Αναρτήθηκε από: Manos S. | 5 Νοεμβρίου , 2007

Τι είναι αυτό;

  •  Νιώθω πολύ τυχερός…

  • …τυχερός γιατί είδα την παρακάτω ταινία μικρού μήκους λίγες μέρες μετά το τελικό μοντάζ της. Ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος, είναι ένας νέος σκηνοθέτης. Το επώνυμο του θα σας φαίνεται γνωστό, αφού είναι γιος του υπέροχου «Παραμυθά» τον παιδικών μας χρόνων, Νίκου Πιλάβιου. Μια μέρα λοιπόν, ο παραμυθάς μας στο blog του (http://www.paramithas.gr/) μας εξιστόρησε μια πολύ όμορφη ιστορία με τίτλο «τι είναι αυτό». Μετά από λίγο καιρο, ο Κωνσταντίνος με κάλεσε να δω την νέα του ταινία με ομώνυμο τίτλο και να την σχολιάσω. Κατάλαβα αμέσως τι παίζει, και είδα την ταινία πάνω από δέκα φορές. Ρούφηξα κάθε ήχο και εικόνα που προσφέρθηκαν στα αυτιά και μάτια μου. Ο Κωνσταντίνος ρώτησε την γνώμη μου για την ταινία του και αργότερα με ευχαρίστησε για τα όχι μόνο κολακευτικά μου σχόλια, αλλά για την «σκληρή κριτική» μου, δικαιώντας την γνώμη μου πως πρόκειται για ένα μετρημένο, ευγενή και μη ψωνισμένο καλλιτέχνη.  Πρόκειται για ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σενάριο και σκηνοθεσία…για μια καταπληκτική ταινία. Η Αναστασία (έγκυος τότε), έκλαιγε για αρκετές ώρες…μην πω μέρες!!!

  • Αυτή η ταινία αγοράστηκε από την Βιλλατζ φιλμς και θα προβάλλεται από την Πέμπτη 8 Νοέμβρη στις αίθουσες,πριν τη πολυδιαφημισμένη ταινία «το φιλί της ζωής» . Γι αυτό και θερμοπαρακαλώ, όποιος δεν είναι σίγουρος πως θέλει να δει την «μεγάλη» ταινία, ας πάει να δει την «μικρή» ταινία που παίζεται νωρίτερα…και πιστέψτε με, δεν θα το μετανιώσετε ΚΑΘΟΛΟΥ…καλού κακού, πάρτε και ένα πακέτο χαρτομάντηλα μαζί σας…

  • Παραθέτω και το δελτίο τύπου της εταιρείας : 

 

Η Village Productions παρουσιάζει

την ταινία μικρού μήκους του Κωνσταντίνου Πιλάβιου

 

ΝΙΚΟΣ ΖΩΪΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΓΙΟΥΡΗΣ

 

Σκηνοθεσία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΛΑΒΙΟΣ

Σενάριο ΝΙΚΟΣ & ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΛΑΒΙΟΣ

Φωτογραφία ΖΩΗ ΜΑΝΤΑ

Μουσική ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

Φωνητικά ΜΑΡΙΑΣΤΕΛΛΑ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ

Ήχος ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΑΜΠΟΥΡΗΣ

Μακιγιάζ ΖΩΗ ΝΟΤΑΡΑ

Μιξάζ ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΙΩΤΗΣ

Βοηθός Σκηνοθέτη ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ

Βοηθός Οπερατέρ ΦΩΤΗΣ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ

3d Animation ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Διάρκεια 5′ 30”

Πρώτη Προβολή 8 Νοεμβρίου

Διανομή Village Films

 

Η υπόθεση

Ένας πατέρας, γύρω στα ογδόντα, κάθεται σ’ ένα παγκάκι στο σπίτι μαζί με τον σαραντάρη γιο του, που έχει έρθει για να τον δει. Ο πατέρας κοιτάει στο άπειρο, ενώ ο γιος διαβάζει μια εφημερίδα. Ξαφνικά, απέναντί τους προσγειώνεται ένα σπουργίτι…

Πληροφορίες για την ταινία

Η ταινία μικρού μήκους «Τι είναι αυτό;» γυρίστηκε σε HDV με την Panasonic HVX200. Πηγή έμπνευσης για τον Κωνσταντίνο Πιλάβιο, όσον αφορά την κεντρική ιδέα της ταινίας, ήταν κάτι που διάβασε στο blog του πατέρα του, Νίκου Πιλάβιου. Όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος, «εκείνο τον καιρό έψαχνα να κάνω μια ταινία για το cinema και θεώρησα ότι αυτή η ιστορία ήταν η πλέον κατάλληλη.» Με το Νίκο και τον Παναγιώτη, τους δύο πρωταγωνιστές, χρειάστηκαν 2 μόνο πρόβες. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο «Η Θεία Τάτα» στην περιοχή της Κηφισιάς, με συνολική διάρκεια 10 ώρες.

Ο σκηνοθέτης

Ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος, γεννήθηκε το Φεβρουάριο του 1984. Πήγε δημοτικό στους Αμπελόκηπους, γυμνάσιο στην Φιλοθέη και λύκειο στην Αγγλία. Στο λύκειο άφησε τα μαθηματικά και την ιστορία και πήρε μαθήματα κινηματογράφου. Όταν γύρισε στην Ελλάδα συνέχισε να σπουδάζει και παράλληλα να δουλεύει στην τηλεόραση. Το 2004 ίδρυσε την MovieTeller Films, εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών. Το 2006 ξεκίνησε το “the series” μια διαδικτυακή σειρά με ταινίες μικρού μήκους βασισμένες σε ιστορίες Ελλήνων bloggers. Εργάζεται ως σκηνοθέτης και παραγωγός σε ντοκιμαντέρ, ταινίες μικρού μήκους και διαφημιστικά.

Η ταινία μικρού μήκους «Τι είναι αυτό;» θα προβάλλεται

πριν την νέα ταινία της Village Productions, «Το Φιλί… της Ζωής»

Επίσημη Ιστοσελίδα:

http://www.tieinaiauto.gr/

 

Το τρέιλερ της ταινίας μπορείτε να το δείτε εδώ

Και μερικές φωτογραφίες εδώ

Responses

  1. Άντε με το καλό! Καλή επιτυχία να έχει γιατί την αξίζει! Δεν περιγράφεται με λόγια πάντως! Μπράβο ρε mpampaka που το έβαλες 🙂

  2. Μόλις είδα το τρέιλερ στο link που έχεις βάλει. Είναι άψογο!!!!! Άντε να το δούμε και στις αίθουσες 🙂 Πώς μ’ αρέσει όταν κάνουν τέτοια δουλειά νέοι άνθρωποι…

  3. Μπράβο Μάνο που μας ενημερώνεις!!

    Τυχερούλη!!
    Αψογο φαίνεται!

  4. @φεγγαρόπαιδο αμήν…είναί πολύ καλή…το ξέρεις…

    @Μαρία το τρέιλερ δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ μπροστά στην ταινία… Δες το και θα με θυμηθείς…

    @Βαπτισιμονεκταρίνι και φαίνεται ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ… δες το σου λέω…

  5. μολις ειδα το τρειλερ.φαινεται πολυ καλο! θα παιχτει μονο την 8η νοεμβριου ή καθε φορα πριν απο το φιλι της ζωής; επισης, μηπως μπορω ν αεχω περισσοτερες πληροφοριες για το the series στο μεηλ μου; on.air1090 papaki gmail com ?
    καλο βραδυ!

  6. @lifewhispers θα παίζεται πριν το «φιλί της ζωής» σε όλες τις αίθουσες που θα φιλοξενούν την ταινία…όχι μόνο την 8η Νοεμβρίου…
    Η ταινία όπως προείπα είναι εξαιρετική, και ο Κωνσταντίνος επίσης!!!
    Έχεις mail… 🙂

  7. σουπερ! θα τη δουμε 🙂 και ευχαριστουμε 🙂

  8. δακρυσα που τη διαβασα, θα ανεβασω ενα power point που σχετιζεται αμεσα…

  9. Ααααχ Μάνο με συγκίνησες!!! Έχω ΤΡΕΛΗ αγωνία!!

  10. @Daisy να την δείτε…επειγόντως!!! 🙂 Έρχομαι να δω το pps σου…

    @Κωνσταντίνε το παραπάνω, είναι απλά ένα ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να δω την ταινία σου από τους πρώτους και να μου ζητήσεις να πω την γνώμη μου. Εύχομαι όλα να πάνε ΤΕΛΕΙΑ…αν και είμαι σίγουρος πως θα πάνε.. 😉 Τα καλά πράγματα, πρέπει να «διαφημίζονται» και να ακούγονται όσο πιο πολύ γίνεται!!!

  11. Να πω πως κι εμείς, που την είδαμε οικογενειακώς, (2-3 φορές μόνο) νιώσαμε απίστευτη συγκίνηση…και δεν κατάφερα να κάνω «σκληρή» κριτική, εγώ… 🙂

    Καλή επιτυχία «μάστορα» – με τόσες ευχές, την έχεις σίγουρη! 😉

    Φιλιά – κι εννοείται ότι θα την δούμε και στην μεγάλη οθόνη…!

  12. Νατάσσα ξέρω… 🙂

  13. […] Από το blog του Μάνου… …τυχερός γιατί είδα την παρακάτω ταινία μικρού μήκους λίγες μέρες μετά το τελικό μοντάζ της. Ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος, είναι ένας νέος σκηνοθέτης. Το επώνυμο του θα σας φαίνεται γνωστό, αφού είναι γιος του υπέροχου “Παραμυθά” τον παιδικών μας χρόνων, Νίκου Πιλάβιου. Μια μέρα λοιπόν, ο παραμυθάς μας στο blog του (http://www.paramithas.gr/) μας εξιστόρησε μια πολύ όμορφη ιστορία με τίτλο “τι είναι αυτό”. Μετά από λίγο καιρο, ο Κωνσταντίνος με κάλεσε να δω την νέα του ταινία με ομώνυμο τίτλο και να την σχολιάσω. Κατάλαβα αμέσως τι παίζει, και είδα την ταινία πάνω από δέκα φορές. Ρούφηξα κάθε ήχο και εικόνα που προσφέρθηκαν στα αυτιά και μάτια μου. Ο Κωνσταντίνος ρώτησε την γνώμη μου για την ταινία του και αργότερα με ευχαρίστησε για τα όχι μόνο κολακευτικά μου σχόλια, αλλά για την “σκληρή κριτική” μου, δικαιώντας την γνώμη μου πως πρόκειται για ένα μετρημένο, ευγενή και μη ψωνισμένο καλλιτέχνη.  Πρόκειται για ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σενάριο και σκηνοθεσία…για μια καταπληκτική ταινία. Η Αναστασία (έγκυος τότε), έκλαιγε για αρκετές ώρες…μην πω μέρες!!! […]

  14. Εγώ που θέλω να τη δω την ταινία αλλά είμαι 3500 χιλιόμετρα μακριά τι να κάνω; Ε;

  15. Βαπτισιμια Λίζα, θα βάλω μέσον να στη στείλω με μέηλ…προς στιγμή θα σου στείλω την υπόθεση για να καταλάβεις τι χάνεις!!!

  16. Καλά , ολη η οικογένεια παρούσα ; ωχ, ωχ.. παναία μου.
    καλημερουδια σε ολους

  17. Ψιτ…Ρίτσα να πα να δεις την ταινία…αξίζει σου λέω… 🙂

  18. Λεω να παω να δω Τρεις Αδελφες του Τσέχοφ κι ενα άλλο που ειναι με την Τρύπη. ( θεατρο βεβαίως )

  19. Aαα είδα και το τρέιλερ πολύ ωραίο!Και το σημαντικότερο παίζει αυτός που μου αρέσει!Χαχα!Την κουληνύχτα μου!

  20. @Ritsa θέατρο είναι η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ αγάπη μου, και πάω όταν βρω ευκαιρία…το καλό είναι πως μου «βρίσκουν» καλές θέσεις ΠΑΝΤΑ…λόγω γνωριμιών…φαντάζομαι ΚΑΙ σε σένα 🙂

    @ftuaratsi Σου αρέσει ο Μπουγιούρης πουλί μου;;; 🙂 Καλός είναι και πάζει και αρκετά καλά στη ταινία…να το δεις!!! 🙂

  21. Ναι, Μάνο μου, συνηθως με καλουν , μπας και αξιωθώ να γραψω κατι, καταλαβαίνεις εσύ. Αλλά εντάξει,αν μου άρεσει το θέμα, θα γράψω οπωσδήποτε μια έστω και μικρή αναφορά.
    ριτς

  22. Τόσο καλή είναι?.. Δεν θέλω να δω το Φιλί της ζωής.. αλλά και ούτε έχω ξαναπάει σινεμά για ταινία 10min..

  23. Ριτσάκο είναι πολύ γλυκό και συγκινητικό φιλμάκι…θα με θυμηθείς!

    roadartist δεν είναι καν 10 λεπτά…πεντέμιση είναι η έρμη…αλλά θα σε βάλει να την σκέφτεσαι για πολύ πολύ καιρό…ΕΛΠΙΖΩ!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

