Αναρτήθηκε από: Manos S. | 27 Οκτωβρίου , 2007

Εξαφάνιση της 13άχρονης Κατερίνας Καραμέτα!

Εξαφανίστηκε η 13άχρονη Κατερίνα Καραμέτα

 Στις 17/10/07 στις 8:30-9:00 το πρωί, εξαφανίστηκε από το σχολείο της στην περιοχή της Κερατέας η Καραμέτα Κατερίνα 13,5 ετών .
Η Κατερίνα έχει ξανθά μακριά μαλλιά, γαλανά μάτια, ύψος 1,50 και βάρος 45 κιλά.
Την ώρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρο τζίν παντελόνι, μαύρη μακό μακρυμάνικη μπλούζα, μαύρα αθλητικά παπούτσια και κρατούσε γαλάζια σχολική τσάντα.
Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλούμε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον Σύλλογό  «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το εικοσιτετράωρο (24 ώρες),στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά-S.O.S. 1056 καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.

Responses

  1. Aχ Θέε μου κάνε να βρεθεί το κοριτσάκι …

  2. …είσαι καλότυχη…βρέθηκε…μόλις το έμαθα!!!

  3. Ουφφφφ!
    Τρελάθηκα! 😦

  4. Ευτυχώς Μάνο, το είχα μεγάλη έννοια, αλλά από σένα τώρα μαθαίνω την ευτυχή κατάληξη.

    Καλό ξημέρωμα,
    Φιλιά στα παιδιά,

    Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Που χάθηκε το παιδάκι;

  6. Ευτυχώς Μάνο μου που βρέθηκε το παιδί! Γενικώς εσείς οι νέοι γονείς να προσέχετε πολύ τα παιδιά σας.
    το μωρό ειναι καλά; Φανταζομαι, πελαγωμένοι, έτσι ;
    ριτς

  7. αχχχχ…. μου φύγε ένα βάρος….

  8. Μάνο μου μπράβο που έβαλες το ποστ!!! Βρέθηκε όμως την προηγούμενη Κυριακή ευτυχώς!
    (Αφού ξέρεις την πηγή 😉 είμαι στη διάθεσή σου για κάθε είδους πληροφορίες)

    καλή σου εβδομάδα!

  9. pali kala paidia

    http://oynagki.pblogs.gr/2007/10/aisio-telos-eihe-h-peripeteia-ths-katerinas-karameta.html

  10. Αυτά τα «εξαφανίστηκε» σε αυτές τις ηλικίες, εμένα με προβληματίζουν. Οι γονείς που ‘πίνουν καφέ» ξένοιαστοι?????? Αχ! φιλιά πολλά.

  11. η είσοδός μου στο blog σου συνέπεσε με ένα λυτρωτικό γεγονός: το παιδί βρέθηκε!
    Μαζί με τα καλά αυτά νέα λοιπόν, σου στέλνω τους χαιρετισμούς μου και…
    να μου φιλήσεις το νατασσάκι!!

  12. καλησπερα..

    καλο θα ηταν και συμφωνα με την ανακοινωση του χαμογελου του παιδιου,να αφαιρεθει η αναρτηση για λογους να μην αποπροσανατολιζεται ο κοσμος..πχ αν κανετε μια βολτα στο google θα διαπιστωσετε οτι ακομα το ψαχνουν το κοριτσι ενω στην ουσια εχε βρεθει…

  13. ευτυχώς που βρέθηκε 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

