Αναρτήθηκε από: Manos S. | 20 Αυγούστου , 2007

Τελικά για όλα φταίνε οι …. ποδηλάτες!!!

Στην Τουλούζη, όπως και στις περισσότερες μεγαλουπόλεις της Γαλλίας, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αντικαθιστούν τα αυτοκίνητά τους με ποδήλατα!Αυτό βέβαια είναι καλό για το περιβάλλον, όμως σύμφωνα με τις τοπικές αρχές, οι ποδηλάτες δεν τηρούν τον κώδικά οδικής κυκλοφορίας, ενώ ευθύνονται και για
μεγάλο αριθμό ατυχημάτων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε χρόνο στη Γαλλία 8 χιλιάδες ποδηλάτες εμπλέκονται σε σοβαρά ατυχήματα.

«Δεν ξέρω αν έχουν ξεχάσει ότι υπάρχει κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Απλά, είναι πιο εύκολο να ακολουθείς μια ευθεία πορεία για να φθάσεις στον προορισμό σου-ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι ακολουθείς λάθος κατεύθυνση ή περνάς ένα κόκκινο φανάρι » λέει ο αστυνομικός διευθυντής της Τουλούζης, Τιερί Λαβινιέρ.

Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε στην Τουλούζη δημιουργήθηκε μια ειδική ομάδα αστυνόμευσης με ποδήλατα, για να συνετίζονται οι παραβάτες.

Προς το παρόν, οι ποδηλάτες δέχονται μόνο προφορική επίπληξη.

Όμως, προειδοποιούνται ότι από τον επόμενο μήνα, η ανοχή θα είναι μηδενική….

Responses

  1. Είναι τρελοί αυτοί οι …Γαλάτες! :mrgreen:

  2. το είχα διαβάσει από το πρωί και γέλαγα μέσα στα νεύρα μου! καλη βδομάδα! (επιτέλους σοβαρεύτηκες! 😆 )

  3. Ρενάτα και πλέον δεν φοβούνται και αν τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι…φοβούνται τα ποδήλατα!

    Ειρήνη σε σένα ήμουν και διάβαζα…πολύ δουλειά μου έβαλες 2 μέρες που έλειψα…ΠΑΝΤΑ ΣΟΒΑΡΟΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ! 🙂

  4. Εσύ ΣΟΒΑΡΟΣ? Εδώ ΓΕΛΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! 😆 😆 😆

  5. Γελάστε….γελάει καλύτερα όποιος γελάει ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ!!!! (άσχετο)

  6. Γελάμε πολύυυυυυυυυυυυυυυ όμως!!!
    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 (και είμαι εγώ τελευταία!!!! 😀 )

  7. Μπάαααααα! Τι μας λες…. 🙂

  8. εγώ τελευταία!!!

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  9. Πεπόνι, 😛

  10. Μη πετάξεις κι εσύ….τράβα παιδί μου για ύπνο…έχεις μικρά παιδιά στο σπίτι να φροντίσεις!

  11. 😛

  12. 😆 αμεεεεε

  13. στο χωρίο μας, ειρήνη, λένε:
    ίσα! 😆

  14. …δεν λείπει ο γάτος…μην χορεύετε… 🙂

  15. Πεπόνι, 😆

  16. Να ρωτήσω κάτι , οι ποδηλάτες εμπλέκονται φαντάζομαι σε ατυχήματα με οδηγούς αυτοκινήτων…?

    Διαφορετικά μεταξύ τους δεν νομίζω να είναι πολύ σοβαρά τα ατυχήματα , πάντως ο ΚΟΚ παντού ισχύει …προσοχή θέλει και μακάρι να κάναμε κι εμείς αυτή την στροφή…δηλ στα ποδήλατα.

  17. Θα σε γελάσω…..
    ΜΑΚΑΡΙ να κάνουμε στροφή στα ποδήλατα….αλλά πουυυυυυ!

  18. μπορώ να κάνω την επαναστασή μου και να κυκλοφορώ με roller; έκανα τόσο κόπο για να μάθω να κάνω…και τώρα όλοι μου λένε είσαι μεγάλη για τέτοια!!ντροπή και αίσχος!!

  19. χαχαχα καν την καν την…! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

