Αναρτήθηκε από: Manos S. | 30 Νοεμβρίου , 2007

Χτες το βράδι ήπια μια μπύρα…

…σαν άνθρωπος (που λέει ο λόγος) κι εγώ.

Γύρισα κατά τις 7.30 από τη δουλειά (νωρίς χτες), έκατσα στη καρέκλα του γραφείου, είχα φάει μια κομματάρα μουσακά, η Αναστασία με την κυρία Χρυσούλα (η κυρία που μας καθαρίζει) «έπλεναν» τα ντουλάπια της κουζίνας και γενικότερα την κουζίνα, ο Ιωσήφ συνέχιζε τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του εκεί που τον αφήσαμε εχτές (χαρούμενες φατσούλες, το Γ του γαϊδάρου, το Λ του λιονταριού και το Χ της χελώνας), η μπέμπα κοιμόταν ήσυχη δίπλα μου…και πατάω το κουμπί ΟΝ του υπολογιστή. Επειδή δίψαγα, ήταν και βραδάκι σιγά σιγά, φωνάζω στην Αναστασία (το ρήμα το χρησιμοποιώ λόγω απόστασης και όχι προστακτικά…μην νευριάζετε οι γυναίκες) να μου φέρει μια μπύραααα… Χαρά η γυναικούλα μου, με ρωτάει αν θα την πιω από το κουτάκι ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΣΕΙ ΠΟΤΗΡΙ…λέω ας πάει και το παλιάμπελο, θα  την πιω από το κουτάκι!

Μου φέρνει λοιπόν το κουτάκι γνωστής χορηγού του c.l. (είχε και ΟΥΕΦΑ χτες…ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΗ!!!) , μου το ανοίγει και έξω από την πόρτα του δωματίου μην «ξυπνήσουμε» την μικρή, πίνει μια γουλιά και μου το ακουμπάει δίπλα στην οθόνη.

Κάνω την γύρα μου στα blogs σας, μιλάω και με κάτι φίλους msn, διαβάζω και 5-6 mail, πίνω και από λίγες γουλιές σαν ιεροτελεστία διότι μπύρα είχα να πιω καιρό! Η μπύρα είχε φτάσει στη μέση και αποφασίζω να κλείσω το πι-σι διότι άρχιζει ο Πανιώνιος στο Filmnet. Τοποθετώ την μπύρα στο κομοδίνο, μετακινούμαι κι εγώ στο κρεβάτι φτιάχνοντας το κατάλληλο ύψος στην πλάτη μου από μαξιλάρια και…αρχίζει το ματς. Με ζάπινγκ σαφώς διότι ταυτόχρονα έπαιζε και η Λάρισσα και λίγο μετά ξεκίνησε η ΑΕΚ και ο Αρης. Η μπύρα ξεχάστηκε βέβαια…

Τελείωσε τις δουλειές το γυναικάκι μου(θα σας πω άλλη φορά που την κοροιδεύω με αυτή τη λέξη), ήρθε στο δωμάτιο να μου ετοιμάσει τα αυριανά μου ρούχα, κάνει ενα φσσσσς αεροπλανικό με το πουκάμισο και πάρ’ την κάτω την μπύρα… Μισογεμάτη όπως ήταν η μπύρα, έκανε ένα κούφιο θόρυβο πέφτοντας, παρ’ όλα αυτά, με κοιτάει η Αναστασία με γουρλωμένα μάτια και με ρωτάει : πες μου πως δεν είχε μέσα;;;!!!

Και όμως είχε…σήκωσε την ΓΡΗΓΟΡΑ μην χυθεί όλη! Της απάντησα με διαφορετικό νόημα για τον καθένα μας…εγώ για να πιω λίγο ακόμα!!! και η Αναστασία για να μην λερωθεί περισσότερο το πάτωμα καθώς το κοιτά!!! Και πιάνει το γυναικάκι μου να την σηκώσει, με το δεξί της χέρι αλλά…αντί να την σηκώσει από την πάνω μεριά (αυτή με την τρύπα 🙂  ) την σηκώνει από το πάτο.

Έχετε δει πως βάζουν αφρίζουσα σαμπάνια οι σερβιτόροι από ψηλά;;; Έτσι άρχισε να χύνεται η μπύρα και να αφρίζει στο πάτωμα.

Φυσικά γέλαγε (και μου πρότεινε να το κάνω ποστ όλο αυτό) μια ώρα μετά…αλλά έτσι κι αλλιώς ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ όλο και κάτι κάνει…παρόμοιο το γυναικάκι μου…!!!

Responses

  1. Ναι αλλά άν την έπινες σε ποτήρι, θα είχε σπάσει κι αυτό με την πτώση! (Καλά ρε κι εσύ, ολόκληρος μαντράχαλος, αφήνεις την Αναστασία να σου ετοιμάζει τα ρούχα της επόμενης ημέρας; :-Ρ) Άντε, φιλιά και καλημέρες 🙂

  2. Κοπελιά, δεν θα μας πεις εσύ τι θα κάνουμε στο σπίτι μας!!! Έχεις δει το «η δε γυνή να φοβήται τον άντρα»;;; ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΤΟ …ΚΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΦΥΓΩ!!! 🙂

  3. χαχαχαχαχαχα!! Σιγά ρε Κοκοβίκο :-Ρ

  4. Έτσι είμαστε εμείς στην οικογένεια μας…ΠΑΣΑΔΕΣ!!! Παντόφλα και εφημερίδα την ώρα που θα μπω στο σπίτι…τώρα τελευταία βέβαια άλλαξε…παντόφλα και…laptop!!!

  5. Να σου πω… παντόφλα βζινννν από την Αναστασία ή παντόφλα στις πατούσες σου; Έχει διαφορά! :-Ρ

  6. xaxaxaxaxa
    Λάθος τίτλο έχεις βάλει όμως…
    παραπλανητικό…
    έπρεπε να βάλεις «Το πάτωμα χτες ήπιε μια μπύρα»

  7. η ΑΕΚ νομίζω αρχιζε την ίδια ώρα με τον Πανιώνιο. Είδες εγώ βρήκα την ουσία του ποστ 😛

  8. Τελικά τι ρούχα φόρεσες μπαμπάκα; 😛
    εχω πληροφορίες οτι τα παιδιά ντύνονται μόνα τους,αλλά ο μπαμπάς θέλει δουλειά ακόμα.. ισχύουν; 😛

  9. Eρε Αναστασία..3 παιδιά μεγαλώνεις..2 μωρά και 1 άντρα 😛

  10. Δεν θα το σχολιάσω….
    Μια καλησπέρα και φεύγω!!!!!!!!
    Να σου πω βρε………ΚΟΥΛΟΣ ΕΙΣΑΙ???????
    🙂

  11. και δεν λεω για την μπύρα…

  12. Eγώ θα εστιάσω σε ένα θέμα σοβαρότατο: δεν πινουμε ΠΟΤΕ από το κουτάκι του αναψυκτικού ή της μπύρας, γιατί ελλοχεύουν πολλοί κίνδυνοι, μιας και οι αποθήκες όπου στοιβάζονται είναι τίγκα στα τρωκτικά και στα διάφορα έντομα.

  13. Πρώτον θα συμφωνήσω με την Μαριλένα, και δεύτερον… πες μας γιατί την λες «γυναικάκι σου».

  14. Άφρισα εγώ που τα διάβασα Μάνο-Κοκοβίκο, φαντάζομαι η γυναίκα σου.
    Ήθελα να ξερα… κουλαμάρα έχετε όλοι σας και περιμένετε τα πάντα από εμάς; 😛
    Καλησπέρα! 🙂

  15. Mπαμπάκα, ξέχασες να πεις για το γυναικάκι σου ότι σου πλένει τα πόδια, σηκώνεται πρωϊ τις Κυριακές μες το κρύο να φέρει εφημερίδες, σου φτιάχνει αμερικανικού τύπου πρωϊνό,σε αφήνει να βγαίνεις με άλλες(τόσο ακαταμάχητος είσαι), σε αφήνει να πηγαίνεις κάθε Κυριακή στο γήπεδο, κλπ κλπ, και όλο και κάτι άλλο θα υπάρχει, δεν μπορεί!
    😆
    Aαα, ρε….!

  16. Έτσι λέει και ένας φίλος παντρεμένος εδώ και πολλά χρόνια: «Στο σπίτι, εγώ κάνω κουμάντο, ο άντρας έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο». Και συμπληρώνει μόνος του: «Και είναι, ‘ότι πεις εσύ, αγάπη μου’ »

    I.

  17. Μαρία ξαναλέγω…της έκανα την ΤΙΜΗ να την παντρευτώ…πρέπει να με «υπηρετεί»! 😉 Τις παντόφλες μου τις φοράει (στα πόδια) μετά το χαλαρωτικό μασάζ που μου κάνει στις πατούσες!!!

    mpoumpoula την μοιραστήκαμε…μισή εγώ, μιση το πάτωμα!!!

    d1af έχεις δίκιο…και η Λάρισσα άρχισε ένα τέταρτο μετά…και ο Αρης στις 10 🙂

  18. Η παρένθεση μου τη χάλασε λίγο αλλά τι να κάνουμε! :-Ρ

  19. Βιργινία τα ρούχα δεν έπαθαν τίποτα!!! Ευτυχώς για την Αναστασία! 😉

    tassoula κι εσύ σιγά σιγά το χαλάς το θέμα…θα ξεκινήσω να μαθαίνω τον Ιωσήφ ΑΠΟ ΤΩΡΑ τα γράμματα!

    Μαριλένα μάλιστα ΚΥΡΙΕ ΜΟΝΚ!!! 🙂

  20. marilia 😛

    vera αύριο…! 🙂

    stalagmatia δεν έχετε καταλάβει τι εστί άντρας μέσα στην οικογένεια…ευτυχώς που ο γιος μου μου ‘μοιασε και θα μάθει σωστά πως πρέπει να του συμπεριφερεται μια γυναίκα!

  21. moonchild αντιμίλησες;;; 30 βουρδουλιές το βράδι!!!

    ikd κάπως έτσι είναι…αλλά μεταξύ μας ε;;; 😉

    Μαρία λίγο Maalox και θα φτιαχτει ότι χάλασε!!! 😆

  22. xaxaxaxaxaxaxaxaxa! μα τι ποστ ηταν αυτο ρε μανο;;;;;
    μιλαμε για επεισοδιακο, οπως οι χτεσινοι αγωνες!
    νομιζω οτι ειναι ωρα να σε ισοφαρισει η Αναστασια!!!!
    🙂 🙂 🙂 🙂

  23. Να δεις που το παιδί θα με αγαπήσει και θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο!!!
    🙂
    🙂
    🙂

  24. Εγώ γι’ αυτό πίνω μόνο kaiser…Δεν υπάρχει περίπτωση να την αφήσεις μισή, ακόμη και αν η Ηρακλάρα παίζει τελικό Τσου-Λου 😆

    Ωραίο πράγμα να σε φροντίζουν… 😛 😀
    Καλό σας Σ/Κ

  25. lifewhispers 2 Χ είχαμε χτες…κι άλλο;;;; 🙂

    Tassoula θα βάλω τον Σβούρα τότε να το κάνει…που θα συμπαθεί εμένα!!! 🙂

    tsopani κι εμένα μου αρέσει η συγκεκριμένη μπύρα…αλλά και η Αμ$%# είναι καλή! 🙂

  26. Τωρα μάλιστα 🙂 🙂

  27. Εγώ πάντως αν ήμουν στη θέση της συζύγου δεν νομίζω να γελούσα με την φάση…:)))

  28. Να μην ρωτήσω ποιος/-α σφουγγάρισε…. αχ Αναστασία, αααααααχ……

  29. Tassoula σου άρεσε αυτό ε;;;

    Νιόβη γιατί;;; Μια χαρά «πέθανε» στο γέλιο…

    Μάρω ΤΙ;;; Αυτό έλειπε να σφουγγαρίσω κι όλας…εδώ ΔΕΝ ΗΠΙΑ ΤΗΝ ΜΠΥΡΑ ΜΟΥ ΟΛΗ!!!

  30. Αναστασία,μην του βγάλεις ρούχα ( ναι κύριοι εκεί κόλλησα,είναι κοινό το πρόβλημα σας..)και θέλουμε φωτό την επόμενη μέρα τον συνδιασμό χρωμάτων

  31. Βιργινία μια συμβουλή : μην πιστεύεις τα μισά στοιχεία από αυτά που γράφω…ΜΟΝΟ τα γεγονότα της μπύρας είναι αληθινά!!! Κατα τα άλλα, εγώ πλένω, εγώ σιδερώνω, εγώ μαγειρεύω κτλ κτλ.!

  32. χαχαχαχα.. επιφυλάσσομαι..και ο μπαμπάς μου καθάριζε μαγείρευε κλπ αλλά δεν ήταν τυχαίο οτι τρώγαμε στη γιαγιά, ή μόνο όταν μαγείρευε η μαμά 😛

  33. Α, ρε Μανο.. αααα….
    ΄Εχει δικιο το Μαράκι και μικρό μας ανάλογο για φαντάσου να ήταν ποτήρι και να γέμιζε γυαλιά το πάτωμα…
    Εντάξει αυτά συμβαίνουν…χαμόγελο.
    ΄Ελα ομως που έχει δίκιο και η Μαριλένα;
    Εγκυμονεί επικινδύνους το να πίνεις απευθείας από τα κουτιά.
    Πρόσεχε..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  34. Βιργινία εμείς τρώμε από τις πιτσαρίες και τις ψησταριές 🙂

    Γλαρένια είδες;;; Δεν με σκέπτεται ΚΑΘΟΛΟΥ!!! Για να μην πλύνει το πλυντήριο, με αφήνει να κολλήσω μικρόβια…τστστστς ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!

  35. εγώ την απορία την έχω.. τι ήταν? γιατί αν ήταν η γνωστή κόκκινη… πιφ βρε παιδί μου! όλα τα κόκκινα είναι άχρηστα τελικά!!!
    αν ήταν η πράσινη φταίει το κομοδίνο!!!
    χαιρετώ!!!

  36. Η κόκκινη ήταν…ΦΥΣΙΚΑ!!! 🙂

  37. θα σου προτεινω την καλυτερη λυση για την επομενη φορα..θα παρεις εκεινα τα βαρελακια μπυρας που κυκλοφορουνε και ουτε γατα ουτε ζημια..και να χυθει λιγο η μπυρα πας και βαζεις αλλη..+οτι αν σου πεσει το βαρελακι πιο πολλες πιθανοτητες εχεις να σπασει το πατωμα παρα η μπυρα !!!

  38. θα σου προτεινω την καλυτερη λυση για την επομενη φορα..θα παρεις εκεινα τα βαρελακια μπυρας που κυκλοφορουνε και ουτε γατα ουτε ζημια..και να χυθει λιγο η μπυρα πας και βαζεις αλλη..+οτι αν σου πεσει το βαρελακι πιο πολλες πιθανοτητες εχεις να σπασει το πατωμα παρα η μπυρα !!!

  39. Πασάς είσαι…!
    Να μας μάθεις και εμάς τα κόλπα, τώρα που είμαστε μικροί και προλαβαίνουμε. 😉

  40. Πασά να σ’εχει πάντα και εσύ βασίλισσα!!
    Εστι πρέπει!!!

    Καλά έχετε πολύ πλάκα τα δυό σας και χαιρόμαι να σας διαβάζω! Θα μπορούσαν να γίνουν σήριαλ οι ατάκες σας!! 😆

    Αυτό το σκηνικό με τη μπύρα το είχαμε και εμέις προχτες χωρίς ατυχήματα βέβαια. Θα έβλεπε αγώνα ο πασάς μου, του ετοίμασα λοιπόν τη μπυρίτσα και το σπιτικό χαμπουργκεράκι, έτοίμασε ζεστή σοκολάτα στη γυναικούλα του και θρονιάστηκε στη τιβι και εγώ στο λαπτοπ.Μια χαρά μοιρασμένα!!

    Πολλά φιλιά οικογενειακώς!!!

  41. είστε μια χαρά ζευγάρι 🙂 πολύ χαίρομαι με τόσα που ακούω…

  42. Ειρήνη πήρες απάντηση!!!

    φεγγαρόπαιδο ευχαριστώ! 😉

    thano έχω πάρει και από αυτό κατα καιρούς…αλλά ξεκινάω δίαιτα και προσπαθώ να το αποφεύγω!!! (μόλις έκαν unspam το πρώτο σου σχόλιο…σε είχε σπαμ…)

    Τασο με αυτά ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ…δεν γίνεσαι…συγγνώμη που σε πίκρανα!!! 🙂

  43. Θαλασσινή έτσι είναι τα πράγματα, μοιρασμένα…εσείς να μας «υπηρετείτε» κι εμείς θα σας αγαπάμε!!! 🙂

    Daisy και δυο τρομάρες μπορώ να σου πω!!! 🙂

  44. Κοκοβίκο, καλό μήνα βρε! 🙂 Φιλιά.

  45. Ενα θα σας πώ…. γελάω ακόμα…. απίστευτος ο τρόπος που τα περιγράφεις!! Απίστευτο το πόσο σε έχει κακομάθει…. αλλάάάάάά….αδυναμίες είναι αυτές και εκεί την πατάμε Αναστασία μου!!!

  46. Μαρία καλό μήνα…(θα θυμηθώ το όνομα της φίλης της Κοντού που τις έριχνε τα χαρτιά και θα σε φωνάζω!!!) 🙂

    fira ME EXEI KAKOMAΘΕΙ;;; Ούτε τα μισά που πρέπει να κάνει δεν κάνει!!! 🙂

  47. ti diaita ksekinas? apo thn fwtografia poy blepw ‘toympano’ fainesai ! 😉

  48. Από ποια φωτογραφία…και τι τούμπανο εννοείς;;; 🙂

  49. απο τη φωτο με την κοκκινη στολη! 🙂
    μια χαρα γραμωμενο σε βλεπω !
    αρχισε ξανα τις μπυρες φιλε μου !

  50. αααααααα 🙂 οκ τότε!!! Γιατί πριν 5-6 ποστ είχα θέμα για δίαιτα!!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

