Αναρτήθηκε από: Manos S. | 2 Δεκεμβρίου , 2007

Τελικά δεν είμαι καλός άνθρωπος όπως νόμιζα!!!

Θα το διαπιστώσετε και μόνοι σας…ότι δεν είμαι καλός άνθρωπος!!!

Ξεκίνησα αυτό το blog πριν λίγους μήνες. Μπαίνοντας εδώ μέσα γνώρισα κάποιους εξαιρετικούς bloggers από άποψη γραφής. Ακόμα έχω την ίδια γνώμη. Κάναμε πλάκα, γελούσαμε.

Από τότε όμως πολλά άλλαξαν…χωρίς λόγο. Χωρίς λόγο που να ήξερα τουλάχιστον…

Θα ήθελα να  ξέρω τους λόγους… Όχι πως ρώτησα όμως! Ή μάλλον, έμαθα κάτι…κατα τύχη σε μία συνομιλία…και μετά έμαθα και κάποια άλλα στοιχεία…ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ. Αν ισχύουν (που από ότι φαίνεται ισχύουν) λυπάμαι πολύ…

Έχω λυπηθεί περισσότερο στη ζωή μου βέβαια…και δεν θα φορέσω και μαύρα τώρα…

Γι αυτό, το blogroll μου λοιπόν άλλαξε… Μπήκαν καινούριες κατηγορίες, βγήκαν παλιές…ίσως να μην άλλαξε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως θα έπρεπε, αλλά άλλαξε…και ακόμα αλλάζει!!!

Υγ αυτό το ποστ θα έχει κλειστα σχόλια…για ευνόητους λόγους!!!

Kατηγορίες

