Αναρτήθηκε από: Manos S. | 23 Νοεμβρίου , 2007

Τα καθημερινα προσωπικά αντικείμενα μου!!!

Χρωστάω εδώ και πολύύύύύύύύύύύύ πολύ καιρό στη κρεμμυδοφάβα, τα καθημερινά αντικείμενα που χρησιμοποιώ.

ΙΔΟΥ :

prosopika.jpg

Από πάνω προς τα κάτω έχουμε : 

  • Τα δυο πράσινα-βατραχάκια χειμερινά παντοφλάκια του Ιωσήφ, δώρο του ξαδέρφου Άκη. Τον κυνηγάω καθημερινά ΟΛΟ το βράδι να τα φορέσει.

  • Το μπλε-άσπρο μπουκαλάκι είναι φυσιολογικός ορός με τον οποίον «αδειάζουμε» τις μυτούλες ΚΑΙ των 2 παιδιών μας…

  • Πράσινο-ασπρη πιπίλα (τι άλλο χρώμα περιμένετε) που βάζω στη μικρή να μασουλάει,  τώρα που αρχίζουν να «φαίνονται» τα δοντάκια.

  • Το διάφανο σωληνάκι με το μπουκαλάκι στο τελειώμα, είναι για…την μύτη. Το τριγωνικό μέρος μπαίνει στη μυτούλα του παιδιού, και το σωληνάκι στο στόμα μας…ρουφάμε λοιπόν και αδειάζουμε τις…μυξούλες της μικρής που δεν μπορεί να φυσήξει από τώρα! Μην μπερδευτείτε!!! Έχει δυο τοιχώματα το μουκαλάκι για να μην ρουφάμε εμείς τις μυξούλες.

  •  Το μπιμπερό του Ιωσήφ για το γαλατάκι, το χρησιμοποιούμε 2 φορές την μέρα (πρωί-βράδυ). Δυστυχώς δεν πίνει ακόμα από κούπα…που θα πάει όμως…

  • Οι δύο πάνες…κίτρινη της μικρής και πάνα-βρακάκι του Ιωσήφ μόνο για τον ύπνο, διότι την μέρα φαράμε κανονικό βρακάκι πλέον!

  • Το γκρι καπάκι είναι ενυδατική κρεμμούλα για τα…ποπουδάκια τους!

  • Κάτω δεξιά, μπατονέτα ειδικά για παιδικά αυτάκια!

  • Τέλος, το «σεντονάκι» που αλλάζουμε τα παιδάκια μας… το συγκεκριμένο, είναι «δώρο» από παιδική κρέμα που παίρναμε στον Ιωσηφάκο!

Αυτά είναι τα ΣΙΓΟΥΡΑ καθημερινά πράγματα που χρησιμοποιώ… όλα τα άλλα μπορεί να τα παραμερίσω…

Responses

  1. Μήπως είσαι μπαμπάς και δεν το έχουμε καταλάβει; :-Ρ :-Ρ Συγκινήθηκα βρε πρωί πρωί… Φιλιά και καλημέρες 🙂

  2. Είμαι ο π%^&*ης συγκινητικός!!! 🙂

  3. χαχαχαχαχα :-)) Καλά, έχουν αρχίσει να φαίνονται τα δοντάκια της μικρής; Τι το ποτίζετε βρε το παιδί; Λίπασμα; :-Ρ

  4. αδερφέ….
    🙂
    (μπράβο Αναστασία! 😉 )

    @ Μαρία μου, έχουμε παράδοση στην οικογένεια με τα δόντια..ο Μάνος έβγαλε το πρώτο 4 μηνών, κι ο Άκης το ίδιο, νομίζω κι ο Ιωσήφ έτσι νωρίς…

  5. Άστα αυτά!
    Πόσα πήρες από τα Νουνού,τις πάνες κλπ για την γκρίζα διαφήμιση;
    Πουλημένε…
    🙂

  6. Μαρία είμαστε γρήγοροι εμείς…παρ’ όλα αυτά χτές το βράδι μου φάνηκε πως κάτι άρχισε να πονάει στα πάνω ούλα…και έκλαιγε πολύ η μικρή χωρίς λόγο!!!

    Νατάσσα το μπράβο Αναστασία δεν έπιασα!!!
    Ο Ιωσήφ 6 μηνών είχε 8 βγαλμένα δόντια…και στο χρόνο 16 περίπου!!!

    ΑΦΜαρξ δεν περίμενα από σένα να μου φερθείς έτσι…να με ξεντροπιάσεις μπροστά στο κοινό μου!!!

  7. Εσύ κι ο Άκης στο χρόνο είχατε όλα τα προσωρινά δόντια…
    🙂
    το μπράβο Αναστασία θα το πιάσει αυτή που πρέπει, ξέρω εγώ! 😉

  8. @Νατασσάκι, πάτε μπροστά σαν σόι, το έχω πει… :-Ρ Φιλάκια 🙂

    @Μάνο, άντε, με το καλό τότε το δοντάκι! 🙂 Φιλιά!

  9. τα δικά σου προσωπικά που είναι; 🙂
    ερωτήσεις:
    1.τα χρησιμοποιείς κι εσύ μαζί με τα παιδιά σου?
    2.όταν τα παιδιά δεν θέλουν τα δοκιμάζεις εσύ πρώτα? 😛

    είδες να είσαι μπαμπάς πάνε τα προσωπικά «προσωπικά»!!!
    καλή σου μέρα

  10. Νατάσσα κάποιο λάθος έχεις καταλάβει…είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ όμως…ο Άκης μου μοιαζε μικρός…τώρα πια «χάλασε»! 😉

    Μαρία ευχαριστούμε!!! 🙂

    Melomene αυτά είναι τα πράγματα που χρησιμοποιώ ΚΑΘΕ μέρα σχεδον…άρα αυτά είναι τα προσωπικά μου κι εμένα!!! 🙂

  11. Χαζομπαμπακα καλημέρα!
    🙂
    Ερώτηση:Το μπουκάλι φυσιολογικού ορού σας έχει βολέψει καλύτερα απο τις αμπούλες????
    Ο καθένας με τον πόνο του θα μου πείς αλλά είναι ο μικρός μπουκομένος και μόλις δει την αμπουλα γίνεται έξαλλος!!
    Καλό κουράγιο με τα δοντάκια!!

  12. Τασσούλα προσωπικά δεν μου αρέσει το μπουκάλι…»ψεκάζει» με δύναμη…και πονάει μπορώ να σου πω! Όμως είναι αποτελεσματικό και … γρήγορο!!! 😉 Καταλαβαίνεις!

  13. Nαι 🙂
    Καλημέρα και πάλι!

  14. Αδερφέ, 😛

  15. Να τα χαίρεσαι τα αγγελούδια σου μπαμπάκα 🙂

  16. tassoula: Μια χαρά είναι ο ορός σε μπουκάλι, πάει και ανάλογα με την ηλικία…αν και φοβάμαι ότι, αν ο Σβούρας δεν θέλει την αμπόύλα, δεν θα θέλει και αυτό!

  17. Μία χαρά σας βρίσκω… Αμέ ! 🙂 Tην καλησπέρα μου Μάνο 🙂 Και σε όλη την οικογένεια.

  18. Χαχαχα, να σαι καλα βρε Μανο μου, με εκανες και γέλασα!!! :))))

  19. Τασσούλα @ Νατάσσα γεια σας και πάλι!!!

    Βιργινία να ‘σαι καλά!

    Μουντσαιλντ 🙂 εμένα με εκνευρίζει και το ξέρεις…πετάει με πολύ δύναμη…συμφωνώ πάντως πως δύσκολα θα το δεχτεί ο Σβούρας!

    Ντοναλντ μια χαρά είμαστε όντως! 🙂

    Φάβα πέτυχα τον στόχο μου δηλαδής… 😆

  20. Τρελά παντοφλάκια λέμε!!!!!!

  21. Χε χε χε!

  22. λοιπόν εγώ η άχρηστη όταν έπαιξα το παιχνίδι μόνο του απατού μου πράγματα έβαλα… λοιπόν να σου πω ενα μυστικό αντικατέστησε το γκρί καπάκι με την κρέμα lutsine είναι σαν σοβάς αλλά κατα πάσα πιθανότητα το παιδάκι σου δεν θα συγκάψει ποτέ… καλο σ/κ! φιλιά στα παιδιά σου… (συγκλονιστικό το προηγούμενο ποστ, δεν πρόλαβα να σου γράψω γιατί ήμουν στα Χανιά για δουλειά αλλά σας διάβαζα όλους :))

  23. @ tassoula + moonchild

    εμένα που δεν θέλει ούτε αμπούλες ούτε φυσιομέρ τον κρατάμε -αν τον προλάβουμε- χερια πόδια και του κάνω στα γρήγορα μία γερή φυσιομέρ, όμως νομίζω ότι οι αμπούλες είχαν πιο καλό αποτέλεσμα.

  24. Τί μου θύμισες πάλιιιιι…να ‘ξερες…
    😉
    Σακκιά μπαινοβγαίνανε κι’ εδώ τα babylino και με τις κούτες τα γάλατα και Penaten για τα …πωπάκια…
    ΄Ομορφες ηλικίες!!!! Πανέμορφες!!!!

    Φιλί στα πωπάκια και Γλαρένιες αγκαλιές

  25. Το μπιμπερο δεν διακρίνεται, καλέ μου.Τοκρυψες ;
    ριτς

  26. Nατάσσα θα μελετήσω τη συμβουλή σου για το «γκρι καπάκι» 🙂
    Το φυσιομέρ είανι πιο «ισχυρό» και πιάνει απροετοίμαστο το παιδί! 🙂 Προτιμώ κι εγώ αμπούλες πάντως!!!

    Γλαρένια αν θες να τα ξαναζήσεις τόσο πολύ, πέρνα μια βόλτα από το σπίτι μας… 🙂 και κάτσε καμμιά 10αριά μέρες κι ολας!!! 🙂

    Ritsa μέση δεξια παιδί μου…όρθιο για να μην κάνουμε διαφήμιση στην κίκο…ωχ το είπα!!! 🙂

  27. Αχ βρε ασυμμάζευτε τυπε/..!!!

  28. Nα σου πω… μ’έστειλες τώρα!!
    Θέλω και εγώ!! 😆

    καλό σας απόγευμα!

  29. Ρίτσα έτσι έτσι!!! 🙂

    Θαλασσινή τι περιμένεις λοιπόν;;;Περιμένουμε!!!

  30. Η ωραιότερη πρόσκληση που δέχτηκα τα τελευταία χρόνια!!!!
    Να ‘σαι/Να ‘στε ΚΑΛΑ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  31. Προτρέχεις…! 🙂

  32. Μάνε πολύ μου αρέσετε, μα πάρα πολύ, ειδικά η επιλογή του φσου φσουτ (το ξεβουλωτύρι μύτης εννοώ, έτσι το λέμε εμείς επιστημονικά)με ξετρέλλανε ωα επιλογή.

  33. Εμείς το λέμε ρουφηχτήρι!!! 🙂
    Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

