Αναρτήθηκε από: Manos S. | 27 Σεπτεμβρίου , 2007

Επιτέλους…ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ!!! :)

Σας πρήξαμε λίγο αλλά…γεννήσαμε!

Και επειδή σε άλλα blog υπήρχε παραπληροφόρηση 🙂 , καιρός να μάθετε την αλήθεια!

Πήγαμε στο μαιευτήριο κατά τις δέκα και μισή το πρωί, ξεκινήσαμε τις απαραίτητες διαδικασίες και στις 3 περίπου μπήκαμε στο χειρουργείο. Η αναμονή από κει και πέρα δύσκολη! Δείτε και μόνοι σας…

anamonh.jpg 

Στις 15:23 συνέβη το χαρμόσυνο γεγονός!!! Εμείς το μάθαμε μισή ώρα αργότερα που μας έφεραν την μικρή να την δούμε!

 hr8e1.jpg

Φυσικά τα «ευαίσθητα» σημεία της κόρης μου, δεν θα βγάζω σε κοινή θέα, διότι υπάρχουν και περίεργοι τύποι εδω μέσα… Η μικρή ζύγιζε 3200 γραμμάρια και 51 εκατοστά ύψος. Θα βρισκόμαστε στο δωμάτιο 412 ως την Κυριακή το πρωί… ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝOI…ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΙ ΟΛΑΣ!!! 🙂 Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για το ενδιαφέρον και την αγάπη σας! Ευχαριστώ ξεχωριστά την Έλενα, την Θαλασσινή και την Σταυρούλα για το «τηλεφωνικό» τους ενδιαφέρον,την Μαριλένα, την βαπτισοζουζούνα, την Τασσούλα, την Μαρία, την Έλενα και το παπί για τα ποστ τους! Ελπίζω να μπορέσω να ανταποδώσω κάποια μέρα! Συγχωρέστε με που δεν απαντάω στα σχόλια σας, τα διαβάζω ΟΛΑ με προσοχή, καθώς και βλέπω τα ποστ που αναρτήσατε κάποιοι και μας τα «αφιερώνετε».

Τα «ευτράπελα» της γέννας…από άυριο!!! 🙂

Υγ. Ξέχασα να σας πω, πως ο πατέρας είναι ο τύπος με την κόκκινη μπλούζα…και για να προλάβω κακόβουλα σχόλια από κακόβουλους ανθρώπους, στον γιο μου φόραγα ΠΡΑΣΙΝΑ!!! Απλά τώρα…κορίτσι βλέπετε…είπα να αλλάξω!!! 🙂

Responses

  1. που είναι η παραπληροφόρηση, βρε άθλιε-Πεπόνια; 😆
    κι εγώ στις 4 το έβαλα – θα μας τρελάνεις; 😛

    κούκλα η μικρή, στη μαμά της μοιάζει! 😀

    Φιλιά, άντε να κοιμηθείς, βρε!

  2. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ………….Κ Ο Υ Κ Λ Α!!!!!!
    🙂
    🙂
    🙂

  3. #Νατάσσα τα αλλάξαμε τα στοιχεία ύψους ε;;; 😛 🙂

    #Tassoula σε ευχαριστώ πολύ…θα το σκεφτώ το προξενιό με τον σβουράκο!!! 🙂

  4. άντε βρε! Η μαμά μου είπε έναν πόντο παραπάνω, σιγά! 😛

  5. Δεν επέστρεψα ακόμα στα μπλογκοκαθήκοντά μου αλλά μόλις το είδα στα πετακτα και δεν μπορώ να μην πω: Οοοοοhhhhhhhhhhhh! Μα τι ομορφιές είναι αυτές; Φτου, φτου, φτου μην την ματιάσω!
    Να σας ζήσει!

  6. #Νατάσσα να προσέχεις τις πηγές σου! 😛 😉

    #Rasmperοβαπτισημιά, μου μοιάζει ε;;; ΚΟΥΚΛΑ ΚΟΥΚΛΑ ξέρω!!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ!!! 🙂 Καλό βράδι!!!

  7. Κούκλα η κόρη! Άντε και Ολυμπιακός, να πάει γούρι η μπλούζα βρε χαζο-πεπονο-μπαμπάκα! 😛

  8. Όπως το είπες… επιτέλους γεννήσατε! Είχε στηθεί όλη η ελληνική blogόσφαιρα (οι της wordpress σίγουρα) και περίμενε, περίμενα κι εγώ να την δω στη Στάη τη μικρή αλλά μόλις έμαθα ότι η Στάη έφυγε από το δελτίο και εμείνε μόνη της η Ζαχαρέα! 😛 Περιμένω το πούρο μου με email! 😀 Να σου ζήσει η κούκλα ρε μάγκα, να ζήσεις κι εσύ και η όμορφη οικογένεια σου και να την χαίρεστε!

  9. Να σας ζήσει και να είναι πάντα γερό και χαρούμενο!!

  10. #Ρε-νατα βρίζεται…και θα πάτε σε σπαμ μεριά!!! 🙂

    #Χαρη μελετάω σύντομα να ανέβω προς Αμστερνταμ…δύναμαι να σου φέρω ιδιοχείρως το πούρο!!! 🙂 Ευχαριστώ!!!

    #Αννα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! 🙂

  11. Αν το λες σοβαρά στείλε μου mail, θα χαρώ ιδιαίτατα να παραλάβω το πούρο μου ιδιοχείρως!

  12. Να σας ζήσει η κουκλίτσα, πάντα γερή και δυνατή 🙂 Να την προσέχεις…

  13. OOOOOOOOOOO!!!Ομορφιά!!!!!!!!!!!

    Και άλλα φιλιά και άλλα!!!!!Αλλά και στον μικρό Πυροβλέπη ε;

    😆
    😆

  14. Να σας ζήσει γερό και δυνατό πάντα να είναι.

  15. Μάνο μου, πάντα γερή, χαρούμενη, ασφαλης όπως ακριβώς τώρα 🙂

  16. Να σας ζήσει!!!! Πάντα γερή η μικρούλα!!! 🙂

  17. #Χάρη σοβαρά μιλάω…αλλά γύρω στον Φλεβάρη-Μάρτη καλώς εχόντων…για επαγγελματικούς λόγους!!!

    #Φαβάκι τα διάβασα τα δικά σου και εύχομαι ΟΤΙ καλύτερο και υπομονή! Σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

    #Θαλασσινή είμαστε εργένηδες με τον Πυροβλέπη και ΟΛΟ φιλιά του δίνω…βλέπουμε και στο βίντεο την αδερφούλα βέβαια!!! 😉

    #Griniari σε ευχαριστώ!!! 🙂

    #Μαριλένα να ‘σαι καλά…φιλιά στο Ραφάκι!

    #Λαχανάκι πάντα γερή να ‘ναι…αμήν! 🙂

  18. Να είναι ΓΕΡΗ και χαρούμενη! :))

  19. Καλημερα, καλημερα χαζομπαμπάδες του γηινου κοσμου. να σας ζησει και από δω, αν και τα συχαρικια ταδωσα στο προηγούμενο ποστ. Αλλά βρε παιδί μου, να γινει λάθος στο ύψος ; Πολύ κοντό αδελφέ μου το μωρό!
    ναστε καλά και να προστατευετε παντα αυτά που προστατεύετε καλε μπαμπα. Πού να δεις τί σε περιμενει..
    φιλια και την αγάπη μου

  20. Εγώ βλέπω μια μεγάλη αγκαλιά να άνοιξε μόλις είδε τον μπαμπά! 😛
    Σημαδιακό …λέτε;

    να σας ζήσει παιδιά!

  21. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΜΠΟΥΜΠΟΥ!!!!

  22. περιμένουμε τώρα τη δημιουργία νέου μπλογκ με φωτο και περιγραφές από το μεγάλο ταξίδι της μικρής.

    να σας ζήσει.

    Ι.

  23. να ειναι γερη και δυνατη !
    να τη χαιρεστε και να την καμαρωνετε!

  24. Δεν πιστεύω άλλο μωρό να έχει κάνει ντεμπούτο στα blogs, άμα τη γεννήση του.
    Να ζήσεις μικρή μου, ο δρόμος σου ζάχαρη και το χαμόγελό σου μέλι! Η ζωή να σε ταξιδεύει σε ροζ συννεφάκια !
    φιλιά στη μαμά Αναστασία

  25. Ρε Μάνο είναι μακρύ το μωρό!! 😀 Έχει να σας ρίξει μπόι… Καλά, ότι είναι μια κουκλίτσα το βλέπουμε. Αχ ρε Μάνο, συγκινήθηκα πρωί πρωί!!! 🙂 Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας. Περιμένουμε και τα ευτράπελα εννοείται… Φιλιά και καλημέρες δις-πατέρα! 🙂

  26. Να σας ζήσει ευτυχισμένη!!!!!!

  27. Να σας ζήσει… Να είναι γερό, τυχερό και πάντα ευτυχισμένο!!!

  28. Να σας ζήσει ,παιδιά! Να ναι γερό και δυνατό, ΄και να χαρείτε καθε στιγμούλα μαζί του!

  29. Nα σας ζησει ! Γερο και δυνατο ναναι το μωρακι,παντα ευτιχισμενο !

  30. Να σας ζήσει το κουκλάκι σας!!! 🙂

  31. Να σας ζήσει και να είναι καλορίζικο. Για τέτοια γεγονότα αξίζει αν έχεις όση υπομονή χρειάζεται. Υγεία και ευτυχία σε όλους σας.

  32. Να σας ζήσει να την καμαρώνετε , με υγεία και πάντα χαρά να παίρνει και να δίνει η μικρούλα !

  33. Λοιπόν , φίλε Μανο …
    Εχω δυο γιους , κούκλους … Αγγίζουν – θα έλεγα – την ομορφιά της κόρης σου .
    Να τους κρατήσω σε ….βαθειά κατάψυξη (για να διατηρηθούν φρέσκοι) μέχρι να αρχίσει η ομορφούλα σου να … ψάχνει για γαμπρό ;
    …………………..
    Όχι τίποτα άλλο δηλαδή , αλλά θα μου άρεσε σαν συμπέθερος κάποιος σαν αυτόν με την … κόκκινη μπλούζα .
    Άσχετο : Δεν είμαι Ολυμπιακός …. αλλά ούτε και Παναθηναϊκός

  34. ……. Ούτε ΠΑΟΚ …
    ………………………
    Εύχομαι να είναι υγιής και τυχερή στην ζωή της .
    Με συγκίνησες .

  35. Να σας ζήσει!!!

  36. θα πρωτοτυπήσω και γω θα σας ευχηθώ «Να σας ζήσει».

    Άντε χαζομπαμπά, μες στην τρελή χαρά φαντάζομαι ε?

    Υποθέτω ότι συμπληρώθηκε η οικογένεια:
    http://farm2.static.flickr.com/1063/1447344621_2444254583_o.jpg
    .
    .
    .
    .
    …ή μήπως θα υπάρξει και sequel:
    http://farm2.static.flickr.com/1322/1447344645_e3443860a6_o.jpg
    ?!

    Τις καλύτερες ευχές μου!! :mrgreen: :mrgreen:

  37. Χαρούμενη να είναι.
    Σε όλη τη ζωή της.

  38. Εδώ θα είμαι, let me know… Το για επαγγελματικούς λόγους στο Άμστερνταμ ακούγεται toyl;axiston επικίνδυνο!! 😀

  39. τουλάχιστον

  40. Να σας ζήσει! 🙂

  41. Να σας ζήσει Μάνο! 🙂

    (nebula in caelo)

  42. ΝΑ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    Πολύ συγκινητική τούτη η ανάρτηση, πολύ τρυφερή…άγγιξες τις πολύ ευαίσθητες χορδές μου…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  43. […] Μπαμπάς στο τετράγωνο! Posted September 27, 2007 ο “μπαμπάκας”… […]

  44. τί κανετε καλε μου στο μαιευτήριο ; πώς παει η Αναστασία με τις τομες και τα τοιαυτα ; η μπεμπα κοιμάται μαζί με τ αλλα αγγελούδια ;
    σας ευχομαι ναστε καλά να χαιρόσαστε την ομορφη οικογένεια σας.

  45. Ακόμα τα ευτράπελα?
    Η μικρή μέλλουσα Ολυμπιακός πώς είναι? 😛
    Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ
    ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!

  46. Πολλές ευχές και συγχαρίκια κι από μένα, έστω και λίγο καθυστερημένα.
    Να είναι καλότυχη στη ζωή της.

    (Αυτό με τα «επίμαχα σημεία» με πέθανε… Μα να μη προσφέρουν ένα μπικίνι-μπεμπιλίνο κι αυτά τα μαιευτήρια!)
    🙂

  47. Όλες μου οι ευχές για μια γεμάτη υγεία ζωή. Να το χαίρεστε!

  48. Να σας ζήσει. Εγώ γιατί πρέπει να περιμένω 7 μήνες ακόμα;;;

  49. @Οργή Λαού:
    επειδή έτσι συνηθίζεται βρε συ:Να γεννιούνται τα παιδιά στους 9 μήνες…
    Τα βιαστικά στους 7 μήνες.
    Κι έπειτα, το καλό το πράμα αργεί, λέμε
    🙂

  50. Αυτά είναι… 😉
    Περιμένοντας αυτό το μήνα να «ξεπροβάλλουν» τα δίδυμα ανιψάκια μου, εύχομαι τα καλύτερα, προπάντων με υγεία και οικογενειακή ευτυχία.
    Να στε καλά 😉

  51. Να σας ζήσει η κοράκλα 🙂 Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη 🙂

  52. Ευτυχώς το κορίτσι φαίνεται να μοιάζει στη μάνα της κι όχι στον τύπο με την κόκκινη μπλούζα… 😉

    Γερή και καλότυχη, να σας ζήσει βρε!!!!

  53. Να σας ζήσει. Αντε και στη δεύτερη. (Αλλά ξέρεις τι λένε. Όταν σ’ ένα σπίτι οι γυναίκες γίνουν τρεις μαζί με την μητέρα παίρνει η μπάλα τον πατέρα) 🙂

  54. Να σας ζήσει!

  55. Πολύ δουλεία μου βάλατε…αλλά μ’αρέσει… 🙂

  56. #KV 18 είναι γερή και ΠΟΛΥ όμορφη όπως βλέπεις 🙂

    #Ritsa 19 σε ευχαριστώ πάρα πολύ ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις ευχές σου :)OXI KAI KONTH H KOΡΗ ΜΟΥ!!! 😛

    #melomene 20 μόνο εσύ το πρόσεξες και είμαι χαρούμενος γι αυτό 🙂 Χίλια ευχαριστούμε!!!

    #Μαρία Νικολάου 21 σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!

    #ikd 22 ε όχι και νέο μπλόγκ…εδώ δεν προλαβαίνω αυτό!!! 🙂 Φωτογραφίες θα δείτε κι άλλες όμως 🙂

    #avra 23 σε ευχαριστούμε…που μας έδωσες την αυρα σου!!! 😉

    #ΑγριοΚερασοΖουζούνα 24 κι εγώ νομίζω πως έτσι είναι…τυχερό μωρό που το «επισκέπτηκαν» διαδικτυακά ΠΑΝΩ από 200 διαφορετικά pc και είχε σχεδόν χίλιες οπτικές χρήσεις!!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα…για το φιλί…δεν με αφήνει η γυναίκα μου να το δώσω…αλλά που θα μου πάει!!! 🙂

    #Μαράκι 25 είναι πολύ καλή!!! Σε ευχαριστώ για όλα…όσο για τα ευτράπελα…τσάμπα σε είχα βάλει να ψάχνεις για γνωστό…ενώ είχα εγώ ένα από τα καλύτερα μέσα χωρίς να το θυμάμαι!!! 🙂 Θα σου πω!!!

    #an-lu 26 σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! 🙂

    #Fevis 27 να ‘σαι καλά…αντεύχομαι ότι καλύτερο! 🙂

    #lifewhispers 28 θέλουμε κι εμείς σαν τρελλοί να το χαρούμε όσο πιο πολύ μπορούμε!!! Να ‘σαι καλά! 🙂

    #poet1 29 ευχαριστώ πολύ! 🙂

    #Ανώνυμε 30 ευχαριστώ!!!

    #Manaliss 31 ψάχνω να βρω παντρεμένο (σε ισχύ) που να μην έχει υπομονή!!! 🙂 Να χαίρεσαι τα «ψηλά» παιδιά σου! 🙂

    #trelofantasmeni 32 τι κάνεις εσύ; Επανήλθες;;; Να χαίρεσαι τον μικρούλη σου!!! 🙂

    #silia 33 & 34 βάλτους στο ψυγείο…γιατί άμα μεγαλώσει και γίνει σαν εκείνη την κοπέλα του pps φαντάσου την ουρά που θα έχει 🙂 Σε ευχαριτώ πολύ και για το κοπλιμέντο!!! 😉

    #pascal 35 να μας ζήσει πολλά πολλά χρόνια ευτυχισμένη και χαρούμενη!!!

  57. #Γιώργο 36 σε ευχαριστώ πολύ για το ποστ…και για τις φωτογραφίες 🙂 Ελπίζουμε στο τρίτο κάποια στιγμή…αλλά δεν ταιριάζουν οι ηλικίες με τον Απίθανο…έχει την μεγάλη κόρη αυτός…και μετά τα 2 αγόρια…για να δούμε!!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!

    #Λέωντα 37 να χαίρεσαι το Λενάκι…κι αυτή εσένα! Zυγάκι και η κόρη μου! 🙂

    #Χάρη 38-39 με είδη οικιακής χρήσης ασχολούμαι, και έχω ένα πολύ καλό πελάτη εκέι που του στέλνω απλώστρες ρούχων! 🙂

    #Πάνο 40 να ‘σαι καλά! Και σαν βουλευτής αργότερα 😉 να βαπτίσεις πολλά τέτοια κοριτσάκια!!! 🙂

    #Mάρω 41 να είσαι πάντα καλά…να μας ζήσει!!! 🙂

    #Γλαρένια 42 χαίρομαι που σε συγκίνησα…γιατί σε σκεφτόμουν (έπαιζε η σουίτα και σε μας, αλλά τελικά…3κλινο…το μετανιώσαμε όμως…λόγω της διπλανής μας 😦 ). Να χαίρεστε την οικογένεια σας!!!

    #Ρίτσα 44 H Αναστασία πονάει δυστυχώς αρκετά ακόμα…χτες το βράδι κάναμε και μια βολτούλα στο διάδρομο…ελπίζω το απόγευμα που θα πάω να την δω καλύτερα… Η μικρή κοιμάται αρκετά και δεν τρώει πολύ… Αλλά είναι ήσυχη και γλυκούλα!!! 😉

    #renata 45 Θα αργήσουν τα ευτράπελα, λόγω τρεξίματος…υπομονή…αλλά έγραψαν οι γνωριμίες μου πάλι…όρα στην Μαρία (25) παραπάνω! Και αν θες να σου λέω καλημέρα, μην ξαναβρίσεις αθλητικά οκ;;; 😛 🙂

    #AFM 46 Αν σου πω πως όταν την «μαύριζα», σκεφτόμουν το διεστραμμένο σου μυαλό θα με πιστέψεις;;; Αλλά δεν σου έδω τροφή να σχολιάσεις 🙂 Όσο για την προσφορά μπικίνι-μπειμπιλίνο καλύτερα που δεν προσφέρουν…ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πόσο θα το χρέωναν… 🙂 Να ‘σαι καλά για τις ευχούλες σου! 🙂

    #roidi 47 σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

    #Οργή λαού 48 ρώτα τον Θεό να σου δώσει εξήγηση…αυτό είναι που λέμε : οργή λαού, φωνή Θεού. 😆 Σου εξηγεί και ο AFM από κάτω την διαδικασία 🙂 Καλό κουράγιο, δύναμη και υπομονή!!! 😉 Με το καλό!

    #τσοπάνη 50 με το καλό να τα δεχτείτε τα διδυμάκια σας. Να είναι γερά και καλότυχα κι αυτά! 🙂

    #guenevere 51 να ‘σαι καλά…καλά στέφανα 😉 (με ακούει κανείς;;;) 😆

    #mpampaki 52 σειρά σου τώρα…και μην το βάζετε κάτω…είχαμε 3 κακοτυχίες εμείς!!! Αλλά κοίτα τώρα! 🙂 Γα την ομοιότητα θα σου πω σε λίγο καιρό…αν και νομίζω πως είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ που μοιάζει ΚΑΙ η κόρη μου!!! 😉

    #padrazo 53 χαθήκαμε…το τρίτο μάλλον για αγόρι το βλέπω…έχω σύμβαση με τον Θεούλη που με βοηθάει τόσα χρόνια!!! 🙂 Να είσαι πάντα καλά!!!

    #Βίκυ 54 να ‘σαι καλά!!! 🙂

  58. Μάνο, να σας ζήσει η μικρούλα!!! Να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε!!!

    Φιλιά σε όλους σας! 🙂

  59. Μαριλιάκι μου να είσαι ευτυχισμένη ΠΑΝΤΑ…και εύχομαι τα παιδάκια μου να βρουν μια δασκαλίτσα σαν εσένα μία μέρα!!! 🙂

  60. Xm! Xm! Xm! Kalaaaaaaaa…

  61. Μ’ αρέσει που είσαι υπάκουη 😆 😆 😆

  62. Πεπόνι-με-καρπούζι, αλλού πήγαινε το «καλάάάάάάά…»! Αν δεν το κατάλαβες, τι να σου πω τότε εγω?

  63. Καλά ντε 🙂 Ξέρω…κάνεις υπομονή αυτές τις μέρες να είσαι καλή μαζί μου…κρατήσου λοιπόν!!! 😛

  64. Mάνο να σας ζήσει, να έχει περίσσια υγεία και τύχη και καλά μυαλά;)
    και σεις να είστε καλά να χαίρεστε την οικογένεια σας και να καλομεγαλώνετε τα παιδιά σας να τα καμαρώνετε που μεγαλώνουν και γίνονται καλοί άνθρωποι και να σκάτε από περηφάνια!!!

  65. Νατάσσα σε ευχαριστώ πολύ. Είμαι πολύ περήφανος που με έχει αξιώσει ο Θεός και έχουμε ήδη 2 παιδιά…και πιο περήφανος που καταφέρνουμε και τα μεγαλώνουμε ΜΟΝΟΙ μας χωρίς να λογαριάζουμε κούραση κα κόστος!!!
    Καλά ταξίδια!!! 🙂

  66. Ξέρεις κάτι νονέ μου, θα πρέπει να κάνουμε κάτι αντίστοιχο στα γεννέθλια του γιου σου, για να ισοφαρίσει στην blogoσφαιρα, τις 200 έπισκέψεις τής αδελφής του και τις 1000 επισκέψεις στην σελίδα σου! Να μην «ζηλεύει» το παιδί σου. Χαζοπατέρα, αγόρασες εφημερίδες απο την ημέρα γέννησης της κόρης σου να φυλάξεις και δεν ξέρω τι άλλο?
    φιλιά σ’ όλους.

  67. Βαπτισιμιά μου, έχω ήδη (στο παρελθόν) ανεβάσει ποστ με την γέννηση του γιόκα μου. Είμαι ΠΟΛΥ ευτυχισμένος, όχι επειδή το ποστ μου το είδαν ΠΑΡΑ πολλοί και μπήκε πρώτο στη λίστα (οφείλεται στα λινκς σας κυρίως) αλλά επειδή μοιράστηκαν αρκετοί άνθρωποι την χαρά μου…λογικό δεν είναι;;; 🙂 Όσο για την εφημερίδα, είχα κάνει επίσης το ίδιο πριν 3 και κάτι χρόνια, τις οποίες και συσκευάζω σε κενό αέρος 🙂

  68. Μάνο Ζούμε Για Να Σε Ακούμε (ή μάλλον να σε διαβάζουμε) 😛

  69. Μαριλένα μου με κοροϊδεύεις αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για να ανταποδώσω!!! 🙂 Φεύγω για το «μητέρα»…

  70. Γλυκύτατη η μικρή!!! Να σας ζήσει!!! 🙂

  71. Διάβασα στο blog του μελωμένου πως κάποιο blog κερνάει!!!! Μπορεί να σας επισκέπτομαι για πρώτη φορά, μπορεί να ήρθα για το κέρασμα, όμως με όλη μου την καρδιά,εύχομαι ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ η κορούλα και να είναι πάντα ευτυχισμένη και υγιής!!!!
    Και μην ξεχάστε κάθε βράδυ εκεί που κοιμάται να έχετε σκορπισμένα γλυκά για να έρθουν οι Μοίρες και να γλυκαθούν…και να της δώσουν τις ευχές τους για μια «μελωμένη ζωή»!!!
    Φαίνεται πέρασα πολύ νωρίς και το κέρασμα δεν έχει αρχίσει….Θα ξανάρθω όμως….
    Πάντα τέτοιες χαρές!!!!

  72. #stranger καλή είναι 🙂 Σε ευχαριστούμε!!!

    #dyosmaraki κερνάμε δεν λες τίποτα…ότι θέλετε!!! Καλως όρισες λοιπόν, σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου, και ελπίζουμε ο μελεμένος να ζητήσει από τις νεράιδες του να κάνουν επίτιμο μέλος την κορούλα μου. Να μας ξανάρθεις… 🙂

  73. pote den einai arga otan prokeitai gia omorfes euxes!!!

    🙂

    NA SAS ZHSEI!!!!

    euxomai mia zoi gemati omorfes ekplixeis sti Mikri sas Neraida!

    (siginithika!)

  74. να σας ζήσει …. βρε!!!!!
    τα καλυτερότερα!!!!

    😆

  75. Να σας ζησει!Καλοτυχο και με υγεια να’ναι!

  76. μην ανησυχείς μπαμπάκα, έχει όλη την καλή θέληση, εγώ το καθυστερώ 🙂

  77. Να σας ζήσει το μικρούλι,
    εύχομαι υγεία και ευτυχία σε όλους!!!

  78. Κι από μένα όλα τα καλά για τη μικρή πριγκίπισσα και τους γονείς της!

  79. Να σου ζήσει η κορούλα Μάνο. Όλα τα καλά να έχει και να μεγαλώσει να γίνει δυνατή να κατακτήσει τον κόσμο

  80. εγώ που είμαι μπαμπά;;;
    δεν άφησα εδώ σχόλιο;

    ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    το μπλογκομωρό μας.
    το οποίο είναι όντως μια κούκλα!!!

    :

  81. Αχ πολύ χαίρομαι για εσάς παιδιά!!
    Με το καλό να έρθει η ζουζούνα σπίτι!
    Φιλιά και στους 4!
    🙂
    🙂
    🙂

  82. Να σας ζήσει καλέ μου!!!!!

    ξεκινάει το τρέξιμο!!!

    υγ καλά που δεν χρειάστηκε να ντυθώ μαμή
    υγ δεν μου πάει καθόλου το καπελάκι

    υγ http://www.babynames.com/
    υγ θα σου χρειαστεί!!!

  83. Πού είσαι καλέ πατερούλη;
    Μπλέξατε με τα pumpers;
    Θέλετε βοήθεια μήπως;

    Γλαρένιες αγκαλιές

  84. πως είναι το μωράκι; κλαίει συνέχεια ή είναι ήσυχο; πως τα πάτε;

  85. αν και καθυστερημενα να αφησω και γω την ευχη μου για την μικρουλα…
    γερη και καλοτυχη…
    φιλια…

  86. Θα έπρεπε ήδη να γνωρίζεις ότι μαζί με τα παιδιά έρχονται και οι υποχρεώσεις. Να είστε καλά, και κάθε μέρα που περνάει να αφήνει μια γλυκιά ανάμνηση. Επειδή είδα τη κάμερα και νομίζω ότι αυτές τις μέρες η όρασή σου έχει περιοριστεί και βλέπεις μονο μέσα από το σκόπευτρο. άδειασε κανένα ράφι γιατί έχεις πολλά να τραβήξεις. (Ταινιάκια ή δισκάκια φυσικά)

  87. Ενα φιλάκι απο μένα στη νέα σου μικρή αγαπούλα!
    Να σας ζήσει


Σχολιάστε

Kατηγορίες

