Αναρτήθηκε από: Manos S. | 24 Αυγούστου , 2007

….Φωτιά!!!!!!!

Δυστυχώς οι φωτιές έφτασαν κοντά στο εξοχικό. Μίλησα στο τηλέφωνο με τη γυναίκα μου που έιναι στο Λαγονήσι, αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ είχε βοριά και το πήγαινε προς τη θάλασσα… Ευτυχώς για μας….εγωιστικό, αλλά την οικογένεια μου θα προσέξω ΠΡΩΤΑ από όλα! Κάποια σπίτια όμως πρέπει να κάηκαν…είναι πυκνοκατοικημένη περιοχή εκεί που άναψε η φωτιά! Και κάποια δέντρα…έφυγαν…
Πάω τώρα από κει να δω τι έγινε…
Φεύγω, σας χαιρετώ…θα τα πούμε αργότερα!

Responses

  1. δεν ειναι μόνο το λαγονήσι, δυστυχώς… μετά την καταστροφή του 1998 στον Ταύγετο, το θέαμα ήταν οχι απλά αποκαρδιωτικό, το κάτι άλλο.

    Ι.

  2. Ασε γιατι και έγω φτιάχνω ένα κεραμμύδι στο Λαγονήσι και έβλεπα τις εικόνες και μάυρισε η καρδιά μου!

  3. Aχ αυτή η φωτιά μας έχει καταστρέψει!Ας ελπίσουμε να μην εχεις πάθει ζημιές!

  4. Ουλπ! Εύχομαι να είναι όλα καλά εκεί και να μην κινδυνεύετε…

  5. Ελπίζω να είναι όλα καλά και εκει «κάτω» να τους λυπηθεί ο Θεός…Αφου δεν τους λυπάται ο κανένας άλλος 😦

  6. Αφού ‘ναι καλά, είσαι τυχερός! αλλού τους παίρνει και τους σηκώνει! 😦 😦 😦

  7. Βρε πουλάκι μου, θρηνουμε τόσους νεκρούς στην πελοποννησο . εσυ πού πας μεστη νυχτα ; α, ναι πας στο Λαγωνήσι.

  8. Όλα καλά;

  9. Να ενημερώσω: ευτυχώς, όλα καλά για τη δική μας οικογένεια…κατά τα άλλα, 😦

  10. Εντάξει.

  11. 😦 Λυπάμαι!

  12. Ανησυχησα… 😦

  13. ikd έτσι είναι όπως τα λες…απλά εκεί έχω την οικογένεια μου εγώ…

    Thalassini σήμερα να δεις….

    Ftyaratsi θα σου πω παρακάτω….

    marilia θα σου πω άμέσως τι έχει γίνει…

  14. τασσούλα προς στιγμή όλα καλά…αλλά…!

    ρενάτα καλά είμαστε…προς στιγμή!

    Ρίτσα είμαι στο Λαγονήσι….

    ΑΦΜ προς στιγμή…σε μια ώρα θα σου πω!

  15. Νατάσσα καλά είμαστε…ΟΧΙ ΟΛH Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ομως…. 😦

    Μαριλένα προς στιγμή…

    Renata έμαθες ε; 😦

    Φάβα μου ηρέμησε…

  16. Παιδιά η χθεσινή φωτιά ήταν στην παραλία…εμείς είμαστε 2 χλμ πάνω από τη θάλασσα. Πριν 3 ώρες περίπου όμως άναψε μια φωτιά στα Καλύβια, σύνορα με Κερατέα (Πέτα περιοχή). Η φωτιά είναι πολύ κοντά μας και έρχεται ίσως προς τα εμάς που έιμαστε νοτιότερα. Θα σας πω σε λίγο, αν και η μέχρι στιγμής ενημέρωση λέει πως την ελέγχουν πλέον….
    Τα ελικόπτερα πετάνε 100 μέτρα (πολύ λέω) πάνω από το σπίτι μας….

    Υγ. Το κακό είναι, πως χάσαμε πολύ κοντινό συγγενή μας…στη Ζαχάρω…το έμαθα ΑΚΡΙΒΩΣ την ώρα που άναψε η φωτιά μας…τηλεφώνησα στην Νατάσσα, που σας ενημέρωσε από ότι κατάλαβα….δεν έχω δει…

  17. Έμαθα! 😦

    Μου τηλεφώνησε η Υφάντρα (δεν έχει ιντερνετ καθόλου κάτω σήμερα) και μου΄πε πως άκουσε ότι έπιασε φωτιά το χωριό κάτω! 😮

  18. Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ;;;;

  19. Μάνο καλά ειναι

  20. Τωρα μιλησα ειναι και η θεια εκει

  21. Μάνο, ξαναπήγαμε και εμείς στο Λαγονήσι.Εμείς είμαστε στα Καλύβια , στον οικισμό πάνω από τη παραλία Καλυβίων.Δεν λέει να τελειώσει αυτή η μέρα/νύχτα…

    Λυπάμαι πολύ…
    Την προσευχή μου στην οικογένειά σας, μια αγκαλιά στη Νατάσσα.

  22. Thalassini μάλλον είμαστε ΠΟΛΥ κοντά…είμαι ΠΑΝΩ από το Ολυμπιακό χωριό!

    Νατάσσα η σύνδεση μου είναι χάλια και δεν μπορω να ανοίξω σελίδες πολλές…θα πάρω τηλ…

  23. Ουφ! Δόξα τω Θεώ!
    Έχω σαλτάρει σήμερα! Βλέπω τους φίλους και συναδέλφους στην πόλη που έμενα τόσα χρόνια εγκλωβισμένους απ΄τη φωτιά, αιχμάλωτους και δεν αντέχω άλλο! Τρόμαξα και με τ΄ανίψια!

    ΕΛΕΟΟΟΣ!

  24. Η φωτιά μας ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ….και πλησιάζει…έτσι λένε στην τηλεόραση…στον ΣΚΑΙ….έρχεται προς Λαγονήσι…είναι φυσικό…θα βγω μάλλον…θα τα πούμε αργότερα!

  25. Να προσέχετε!

  26. Παιδιά μου λυπάμαι πολύ… Να προσέχετε. Μεγάλη αγκαλιά και στους δυο σας. Οι δικοι μας στο χωριο πάνω απο τη Ζαχάρω είναι ακόμα σε κίνδυνο, η φωτιά δεν έχει σβήσει, αλλά είναι όλοι καλά. Δεν ξερω τι να πω. Τραγωδία. Φιλάκια και στους δυο σας.

  27. Ευχαριστούμε πολύ όλους…

    Ο Μάνος, η Αναστασία και το παιδί είναι καλά-τώρα μιλήσαμε….

    Δεν έχει καλή σύνδεση, γι’ αυτό δεν απαντάει, αλλά είναι όλα καλά.

  28. Η Αναστασία και το παιδί είναι ασφαλής στην Αθήνα.

    Ο Μάνος είναι ακομα Λαγονήσι, αλλά ειναι καλά.

    Εγώ θα λειπω αυριο, αλλά μην ανησυχείτε…καλά ειμαι.

    Ευχαριστουμε ξανα.

  29. Η αντιμετώπιση των φυσικών φαινομένων, είναι ζήτημα καθαρά πολιτικό… Το υπόλοιπο μύνημα σβήστηκε….

  30. Φίλε Μάνο, τώρα διάβασα το post και τα comments, είναι ευχάριστο ότι είστε καλά, ελπίζω να μην υπάρξουν άλλα προβλήματα και να είστε ασφαλείς.

  31. renata είμαστε καλά???

    Νατάσσα θα σας πω τώρα…

    Φάβα ο θείος μου στο χωριό πάνω από την Ζαχάρω….δεν είναι μαζί μας πια….

    Κουμούνι θα σβηστεί το σχόλιο σου ΑΜΕΣΑ!

    Χάρη ακου αυτό….

  32. Λοιπόν, η φωτιά είναι εδώ και 5 ώρες αρκετά κοντά…Βρισκόμαστε δυτικά της φωτιάς στα 400 μέτρα. Εδώ και 5 ώρες έχει περπατήσει δυτικά (προς τα εμάς) περίπου 100 μέτρα, και νότια 2 με 3 χιλιόμετρα. Ο άνεμος είναι ακόμα βορειοανατολικός. ΔΥΣΤΥΧΩΣ πριν 2 περίπου ώρες σταμάτησαν οι πτήσεις των ελικοπτέρων. ΕΠΙΓΕΙΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ… Είμαστε όλοι σχεδόν οι κάτοικοι εδώ και περιμένουμε. Η Αναστασία, ο Ιωσήφ και τα πεθερικά μου είναι σε έναν παιδότοπο στα Καλύβια…και το κολει μας! Έχω βρέξει το σπίτι και τα οικόπεδα δίπλα μας, ξαναβρέχω συνέχεια…και περιμένω… Μας ήρθε και το ρεύμα! Νεότερα αργότερα…

  33. Πέπε μου το έμαθα και λυπήθηκα πολύ, είναι τραγικό… Να προσέχεις πολύ. Σας σκεφτομαι..

  34. Φίλε εύχομαι να είσαι καλά και ασφαλής

  35. Μάνο, ανησυχώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! ΠΡΟΣΕΧΕ, ε!

  36. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην προχωρήσει.Να προσέχετε…
    Σας σκεφτόμαστε!

  37. Λυπαμαι πραγματικά για τον θείο σας είναι τραγικό!!

  38. Μάνο, δεν υπάρχουν λόγια..
    Τι παρηγοριά να δώσουν, μπροστά σε τέτοια τραγωδία;
    Λυπάμαι πραγματικά πολύ για το θείο σας.
    Ο,τι θέλετε είμαι στη διάθεση σας.
    τα είπα και στο Νατασάκι, μη διστάσετε καθόλου.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου

  39. Μανο μου συλληπητηρια για τον αγαπημένο Θείο. Πόσο λυπάμαι αγόρι μου καλό. Πόσο λυπάμαι. Πώς ειναι η Νατασσα, η Αναστασια, το παιδί ;
    χρειαζεστε κατι από εμενα;

  40. Μάνο;
    Νατάσσα;

    σήμερα είστε καλά;

    (τα συλληπητήρια μου για τον θείο..)

  41. Μάνο χτες ήμουν στα Καλύβια από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 1:30 το πρωί. …
    Είδα αυτό που είδες από κοντά. Δεν ξέρω τι να πώ.Εισέπνευσα τόση στάχτη που δεν ξέρω αν θα φύγει….

    Ευτυχώς σε μας δεν πλησίασε πολύ…

    Ελπίζω εσείς να είστε καλά
    (τα συλληπητήρια και πάλι για τον θείο σας)

  42. Μάνο, πού είσαι? Εσύ ΄σαι εντάξει ?

  43. Ειστε καλά?

  44. Ο Σταυρος ήμουν εγώ..

  45. […] Μπαμπάκας Composition Doll Πυγμαλίωνας Ψιλικατζού Ωρα Ελλάδας Η καλύβα […]

  46. Ο Μάνος είναι καλά!

  47. ουουουφφφ!!
    ρε γαμώτο!!
    τι είναι η πατρίδα μας;;;

  48. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ…δεν προλαβαίνω να σας απαντήσω, με συγχωρείτε…έγραψα νέο ποστ…

    Θα απαντήσω μόλις μπορέσω στον καθένα σας…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

