Αναρτήθηκε από: Manos S. | 19 Σεπτεμβρίου , 2007

Θα με συγχωρέσετε…αλλά λίαν συντόμως…γεννάμε!

Τελευταία νέα… Πήγαμε χθες στον γυναικολόγο. Μας πρότεινε να γεννήσουμε την Τετάρτη. Του ζήτησα αν γίνεται να το καθυστερήσουμε για την Παρασκευή για να μπορώ να έιμαι κοντά στην Αναστασία το Σαββατοκύριακο. Θα πάμε Δευτέρα πρωι να κάνουμε μια εξέταση για τις συσπάσεις της μήτρα (σαν καρδιογράφημα) και με βάση αυτή θα έχουμε ημερομηνία…όλα αυτά φυσικά, αφού ΔΕΝ έχουν σπάσει τα νερά ως τότε… 🙂

Τυχόν απορία γέννας : Θα γεννήσουμε με καισαρική όπως και τον Ιωσήφ, λόγω μυωπίας της Αναστασίας (επικίνδυνη η φυσιολόγική μέθοδος λόγω πίεσης, με πιθανότητα έως και αποκόλλησης). Και λέγαμε να κάνουμε lazer πριν λίγο καιρό αλλά…δεν προλάβαμε!

Και τώρα απολογούμαι : για το ότι δεν προλαβαίνω να γράψω στα blog σας (αν και σας διαβάζω σχεδόν όλους), για ότι δεν προλαβαίνω να απαντήσω στα δικά σας σχόλια-ευχές σε μένα, για το ότι γενικώς «χάνομαι» αυτές τις μέρες. Δουλεύω πάρα πολλές ώρες…και δεν κοιμάμαι και πολύ…προπονούμαι δηλαδή!!! 🙂

Υγ. Θα γεννήσουμε στο Μητέρα…έχει κανείς καμμιά καλή «γνωριμία»;;; 😉

Responses

  1. την αγαπη μου και να προσεχετε/
    ειδοποιηστε μας

  2. Καλέ γιατί ζητάς συγνώμη; Ολα θα πάνε καλά!
    Στο Μητέρα οχι, στο Ιασώ ναι!

    Σας σκέφτομαι!:)

  3. Η σκέψη μου στην μαμά και στην μικρή.Εσύ τώρα αντέχεις.Ή ετσι πρέπει να δείχνεις 🙂 ..ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!Και μην ζητάς συγνωμη.Τέτοιες χαρές να έχουμε πάντα στην blogoσφαιρα!
    😀

  4. Οκ! Με το καλό βρε! 😉

    Αντιστέκομαι σθεναρά στην παρόρμηση να σε πειράξω! 😀

  5. «Γεννάμε», μου αρέσει πολύ το πρώτο πληθυντικό! 😉 Με το καλό Μάνο!

  6. Ναι, βρε Χάρη, ΟΛΟΙ μαζί γεννάμε στην οικογένειά μας!!! 😆

    Φιλιά κι από δω – εγώ θα ενημερώνω το «κοινό» σου πάντως! 😉

    (κι επειδή σας ξέρω εδώ μέσα, δεν θέλω αηδίες του τύπου: Ρουσόπουλος κλπ, θα τα πάρω στο κρανίο, εντάξει;;; 😆 😆 )

  7. στο Μητέρα!

    μπράβο – είναι γούρικο.
    και θα πάνε όλα καλά!

  8. Με το καλό!!! όλα θα πάνε καλά…
    Μητέρα ε??? Τι μου θύμησες τώρα… εκεί γεννήθηκα! 😆

  9. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ! ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!

    θέλω ακριβή ώρα γέννησης, πικοινωνήσω με αστέρια, κανονίσουμε καλές θέσεις πλανητών, φτιάξουμε τα βρεφικά μας ωροσκόπια
    (ο καθένας με την τρέλα του!)

    @ Natassaki, όχι και Ρουσόπουλος!!! Ισως Cool Alexis που είναι και γλυκό παιδί 😉

  10. laxanaki, πώς ήταν η μετάβαση από το απόλυτο σκοτάδι στο άπλετο φως; (σου παίρνω συνέντευξη)

  11. Με το καλό!!!! 🙂 🙂

  12. Καλέ τι λες εκεί…

    Γεννήστε με το καλό κι εμείς δεν χανόμαστε… Μόνο να ειδοποιήσεις, να φέρουμε μπαλόνια και γλυκό… αχλάδι 🙂

    Φιλια στην πεπονοοικογένεια 🙂
    E.

  13. Καλημέρα… Παπάκι αν θυμάμαι καλά…. μάλλον δε μου άρεσε, γιατί έκλαιγα 😉

  14. Με το καλό, όλη η οικογένεια γερή, δυνατή, χαρούμενη.
    Παλιοί και νέοι 😛

  15. Κακώς Μάνο! Κανονικά θα έπρεπε να κοιμάσαι γεμάτα 12ωρα την ημέρα για να πάρεις δυνάμεις! 🙂 Η προπόνηση θα έρθει, δεν τη γλιτώνεις, όπως δεν την γλίτωσε κανένας μπαμπάς νεογέννητου. Θα θυμάσαι και από τον γιόκα σου…
    Ευτυχώς που μας ζήτησες και συγγνώμη :-Ρ (κουνάω το κεφάλι μου τώρα…). Φιλιά στην Αναστασία σου και στον παίδαρο Ιωσήφ 🙂 Για το «μητέρα» θα μάθω και θα σου πω. Καλημέρες. 🙂

  16. ασε τις «γνωριμίες» και κοιμήσου
    προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις!!! 😛

  17. Αντε να σε συγχωρέσουμε. Τι λες βρε-πεπονο-νονέ ! τάχεις παίξει μου φαίνεται! Αντε συχωρέμενος αφού το θέλεις έτσι. Το πρωί μίλαγα στα πεπόνια μου για σένα. Τους έλεγα ότι περιμένει(ουμε) μωρό. Γιατί όλοι μαζί το περιμένουμε…..
    Γελάω όμως και με την «πρότασή» σου στον γιατρό να γεννήσετε Παρασκευή για να είσαι με την Αναστασία και το μωρό……. ΡΕ ΧΑΖΟ – ΠΑΤΕΡΑ, ΑΔΕΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ…. και δεν θέλω αντιρρήσεις. ΑΔΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ!ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ κλπ. Αντε μην συγχιστώ τώρα, κοκκινήσω και μου πέσουν τα κεράσια! ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ! Α! φιλιά !

  18. Με το καλό η μπεμπούλα! 🙂 Φιλιά και αγκαλιές σε όλους σας!!!

  19. λοιπόν θα μου πεις ημερομηνία και ώρες γέννησης και θα σου βγάλω τον αστρικό της χάρτη

    υγ να ξέρουμε που βαδίζουμε!
    υγ γαμώτο στην Θεσσαλονίκη λύνω και δένω,εκεί δεν με ξέρουν!!!!!
    υγ αλλά που θα πάει!

  20. me to kalo na erthei to koritsaki!

    na exei panta igeia – agapi – eutixia!

  21. άντε με το καλό!!!!

  22. καλη λευτερια!
    φιλια και πολλα πολλα κουραγιααααα!

  23. αν έλεγες για Ιασώ…έχω πολλές γνωριμίες…
    καλή λευτεριά με έναν πόνο…
    καταλαβαίνουμε και συμπάσχουμε 🙂

  24. Εύχομαι αύριο όλα να πάνε καλά!Θα σας σκέπτομαι! 😉
    Με το καλό να έρθει η κόρη, γερή και να μοιάζει της μαμάς της! 😀

  25. Περιμένουμε εναγωνιωδώς. Καλή λευτεριά, με το καλό!

  26. Είσαι ασυγχώρητος!
    Θα μπορούσες να προσλάβεις μια γραμματέα (ναι, εκείνη την δίμετρη, την ξανθιά, εκείνη με τα μεγάλα, στητά, ζουμερά… μάτια) για να σου γράφει τις απαντήσεις.
    🙂

  27. Πολλή δουλειά μου «βάζετε» 🙂 … αλλά μ’ αρέσει!!! 🙂 …πέρασα και μια βόλτα σήμερα από τους «wordpress» και πάω blogspot…
    …αλλά πρώτα απαντήσεις…πολλές! 🙂

  28. #Ριτσα-βανιλίτσα μου ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειδοποιηθείτε! 🙂

    #Θαλασσινό νεκταρινάκι από το στόμα σου… Δεν το γουστάρω και πολύ το Ιασώ πάντως…

    #τασσούλα εμένα δεν με σκέφτεται ΚΑΝΕΙΣ;;; 😦

    #re-natoμηλο για πόσο ακόμα θα κρατιέσαι…θα σε τσεκάρω! 😉 😛

    #Χάρη έχεις δίκιο που μου «την λές»…ως γνωστόν Ο ΑΝΤΡΑΣ γεννάει μόνο! 🙂 H γυναίκα τίκτει! 😉

    #Νατάσσα δηλαδή ελπίζεις να το μάθεις πρώτη;;; ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 🙂

    #e.e. γούρικο ε;…για να το λες εσύ… 🙂

    #laxanaki στο θύμησα ε; Και ως γνωστόν της θείας σου, διότι όταν γεννήθηκα εγώ, δεν υπήρχε το «Μητέρα» 😛

    #αα-παπί 9, θα ενημερωθείς ΑΜΕΣΑ! 🙂

  29. #αα-παπί 10, δημοσιογράφος είσαι παπάκι;;; 😛

    #Μάρω να ‘σαι καλά!!! 🙂

    #ΑχλαδοElena θα λάβετε το σχετικό sms εσείς…τι τα ‘χετε τα «μέσα» 🙂

    #laxanaki από μικρό φαινόσουνα τι σοι … γκρινιάρα θα γινόσουνα ε;;; 🙂

    #Marilena μου να ‘σαι πολύ πολύ καλά… 🙂 Πως πάνε οι μικρές;;; Ζόρι τρελλό η μεγάλη ε;;; Το Ραφάκι συνήθισε;;; Άλλαξε και δασκάλα νομίζω…

    #Μαρία το κακό είναι πως το ξενύχτι θα είναι «διπλό» πια…ή μάλλον ΤΡΙΠΛΟ! Μπέμπα-Ιωσήφ-δουλειά…
    Περιμένω γνωριμίες ! 🙂

    #melomene …δεν προλαβαίνω…:)

    #ΑγριοΚερασοΖουζούνα δίκιο έχεις (μην το πολυλές όμως γιατί παίρνει θάρρος η Αναστασία) αλλά δυστυχώς έχω αρκετούς από «κάτω» μου, που πρέπει να «φάνε» αυτές τις μέρες…και άδεια από τον εαυτό μου…χλωμό!!! 😉

    #Σνουποmariliaki φίλησε μου τα ΑΓΙΑ χώματα για καλή τύχη ναι;;; 🙂

  30. τι θες να πεις;;;

    » δηλαδή ελπίζεις να το μάθεις πρώτη;;;»

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ;;;; 😛

  31. #tsaperdona Χριστίνα, όντως…που θα σου πάει…υπομονή θέλει και θα σε «μάθουμε»! Το πιστεύω και το εύχομαι!!! Γιατον αστρολογικό χάρτη θα ενημερωθείς…εννοείται!!! 🙂

    #skarthalaki να ‘σαι πολύ πολύ καλά μικρογειτονάκι! 😉 To καλύτερο τρίπτιχο!

    #stixakia σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

    #ΚερασοΒασιλική θα λευτερωθούμε ή θα «πολιορκιθούμε μετά γέννας;;; Ιδού η απορία! 🙂

    #guenevere το ότι συμπάσχουμε είναι λίγο δύσκολο…αλλη τον τραβά τον πόνο…αλλά το παλεύουμε και μεις 😉

    #re-nata 24 για την άλλη Παρασκευή γράφω…την Δευτέρα θα πάμε για την εξέταση!!! Δεν με προσέχεις… 😛

    #ΡασμπεροΛίζα εγώ να δεις πως περιμένω…αλλα μην το πεις πουθενα!!! 🙂

    #AFMarx επειδή το είχα σκεφτεί κι εγώ αυτό, την μέρα της «ακρόασης» για την θέση, θα σε ειδοποιήσω να είσαι παρών!!! Για να μου πεις και συ την γνώμη σου βρε αδερφέ!!! 😉

  32. ΠατατοΝατάσσα τι να σου πω…θα προσπαθήσω να το μαθουν ΠΟΛΛΟΙ πριν από σένα!!! Μουααχαχαχαχαχαχαχα (και πάλι) 😛

  33. MOYAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!

    και στα μούτρα σου, βρε! 😛

    😆 😆

    Θα φροντίσω να έχω «πράκτορες» στο Μητέρα! 😆

    Φιλιά στην Αναστασία – εσένα θα σε κανονίσω αυριο…!

  34. Σας επισκέπτομαι για πρώτη φορά αλλά μάλλον είναι μια φανερά οικογενειακή στιγμή…
    Με το καλό να έρθει και να είναι γερό! Και εσείς να του δίνεται πάντα απλώχερα την αγάπη σας! Καλή συνέχεια!

  35. #Νατάσσα δεν πα να έχεις και τον ντεντέκτιβ Κλουζώ… 🙂

    #Anna πέτυχες όντως μια τρυφερή οικογενειακή στιγμή…Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου…και καλώς όρισες! 🙂

  36. Επειδή το εμπεδώσαμε ότι γεννάτε, δεν γεννάτε να τελειώνουμε γιατί θα γεννησουμε εμεις τελικά ;

  37. ΝΟΥΝΈ, ΚΟΙΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΔΕΙΑ, ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΙ. ΝΟΥΝΟΣ, ΝΟΥΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ. ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΜΕ ΣΥΓΧΙΖΕΙΣ……….

  38. Ψιτ μην το καθυστερείς σαν το φώσκολο τέλειωνε. Τι θα γίνει ρε father(n) θα στείλω κουδουνίστρα;

  39. Συμφωνώ (κι επαυξάνω) με όσα έγραψαν η Ρίτσα κι ο arammos !ΑΜΑΑΑΑΑΝ! 😛

  40. Τι έγινε Μάνο ήρθε το νέο πεπονάκι; Το πιο γνωστό blogoμωρό θα είναι. Με το καλό… 😉

  41. Νέε ΠΑΤΕΡΑ!!!!
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!
    Μην ψάχνεσαι…και ζαλίζεις το κεφάλι σου οι γιατροί ξέρουν
    Πέντε (5) παιδιά έκανα στο «ΜΗΤΕΡΑ».
    Στο τελευταίο έκλεισα σουϊτα…και ξέρεις γιατί;
    Για δύο λόγους:
    1) Αποφασίσαμε πως ήταν και το τελευταίο.. και
    2) Είχε φέρει το τάβλι ο Γλάρος και τρεις ώρες μετά τον τοκετό, που έφερε το φαγητό η αδελφή …με στραβοκοίταζε..που έπαιζα τάβλι.
    Γιατί καλέ, κακό είναι;
    😉

    Γλαρένιες αγκαλιές
    ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!

  42. Τι λέει η μικρή ζουζούνα?
    Θα κάνει σύντομα την θεαματική έξοδο?
    Πολλά φιλιά!

  43. Καλά λέει ο Vasilis, θα είναι το πιο διάσημο μωρό της ελληνικής blogoσφαιρας, γι’αυτο κράτα μας ενήμερους για την μπέμπα, ξέρεις… βάρος, ύψος, τι θέση παίζει, τις πρώτες της δηλώσεις κλπ. 😉

  44. Βρε Χάρη μου είπαμε…

    Θα υπάρχει απευθείας ανταπόκριση

    – έχω ΉΔΗ στήσει τα μικρόφωνα –

    από την (εντελώς)χαζοθέια! 😆

  45. τι πλεον επιλεγεις ποτε θα γεννησεις? δεν το χα ματακουσει τουτο… τεσπα γερο να ναι…

  46. Με το καλο ρε μανος!

  47. Με το καλό, Νατάσα keep us informed!

  48. Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!!

    CrazyTourist2

  49. Ααααχ, το καθυστερείτε και θα βγει ζυγάκι 😀
    Θα ‘ναι αυτή μια όμορφη, μια ζουζου, ένα έξυπνο, ουρές θα κάνω τα αγόρια ΗΔΗ από τον παιδικό σταθμό.
    Να με θυμάστε!
    Ναι, να κοιμάσαι ανήσυχος, ντάντι! 😉

  50. Πώς πάμε ; Η Καλλονή οδεύει προς την έξοδο; Εγω για Μις Κοσμος τη βλέπω, αλλά δεν θα ζω το καημένο. ( Οχι, δεν είμαι επί των καλλιστείων ειδική.)

  51. Γενήηηηησατεεεε;

  52. Ti έγινε Μάνο; Πως παέι η Αναστασία;
    Χτες είχαμε επισκέψεις στο πατρικό σας.
    Η Ραφαηλία δηλαδή, εμείς σταθερά εντοιχισμένη στην οικία μας 🙂

    φιλησε μου τους (Αναστασία και Ιωσηφ)

  53. Καλέ, κάνα νέο;;;

    Εμείς βαφτίσαμε τον… ανιψιό χθες! (από ξαδέρφη) Μπέμπαρος τεσσάρων μηνών περίπου!!! Ελάτε, προλάβετε, γιατί θα τον… τυλίξει καμιά άλληηηηηηηηηηηη!!! 😛 😛 😀

    Φιλάκια πολλά!!!

  54. #Ριτσα 36 βιάζεστε…και θα γεράσετε γρήγορα…! 🙂

    #ΑγριοΚερασοΖουζούνα 37 κάτι θα κάνουμε και με την άδεια…από την σημαία…:)

    #arramos 38 Θα την στείλεις…από Τετάρτη στο «Μητέρα» 😉

    #re-nata 39 θα γεράσετε κι εσείς γρήγορα τότε!!! 🙂

    #vasili 40 κι έχω την απορία, αν έχει γεννήσει κανείς άλλος blogger live εδώ μέσα… 🙂

    #Γλαρένια 41 ΠΕΝΤΕ;;; Χαράς στο κουράγιο σας…όσο για το τάβλι…έδωσες ιδέες στη γυναίκα μου γμτ…! 🙂

    #tassoula 42 τρεις μείνανε…

    #Χάρη 43 εννοείται πως θα ενημερωθείτε…ελπίζω να έχει και κανα free δίκτυο στο «μητέρα»… 😉

    #Natassa 44 και σου ξαναλέω…ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ;;; Mουαχαχαχαχαχα 😉 😆 😉

  55. #aneksartite 45 επιλέγεις στην καισαρική….εδώ και χρόνια!!! Εκτός και αν σπάσουν τα νερά νωρίτερα!

    #idimona 46 …αμήν…! 😉

    #Χάρη 47 αν περιμένεια από την Νατάσσα…ΣΩΘΗΚΕΣ!!! 🙂

    #ΤρελοΤουρίστρΙΑ 48 🙂 να είσαι καλά!!! Αναμονή προς στιγμη! 🙂

    #aa-duck 49 ζυγάκι ναι…κι έχουμε ΠΟΛΛΟΥΣ στο σόι…ο κουνιάδος μου, η πεθερά μου, ο κολλητός μου…άσε! 🙂

    #Ritsa 50 ελπίζω να μοιάσει στη μαμά της αυτή! 🙂

    #Vasili 51 είπαμε 🙂 τρεις μόνο!!! 😉

    #Marilena 52 τα μάθαμε, τα μάθαμε. Είπε η Έφη στη Ραφαηλία πως σας ξέρω;;; Της έκανα σεμινάρια τον Αύγουστο, της έδειξα και το blog σου… 🙂

    #marilia 53 να σας ζήσει και αυτό το ζουζουνάκι!!! Για το προξενιό είμαστε μικροί ακόμα! (ωχ…για τον γιο μου άλλα έλεγα!!! 😉 ) 🙂

  56. Τώρα σε είδα μπαμπά! Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να επιστρέψεις για να μας διηγηθείς τα καθέκαστα!

  57. Λυπάμαι, οι δικοί μου οι γνωστοί είναι σε άλλο μαιευτήριο… Με το καλό λοιπόν!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

