Αναρτήθηκε από: Manos S. | 3 Σεπτεμβρίου , 2007

Χειρουργείο…

– Τι έχετε; 

– Έχω “καούρες” γιατρέ μου 

– Γδυθείτε κυρία μου και σκύψτε…

– Κι εσείς γιατρέ να με απαυτώσετε θέλετε;

– Όχι κυρία μου, να σας εξετάσω…

– Γιατρέ πιο απαλά… με πονάει η κολονοσκόπηση

– Σας πονάει; Περίεργο… ειδικά με τέτοια χαλάρωση του σφιχτήρος… Μαρία, βάλε λίγο ξυλοκαϊνη στην κυρία.. Για να δούμε! Χμ… Εργάζεσται νύχτα ε;

– Κυρίως!

– Φαίνεται…

– Γιατρέ γιατί δεν μιλάτε, τι έχω;

– Λυπάμαι κυρία μου, έχετε Πολύδωρα.

– Πολύποδα; Τι είναι αυτό;

– Όχι πολύποδα, Πολύδωρα και μάλιστα Βύρωνα…

– Τί δηλαδή μικρόβιο;

– Όχι χειρότερα, ο Πολύδωρας είναι όγκος, κάτι σαν τον πολύποδα, αλλά κακοήθης

– Αφήστε τα επιστημονικά και πείτε μου ξεκάθαρα… Έχω καρκίνο;

– Λυπάμαι… Ναι

– Ω Θεέ μου πως μου συνέβη αυτό;

– Χρόνια κακή διατροφή και κακή σεξουαλική ζωή, δεν έπρεπε να τρώτε κουτόχωρτο, να αυνανίζεστε και να δίνετε κώλο.

– Και τώρα Γιατρέ μου; Θεραπεύεται Γιατρέ; Θα γίνω καλά;

– Είστε τυχερή κυρία μου. Αν και είστε σε προχωρημένο στάδιο υπάρχει θεραπεία, μόνο που η λίστα αναμονής είναι μεγάλη και θα πρέπει να περιμένετε λίγο για την επέμβαση.

– Πόσο;

– Κανονικά 4 χρόνια αλλά θα κάνουμε μια εξαίρεση για εσάς, θα σας κλείσω χειρουργείο για τις 16 Σεπτεμβρίου…

 

Ελληνικέ λαέ,

κανόνισε να την κάνεις

πάλι τη μαλακία και να

αποτύχει η εγχείρηση!…

 

(το παρών ποστ είναι δημιουργία του harisheiz και τον ευχαριστώ θερμά που μου επέτρεψε να το «διαδώσω».)

Responses

  1. Η τελευταία εγχείρηση της ασθενούς Ελλάδας έγινε από τον Σντχη Γ.Παπαδόπουλο και ολοφάνερα απέτυχε.Μήπως η κυρία του ανεκδότου,ήταν ήδη καταδικασμένη από καρκίνο του εγκεφάλου;

  2. Αρχισαν να κυκλοφορούν και τέτοια τώρα ε; Πειράζει που πιο πολύ θύμωσα παρά γέλασα;
    😦

    Καλημέρα θαλασσινή σας στέλνω!

  3. πολύ καλό αλλά υπάρχουν κι άλλες ασθένειες ποιό ανίατες
    η ασθένεια Πολύδωρας χτυπάει μόνο στην μαλάκυνση εγκεφάλου!
    γιατί αν είχε «ούμπαλα» θα είχε παραιτηθεί και δεν θα μας πονούσε από πίσω!
    εκεί άλλος είναι ο υπεύθυνος 😉
    καλημέρα σου

  4. Γιατρέ μου, πολύ καλό! :-Ρ Που τα ξετρυπώνεις θα ‘θελα να ‘ξερα… Καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂

  5. Γιατί έχεις ελπίδες οτι θα πετύχει?
    Καλή εβδομάδα!

  6. Μην κακομελετάς…

    Κυκλοφορούν και αλμπάνηδες που έχουν κλίσμα δια πάσαν νόσον…

    Θα έλεγα μακριά απ΄ τον κώλο μας, αλλά ποιός θα μ΄ακούσει???

    ΥΓ. Εχτές βλέποντας τον αγώνα, σκέφτηκα πως τ΄αχλάδια βγαίνουν κυρίως σε πράσινο, κι εγω είμαι κόκκινη… Μήπως έπρεπε να διαλέξω το παντζάρι τελικά? Αιτήσεις για μετονομασία δέχεστε? 🙂

  7. Και μόλις χθες παρακολούθησα σε dvd τη δίκη της χούντας. Λες να ναι σημαδιακό;;

  8. Επειδή εσεις εχετε την κορη στο τσεπάκι σας, δεν σημαίνει ότι δικαιούστε να κανετε σχολιακια και ειρωνείες προς όλους εμάς που πήξαμε στους άνδρες.. Αγαπητέ μου Μάνο, θα σας καρυδώσω και θα μου πειτε και ευχαριστώ.
    Καλημερα σας
    Η αιθεροβάμων βανιλιτσα που δεν καταλαβαίνει γιατί αυτή η έρμη χωρα πρεπει μονίμως να αναφερεται πάντα σε κάποιο αθλιο χειρουργείο,εκτός αν μιλάμε για λιφτινγκ χειρουργειο, ανορθωση γλουτών, στήθους…ε, ενταξει μετά από τόσα και τόσα χρόνια πώς θα είναι το ελληνικό σώμα;

  9. τςτςςττςςτςτς…
    🙂

  10. Αθυρόστομος: από το στερητικό α +θύρα+στόμα.

    Το στόμα σου δεν έχει θύρα βρεεεεε!!

  11. χαχααχαχα. Καλό, πολύ καλό!!! Καλημέρες

  12. Θενκς για το promotion! 😀

  13. Απόρησα κι εγώ! Κατέβασε καλή ιδέα το πεπόνι? 😛
    Δεν μπορώ να πω πως μ’ άρεσε!

  14. #Alexius μετά από τόσα χρόνια (από την επταετία), αφού την γλίτωσε η κυρία παρ’ όλη την αποτυχία, θα είναι ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ!!! 😉

    #Βαπτισιμιά-νεκταρίνι, γιατί θύμωσες;;; Αυτά είναι για να γελάμε…με τα χάλια μας….

    #melomene, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ!!! Θα ψάξω στης Μαρίας να βρω ένα απόσπασμα μιας συνέντευης του και θα στο δείξω!!!

  15. #Μαρία δανεισμένο είναι…με την άδεια του Χάρη!

    #τασσούλα, η ελπίδα πεθαίνει ΠΑΝΤΑ τελευταία!!! 🙂

    #Έλενα δεν δυναμαι…να απευθυνθείς ΣΤΙΣ ΝΟΝΕΣ ΣΟΥ! Εγώ δεν ανακατεύομαι πια!!! 😛

    #lifewhispers τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή!!! 😉

  16. #ritsa mas , το φύλλο είναι καθαρά τυχαία επιλογή. Μπορείτε αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε σε όποια εκδοχή προτίματε…δεν ξέρω αν θα σας αρέσει όμως… 😉 Επίσης βλέπετε πολύ nip/tuck!!! 🙂

    #Βασιλική …με έλεγχο…ΠΑΝΤΑ!!! 😆

    #Μαριλένα, υπάρχουν ΠΟΝΗΡΑ ΜΥΑΛΑ!!! Όχι αθυρόστομοι άνθρωποι!!! 🙂

  17. #Bebe Στον Χάρη τα εύσημα!!! 🙂 Χάθηκες…

    #Χάρη, η ευχαρίστηση ΟΛΗ δική μου! 🙂

    #re-(που πήγαν τα πρώτα *ήντα;;;)-nata! Από την μια την θεωρείς καλή ιδέα, από την άλλη ΔΕΝ σου άρεσε… Κλασσική διχασμένη γνώμη μεσήλικος ατόμου!!!

  18. Πολύ καλό!!! Θέλει και φακελάκι;

  19. Δεν μπορείς να φανταστείς το ΠΟΣΟ!!!(o τόνος στο 2ο Ο) 😉

  20. οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια!
    ασχετο επι του θεματος αλλα μου αρεσε!
    νταξ;;;
    😛

  21. Διορθώσεις στα λινκς σου:
    α)Γράψε ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ-ΝΕΤ κι όχι φρουτοπιανετ, γιατί δε βγάζει άκρη!
    β)Το Γκουδάκι είναι μικρό μηλαράκι, πράσινο μήλο είναι η Γοργόνα
    και
    γ) Με λένε Ρενάτα κι όχι Ρε,νατα. Για σένα ΚΟΚΚΙΝΟΟΟΟΟΟΟ μήλο! 😛

  22. #Βασιλική, πας καλά παιδί μου;;; Τράβα κοιμήσου…θα νυστάζεις το πρωί και θα τα ρίχνεις στο ξυπνητήρι-κοκοράκι πάλι! 😆

    Ρε,νατα για το α : ότι γουστάρω θα γράφω…ποια είσαι εσύ κυρία μου που θα μου υποδείξεις;;; Για το β : θα το διορθώσω…αλλά πολλά μήλα δεν είστε;;; Για το γ : ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ!!! 😆 (Παιδιά, κάποιος έπιασε τα *ηντα. Που ρε; Ρε,νάτα!!! μουαχαχαχα)

  23. Πεπόνι-που-χεις-λαλήσει,
    α)έχω και δουλειά. Δε θα το κοίταγα, αν δεν ήθελα να καταλάβω τι έγραφες! Ακατανόητος είσαι. Καλά που έχω πείρα απ΄τα τετράδια των παιδιών και το αποκρυπτογράφησα!
    (έχεις το ακαταλόγιστο,το ξέρουμε! 😆 )

    β)ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ! Όχι,σαν κάτι παλιο-σαπισμένα πεπόνια σαν του λόγου σου! 😛 😛

    γ) Χα! χα! χα! Καλά που δεν έγινες ηθοποιός, καμιά αίσθηση του χιούμορ! Τι ήθος να ποιήσεις εσύ? 😈

  24. To ήθος του Βρωμόστομου χα!

  25. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ….(εις αύριο τα σπουδαία!!!)

  26. κικιρικουυυυυυυυυ!
    ξυπνηστεεεεεεε!
    😆

  27. και μετά τον Πολύποδα που αποκτήσατε θα γίνετε και Αλογομούρης!

  28. Εδώ είμαι εδώ!! Δεν απαλάσσεστε από μένα εύκολα κύριε Μάνε. Ελάτε από του doctor. Κάνουμε με την αδελφή σας american bar το βλόγιό του 😛
    Όσοι πιστοί προσέλθετε. μουχαχαχαχα

  29. Renata είμαι μια χαρά σήμερα…γι αυτό ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ!!! Μην μου χαλάσει το κέφι… 🙂

    Μαριλένα 😛 και 😛 και 😛

    Βασιλική εμένα χτύπησε ΠΙΟ ΠΡΩΙ!!! 😛

    τσαπερδονα από το να γίνω Αλογοσκούφης, ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ!!! 🙂

    Bebe δυστυχώςθα χαθώ…για αρκετό διάστημα, τα πρωινά! Μόνο τα βράδια ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ!!! 🙂

  30. Γειααααααααααααααααααααααααα
    Καλά βρε και νόμιζα ότι είσαι πατριώτης!! Αντί να με στηρίξεις να πα΄ρω την αγελάδα μου το χάλασες!!! 😛

  31. χαχαχαχα!!μου έφτιαξες την διάθεση…!!πιο πετυχημένο προεκλογικό μήνυμα δεν έχω δει ποτέ!!

  32. laxanaki υπέρ των αντρών … ΠΑΝΤΑ!!! Αλληλεγγύη 😛

    αγγελόσκονη το ίδιο έπαθα κι εγώ όταν το διάβασα στον Χάρη ! 🙂

  33. μπεμπε μου τι λεει ετουτοςςς;;;;
    ποια χαρα;;;
    πλλλλλακα μας κανει;;;
    😛

  34. Δηλαδή υπέρ των Κρητικών τίποτα ε??? 😦

  35. Βασιλική κάποιοι χαίρονται….ΝΤΑΞΕΙ;;; 😛

    laxanaki εννίοτε…υποστηρίζω ΚΑΙ τους μουρλοκρητικούς! 🙂

  36. Να γίνω λίγο κακός;… Αυτές οι ισχυρές γυναίκες κάνουν σεξ;

  37. Πλάκα κάνω ΕΕεε…

  38. Και από αφηρημάδα δημοσίευσα τα Comments σε λάθος Post, η επιβεβαίωση ότι οι άντρες είναι απρόσεκτοι και χοντροκομμένοι… Χαχαχα!

  39. Χάρη ρεζίλι μας έκανες… αφού σκέφτομαι να τα μεταφέρω! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

