Αναρτήθηκε από: Manos S. | 22 Αυγούστου , 2007

ΠΑΓΩΤΟ ΠΕΠΟΝΙ!

ΠΑΓΩΤΟ ΠΕΠΟΝΙ!

θα χρειαστείς:
3 φλυτζάνια γάλα (άπαχο κατά προτίμηση)
2 βανίλλιες
5 αυγά
2 φλυτζάνια ζάχαρη
400 γραμμάρια πεπόνι

Ποιός θα το πίστευε πως το σπιτίσιο παγωτό είναι τόσο εύκολο να γίνει!

Σε μια κατσαρόλα βάλτε το γάλα και ανακατέψετε το μέχρι να ζεστάθει. Προσοχή! Δεν πρέπει να βράσει (δηλαδή δεν πρέπει να σχηματιστούν φυσαλλίδες). Σ’ ένα μπολ βάλτε τα αυγά και χτυπήστε τα μαζί με περίπου 1 φλυτζάνι ζάχαρη.

Ανακατεύοντας το γάλα, προσθέστε τώρα σιγά σιγά το μίγμα που κάνατε με την ζάχαρη και τα αυγά, προσέχοντας όμως και πάλι να μην βράσει. Ανακατέψτε το όλο μίγμα μέχρι να σχηματιστεί μια ομοιόμορφη μάζα. Κατεβάστε την κατσαρόλα από την φωτιά και αφήστε το μίγμα να κρυώσει.

Μέχρι να γίνει αυτό, κόψετε το πεπόνι σε μικρά κομμάτια και ζυμώστε το μαζί με τη ζάχαρη μέχρι να λιώσει. Προσθέστε το στην κατσαρόλα, ανακατέψτε τα όλα μαζί και βάλτε το ήδη -σχεδόν- έτοιμο παγωτό σ’ ένα όμορφο μπολ ή άλλο δοχείο το οποίο θα τοποθετήσετε στην κατάψυξη. Αφήστε το εκεί (μπορείτε να το ξύνετε κατά διαστήματα με ένα μαχαίρι για να πάρει την μορφή παγωτού) μέχρι να παγώσει εντελώς.

*Δοκιμάστε το! Εάν δεν σας αρέσει κάτι, αλλάξετε το. Αν θέλετε, για παράδειγμα, περισσότερη ζάχαρη, πάρτε πιο μεγάλα φλυτζάνια ζάχαρη (!). Προσοχή όμως! Αν αλλάξετε σε μεγάλο βαθμό κάποιο συστατικό, μπορεί το παγωτό σας να μην είναι πλέον… παγωτό!

Responses

  1. Ωραίο ακούγεται… Ελπίζω να τρώγεται, γιατί κάτι άλλα πεπόνια που έτυχε να γνωρίσω δεν τρώγονται καθόλου!!! 😛

    Υ.Γ. Θα βάλω τη μαμά να το φτιάξει 😆

  2. Παλιο-κλπ- Πεπόνι…

    να ξέρεις ότι δεν είναι ΤΟΣΟ εύκολο χωρίς παγωτομηχανή – θέλει συχν΄ανακάτεμα, για να μην κάνει κρυστάλλους,
    και
    ΔΕΝ αλλάζουμε τα συστατικά ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ!
    ΠΟΤΕ!
    μόνο στα φαγητά!

    Θα καταστρέψεις τους αναγνώστες σου! 🙂

    (καλά που είμαι κι εγώ εδώ! 😆 )

  3. Μπορειτε να μου λυσετε μια απορια?
    γιατι λετε τον ανθρωπο πεπονι?
    🙂
    δεν εχω καταλαβει!

  4. lifewhispers, υπάρχει ολόκληρη blogoφρουτοπία – δεν πήρες χαμπάρι;;;;

    Στα link μου πάνω-πάνω , και στης krot – ροδάκινο! 🙂

  5. καλημερα κυρ πεπονι!!!!!!
    κυκλοφορεις και σε παγωτο;;;;;
    αμπιλιβαμπολ!!!
    🙂

  6. Α πα πα! Προτιμώ παγωτό ροδάκινο! 😛 😛 😛 😛

  7. Πεπόνης κερνάει, Πεπόνης πίνει…

    Και νόμιζα πως συμβαίνει μόνο στους Γιάννηδες αυτό…

    Είσαι για τα σίδερα πεπονάκι 🙂

    Φιλια,
    Ε.

  8. Πέπε να σε κόψουμε μικρα κομματακια? Ελα μωρε, δεν εισαι τοσο κακος… 🙂

    Νατασσακι πάλι καλά που είσαι και εσυ!!!

    Λαχανάκι γυρεύοντας πας!

  9. Πεπόνι, στο μπλογκ του Νατασακίου, προτελευταίο θέμα, πρότεινα ημετερη συμμαχία.

    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ!!

  10. Δεν ξέρω αν πάω γυρεύοντας… αλλά με έχει επηρεάσει πολύ ο Μάνος και σήμερα για μεσημέρι έφαγα πεπόνι… 😉

  11. Λαχανάκι θα το μελετήσω να … σου κάτσει στο λαιμό κι αυτό! Ακου κει κάποια πεπόνια δεν τρώγονται…μην τα φας ρε…φάε τα καλτσούνια της μάνας σου… (άσε κανένα και για μας…) 😉

    Νατάσσα εγω το έφτιαξα ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ και ήταν ΤΕΛΕΙΟ….και δεν έχω παγωτομηχανή! Και συμβουλες οικοκυρικής δεν δέχομαι…ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!!

    lifewhispers είναι το αγαπημένο μου φρούτο 1ον, και το φρουτοπιοόνομα μου 2ον…καλώς ήρθες 🙂

  12. Βασιλική να το μπιλιβαμπολέψεις… ΤΩΡΑ ΚΑΙ σε παγωτό … γιατί εκτός από θερμός, είναι ΚΑΙ δροσερός το καλοκαίρι… ! 🙂

    Ρενάτα, δεν έχω ξαναδει μήλο να τρώει παγωτό ροδάκινο…για στείλε βίντεο!

    Έλενα μου σε ευχαριστώ (για τα φιλιά) και αντεύχομαι (για τα σίδερα) 🙂

  13. Φάβα μου, το μόνο μου κακό, είναι πως είμαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΑΛΟΣ! Μην ακούς την Νατάσσα…και πες τα στο λαχανάκι πες τα, γιατί είναι μικρό και άβγαλτο! 🙂

    Μαριλένα μου, απάντησα, αλλά ξέρεις πως δεν ήταν ανάγκη να απαντήσω…ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΩ! 😉

    Λαχανάκι, εγώ πάλι, ελπίζω ΑΜΕΣΑ, να φάω καλτσουνάκια! Και φυσικά τα λυχναράκια προηγούνται! Α, έχω και γω σπίτι, αλλά από το ζαχαροπλαστείο «Έλενα» στον Άγιο…

  14. παναγία μου!!! εξαπλώνεται η μάστιγα!!!! τώρα και σε παγωτό!!!! +++++++ ξου ξου!!!! πισωωωωωω! γρήγορα στην κατάψυξή σου!!! (δεν θα πω τίποτα για το ότι βρήκες το φυσικό σου μέρος… κατάψυξη! 😆 έχω τρόπους εγώ! πιφ!)

  15. Έχεις πάθει πεπονίαση μήπως?

  16. ειρήνη σε παραπέμπω στο σχόλιο-απάντηση στη Βασιλική από πάνω! 🙂

    Κώστα ως εργένης…τρώω το πιο εύκολο αυτές τις μέρες…αν και πεπόνι τρώω συνέχεια…. Με το σπίτι της Μαρίας;;; Καλά ή όχι καλά;

  17. Οτι ειστε μια φρουτοπία το χα καταλαβει, αλα δεν ηξερα το λογο που εσυ ησουν το πεπονι ειδικα! Ευχαριστω για τις διευκρινισεις!!
    🙂
    🙂
    🙂

  18. 😆 να’σαι καλά μου έφτιαξες και άλλο τη διάθεση!!! 😆

  19. Βρε ΟΥΣΤ! 😆
    Που θα μου πεις εμένα ότι έφτιαξες και παγωτό!!!!!! 😛

    Σιγά….τα λάχανα!!!!!!

    και σιγά μη σου δώσει το Λαχανακι! 😛

  20. ψίθυροι ζωής Παρακαλώ…να σαι καλά! 🙂

    Ειρήνη όρα ΞΑΝΑ το απο πάνω σχόλιο μουαχαχα 😆

    Νατάσσα το Λαχανάκι μου χρωστάει χάρες…και κεράσματα….θα μου δώσει…

  21. αν δεν το είδε άλλος το παγωτό ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ! 👿 έχεις αποδείξεις? 😛

  22. Σπίτι μου το αργότερο σε μία ώρα…γιατί θα έρθουν κάτι φίλοι….

  23. πάντως εγώ νόμιζα ότι σε έβγαλαν πεπόνι γιατί η φώτο σου μας παραπέμπει σε αυτό! 👿 το σώμα κάτι μου θυμίζει… 😆

  24. Στη φώτο είναι ο σούπερ ήρωας Κύριος Απίθανός, και αυτό που βλέπεις είναι ΜΥΣ (σοβαρά). ΑΛΛΑ ΠΟΥΥΥΥΥΥ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥ!

  25. άκου μυς! κατά το μις-κόσμος??? 😆

  26. Εργένης? Σε παράτησε η γυναίκα σου γιατί έτρωγες συνέχεια πεπόνια?(κακόγουστο αστείο χοχοχο) Το σπίτι της Μαρίας την γλύτωσε παρατρίχα.

  27. αδερφέ μάστορα, παρ’ ότι θα του άξιζε να τον παρατήσει, 😉 δεν…..
    απλά είναι στο εξοχικό, η έγκυος με το γιο! 😆

  28. ειρήνη η ομορφιά μου, θα κέρδιζε ΚΑΙ αυτόν τον διαγωνισμό… 😉

    cpil εγώ την έχω «παρκάρει» μετά του υιου στο εξοχικό, λόγω ζέστης και «φουσκώματος»… 😉 Χάρηκα για την Μαρία…τουλάχιστον!

  29. μα miss???? 😆 και με παιδί έτοιμο? και με το άλλο στο δρόμο? :O

  30. με έχεις δει ξυρισμένο και με περούκα…. 🙂
    Αλλά είπα «θα κέρδιζα ΚΑΙ αυτόν τον διαγωνισμό…» όπως και πολλούς άλλους (π.χ. Fame story, so you think you can dance, Φάρμα κ.τ.λ. αλλά ΚΑΙ Μίστερ Κόσμος κ.τ.λ.)

  31. ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ-ΨΩΝΙΣΜΕΝΟ-ΠΕΠΟΝΙ, 😆 😆 😆 😆 😆

  32. Το παγωτο πεπόνι ταιριάζει με τη βανίλια ή μηπως θαχουμε τίποτα…ξυνιλες ;

  33. Ρενάτα με 3-4 πολύ ακόμα, ίσως πιάσεις το ΠΟΣΟ! 😉

    Ρίτσα το πεπόνι ταιριάζει με όλα, εκτός του Ροδάκινου και του Μήλου! Ααααα θυμάσαι που λέγαμε για κουμπαριά;;; Σε βάφτισα τελικά… 🙂

  34. σήμερα… είμαι μια πονεμένη γυναίκα…
    κάτι σε Μάρθα Κλάψα!!!
    αλλά δεν με αφήνετε να πονάαααωωωω και… να κλαιαιαιωωωωωωωωωωω!!!
    πρέπει να κάνω την απαραίτητη προσθήκη να πετύχει το… παγωτό!!!!

    α.) πάτε στο χωρίον Κολύριον…
    β.) αναμένετε την κατσίκα του κυρ- Φώντα να επιστρέψει από την βοσκή..
    Με προσοχή … μην σας πάρει χαμπάρι… γιατί τα βόλια του δεν αστοχούν… αρμέγετε περί του ενός λίτρου γάλακτος…
    γ.) φυλάτε καραούλι στο μπακάλικο του κυρ- Μένιου… και όταν στρέψει αλλού την κεφαλή.. παραλαμβάνετε 1/2 κιλό ζάχαρη και 2 βανίλιες…
    δ.) περνάτε από το κοτέτσι της κυρά- Σούλας, και αν ουδείς δεν τηρά… κλέβετε 5 αυγά…
    ε.)πάτε στον κήπο της πεπονο-γιαγιάς… απέναντι από το Σηπ…. και Κατ… , και διαλέγετε το τροφαντότερο πεπόπιον…

    κλπ… κλπ…

    καλή επιτυχία!!!!

    😛

  35. Κυρα Υφάντρα…. έτσι κάνετε εσείς κει κάτου….αχ μανα ‘μ…και αν σε πιασουννν;

  36. Το πολύ πολύ να τους τρατάρει λίγο απ΄το παγωτό μετά βρε! 😉

  37. αν βάλω από πάνω σιρόπι σοκολάτας θα το χαλάσω;είμαι γενικά της σωστής διατροφής!!σκέτο πεπόνι δεν κάνει καλό…θέλει κι αυτό την σοκολάτα του 🙂

  38. Υφάντρα ΜΟΥ,
    μ’ αρέσει πιο πολύ η συνταγή σου – αν την ακολουθήσω σε άλλο «χωρίον», πειράζει;;;; 😉

    Πεπόνι,
    για «βέρος Κρητικός» μια χαρά το μιλάς το κολυρέικο, πάντως!!!!

    😆 😆 😆

  39. Μάλιστα και συνταγή για παγωτό πεπόνι από το ίδιο το πεπόνι. Μπράβο σου. Συγνώμη Μάνο αλλά όλοι σας έχετε βγάλει όνομα λαχανικού-φρούτου. Σε μένα τίποτα; Περιμένω βαφτίσια από την Επιτροπή Χρισμάτων 🙂

  40. Με βαφτισαν τα κοριτσια βρε, εσυ ελεγες αλλο ονομα και τελικά περασα η δικη μου άποψη,λόγω ηλικίας βεβαίως κι οχι πεισματος και εγωισμού και τα τοιαύτα.
    Χρονια πολλά για τον μπαμπά σας , αγαπητέ μου

  41. Ρενάτα, σωστό κι αυτό! 🙂

    Αγγελόσκονη δεν νομίζω πως θα χαλάσει η γεύση…καλή η πρόταση, πάω να φάω πεπόνι με μεράντα, για πρώτη φάση! 🙂

    Νατάσσα έχω μάθει να μιλάω ανάλογα με τον απέναντι μου…για σκέψου στη Κίνα να μίλαγα Κρητικά;;; Θα με καταλάβαινε κανείς;;; ΑΛΛΑ ΠΟΥΥΥΥΥΥΥ ΜΥΑΛΟ!

    Βασίλη έχω ανανά από φρούτα…και ζαρζαβατικά πολλά! Αλλά όποια επιθυμία…συζητείται! 😉

    Ρίτσα βαπτίστηκες από δική μου προτροπή και δική σου επιθυμία…η Ρενάτα μου θύμισε την επιθυμία σου, γι αυτό και μοιράζομαι ευχαρίστως την κουμπαρια…αν τώρα δεν με θέτε για νονό..πάσο… 😉 Ευχαριστούμε για τον μπαμπά!

  42. η διαφορά ανάμεσα στο παγώνι και το πεπόνι

    το πεπόνι παγώνει….

    το παγώνι δεν πεπώνει……

  43. θα μου κάνεις παγωτό πεπόνι για την εκπομπή?

  44. Χριστίννα ΚΑΛΟ! 😆 Το ‘ξερα, αλλά μου το θύμισες… Για την πρόταση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να το κάνω και live (έχω και φωτογένεια) αλλά δύσκολο…502 χλμ μας χωρίζουν… 😦

  45. Ανανάς ε; Δεν με τρελλαίνει. Παίζει τίποτα σε ακτινίδιο; Ή σε πορτοκάλι; Μετά να πάμε στα ζαρζαβατικά.

  46. Βασίλη μου, πορτοκάλι δεν έχουμε! Δέχεσαι? ΕΓΩ φρουτονονά! 😉

  47. Βασίλη βεβαίως…δέχεσαι την πρόταση της νονάς σου;;;

  48. Ναι…! φανταστικό όνομα. Το πρότεινα δειλά γιατί ήμουν σιγουρος ότι θα «έπαιζε». Απορώ πώς δεν το έχουν διαλέξει ως τώρα. Πορτοκάλι λοιπόν, είναι και το χρώμα που μ’ αρέσει μετά το γαλάζιο.
    Ευχαριστώ νονά δασκάλα ρενάτα μου, σου φιλώ ταπεινά το χέρι και σένα φυσικά παπαΜάνο που διέθεσες την κολυμπήθρα σου για τα βαφτίσια.
    Ι do! 🙂

  49. Μάνο, εσύ πήρες τη Ρίτσα, δεν πιστεύω να παραπονιέσαι? Θα μ’ άφήσετε μόνο με το μούργο? Δεν κάνει! 😉

  50. ΑΞΙΑ ΑΞΙΑ..(τι κάνει ένα εισιτήριο…)
    Καλορίζικος!

  51. Οκ! Πολύ το χάρηκα, Βασίλη! 😉

  52. Ρενάτα εγώ βαφτίζω κοριτσάκιa (έχω τη Λίζα και τη Ρίτσα) κι εσύ αγοράκια! 😉

  53. Όχι «βασίλη» μόνο για τους ξένους νονά μου. Πορτοκάλι τώρα πιά 🙂

  54. Βρε πεπόνι, τόσο συμφεροντολόγος είσαι? Για ένα εισιτήριο? 😀

    Δεν πειράζει, εγώ βγήκα κερδισμένη! 😉

  55. Σωστά, πορτοκάλι(Λακωνίας?) μου! 😉

  56. …Λακωνίας, που πωλείται εν Ευβοίας όμως… 🙂

  57. Δεν πωλείται, διατίθεται 😉

  58. 😛


Σχολιάστε

Kατηγορίες

