Αναρτήθηκε από: Manos S. | 4 Δεκεμβρίου , 2007

Το μεγαλύτερο μανιτάρι ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ!!!

Είδα στην Άννα, στην Ζουζούνα και στη Fira μεγάλου και μικρού μεγέθους φρουτα και λαχανικά!

Ποιος μπορεί να βρει μεγαλύτερο μανιτάρι ;;;

Το μεγαλύτερο μανιτάρι- τρούφα του αιώνα, με βάρος 1,5 κιλό, το οποίο βρέθηκε στην Ιταλία τον περασμένο μήνα, πωλήθηκε σε δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε ταυτοχρόνως στο Μακάου, το Λονδίνο και τη Φλωρεντία, για 330.000 δολάρια.

Το υπερμέγεθες μανιτάρι παρουσιάστηκε πάνω σε ένα ασημένιο δίσκο από τον ιταλό σεφ του ξενοδοχείου Grand Lisboa του Μακάου.

Ο Alfonso Laccarrino τόνισε ότι «μπορώ να πως ότι είναι πολύ περίεργο. Συνήθως τα μανιτάρια είναι στρογγυλά. Αυτό έχει το σχήμα του ανθρώπινου εγκεφάλου».

Στη δημοπρασία επικράτησε ο μεγιστάνας των Καζίνο στην Κίνα Stanley Ho, έχοντας ως αντίπαλους στην πλειοδοσία τον βρετανό καλλιτέχνη Damien Hirst και το Σεΐχη Mansoor Bin Zayed al Nahyan από το Άμπου Ντάμπι.

Τα έσοδα της δημοπρασίας διατέθηκαν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα σε Κίνα, Βρετανία και Ιταλία.

 

Πηγη : κόντρα

Responses

  1. Σιγά μην τρώγεται αυτό το πράμα 😛
    Τρούφα φονάζαμε μια σερβιτόρα που άρεσε στον αδερφό μου, άσχετο αλλά ήθελα να το πώ 😛

  2. Ta μανιτάρια – τρούφες, θεωρουνται εκλεκτά και για να τα βρουν (τα άγρια) επιστρατεύουν αγριόχοιρους (οι οποίοι έχουν εξαιρετική όσφριση και τα λατρεύουν).

    καλησπέρα 🙂

  3. Που τα είδες κι εγώ δεν τα είδα τα φρουτα και τα λαχανικά καλέ, και θα τα ψάχνει και ο κόσμος? Μελομακάρονα και κουραμπιέδες ποστάρισα νονέ μου! βρε, μπας και? και δεν το θυμάμαι η μεγαλοκοπέλα? Για να ξαναπάω….
    άσε που σιχαίνομαι τα μανιτάρια παντός είδους……

  4. Το προτιμάς σκορδάτο ή αλα κρεμ;

  5. Αφού μου έκανες διαφήμιση είπα να μην χαλάσω καρδιές….. λοιπόν, έλα να δεις ….

  6. Αναστασία αμα το κάνεις αλα κρέμ θέλετε παρέα???
    Πάντως είναι αντυπωσιακό.Όπως και η πληροφορία της Μαριλένας!!

  7. Όποτε θέλετε 😉
    Αν σρ χάλασε το σκόρδο, πρέπει να σου πω, ότι και τα αλά κερμ έχουν σκόρδο 🙂

  8. Οχι μου αρέσει… 🙂

  9. Εντάξει τότε…δεν υπάρχει πρόβλημα γεύσης ! 🙂

  10. Η φύση να το έφτιαξε… ή οι ορμόνες;
    Απιστος Θωμάς …εγώ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  11. Λοιπόν επειδή εγώ άχρηστες πληροφορίες δεν μαζεύω, αλλά ας είναι καλά ο λατρεμένος googlης, ορίστε συνταγούλα για να τις μαγειρέψετε, και ενημέρωση για τις Ελληνικές – παρακαλώ! – τρούφες!

  12. Όποιος μου βρει την μεγαλύτερη ΠΑΤΑΤΑ κερδίζει μια τηγανιά πατάτες τσάμπα!
    Χρόνια σκέφτομαι να γίνω αγρότισσα και να καλλιεργώ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πατάτες!!!!!
    Αχ τι μου θύμισες τώρα…

  13. Ένα στρέμμα πίτσα θες για να το απλώσεις όλο αυτό το μανιτάρι ρε συ… 😆
    πω πω 😀

    Παραπάνω κάτι λεν για αλα κρεμ κλπ κλπ , οπότε μαζί με Ch.L. που αρχίζει σε λίγο, κατεβαίνω για μπύρες 😉

  14. Mανιτάρι a la creme? μμμμμμμμμμμ

  15. d1ag γλυκειά σαν τρούφα η γκαρσόνα ε;;; Έχει και γραφτεί και τραγούδι ακόμα!!! ¨οσο για το μανιτάρι όπως μας λέει και η…

    Μαριλένα που τα ξέρεις όλα αυτά παιδί μου;;; Ούτε ο Μαμαλάκης!!!

    ΒαπτισιμιάΖουζούνα δεν μιλάω για το σημερινό σου ποστ καλέ…αλλά για αυτά πριν κανα μήνα και πιο πίσω…με το μποστανάκι σου!!!

    φεγγαρόπαιδο γυναικάκι μου φτιάξτο εσύ και έρχομαι… 😉

  16. Βαπτισιμιά να σου κάνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ διαφήμιση καλέ αν είναι να με κερνάς κάθε μέρα!!! 🙂

    τασσούλα έλα εσύ και το κάνουμε όπως θες! 😉

    φεγγαρόπαιδο ακόμα εδώ είσαι;;; Νόμιζα πως πήγες στη κουζίνα…εκεί που είναι η θέση σου δηλαδήςςςς!!!
    Yγ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ!!! 😆 😆 😆

    tassoula ευτυχώς που μου το είπες…είχα αρχίσει να ανησυχώ…και όχι τίποτε άλλο, μου είχε κοπεί η όρεξη!!! 🙂

  17. moonchild ουστ είπαμε!!!

    Γλαρένια γιατί το λες αυτό…απιστη Γλαρένια!!! 🙂

    νατασσάκι το αφήνω να το δουν οι γυναίκες του μπλογκ!!!

    μπουμπούλα θα ψάξω…είμαι ΛΑΤΡΗΣ της τηγανιτής πατάτας!!!

  18. tsopani sorry ρε…αλλά ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ εδώ και 4 χρόνια παίζω μπάλα!!! Αύριο αν γουστάρεις ευχαρίστως!! 🙂

    Tάσο να δοκιμάσουμε αλα chocolate ή αλα coffee??? 🙂 Λες να βγει καλό αποτέλεσμα;;;

  19. Oτι θυμάσαι χαίρεσαι καλέ. Τα δικά μου ήταν τοσαδούλικα. Τέλός πάντων, αποκαταστήσαμε τις διαφημήσεις, σου έβαλα και ένα απο εκείνα τα κόκκινα με τις βουλίτσες, του παραμυθιού. Τα οποία είναι και δηλητηριώδη,έμαθα απο τα ταξίδια μου, στην φίλη μου στην Σουηδία. Αυτοί μένουν στο δάσος και έλεγαν «μην το κόψεις είναι δηλητηριώδες». Λες κι εγώ ήμλουν μαθημένη να τα κόβω και απο την Σταδίου, down town. θα το έκοβα να το φάω ωμό κιόλας, απο το δάσος !
    Τώρα γιατί τα «τρώγαμε στη μάπα» τόσα χρόνια σε κάθα παραμύθικαι δεν εικονογραφούσαν τίποτα άλλο πιό φαγώσιμο… δεν ξέρω…..
    Επ’ ευκαιρίας, όπως λέει και η Μαριλένα, οι τρούφες είναι πανάκριβες και θεωρούνται έδεσμα πολυτελείας. Καλά, εγώ ζω και χωρίς αυτά γενικώς. Μια τηγανιά πατάτες, ποιός είπε πιο πάνω? Πάω ΤΩΡΑ να την ετοιμάσω… ουρά παρακαλώ. ……

  20. Είσαι πολύ αστείος με το σχόλιο περί κουζίνας….άντε μην τα πάρω…. 🙂

  21. Εγώ που διάβασα μαργαριτάρι…και απορούσα πως από αυτή τη μαυρίλα προκύπτει ένα μεγάλο μαργαριτάρι????

  22. Καλησπέρα!
    Αχ πώς το πιάνει η κυρία? Εγώ δεν θα μπορούσα με τίποτα…
    Γενικά τα μανιτάρια είναι μία από τις φοβίες μου! 😛
    χεχε…

    Φιλιά και καλό βράδυ 🙂

  23. 😛

  24. Mανιτάρι αλά κρέμμμμ… 😛

  25. Μην σκοτώνεστε παιδιά, θα φάμε όλοι απ’ αυτό το μανιτάρι! Ολόκληρο λόχο ταΐζει! :-Ρ Φιλιά και καληνύχτα 🙂

  26. πως το λένε το τραγούδι και ποιος το λέει??Θα κάνεις μεγάλο καλό αν μου το βρείς 😛

    υγ. Η γκαρσόνα ήταν χοντρή σαν τρούφα 😛

  27. Σκορδάτο πάντα, ή ριγανάτο στα κάρβουνα με μπόλικο λεμονάκι!!

    Η τρούφα βέβαια δε μου αρέσειι καθόλου, μυρίζει περίεργα, τα απλά ταπεινά μανινατάκια ή τα πλευρώτους μια χαρά μεζεδάκι!

  28. καλημερα πρωτότυπε άνθρωπε!

  29. πω πω κάθε μπουκιά και 1000 δολλάρια σαν να λέμε 🙂

  30. Ζουζούνα τα είδα βρε..συγχώρε με που δε σου έγραψα…αλλά τρέχω αυτές τις μέρες…
    Μου αρέσουν ΠΟΛΥ οι παραμυθοαπορίες σου!!! 🙂 Στην τηγανιά δεν φώναξες ε;;; 😛

    φεγγαρόπαιδο μην τα παίρνεις πολύ και με αγκάλιασεις ΜΟΝΟ 855 φορές το βράδυ αντί για 1000!! 😛

    laxanaki γιατί ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΟΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;;; 😆

    Princess Elen είσαι καλύτερα σήμερα;;; Σιγά το μανιτάρι…σε ένα τέτοιο έμενα και ο Μπαμπαστρουφ και ήταν ο σοφότερος του χωριού!! 🙂

  31. tassoula σου άρεσε ε;;; 🙂 Θα συνεχίζω να σε «πειράζω»!!!

    Doremi έχω φάει στη παραλία στη Καλαμάτα ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ αλα κρεμ…

    Μαρία καλή όρεξη!!!

    d1af δεν το διατύπωσα καλα…το τραγούδι λέει απλά για μια γλυκειά γκαρσόνα..είναι του Φοίβου!!! Με την από πάνω εξήγηση σου … δεν πολυταιριάζει!!! 😉

  32. Thalassini στο χωριό μου, το κάνουν τηγανητό και το σβήνουν με κρασί…σαν συκωτάκι γίνεται, με ολίγη γεύση μπουμπουριστών… άλλο να στο λέω!!!

    Ρίτσα που να με δεις κι όλας…! 🙂 ΜΕΣ’ στην πρωτοτυπία!!!

    Daisy αν το σκέφτεσαι έτσι…καλύτερα να μην το καταπιούμε ε;;; 😉

  33. Μπλιάχ και πάλι μπλιάχ

  34. Όλο αυτο αλα κρεμ.ε ; To φανταζεται κανεις ; 🙂 Αυτο δεν ειναι για ενα ατομο μονο αλλα για ολοκληρη οικογενεια… 😛 🙂

  35. Η διαφορά είναι στο μανιτάρι-τρουφα. Αλλά ποιός το τρώει τώρα και κυρίως ποια το μαγειρεύει….

  36. μπλιάχ ^2

  37. Βιργινία διαφωνώ…μου αρέσουν τα μανιτάρια ΠΟΛΥ!!! 😉

    Donald θα σας καλούσαμε…αλλά το αγόρασε άλλος τελικά! 😉

    Βασίλη φερ’ το εσύ, και στο μαγειρεύω εγώ!! 🙂
    Υγ όμορφη η νέα «Μυράνθη» σου!!!

    Βιργινία ε όχι είπαμε!!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

