούλα, όταν γυρίσεις. Καλά να περνάς εύχομαι…

  3. Πολύ έξυπνο και σωστό!!
    Καλό βράδυ!

  4. Καλό βράδι τασσούλα! Να ‘σαι καλά!

  5. Ειλικρινά, το πιο ανατριχιαστικό απ’ όλα είναι η φωτό με τον τύπο που στρίβει τα τσιγάρα. Βρε λες να είχε δίκιο ο φίλος σου; :-Ρ
    Τις καλημέρες μου

  6. Γεια σου Μάνο.
    Ολα καλά;

    🙂

  7. Καλώς σε βρήκα Μάνο Πιστεύω να είσαι καλά.. 🙂
    Βρίσκεις εντυπωσιακά θέματα. Προφανώς διαφημίζεται μια εταιρεία που βρίσκει εργασία (την κατάλληλη) για άνεργους. Έξυπνη η διαφήμιση. Με καυστικό χιούμορ.

  8. Καλό, όντως καλό.

    (και επαναλαμβάνω εαυτόν: που πάτε και τα βρίσκετε; Οέο;)

  9. @Μαρία όντως…λες;;;

    @Μαριλένα όλα καλά. Σχετικά…θα σου εξηγήσω κάποια στιγμή…

    @Βασίλη τελείωσαν οι διακοπές; Το «έκλεψα» από της Μαρίας. Πολύ έξυπνη…

    @Λίζα δεν έχει ανάγκη ευρέσεως εργασίας η αυριανή μεγάλύτερη νομικός της Νήσου… 🙂
    Καλησπέρα σας…!

  10. Αυτή με το τσιγάρο ό,τι πρέπει για να σιχαθούμε είναι! Έλεος!Πού τις βρήκες, βρε πεπονάκι?

  11. @Από τη Μαρία…καλημέρα, καλή εβδομάδα!

  12. τζα!
    😉

  13. Βρε βρε βρε! 🙂

  14. Απιστευτη καμπανια!!! Μπραβο Μανο (και Μαρια)
    Καταπληκτικη!

  15. Βρε Μάνο μου, εκανα λάθος κι επαιξα ( προχειρα και βιαστικά για να μην με πάρουν με τις πέτρες τα παιδιά γυρω μου ) στο Νατασσάκι. Εβαλα εκεί καποιους ηθοποιούς που πράγματι μου αρέσουν, αλλά χωρίς να πολυσκεφθώ. μήπως πρέπει να επανορθώσω ;

  16. Κρεμμυδοφάβα καλή δεν ήταν;;;

    Ρίτσα μου ανέβασε όταν μπορέσεις ποστ…αναλυτικό και με ηρεμία!! 🙂 To παιχνίδι το ξεκίνησα κατα λάθος…και ήσουν καλεσμένη φυσικά!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

