Αναρτήθηκε από: Manos S. | 14 Νοεμβρίου , 2007

Ελάτε να φυτέψουμε το δάσος!!!

Κάποιοι ίσως διαβάσατε το καλοκαίρι, την φωτιά που άναψε στο Πάνειο όρος των Καλυβίων, περιοχή που έχουμε το σπίτι μας. Η φωτιά έσβησε, αφού πρώτα έκαψε όλη τη δασική περιοχή. Ο Σκάι και ο Δήμος Καλυβίων προχωράει σε δεντροφύτευση!

 

Την Κυριακή 25 Νοεμβρίου ο ΣΚΑΪ με το δήμο Καλυβίων προχωρούν στη δεντροφύτευση του δάσους της περιοχής.

Σκοπός της περιβαλλοντικής αυτής δράσης είναι να αποκατασταθούν οι καμένες εκτάσεις των Καλυβίων.

Συνολικά θα φυτευτούν 10 έως 15 χιλιάδες δέντρα που θα ξαναδώσουν ζωή στο δάσος που τύλιξαν οι φλόγες τον Αύγουστο του 2007.

Στη δεντροφύτευση που θα γίνει στις 10 το πρωΐ συμμετέχουν σχολεία, φορείς του Δήμου Καλυβίων, Οικολογικές Οργανώσεις, Ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και εθελοντές από όλη την Αττική.

Καλούνται οι εθελοντές αν επιθυμούν να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα εργαλεία για την αναδάσωση, όπως σκαλιστήρι, τσάπα ή φτυάρι καθώς τα εργαλεία του δήμου είναι περιορισμένα και δεν είναι δυνατόν να καλύψουν τις ανάγκες όλων των ομάδων.

Σημεία συνάντησης για τους εθελοντές που θα συμμετέχουν στην δεντροφύτευση είναι:

1. Δημαρχείο Καλυβίων και Παιδικός Σταθμός (Περιφερειακή Οδός)

2. Λεωφόρος Καλυβίων Αναβύσσου-Ολυμπιακό χωριό(4ο χιλιόμετρο Λεωφ. Καλυβίων – Αναβύσσου)

Τα λεωφορεία θα μεταφέρουν τους εθελοντές από τα σημεία συνάντησης στις περιοχές που θα γίνει η αναδάσωση.

Εκτός από την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, οι εθελοντές μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 21 έως και τις 24 Νοεμβρίου για την προετοιμασία των περιοχών.

Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Δήμο Καλυβίων στα τηλέφωνα: 22990 – 48332, 48665, 47290, 47291.

Για οτιδήποτε θέλετε, θα χαρώ να επικοινωνήσετε και μαζί μου!

Responses

  1. Tην άλλη κυριακή ε στο «χωριό μας»; χμμ θα το προσπαθήσω.Σου έστειλα και εγώ κάτι με μαιλ για αυτή την Κυριακή!

    🙂

  2. Γιάυτό τους πάω αυτούς εκεί! ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ 🙂

  3. Εγώ Μάνο μου, λίγο δύσκολο να έρθω…

    Δεν μου λες; Με πονάει η καρδιά μου, να πάω στο Ιπποκράτειο λες; 🙂 🙂 🙂 🙂

  4. Θαλασσσινή θα κάνουμε ένα μινι μίτινγκ στο σπίτι, και ίσως έρθουμε!!!

    φεγγαρόπαιδο τον σκάι εννοεις;; 😛

    dimostheni o «συνάδελφος» σου ήταν πολύ μάγκας!!! Γιατί στην Ελλάδα φίλε…ότι δηλώσεις είσαι!!!

  5. Είσαι πολύ αστείος μεγάλε 😆

  6. Άστα ρε Μάνο…

  7. σπεράααααα!!!! το διάβασα το διάβασα!!! δυστυχώς δουλεύω εκείνη την ημέρα!!! 😦 αλλά η σκέψη μου θα είναι μαζί σας!
    αααα και να σου ζήσει η κοράκλα!!! (επειδή έχω χάσει επεισόδια… προσφορές δεχόσαστε από τώρα για συμπεθεριάσματα? ή είναι νωρίς??? :lol:)

  8. γειτόνισσα κι εγώ Μάνο (Λαγονήσι) αλλά με αυτό το χέρι που να πάω; 😦

  9. Φεγγαρόπαιδο ΚΑΙ γι αυτό με παντρέυτηκες!!!

    Δημοσθένη πίκρα μεγάλη!!!

    Ειρήνη μας θυμήθηκες εσύ;;; Σου άφησα σχόλιο… 🙂

    Daisy εμείς είμαστε πάνω από το Ολυμπιακό χωριό…λες να γνωριζόμαστε τελικά;;; 🙂

  10. Καλησπέρα! Μετακόμισα! Άνοιξα το δικό μου σπίτι… http://www.questionidifeeling.com

  11. Αν και το ξέρεις, αλλά το γμν μου κάνει νουμερα, ή μάλλον εγώ κάνω μλκς

  12. Δημοσθένη μπήκα…ΚΑΙ τις 2 φορές!!! 🙂
    Μακάρι να βρω χρόνο να σε βοηθήσω!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

