Αναρτήθηκε από: Manos S. | 29 Νοεμβρίου , 2007

Ο γιος μου ο ζωγράφος!

Η κυρία μου, σήμερα έχει μια καλλιτεχνική δημιουργία του γιόκα μου.

Θα σας πω άλλη μία κι εγώ!

Ο χαζομπαμπάς λοιπόν, έκατσε χτες με μεράκι να ζωγραφίσει με τον γιο του. Τι καράβια κάναμε, τι ομπρέλες…άλλο να σας λέω.

Εκεί όμως που έμεινα μ@#$κας ήταν όταν μου έγραψε το Ι και μου είπε πως έτσι αρχίζει το όνομα του. Μετά μου έκανε το Α της μαμάς και το Μ το δικό μου. Επίσης το Λ του λιονταριού και το Γ του γάιδαρου.

Μάνος : Παιδί μου που τα έμαθες αυτά;

Ιωσήφ : Από το θανίο που μου έφεε ο Αγιος Βασίλης πεσι!

Αμέσως μετά επειδωθήκαμε στις φατσούλες…κάναμε χαρούμενες, θλιμμένες, θυμωμένες!

ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΜΟΥΤΖΟΥΡΕΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ!!!

Πρέπει να κόψω την πολύ δουλειά……

Responses

  1. Ξέχασες να γράψεις και για το Χ που αρχίζει η χελώνα 🙂 Πάω να ταϊσω γιατί θα έχουμε κλάματα, θα μπώ λέιτερ!

  2. Εμένα προς το παρόν μόνο το Γ κάνει από το Γώγος!
    Τελικά ανακαλύπτω ότι ξέρουν πολλά. Αλλα δεν τα αποκαλύπτουν πολλές φορές αν δεν τα ρωτήσεις!

  3. Να ένας σοφός μπαμπάς!!!!!

  4. Γλυκοχαζομπαμπάκααααααα!!! 😀

    Φιλάκι σβουριχτό στο μαγουλάκι του μπόμπιρα!

  5. Σπιτάκια. Σπιτάκια να μάθεις στο παιδί. Κι εγώ με τους δικούς μου όλο καράβια και ζωάκια κάναμε κι όταν πήγα στο νηπιαγωγείο τα βρήκα μπαστούνια 🙂

  6. χαζομπαμπάκα να μάθει και το Ψ (=ψώνιο) για τον μπαμπά του.
    Πάντως μαθαίνουν τόσο γρήγορα που και συνέχεια μαζί να ήσασταν πάλι θα χάζευες!
    🙂

  7. χαζομπαμπάκα να μάθει και το Ψ (=ψώνιο) για τον μπαμπά του.
    Πάντως μαθαίνουν τόσο γρήγορα που και συνέχεια μαζί να ήσασταν πάλι θα χάζευες!
    🙂

  8. Μπράβο στο Ιωσήφ.Δείχνει πολύ εξυπνο παιδακι,ωραια 🙂 Την καλησπερα μου σε ολη την οικογενεια Μανο.

  9. Μάθε του και Μπ για το μπλόγκ…άντε σιγά σιγά να ανανεωνόμαστε!!!!!
    χαχαχαχα
    φιλήστε το μου το μικρο!

  10. moonchild όντως το ξέχασα το Χ…

    phile έτσι ακριβώς είναι…βοηθάει και ο παιδικός βέβαια ε;;;

    Αννα εγώ και ο Σολομώντας!!! 🙂

  11. marilia είχες καμμία απορία;;;

    fvasileiou οταν ΠΗΓΕΣ στο νηπιαγωγείο;;; Χε χε τοy έδειξα και σπιτι…θα σου πω αύριο! 🙂

    tassoula θα του μάθω πιο πολλά γράμματα σήμερα…το Θ Δ Τ Μ Τ Σ Ο Μ…

  12. tassoula… σημαίνει το απο πάνω : Θα Δέρνω Τη Μαμά Του Σβούρα Οταν Μεγαλώσω!!! 😉

    Donald με μένα πατέρα ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ το παιδί μου;;;

    mpoumpoula το είχα πριν λίγες μέρες…όπου να ‘ναι θα του ανοίξω blog!!! 🙂

  13. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    🙂
    🙂

  14. Είναι ο Σβουράκος καλύτερα;;;

  15. καλησπερα να σου ζησει!! στο σωστο ποστ ..χαχα ετσι ειναι τα παιδια σημερα ειναι σαινια κ σ ανωτερα!!

  16. Του μπαμπά ή της μαμάς έμοιασε ? ? 😉

  17. Από το θανίο; Πέσι;
    σνιφ!
    :»)
    υπογραφή: χαζοπαπί που παρατηρεί

  18. ocean ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!! 🙂 Διάβασα και τα άλλα δύο σχόλια!!! 🙂 Είναι σαΐνι ο γιος μου…όντως!

    Τασο μου βάζεις δύσκολα. Η μαμά είναι μουσικός (πιανίστα) και ο μπαμπάς πρώην χορευτής και φοιτητής δραματικής. Πάντως το ζωγραφικό ταλέντο το είχα μάλλον εγώ περισσότερο…κάτι τέτοιο λένε τα σχολικά βραβεία ζωγραφικής που είχα!!! 😉

    aaduck πέρσι(πεσι), ο Αγιος Βασίλης μας έφερε το μουσικό θρανίο της F.P. (αν κατάλαβες την εταιρεία), αλλά η αλήθεια είναι πως εδώ και 2-3 μήνες παίζουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ…ίσως γιατί είχαμε άλλα 2 θρανία και γράφαμε εκεί!!! 🙂

  19. η πολύ δουλειά… ξέρεις ε;
    τα λέω σ’εσένα για να τα ακούω κι εγώ…
    χάνουμε την καλύτερη ηλικία τους δυστυχώς!
    καλό σας βράδυ

  20. Καλέ, αυτά ….μας πουλάνε και μας αγοράζουν…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  21. Μπράβο Μάνο, το παιδί είναι αστέρι, θα του φέρω δώρο μια αγελάδα!

  22. O Σβούρας καλύτερα…κάτι μικρό να το πω (?!?!) μας απασχολεί αλλά θα δούμε!!

  23. Το παιδί πρέπει να μάθει να ζωγραφίζει και γατούλες. Αλλιώς πώς θα γίνει σωστός άνθρωπος;!

  24. Aχου το μωρέ το μπεμπουκακιιιιιιιιιι…Να μου το φιλήσετε 🙂

  25. melomene είναι δυστυχώς πρόβλημα μεγάλο…και γενικότερο στην εποχή μας…θα δείξει! Δεν θα κερδίσουμε το λόττο σαν τον προηγούμενο τύπο;;; 🙂

    Γλαρένια και σε τιμή που ούτε εμείς δεν ξέραμε ότι «πιάνουμε» 🙂

    Hari τι γίνεται πάνω;;; Έμαθα πως μπήκαν τα ΕΚΑΜ στα Ζωνιανά, και παρέλυσε η οικονομία στην Ολλανδία!!! 🙂 Περιμένουμε την αγελάδα!

  26. Tassoula ξέρω…(εγώ έστειλα το πρώτο mail!!!) 🙂 Καλημέρα

    Νεφελόεσσα που χάθηκες εσύ; Προς στιγμή κάνει φατσούλες…και σκυλάκια, λόγω του κατοικιδίου μας…

    Βιργινία κάνουμε και τίποτα άλλο νομίζεις;;;

  27. Να σας ζήσει, γέλασα πολύ στης μαμάς το ποστ, με τον μικρό, εδώ γέλασα με την …. «άγνοιά» σου…. και που είσαι ακόμη.
    Να κόψεις, να ξεκλέψεις, απο την δουλειά και να του δίνεις χρόνο σου το λέει η βαπτησιμιά που μεγάλωσε με μπαμπά ναυτικό…. και ξέρει. Φιλιά σ’ όλους

  28. Βαπτισιμιά έχεις δίκιο…αλλά η εποχή…ξέρεις…είναι πια τόσο διαφορετικά όλα!

  29. άσε τα σάπια και κοίτα να περνάς περισσότερες ώρες μαζί τους ! Α !
    Αυτό θα τους μείνει, όχι ένας μπαμπάς, που λείπει… (σε μάλωσα τώρα εγώ !).

  30. εισαι μεγαλο ψωνιο μπαμπακα!!! αλλα σε χαιρομαι!
    …διοτι ειμαστε ετσι και εμεις ..μην σου πω και χειροτεροι!!!!!

  31. αν μπορείς να μειώσεις τη δουλειά κάνε το… (δύσκολο αλλά λέμε τώρα) τις χαμένες ώρες με τα παιδιά σου κανείς δεν μπορεί να αναπληρώσει ούτε στη ψυχή σου ούτε στη δική τους…

  32. Αγριοκερασοζουζούνα είπαμε δίκιο έχεις!!! Και το προσπαθώ…ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!!! Καλημέρα (δεν άκουσα ράδιο ήμουν στη δουλειά!)

    Avra το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από μένα…είναι ΠΟΛΥ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ!!! Να το κοιτάξετε ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!! 😉

    Daisy απόλυτο δίκιο…και το προσπαθώ!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

