Αναρτήθηκε από: Manos S. | 15 Αυγούστου , 2007

Σπουδές επιχειρήσεων ΜΟΝΟ για άντρες!

Της Μεγαλόχαρης σήμερα.  Εδώ διάβασα πόσες έχουμε.

Για να πρωτοτυπήσω, ενημερώνω τους άντρες που θα πάνε σήμερα σε διάφορα πάρτυ, πως πρέπει να φερθούν:

1.  Είσαι σε ένα πάρτυ και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Την πλησιάζεις και της λές :
 – Eίμαι εκπληκτικός στο κρεββάτι!
Αυτό λέγεται Direct Marketing

2.  Eίσαι σε ένα πάρτυ με παρέα και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Ένας φίλος από την παρέα την πλησιάζει, δείχνει εσένα και της λέει :
 – Είναι εκπληκτικός στο κρεββάτι!
Aυτό λέγεται διαφήμιση

3. Είσαι σε ένα πάρτυ και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Την πλησιάζεις και παίρνεις τον αριθμό του τηλεφώνου της.
Την επόμενη μέρα την παίρνεις τηλέφωνο και της λές :
 – Γειά, είμαι εκπληκτικός στο κρεββάτι!
Αυτό λέγεται tele-marketing

4. Eίσαι σε ένα πάρτυ και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Σηκώνεσαι, ισιώνεις την γραβάτα σου. Την πλησιάζεις και της κερνάς ένα ποτό.
Της λές :                                                                                                                                                        Μπορώ;  και της ισιώνεις το κολιέ στον λαιμό, ενώ ακουμπάς απαλά πάνω στον ώμο της και της λές :                                                                                                                                                   Α, επίσης είμαι εκπληκτικός στο κρεββάτι!
Αυτό λέγεται public relationships

5. Είσαι σε ένα πάρτυ και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Σε πλησιάζει και σου λέει :
 –  Έμαθα πως είσαι εκπληκτικός στο κρεββάτι!
Αυτό λέγεται αναγνώριση προιόντος.

6. Είσαι σε ένα πάρτυ και βλέπεις μια ωραία γυναίκα.
Την πλησιάζεις και την πείθεις να πάρει τον φίλο σου σπίτι της.
Αυτό λέγεται sales marketing.

7. Αυτή όμως δεν είναι ευχαριστημένη με την απόδοση του φίλου σου και
έτσι σε παίρνει τηλέφωνο να σου παραπονεθεί και να σου ζητήσει πιθανά άλλον φίλο.
Αυτό λέγεται after sales services

8. Πας σε ένα πάρτυ και στο δρόμο διαπιστώνεις πως μέσα σε όλα αυτά τα σπίτια που περνάς μπορεί να υπάρχουν ωραίες γυναίκες.
Σκαρφαλώνεις πάνω σε ένα από αυτά τα σπίτια που βρίσκονται ακριβώς στο κέντρο της γειτονιάς και ξελαρυγγιάζεσαι φωνάζοντας :
 – Είμαι καταπληκτικός στο κρεββάτι!
Αυτό λέγεται spam

Responses

  1. Είσαι απίστευτος, πεπόνι!!! 😆 Στα σεμινάρια που πας αυτά μαθαίνεις; :mrgreen:
    Χρόνια πολλά!

  2. LOL! Εγώ λέω να εφαρμόσω την τακτική του spam – έτσι κι αλλιώς, και οι άλλες δεν είναι πιο αποτελεσματικές! 😛

  3. απορία! πληρώνεις για να τα μάθεις αυτά???
    γιατί εγώ σε κάτι σεμινάρια που πηγαίνω κάτι κουλά μας ΄λένε μόνο! κάτι κάνω λάθος ίσως??? μουμπλε μουμπλε….

  4. Αναγνωριση προιοντος!!!! Super!!!! 🙂

  5. Εσκισες πεπονάκι. Ωραίο. Αλλά δε με λες, εχεις κυριολεκτικά αφηνιάσει ή κάμνω λάθος ; Η Αναστασία σε παρακολουθεί ή την εχεις βάλει στην καταψυξη μεχρις ότου αναδυθεί η κόρη ;

  6. Γεια σου Μάνο με τα ωραία σου :Ρ

  7. χαχαχαχαχαχα!!!! Μάνο, πολύ καλό! 🙂 Όλα καλά εκεί; Τις καλημέρες μου.

  8. Ο μόνος που έχει κάποια ελπίδα είναι ο …. Spam …..
    Άκου με , που σου λέω …. Η «γυναίκα» του ποστ αυτού είμαι….Ξέρω …. Κινδυνεύει βέβαια λίγο από ….πολυπολιτισμικό ανταποκρινόμενο κοινό …αλλά , αν είσαι απελπισμένος ….διακινδυνεύεις πολλά .

  9. Καλέεεεεεεεε!!! Τι γίνεται εδώ μέσα; Δεν πρόφτασα να… αλλάξω γεωγραφικό διαμέρισμα και… τσουπ! τα καλά!!! 😀 χιχιχι!

    Πολλά σνουποφιλιά!!!

  10. Προσωπικά εγώ δε θα πήγαινα ποτέ με κάποιον που κάνει direct marketing. Ούτε με κάποιον που του κάνουν οι φίλοι του διαφήμιση. Τώρα αν τη διαφήμιση την κάνει πρώην του, αλλάζει…

    (Απορία βαφτισημιάς: Την «νονά» έτσι την έριξες;)

  11. renata χρόνια πολλά. 🙂 Σκέφτομαι να ξεκινήσω επιχείρηση τέτοιων σεμιναρίων…τι λες;

    strange12 έχεις δοκιμάσει τις άλλες;; 🙂 😛 Καλημέρα!

    ειρήνη σεμινάρια τέτοιου είδους κάνεις;; Και πληρώνεις;;; 😛

  12. Κρεμμυδοφάβα μπορώ να πω πως ήξερα ότι θα σου άρεσε το συγκεκριμένο! Της Krot να δεις… 🙂

    Ρίτσα με παρακολουθεί…αλλά εξ αποστάσεως…από το εξοχικό. Βλέπεις;;; Έχω πάρει τα μέτρα μου!!!

    Μαριλενάκι σε μπουζούκια γιορτασες χτες παιδί μου;;; 😆

  13. Μαρια καλημερούδια! Και χρόνια πολλά και πάλι! 🙂

    Silia περιμένω ΠΑΝΤΑ με αγωνία τα σχόλια σου! Ειλικρινά! Καλημέρα!

    Marilia είσαι στα πάτρια εδάφη;;; Τοποθέτηση πότε;;;;

  14. Λιζοβαπτισημιά, μαζί σου στις προτιμήσεις. Σε διαφορετικό φύλο βέβαια, αν ερχόταν κάποια δηλαδή(όταν ήμουν ελεύθερος, να ξηγιόμαστε) και μου έλεγε πως είναι καλή στο κρεββάτι, ίσως και να ήθελα να το διαπιστώσω με τα μάτια μου!!! Και όχι μόνο με αυτά. 🙂
    Την νονά πάντως, την έριξα με πολύ περίεργο τρόπο….και κυρίως με τις χορευτικές μου ικανότητες!!! 😛

  15. Πεπόνι, έχεις ξεφύγει, βλέπω! Για να μαζευτείς λιγάκι! 😛

  16. Γιατι;;;;; Μια ζωή επιχειρηματικές ιδέες με κατακλύζουν! 😛

  17. Δε θεωρώ τις χορευτικές ικανότητες κάποιου περίεργο τρόπο «ριξήματος». Τις θεωρώ λίγο indirect/hidden marketing… 😉

  18. Μάνο, στα πάτρια εδάφη, αλλά για τοποθέτηση… ουδέν νεότερον από το Μέτωπο… Θα σας ενημερώσουμε. 😉

    Μμμμμμμματς!

  19. Λίζα, Βασικά άλλο είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα «περίεργο» τρόπο. Και εξηγώ. Δούλευα ως χοροδιδάσκαλος σε μία σχολή χορού. Γνώρισα την Αναστασία σε μία εκδρομή της σχολής στην Πάρο. Είχε έρθει σαν παιδική φίλη του γιου του αφεντικού μου. Μετά όμως, κλείσαμε το 1ο μας ραντεβού, σε ένα club στην Κηφισίας που χόρευα. Το περίεργο είναι πως ήμουν ντυμένος γυναίκα, για συγκεκριμένο happening, με παρτενέρ βέβαια τον γιο του αφεντικού. Δυο ζευγάρια ήμασταν, και ο άλλος που ντύθηκε γυναίκα είναι ο νονός του γιου μου!
    Ξέρω πως όλα αυτά ακούγονται «κάπως» αλλά δεν θα ανεχτώ σχόλια περί αρρενωπότητας δικής μου και του συντέκνου μου (νονός του τέκνου μου).

    Marilia με το καλό παιδί μου…και αν σε πάνε προς ανατολική Κρήτη…σφύρα!

  20. Πεπόνι, είσαι τυχερός που δεν σε διαβάζει το ροδάκινο! Θα γινόταν εδώ μέσα ..χαμός! 😀

  21. Βρε πεπονάκι, εδώ ο κόσμος καίγεται και συ ασχολείσαι με το μαρκετινγκ ;

  22. Δεν είπα τίποτα και ούτε πρόκειται! Για ποια με πέρασες;
    Χοροδιδάσκαλος ώστε…
    Πότε να έρθω για μαθήματα;

  23. Και όταν έγραφα «για ποια με πέρασες» το ροδάκινο σκεφτόμουν αλλά με πρόλαβε η ρενάτα!

  24. Κι εμένα με πρόλαβε η πριγκίπισσα Ράσμπερυ για τα μαθήματα χορού! 🙂
    Επίσης η γυναίκα σου είναι τυχερή που θα την χορεύεις ωραία! 😉

  25. renata ήδη τρέμω για την ώρα που θα μπει μέσα. Πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά νέων ποστ, ώστε να εξαφανισθέι το άνω… 🙂

    Ριτσα δυστυχώς είμαι κι εγώ αρκετά down εδώ και κανά 5ωρο…έγραψα και σε σένα αλλά έπεσε το δίκτυο μου…έρχομαι…

    Λίζα22 ξέρω το επίπεδο σου…δεν είναι τυχαίο το λάδι που σου έβαλα. Όχι σαν κάτι άλλες….

  26. Λίζα 23 όχι σαν κάτι άλλες ξαναλέω…. 😉

    renata το κακό είναι πως χορεύει εμένα….στο ταψί…

    Λίζα και renata ήμουν χοροδιδάσκαλος επί πολλά έτη…αλλά και πριν πολλά έτη…και κυρίως πριν τα +16 κιλά που πήρα αφτερ γάμου… Για σας τα 2 όμως κάτι θα κάνω…. 🙂 😛

  27. Πεπονάκι, αφού σε χορεύει στο ταψί , χαλάλι της! 😉

    Όσο για το ροδάκινο, θα το ψαχουλέψει, είμαι σίγουρος! Εξάλλου, τόσοι καλοθελητές θα βρεθούν! (Όχι, εγώ, άλλοι…) 😉 😛

  28. Και που να δεις πως με χορεύει ο γιος μου…και η κόρη μου μεθαύριο…ΣΤΑΝΤΑΡ! 😉
    Για τους καλοθελητές είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ…και φυσικά όχι ΚΑΙ εσύ…τι λες τώρα!!! Φυσικά και όχι 😛 😛 😛

  29. Η κόρη θα σε κάνει να τρέχεις , ότνα μεγαλώσει ειδικά, πεπόνι! Αδυναμία τρελή θα της έχεις! 😉
    Ξέρω εγώ! Ως κόρη υπήρξα πολύ τυχερή με το μπαμπά μου! 😉

    Ο υπέρηχος; Όλα καλά;

  30. Όλα καλά ο υπέρηχος….αλλά που να με δεις με τον γιο μου! 🙂

  31. Ξεκίνησα να γράφω ένα σχόλιο για τον υπέρηχο….αλλά μόλις αποφάσισα να το κάνω ποστ!…για να κρυφτεί αυτό που λέγαμε….


Σχολιάστε

Kατηγορίες

