Αναρτήθηκε από: Manos S. | 19 Αυγούστου , 2007

Υπερηχογράφημα! (μέρος τρίτο και τελευταίο)

…Για όσους δεν είδαν τις προηγούμενες αναρτήσεις, παρακαλώ να το κάνετε πριν την σημερινή,

η πρώτη, και η δεύτερη 

…κι εδώ λοιπόν το θηλυκό έμβρυο των προηγουμενων δύο ποστ κατά την ενηλικίωση του…

ΕΔΩ για την ακρίβεια!

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ε;

Υγ1.Τα ποστ αναρτήθηκαν όπως μου τα έστειλε η Silia, την οποία, μετά του Πελλοπονήσιου συζύγου, ευχαριστώ!

Υγ2. Ο σύζυγος της μου είπε : Όποιον τον αγαπάει ο Θεός, του χαρίζει κορίτσια…. αλλά ο πατέρας μου έχει άλλη γνώμη… μία έκανε και το μετανιώνει ακόμα…..

Responses

  1. Πάρα πολύ καλό , άκρως επιμορφωτικό θα μπορούσα να πω !!!
    Υ.Γ. Έχω 3 κόρες, να το δείξω στο μπαμπά τους?

  2. Επιβάλεται!!!!!! 🙂 Μου το έστειλε γιατρός σου λέω….

  3. αινταααααααα κάποιος έχεις ξεφύγει!!!!
    Νατασσάκιιιιιιιιιιιιιιιιι που’σαι καλέ???
    μάζεψέ τον!!!! άμεσαααααααααα
    😆

  4. ειρήνη μου το έστειλαν και το μετέφερα ΑΥΤΟΥΣΙΟ!!!! 🙂

  5. κάνε καλέ μια εικαστική παρέμβαση και συ!!! 😀
    και συ τςτς ακριβής!!!! απαπα… 😆
    δε θα σου ζήταγε και πνευματικά δικαιώματα αν το άλλαζες! 😛

  6. 😛 και 😛 και 😛

  7. Πεπόνι-λαλημένο-αναμένοντας-την-κόρη, μάζεψε τα μυαλά σου!
    Άντε, μη σε καταγγείλω ως spam ή μάλλον mature! 😈

    Κι αν ο μπαμπάς σου κι εσύ, δεν εκτιμάτε την αδερφή σου, δεν ξέρετε τι σας γίνεται! 😛

  8. RenatΟ μανα ‘μ τράβα κοιμήσου….1 η ώρα…

  9. Παλιο-σάπιο-κουνημένο απ’ τους χορούς-Πεπόνι…. 😛
    να έρθει ο μπαμπάς να μου το πει ΕΜΕΝΑ αυτό!!! 😆

    για να μην πω πω ήμουν πρώτη, και δεν ήθελαν άλλο παιδί, και τους παρακαλούσα ΕΓΩ (που να ‘ξερα!) να σε κάνουν!!!! 😆

    Τα λάθη πληρώνονται-κι εγώ έκανα ένα ως παιδί και το πληρώνω ακόμα! 😆

    Η φωτογραφία είναι ΑΘΛΙΑ – να την αλλάξεις παραυτα – η ανηψιά ΜΟΥ θα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

    Αποχωρώ προσβεβλημένη (πάω εκδρομή, πήρε τηλ η Εφη) και μέχρι να γυρίσω, κανόνισε!!!! 🙂

    ΥΓ Αχ, ανηψούλα μου…τι σε περιμένει… 😆

  10. Καλά Μάνο, ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Κι εσύ λόξα με τα μελαχρινά όνειρα έχεις; Πάντως η αλήθεια είναι ότι η εγγυμοσύνη των γυναικών έχει παρενέργειες :)και στους …συζύγους.

  11. Βρε πας καλα; Τόσες μέρες δεν ειχα ιντερνετ, μπηκα να σε «δω» κι είδα τα ξ…λα;;

    Τι να σου πω; Σε οικτείρω βρεεεεεεε!!!

  12. Και δεν μου λες?????
    Σε ποιον μοιάζει???
    🙂

  13. Πεπόνι, κοιμήθηκα στις 2.30. Πειράζει? 😛 Εσύ γιατί ήσουν ξύπνιος τέτοια ώρα?

  14. χα!
    ακόμα το έχεις ε???
    δε βάζεις μυαλό!!!
    καλαααααα!θα δεις!!!!
    θα σου φέρω την κυρία λουκα!!!
    και μετά να δω ποιος θα σε γλιτώσει!!!!
    σαν το ψινάκη θα στα χώνει
    (είδες δε γράφω για τον άλλον το ΘΕΟ-ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗ)
    παλιο-απίθανε!!!!
    😆

  15. ντροπή σου μέλλοντα πατέρα!

    υγ εγώ μια συνέντευξη είπα να δώσω στο playboy σε φίλο και με σεμνή φωτό και ο Νίκος πήδηξε ίσα με το ταβάνι και μου είπε: Να το διαβάζει ο αδερφός μου στην τουαλέτα και μετά το …»σαλόνι» να πέσει πάνω σου????

    υγ και συ να μας δείχνεις τα κάλη της κόρης σου????

    υγ και ΝΑΙ.όποιον τον αγαπάει ο θεός,έχει πράγματι κορίτσια.Και τον δικό μου τον λατρεύει γιατί έχει 3!
    υγ αμάν πια….

  16. Τι να σου πω πουλάκι μου? Ακόμα και οι αναμεταδόσεις σου είναι κουνημένες?? Δεν έχω λόγια…

    Υ.Γ. Λίγα λόγια για τη γλυκοπατατούλα, να μαστε ξηγημένοι… Αλλιώς θα βγεις από την λίστα των αγαπημένων.. ειδοποιάω… :PppPp

    Y.Γ. 2 Αυτό το ειδοποιάω, μου θύμησε, σου χρωστάω μια ανάρτηση ε? το είχα ξεχάσει… Θα επιληφθώ…

    Φιλια καλό μου,
    Ε.

  17. […] τεράστια αγωνία, και τεράστια ανοιχτή αγκαλιά-και το Πεπόνι το […]

  18. Να σου πω… εσύ την κόρη θα την έχεις ξεκαπίστρωτη να φωτογραφίζεται έτσι και να κάνει χάζι ο κόσμος;

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂

  19. Εμένα μου άρεσε η εξέλιξη της κόρης…αυτή ειναι η χαρά των αντρών ή μήπως κάνω λάθος?

  20. Περιμεναμε σαν τις χαζες να δουμε το θαυμα της εγκυμοσυνης και ειδαμε το θαυμα του Φουστανου!!!
    Α και μη μου βριζεις το νατασσακι μου γιατι ααααααααα!!!

  21. αν διαβάζει κάποιος ψηλός μελαχρινός κούκλος γύρω στα 25 τότε να ξέρει πως είναι αλήθεια όλα!!ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα!!ακριβώς όμως…συγκλονιστικό!!και καλά το μάντεψες…είμαι κόρη!!χιχιχι!!

  22. γεια σου, πατέρα!

  23. θα την «πλακώσω»…. τη Ρενατο- αδερφή… δεν είπε τίποτα!!!! και σχολίαζε από το πι.σι μου!!!!
    όχι!!!! … ταξιδεύει τώρα… καλό ταξίδι να’χει!!!
    έχω κάνει «όρκο σιωπής»… αλλά… η … περιοχή!!!! «… ο θεός να σε γλυτώνει»…έστειλε την σοκαριστική φωτό;;;;;;
    ή μόνο σου την βρήκες κολυροπαίδιον;;;;;

    με το καλό βρε!!!!!

    😆

  24. Ε, ρε γλέντια! Πού να γεννηθεί κιόλας…!

  25. Τι έγινε? Κάνατε κόμμα οι πατριώτες(υφάντρα-πεπόνι) εναντίον μου? Καλάάάάά! 😛

  26. Τρελο παιδί, χαρα γεμάτο ίντα κάνεις νυχτιάτικα ;

  27. Λοιπόν μόλις γύρισα (όχι με την καλύτερη διάθεση) αλλά δεσμεύομαι να απαντήσω σε όλους……

  28. Νατάσσα 9 καλά περάσατε με τον βαπτισημιό μου;;; Φιλιά του έδωσες;;;

    Βασίλη 10 Το ποστ αναρτήθει με συνταγή γιατρού!!!! 😉

    Μαριλένα 11 το ίδιο σχόλιο και σε σένα… 🙂

    Τασσούλα 12 στην κουμπάρα…κουτσομπόλα! 🙂

    Renata 13 επειδή θα πήγαινα το πρωί να δω τον γιόκα μου!

  29. Ειρήνη 14 έλειπα…καλησπέρα…. 😉

    Τσαπερδόνα 15 τον καυμένο τον πατέρα…! 😉

    Έλενα 16 αφού με λατρεύεις πιο πολύ…το ξέρω!!! 😉

    Νεφελόεσσα 18 …θα της κόψω τα ποδάρια! 🙂

    τρελοφαντασμένη 19 αρκεί να μην είναι η…κόρη τους! 😉

    onionfava 20 όχι και Φουστάνου…. μια χαρά είναι η κοπέλα… 🙂

    αγγελόσκονη 21 🙂

  30. Σπύρο Σεραφείμ 22 καλώς όρισες…δεν κάηκες πάνω ε; 😦

    Υφάντρα 23 Το παλιόπαιδο….δεν την κράταγες εκέι να ησυχάσουμε;;; 🙂

    marilia 24 άστα….. 🙂

    Ρενάτα 25 «τα καλά παιδιά» πάντα αλληλουποστηρίζονται….

    Ρίτσα 26 μόλις μπήκα!!! Σε μελέταγα χτες πολλές φορές…έψαχνα όλα τα Μεσόγεια για «Κ.»….

  31. Αφού την οικογένεια την έχεις μαζί σου, τι παραμυθιάζεις τον κόσμο? 😛 (inside info 😉 )

  32. Παιδί μου, η οικογένεια είναι στο εξοχικό…πήγα κι εγώ χτες το πρωί, αλλά μόλις γύρισα…γιατί ξεκινάνε πάλι οι βάρδιες βοήθειας, μιας και «μόλις» βγήκαν τα ράματα!

  33. όλα καλά..όλα καλά… θα σας πανε! παντα και παντου ταιριαζει ενας Σακηηηηηηηης! φιλάρες!

  34. μουρλο 😛

  35. Μάνο 28, το ίδιο σχόλιο και σε μένα;;;;

    Θα κανα άσεμνη χειρονομία, αλλά έχω παιδιά και δίνω το παράδειγμα!

  36. Παιδί μου, εννοώ πως το ποστ αναρτήθει με συνταγή ιατρού…της Silias για ακρίβεια! 🙂
    Φιλιά!

  37. Και σ’ έψαχνα σήμερα.
    Κάπου το ‘γραψα κιόλας, έλεγα «που εξαφανίστηκε ο Μάνος;»

    Καληνύχτα 🙂
    xxxx

  38. Στη Νατάσσα….το διάβασα!….Διάβασε τι σου έγραψα…. 🙂

  39. παρακαλώ αν είναι να με αποκαλέσεις τοιουτοτρόπως να με αποκαλέσεις όπως με φώναζε η γιαγιά μου… μερελό! 😆 καλό ξημέρωμα!!!

  40. Μερελό;;;; Στη Κρήτη το λέμε Λωλό!!! 🙂 Καλό βράδυ!

  41. χαχαχαχαχα ευτυχώς που δεν είχα απαντήσει στα 2 πρώτα μέρη! :-Ρ Αφού είναι πάντως με συνταγή γιατρού, όλα καλά. Κοίτα να δεις τι παθαίνει το κοριτσάκι μεγαλώνοντας… είναι να το λυπάσαι ρε παιδί μου! 🙂 Καλημέρες!

  42. Είδες που σου λεγα πως είσαι σοφή;;;; 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

