Αναρτήθηκε από: Manos S. | 1 Δεκεμβρίου , 2007

Τι μου θύμισε…!

Η χθεσινή ιστορία και τα σχόλια σας, μου θύμισε μια παλαιότερη…

Αρραβωνιασμένοι ακόμα (ίσως και όχι) με την Αναστασία, είχα την τάση να δουλεύω πολύ. Όταν λέμε πολύ, εννοούμε ΠΟΛΥ! Καθημερινά 12-14 ώρες, Σάββατο 10-12 και Κυριακή κανα 8ωρο. Μαζί με τα παραπάνω υπολογίστε Παραμονές Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς Πάσχα κτλ…αλλά και ΑΝΗΜΕΡΑ Πάσχα π.χ. (ο αντίχριστος…). Γενικά η Αναστασία πήγαινε σπίτι μου ας πούμε (εργένης γαρ) και περίμενε πότε θα πάω και ΑΝ (πολλές φορές έμενα στη δουλειά, παρ’ όλο που το σπίτι ήταν 10 λεπτά με τα πόδια!!! 🙂  ).

Άργησε να καταλάβει τους λόγους της πολύωρης εργασίας μου (δάνεια που είχα), το ωράριο μου και γενικά το πρόγραμμα μου, καθώς δημόσιοι υπάλληλοι όλη η οικογένεια της, είχε συνηθίσει αλλιώς. Έκανε υπομονή όμως. Και μεταξύ μας, ανταμοίφθηκε αυτή η υπομονή της… 😉

Ένα βράδι λοιπόν, είχαμε κανονίσει να βγούμε, αλλα ως συνήθως το ακύρωσα για να δουλέψω. Ναι, τώρα που το σκέπτομαι καλύτερα, δεν είμασταν καν αρραβωνιασμένοι. Κάθομαι λοιπόν στη δουλειά, η ώρα 9-10 το βράδι, η τηλεόραση στο απόλυτο 100 του ήχου, για να ακούω σε όλους τους χώρους που κινούμαι (καθώς και οι γείτονες) κι εγώ πιθανά να τραγουδάω όλο και κάτι ή να σκέπτομαι διάφορα. Δεν θυμάμαι τι είχε η Τιβι, αλλά ήταν κάποια ερωτικής εξομολόγησης σκηνή σε κάποιο σήριαλ.

Ξαφνικά χτυπάει το κινητό μου. Ήταν η Αναστασία.

Αναστασία – Που είσαι;;;

Μάνος – Στη δουλειά παιδί μου, που να ‘μαι;

Α. – Μόνος;;; 

Η φωνή είχε γίνει εντονότερη…!

Μ. – Και βέβαια μόνος…με ποιον ήθελες να είμαι;;;

Α. – Ρωτάω εγώ Μάνο…ΜΟΝΟΣ;;; 

(από κει βγήκε το Μάνος ή μόνος μάλλον 🙂 )

M. – Τι ρωτάς βρε…σου είπα…ΜΟΝΟΣ!!!

Και κει μου μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά…και ανοίγω την εξώπορτα και βλέπω την Αναστασία…

Η Αναστασία είχε έρθει από τη δουλειά με φαγητό (γιατί  ξέχναγα και να φάω τότε), για να μου κάνει παρέα!!! Άκουσε την ερωτική εξομολόγηση της κοπέλας στη τηλεόραση και νόμιζε πως ήμουν με κάποια κοπέλα μέσα και …ποιος ξέρει τι κάναμε. Βέβαια, με είδε με τα ρούχα της δουλειάς και κατάλαβε (λάδια, μουτζούρες…όλα στα ρούχα μου!!!), αλλά έως τότε ποιος ξέρει τι είχε περάσει!!!

Ηθικόν δίδαγμα (για τους άντρες μόνο) : Αν θέλετε να κάνετε κάτι…περίεργο, κανονίστε ταξίδι στο εξωτερικό!!!  😉

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Responses

  1. χαχαχαχαχαχα!!!! Να πας για σύμβουλος γάμου βρε, τέτοια ηθικά διδάγματα δεν ακούς κάθε μέρα! :-Ρ (του Χριστού τα πάθη βρε έχει περάσει μαζί σου η Αναστασία!).

  2. χαχαχα τρελό σκηνικό αυτό με την τηλεόραση! Πάλι καλά που δεν είχε κανένα θρίλερ να νόμισε οτι σε σκοτώνουν 😛

  3. οσο περναει ο καιρος συμπαθω ολο και περισσοτερο την Αναστασια … ηρωας!!!! 🙂

  4. ΗΑΗΑΗΑΗΑ! Εγώ μια φορά πήρα λάθος τηλέφωνο 2 η ώρα το πρωί και μου απάντησε μία γυναίκα… Μέσα στην παράνοια όμως της γυναικείας ζήλιας δεν έλεγξα αν πήρα το σωστό νούμερο! Έφτασα εκεί πυρ και μανία και ο άλλος κοιμόταν βέβαια… Ε, εκεί μπήκα στον κόπο να δω εξερχόμενες! 🙂
    Την καταλαβαίνω λοιπόν! Στις αρχές ειδικα που δε γνωρίζεις καλά τον άλλον, φρικάρεις.

    ΚΙ ΕΣΥ ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!!!!!! 🙂

  5. Εγω δεν γελάω…. το ιδιο με την Αναστασία θα έκανα!! 🙂 ΑΑΑΑ…και όταν αποφασίσω να παντρευτώ καλέ μου Μάνο δεν θα ξεχάσω να στείλω σε σένα τον γαμπρό για ιδιαίτερα «σωστής» συμπεριφοράς σε «περίεργες» καταστάσεις…. χιχιχι!!!! 🙂

  6. Εγω πάντως μια χαρά ζευγάρι σας βρίσκω 🙂
    Καλό μήνα!!!

  7. A καλά εγώ μια περίοδο νόμιζα οτι τα είχε με μια φίλη μου κάποτε και οτι είχαν και παιδί μαζί..Απο μια παρεξήγηση ξεκίνησε,συνέχισε σε πλάκα και κατέληξε σε υστερίες

  8. χαχαχαχα πολύ καλό σκηνικό! Φαντάζομαι πως θα ήταν η Αναστασία! Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης… είμαι σε μια φάση τραγική….

    Σίγουρα μετά από αυτό θα γελούσε και εκείνη!
    Γεια σου μεγάλε Μάνο και καλό σου μήνα!

  9. εξαιρετική στάση η κυρία σας!!!!

    και φαγητό έφερνε
    και τηλεφώνησε πριν χτυπήσει.

    τυχερός λοιπόν!

    🙂

  10. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Φτου σου… να μην αβασκαθείς! 😛

  11. Συμπέρασμα: ακούς δυνατά τηλεόραση και πρέπει πιο σιγά….
    Εξωτερικό;;;;
    Τι έκανες στην Κίνα πέρσι τον Οκτώβρη λοιπόν;;;;;;;
    🙂

  12. ΩΧ…φωτιές μας άναψες..και είναι πολλά τα «εξωτερικά» τα άτιμααααααααα

  13. Καλό Μήνα! Να μην κάνεις τίποτα περίεργο ακούς εκεί! Ντροπή! Τι θα λες στην κόρη σε λίγα χρόνια. Ουτε να το σκέφτεσαι!

  14. 🙂 ωραίο 🙂

  15. … τι μου θύμισες…. τι μου θύμισες…. Να είστε καλά και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον. Φιλιά σ’ όλους

  16. xaxaxa
    To taksidi sto ekswteriko, xiliotragoudismeno den pianei … i diakritikotita panta epibrabeuetai omws, lucky you!!!!

  17. Καλέεε… φιμώστε τον!
    Αναστασίααα… χαθήκαμε… ανοίγει τα μάτια στους δικούς μας
    :-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  18. χαχαχαχα
    πάλι καλά να λες που σε πήρε τηλέφωνο και σου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά να ανοίξεις την πόρτα
    πω πω ήρωας η γυναίκα σου!!!

  19. Λοιπόν αφού ανεπίσημα έχω ανακηρυχθεί ηρωϊδα, θα κάνω την παραγγελία του αγάλματος Μάνο! Κανόνισε να είναι από αυτά τα ωραία που είναι σμιλευμένα σε πάγο!
    ΑΑΑΑΧ, να ξέρατε 🙂

  20. Πότε θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του αδριάντα Αναστασία μου; Να κανονίσω δεξίωση ή θέλεις κάτι πιο διακριτικό; :-Ρ

  21. εκτος απο μπραβο στην αναστασια, εχω ενα φτου σου για σενα, βρε μανο!!! οχι ενταξει πλακα κανω, και το καταλαβαινω κιολας γιατι ανηκω στο ιδιο ωραριο κι εγω…
    πως δε σε χωρισε η μεγαλοψυχη αναστασια παντως!! 🙂 🙂 🙂

    χαχαχαχαχα εσυ παιδι μου ομως ησουνα καθαρος ουρανος!!

  22. …πολύ δουλειά … 🙂

  23. Μαρία σε πληροφορώ πως όποιος με έκουσε έως τώρα…δεν έχει παντρευτεί ακόμα… 🙂 Άρα είμαι τέλειος σύμβουλος για να μην πληθαίνουν τα διαζύγια!!! 🙂

    d1af αν είχε θρίλερ θα του πέταγε το ταπεράκι με τα γεμιστά (δεν θυμάμαι και πολύ καλά) στο κεφάλι και θα με έσωνε… 😛

    avra ΕΜΕΝΑ;;;; 🙂

    mayaishere ένα παρόμοιο έχει συμβεί σε φίλο μου…με κινητο…μόνο που αυτός…είχε όντως άλλη μαζί του 🙂

  24. fira να μου τον στείλεις…ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ… Ουυυυυυυ 🙂

    tassoula κάπως νομίζω κι εγώ πως πρέπει να είμαστε!!! 🙂

    Βιργινία καλέ τι είναι αυτά;;; Το κακόμοιρο το παιδι!!! 🙂

    astropeleki ε, γελούσε…σχεδόν 🙂

  25. ελένη είναι εξαιρετική γενικώς…(μεταξύ μας όμως, μην πάρουν τα μυαλά της αέρα!!!) 🙂

    marilia καλέ μην φτύνετε!!! Με πήραν τα σκάγια!!!

    φεγγαρόπαιδο στη Κίνα πέρυσι γύρισα με 5 κιλά λιγότερα αν θυμάσαι…ΠΟΙΟ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ε;;;

    Βιργινία τα υπερατλαντικά να φοβάσαι!!! 🙂

  26. Anna της κόρης μου, ως σωστός πατέρας, ΘΑ ΤΗΣ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!! 😉

    νατάσσα σου άρεσε ε;;; 🙂

    Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα πόνεσαν οι αναμνήσεις;;; 🙂

    KV ξέρεις από ταξίδια εσύ!!! 🙂

  27. Γλαρένια εδώ οι καλές ΑΝΤΡΙΚΕΣ συμβουλές…!!! 🙂

    mpoumpoula είμαι έξυπνος!!! 🙂

    φεγγαρόπαιδο ΠΡΟΣΕΧΕ μην σε κάνω άγαλμα την ίδια…που μου θες και πάγο!!! 😛

    Μαρία όπου γάμος και χαρά… 🙂

    lifewhispers μην φτύνετε κι εσείς!!! ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ!!!

  28. ΦΕΥΓΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΜΕ ΣΤΟ the mall ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ…και βρώμικο Κυριακάτικο φαγητό στο λαγό της Τρίτης!!!!

  29. Καλά να περάσετε!!!!! Βγάλτε και καμιά φωτό να μας δείξετε 🙂

  30. ENNOEITAI!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  31. Καλά να περάσετε!!!
    Καλημέρα!!

  32. have fun @ the mall 😛

  33. Θα το έχουμε υπόψη, το παράδειγμα Μανο χαχα καλή η εμπειρία με τη γυναίκα μου κι το ταπεράκι έξω από τη δουλειά, το σκέφτομαι σαν εικόνα

  34. Δηλαδή εγώ που είμαι ήδη στο εξωτερικό άμα θέλω να κάνω κατι περίεργο πρέπει να γυρίσω πίσω;

  35. Tassoula περάσαμε πολύ καλά…ευχαριστούμε!

    d1af thanks!

    vasili πρόσεχε μόνο τι γίνεται από μέσα!!! 😉

    Hari πρέπει να έρθεις Ελλάδα ναι!!! 🙂 Έβγαλα μια φωτογραφία με αγελάδες απο το Mall…θα στην στείλω!

  36. Με είπες «Βασίλω» Κοκοβίκο; :-Ρ

  37. Βασίλω την έλεγαν;;;

  38. «Όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη» λέει η παροιμία. :-Ρ

  39. A, ναι…αλλά ψάχνω το όνομα της «χαρτορίχτρας» κολλητής της Κοντού…να σε φωνάζω!!!

  40. καλά όλες οι γυναίκες ίδιες είναι; 😉
    να’σαι καλά γέλασα αλλά μου θύμισες πολλές τέτοιες στιγμές!
    καλά σε είχα τόσο κοντά μου και δεν σε συμβουλευόμουνα(θεατρικά εννοώ!)
    θα έχεις τηλέφωνό μου σύντομα θέλω συμβουλές θεατρικές
    καλό σου βράδυ

  41. Μαρία
    ΜΠΕΜΠΕΚΑ!!!!!!!!!!!!!
    Το θυμήθηκα….ΜΠΕΜΠΕΚΑ!!!

    melomene είδα πως κάτι έψαχνες…πάρε με τηλέφωνο για ότι θες!!!

  42. Μπεμπέκα νομίζω… ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

  43. Μαζί το είπαμε ρε Κοκοβίκο; Πιάσε κόκκινο, θα πλακωθούμε! :-Ρ

  44. Καλά Μπεμπέκα…πιάνω την ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΤΟΛΗ ΜΟΥ!!!!

  45. Αντωνάκη Κοκοβίκο, έχω να σου κάνω γιορτή του Αγίου Αντωνίου που θα σου μείνει αξέχαστη! :-Ρ

  46. Έτσι κι αλλιώς γιορτάζω…είναι ο πολιούχος της πόλης μου, και κάνω αργία εκείνη τη μέρα (λέμε και καμμιά μακακία να περάσει η ώρα!!!)!!! 😛

  47. χαχαχαχα :-)) Άκου Μπεμπέκα… (όχι τίποτ’ άλλο αλλά από χαρτομαντική μαύρα μεσάνυχτα!)

  48. Θα σε λέω «φωτεινή» Μπεμπέκα…
    Αλα φωτεινός παντογνώστης!!!

  49. Πάει, μας έμεινε… Ε ρε καζούρα που έχει να πέσει χριστουγεννιάτικο… 😀

  50. Μάνο,εσύ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ…ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

  51. Μαρία είναι από αυτά που τα διαβάζεις μετά από κανα μήνα και λες : ΕΓΩ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΑΥΤΑ;;; Πόσο μαμάκας ήμουν… 🙂

    Βιργινία ωχ…έπιασα λαυράκι ε;;; ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! (Πως τον λέμε είπαμε;;; ) 🙂

  52. χαχαχα..Πλάκα κάνω..Καλησπέρες έστω και καθυστερημένα 🙂

  53. «…λάδια, μουτζούρες…όλα στα ρούχα μου!!!»

    Θα πρέπη να είναι η μοναδική περίπτωση που οι λαδιές και οι βρωμιές που κάνει ένας άντρας του βγαίνουν σε καλό σε περίπτωση ζηλοτυπίας.

  54. Χμμμ,είναι και αυτό μια άποψη 🙂

  55. Βιργινία καλησπέρα!!! Που μένεις είπαμε;;; 🙂 😛

    Αναμοχλευτή ΣΤΑΝΤΑΡ!!! Καλό βράδι!!!

    Βιργινία μάλλον αναφέρεσε στο επόμενο ποστ…

  56. Γέλασα πολύ με την όλη εικόνα…Δηλαδή να σκέφτομαι ότι δουλεύει πολύ ο άντρας μου όταν αργεί το βράδυ…Μου αρέσει μαι πιο αθώα θέαση της πραγματικότητας και πιο χιουμοριστική…Αυτή την αθωότητα προσπαθώ να κρατήσω με νύχια και με δόντια όσο μεγαλώνω…και σε αυτό με βοηθούν τα παιδιά μου πάρα πολύ, η παιδική αθώα ματιά που δεν την αλλάζω με τίποτε στον κόσμο…
    Κάτια

  57. Κάτια έχεις πολύ δίκιο….τα παιδιά είναι αθώα…και μέσα από την αθωότητα βγάζουν πολύ χιούμορ και αγάπη ΠΑΝΤΑ!!! Καλημέρα και καλως όρισες στο σπιτικό μου ΚΑΙ στη μπλοκόσφαιρα! 🙂

  58. Μάνο, πώς μου ξέφυγε αυτό το ποστ; 😦
    Σε παρακαλώ, μην τελειώνεις με τέτοια διδάγματα, γιατί, λέμε τώρα, μπορεί να σε διαβάζει και κανένας άνθρωπος που δεν είναι βλόγερ, λέμε τώρα, και δεν σχολιάζει ποτέ, λέμε τώρα, αλλά να σε διαβάζει και να του μπαίνουν ιδέες. *σνιφ*
    Καλά, ψιλοαστειεύομαι, αλλά η Αναστασία όντως είναι αγία.
    Τέλος!

  59. Το φωτοστέφανο της λείπει ΜΟΝΟ!!! 🙂
    ME EXETE KANEI OΛΕΣ…ΝΑ ΘΕΛΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΗΘΙΚΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ!!! 🙂

  60. πολύ καλό, πως μπορούν να χαλάσουν όλα από μια χαζομάρα… ευτυχώς όλα καλά 🙂 🙂 🙂

  61. γι αυτό δεν πρέπει να βγάζουμε γρήγορα συμπεράσματα ΠΟΤΕ!!!

  62. πάλι καλά που δεν έλεγε τίποτα άλλο η «κοπέλα»
    κανα αχ βαχ… κλπ κλπ
    ε ρε γλέντια τότε!!!
    Κ@λ@φαρδε!!!!
    😛

  63. Απλά είμαι ΑΘΩΟΣ!!! Όχι και κολόφαρδος!!! 😛


Σχολιάστε

Kατηγορίες

