Αναρτήθηκε από: Manos S. | 24 Αυγούστου , 2007

Αληθινή ιστορία!

Ανέκδοτο θα σας πω….

Ήταν μια φορά και έναν καιρό, ένας ταλαίπωρος ΠΟΝΤΙΟΣ μηχανόβιος. Ο κύριος Κωστίκας. Ο Κ. (για λόγους συντομίας) λοιπόν οδηγούσε ανέμελα την μηχανή του, τα χρόνια της αθωότητας, που δεν υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους της Αθήνας. Είχε ένα μόνιμο θεματάκι με το κράνος, την άδεια, την ασφάλεια, το δίπλωμα και όλα αυτά τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ που πρέπει να έχει μαζί του ένας οδηγός μηχανής! Επειδή ο «ήρωας» μας είναι Πόντιος όπως προείπα, πάρα πολλές φορές «έπεφτε» στα μπλόκα της τροχαίας. Και όλως τυχαίως ΠΑΝΤΑ του έλειπε κατιτις…από τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ που αναφέραμε παραπάνω. Οι κλήσεις ήταν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.

Μια μέρα όμως όλα άλλαξαν. Ο Κ. αποφάσισε να πάει βόλτα με ένα φίλο του. Πήραν ΟΛΑ τα χαρτιά τους, έβαλαν τα κράνη τους, καβάλησαν την μηχανή και οι δρόμοι ήταν ανοικτοί μπροστά τους. Ήταν σε μία κεντρική λεωφόρο της Αθήνας, σταματημένοι σε ένα φανάρι, μιλώντας περί ανέμων και υδάτων, όταν ο Κ. είδε στα 50 μέτρα περίπου 2-3 μοτοσυκλετιστές της τροχαίας να έχουν σταματήσει καναδυο «παπάκια». Ανασκουμπώθηκε, έβαλε το χέρι του στο στήθος του να ελέγξει πως όλο το «πακέτο» με τα διπλώματα, άδειες, ασφάλειες ήταν στην εσωτερική τσέπη του μπουφάν, χτύπησε με το άλλο του χέρι το κεφάλι του (είπαμε Πόντιος) να βεβαιωθεί πως φοράει το κράνος του, κοίταξε και τον φίλο του αν φοράει το δικό και πλέον ήταν βέβαιος…ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΟΣ! Βάζει την πρώτη ταχύτητα στη μηχανή και πηγαινοντας με σχεδόν μηδενική ταχύτητα πλησιάζει το μοναδικό τροχονόμο που δεν ασχολιόταν με άλλη δουλειά κι αυτός, παρά να τον κοιτάει που πήγαινε προς το μέρος του σιγά σιγά. Σταματάει λοιπόν ο Κ. μπροστά στον τροχονόμο(χωρίς να του κάνει νόημα ο τροχονόμος), τον καλημερίζει, βάζει το σταντ, του δείχνει τα φορεμένα κράνη τους, ανοίγει το μπουφάν και του παραδίδει όλα τα χαρτιά. Ο τροχονόμος -και ο φίλος του- έχουν μείνει με το στόμα ανοικτό. Ο φίλος ειδικά έχει χάσει τη λαλιά του. Ο τροχονόμος όμως, βρίσκει το κουράγιο, τον κοιτάει καλά καλά από πάνω ως κάτω, ελέγχει τα χαρτιά του και αποφασίζει να μιλήσει :

– Καλημέρα κύριοι,  και απευθυνόμενος στο Κ. πλέον, – Να σου κάνω μια ερώτηση ρε παλικάρι; Όλα καλά, τα χαρτιά σου, τα κράνη μια χαρά. ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ;;;

Responses

  1. Παλιο-πέπονο! 😈 🙂

  2. Σωστή η υποψία 😆 🙂 😆 🙂

  3. ΠεπονοΜανοΝονέ καλημέρα και την ευχή σου! Εδώ η νέα σου «βαφτιστήρα»!

    Λοιπόν θα ήθελα να είμαι τσαμπί γλυκό σταφύλι , (ξέρεις εσύ από εκείνα τα δικά μας τα καλά!(
    αν πάλι είναι καταχωρημένο μήπως σου βρίσκεται κανένα νεκταρίνι;Πορτοκάλι θα ήθελα για οικογενειακους λόγους αλλά εκλάπη! Δεν θα μπορούσα να είμαι Πορτοκάλι Μερλιν και ο καλός ευγενικός μανιάτης (άρχισα τις γαλυφιές) Πορτοκάλι Βαλέντσια?

    Χαιρετώ σε με σεβασμό!

  4. Νεκταρινι!!!! ΕΚΛΕΙΣΕ….
    Είχα προτείνει αβοκάντο ή ανανά ή μπανάνα λόγω καλοκαιριού, ζέστης και Κρητης. Αλλά νεκταρίνι … νεκταρίνι! Το σταφύλι εδώθει πριν μια βδομαδα, και το πορτοκάλι χτες…ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ… 😦

  5. Σ’ευχαριστώ νονέ! Καλό και το Νεκταρινάκι! :Ρ
    Εφτασα τελευταία η παντέρμη τι να γίνει!

  6. Νεκταρίνι, πολύ γλυκό φρούτο, θαλασσινή. Και τώρα τελευταία τα τσακίζω στο σπίτι. Εγώ πάντως προσφέρομαι να γίνεις το μισό μου πορτοκάλι. :opps: Αλλά καλύτερα να είσαι αυτόνομη κι εναλλακτική. Μάνο πάντ’ άξιος

  7. Βασίλη έχεις μέρος βάπτισης, γι αυτό θέλω να έχεις μέρος στο μυστήριο….μισακιή η θαλασσινή…

  8. Χαίρετε, χαίρετε 😛
    Μήπως είμαι κι εγώ Ποντία; Γιατί δεν κατάλαβα το αστείο του θέματος;

    Κάνε μου ένα εξπλέιν (που έλεγε κι η Βασιλειάδου): αφου τον άνθρωπο τον είχαν πρήξει με τον έλεγχο, έδειξε τα χαρτια του να τελειώνει μια ώρα αρχύτερα. Που είναι το περίεργο;

    Μάνο αγόρι μου, πολύ τριφύλι τρως.
    Πρόσεχε :το πράσινο βλάπτει σοβαρά την υγεία.
    Ελα κι εσύ στο κίτρινο. ΜΠΟΡΕΙΣ!!
    😛 😛 😛 😛

  9. Ευχαριστώ Μάνο. Κατά το ήμισυ νονός της θαλασσινής κι εγώ λοιπόν

  10. μαριλενακι μανταρινακι…
    μην τον πειραζεις καλε τον ανθρωπο!!!
    🙂

    με τον «ελεγχο» εχει ενα προβλημα…
    τι να λεμε τωρααααα!
    😛

  11. Μαριλένα αλήθεια δεν κατάλαβες???? Μιλάς σοβαρά? Παιδί μου από κάψα να τον ελέγξουν επειδή ήταν «νόμιμος», πέρασε κόκκινο και σταμάτησε ΜΟΝΟΣ του στο μπλόκο…
    Για το τριφύλλι αντιπαρέρχομαι και λέω πως το κίτρινο το συμπαθώ ΠΟΛΥ. Με το κόκκινο ΓΕΝΙΚΩΣ παθαίνω κάτι…

    Βασίλη πρώτη σου…άντε με το καλό! 😉

  12. Βασιλική, καλάαααααααααααα! 😉

  13. Μια χαρά είναι το ΚΟΚΚΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ! 😉

  14. τωρα αυτο που με λλλλλες, το εχεις ελεγξει;;;;;;
    πι χαχαχχαχχααχχαχαα!
    😛

  15. Για λόγους ανάγνωσης και ΜΟΝΟ έχει εμπλουτιστεί η ιστορία…

    δλδ τα ΄βγαλες απ΄το κεφάλι σου τα περισσότερα! 😛 😛 😛 😛 😛

  16. και αφου φυσικα τα ελεγξε!!!!
    χαχαχχαχχαχχααχααα
    😛
    😛

  17. Χάλια το κόκκινο….
    ΤΑ ΕΛΕΓΧΩ ΟΛΑ!
    ΤΟ ΣΤΟΡΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΗΘΕΣ…
    Καλάααααααααααα……

  18. παλιοπεπονο με απειλλλλλειςςςς;;;;;;;
    χαχαχαχχαχααχχα…
    😛
    😛
    😛
    😛

  19. σε βρηκα βρε δουλειααααα!
    ελεγκτηςςςςς εναεριας!
    🙂

    -καλα που παω και τα βρισκωωω;;;;;;;-

  20. Κερασένια μου, εξαιρετικόόόό! 😀

  21. Εδώ πάντως στην Ελευσίνα έχουμε ολόκληρη συνοικία από Πόντιους κι είναι πολύ έξυπνοι και προκομμένοι άνθρωποι! 😉

  22. Βασιλική δεν απειλώ ποτέ και δη γυναίκες…ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ όμως 🙂
    Έχω δουλειά…θενκς 😛

    Ρενάτα σου άρεσε ε;
    Και δεν διαφωνώ για την εξαιρετικότητα των Ποντίων…μια χαρά παιδιά…μας κάνουν και γελάμε κι όλας!!! 😉

  23. τςτςτςττςτςτς…
    τι ηθος, τι λεπτοτητα!
    τι αβροτητα τελος παντων…
    δε με λεςςςς, ετσι ειστε ολοι οι ελεγκτες εναεριαςςςς;;;;;;
    😛

  24. ΚΟΚΚΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!

    (Τσεκαρω νακλαστικά! Χα χα χα! 😛 )

  25. Βρε Μάνο, μια προσωπική ερώτηση: πόσο IQ έχεις; 😛

  26. οχι βρε να σε δω τι θα απαντησειςςςςς!!!
    μανταρινακι, εγραψεςςςςςςς!
    😆

  27. Κι όχι τίπτ’ άλλο, ήσουν και σύμμαχος!

    Που θα μου πεις για τους πόντιους!
    Βρε, ξέρεις από που ειμαι εγώ;;;

  28. i.q. πεπονιού! 😆

  29. Ευχαριστώ Βασιλικούλα μου 😀

  30. κουκουτσι δηλαδιςςςς!
    😛
    😛
    😛

  31. Βασιλική για άλλη μια φορά….καλάααααααααααααααααα

    Ρενάτα χάλια χάλια….

    Μανταρίνι ναι ε;;;; Κι εσύ ε;;;
    Είχα κάνει πάντως ένα τεστ παλιότερα και είχα βγάλει 92% !

  32. Πάνω του , μανταρινάκι! 😉

  33. τιποτα μικρη μου!
    ακους εκει το μικρο-πρασινο-πεπονι-που-τα-
    ελεγχει-και-ολα να μας προειδοποιει!
    😆

  34. καλαααααααααααααααα ΟΛΕΣ ΣΑΣ! Με βρήκατε ΜΟΝΟ και ανυπεράσπιτο και βαράτε!!!

  35. Πσσττ! Το 92 μην το καμαρώνεις! ; )
    Ούτε τη «βάση» δεν έπιασες! 😛 😛 😛 😛

  36. ωχου μωρε το μικροοοοοοο!
    τσοπα… βρε τσοπα!!!
    😛

  37. 😆 😆 😆 😆

    «βοηθάτε, χριστιανοί, μ΄έπνιξε το…(φρουτο)ποταμάκι»! Φώναζε, πεπόνι!

  38. ΒΑΡΑΤΕ…ΒΑΡΑΤΕ!!!! ΑΝΤΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

  39. Πάνω του, δε λες τίποτα!
    Μα θα πει, για τους Πόντιους..

    Εμένα η κολλητή μου Ποντία είναι και την αγαπώ πολυυυ, εξ ου και η πνευματική μου συγγένεια με τον Πόντο.

    Παλιοπέπονο! 😀

  40. Κι εγώ αυτόν που γράφω τον αγαπώ…
    …αλλά είναι Πόντιος 🙂 Δεν είναι κακό όμως…

  41. Καλέ τι πάθατε? Πεπε ζεις?
    Ρε Μαριλένα που πηγε η συμμαχια? Ξαναγυρισες κοντά μας?
    Παρασυρατε και τη Βασιλικη και λεει «τσόπα»?
    Σοδομα και γομορα!!!!!!!!!
    —Ποιος ειναι ρε παιδια τελικα ο Ποντιος? Τον Ξερουμε?——–
    🙂

  42. Πεπε τον αγαπας? Τον? Αμαν παιδια τι γινεται?

  43. Φαβάκι δεν τον ξέρετε…..
    Γιατί να μην τον αγαπάω;;; Εσύ δεν αγαπάς φίλες σου;;;

  44. Αμα δεν τον ξερουμε… ενταξει. 🙂
    Σε πειραζω βρε! Εγω οχι απλα τις αγαπαω, τις λατρευω! Αλοιμονο αν αγαπαγαμε μονο του ιδιου φυλου ατομα. Φιλακια 🙂

  45. Κρεμμυδοφάβα μου, όποιον αγαπάει παιδεύει το παλιο-πέπονο , φαίνεται! Απλά έχει άγαρμπο τρόπο να το δείχνει! 😉

  46. Ρενάτο το πεπόνι είναι το πιο γλυκό πεπόνι που γνώρισες…γι αυτό και «πειράζει» τους πάντες…το κακό που έχει όμως, είναι πως δεν μπορεί να καταλάβει ότι ο άλλος ΣΙΓΟΥΡΑ θα «αντέξει» το χιούμορ του…
    Και για να αντέχει το χιούμορ κάποιος, πρέπει να είναι έξυπνος….

  47. Τώρα αυτό (46) ήταν «έξυπνο χιούμορ» ?????

  48. Έβαλα γέλιο???? Άρα δεν ήταν ΚΑΝ χιούμορ….

  49. Γύρισα απο το Τζάμπο. Ερημιά στους δρόμους.
    Α βρε παιδιά, να μέναμε κοντά, θα παιρνα Ακη και Ιωσήφ μαζί, να πηγαίναμε βόλτες.

    Εμεις, που μας βρίσκεις που μας χάνεις, στο Τζάμπο, αλλά όλα κι όλα: μόνο μεσημέρια πάω που ειναι εντελώς άδειο.
    Αλλιώς τρελλαίνομαι. Εγώ, η Ραφ όχι, της αρέσει ο χαβαλές.

    🙂

  50. Μαριλένα μου είχες πετύχει τη Μαίρη στο Τζάμπο; Στο ταμείο;;; Αλλά δεν γνωριζόσασταν τότε…τα κορίτσια σας ήταν μωρά όταν έφυγε….

  51. Α χα , Μάνο μου. Αχα παιδί. Αχα τζιγιέρι μουυυυυ.Ιντα πάθαμε με τους ποντιους ;
    Μωρε, μηπως σου τοπε ο πατερας χθες με τα φαγωσιμα μαζί και δεν το κατάλαβες ;

  52. Mάνο, η προιστορία μου στο Τζάμπο ξεκινάει απο τον καιρό της Ελενης: τότε δεν λεγόταν Τζάμπο, αλλά Ζουζού.
    Μετά το πήρε η γνωστή αλυσίδα και μετονομάσθη.

    Σήμερα θα πάμε στον παιδίατρο για να διαπιστώσει αν οντως το ραφάκιον τη γλύτωσε απο το σκωληκοειδήτη και αν μπορούμε να φύγουμε μια τελευταια εβδομάδα διακοπών και επίσκεψη στον παιδίατρο σημαίνει ΠΑΝΤΑ, επίσκεψη στο τζάμπο 🙂
    Υποθέτω μια απ’ τα ίδια και σεις; 😀

  53. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗΣ:
    1)Δηλαδή τώρα θα περιμένω δωράκια και λαμπάδα το Πάσχα;
    2) Μπορώ να γίνω και ανάμικτός χυμός? Μισό Νεκταρίνι και λίγο Πορτοκάλι Μέρλιν αφου μου παραχωρεί τη μισή ποικιλία ο Πορτοκάλης;

    Πάω να ξεφουρνίσω τα καλτσούνια και έρχομαι!

  54. Ας πούμε ότι κατάλαβα για ποιον μιλάτε. (Που δεν έχω καταλάβει αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ.)
    Καλώς επέστρεψα!

  55. Ritsa όχι βρε…ανεκδοτάκι είναι που μου έχει πει κάποιος…παλιά….

    Μαριλένα εμείς πάμε παιδότοπο…πλέον… 🙂

    Thalassini Ακόμα δεν βαφτίστηκες ζητάς και δώρα;;; Άντι να ζητήσω δώρο νονού…έστω και με τα καλτσουνάκια βολέυομαι (γλυκά ε;;; όχι αλμυρα!!!)KAΙ είσαι ΜΟΝΟ νεκταρίνι. Μόνο ένα όνομα δίνω. Είμαι ΚΑΤΑ των 2 🙂

    Λίζα γύρισες απ’ τα βουνά….εμείς έπρεπε να πάρουμε τα βουνα…αλλά ποια βουνα μας…όλα κάηκαν… Τεσπα, δεν έχει να καταλάβεις βρε ΤΙΠΟΤΑ! Ένα ανέκδοτο είναι ΜΟΝΟ! 🙂

  56. Λοιπόν αφού είμαι Μόνο Νεκταρόνι και δεν κάνεις σκόντο θα σου στείλω για δώρο λίγο από τα σημερινά: Καλιτσουνάκια 3 λογιώ, με τυρομάλαμα, με γλυκά και μαραθοκαλίτσουνα.Γουρουνόπουλο στα λεμονόφυλλά, μπουρέκι, ντάκο και πιλάφι!
    Είδες, είδες….

    Από Μόνο Μανταρίνι

  57. Ναι, βρε πεπονάρα μου, το ξερω ότι ειναι ανεκδοτάκι. ειπα κι εγω ενα αστειάκι. Πέρνα κι από μενα που κλαιω συνεχώς»’
    Αμ επεστρεψε η Μεγαλειοτάτη. το προσεξες ;

  58. Θαλασσινή να ΄σαι καλά….βολέυομαι άνετα 🙂

    Ριτσα θα έρθω…μόλις μπορέσω…είμαι στη φωτιά…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

