Αναρτήθηκε από: Manos S. | 6 Δεκεμβρίου , 2007

Τι με κάνει να μεθώ νηφάλιος

Άλλο ένα παιχνιδάκι. Mε κάλεσε ο Μελομένος…να ‘ναι καλά!!! 🙂  Tι με κάνει να μεθώ νηφάλιος…

Ξέρετε φυσικά τον «έρωτα» που έχω με την οικογένεια μου…αλλά επειδή το ‘χω κουράσει αρκετά το θέμα «παιδιά» και φοβάμαι μην γίνω γραφικός, το αλλάζω λιγουλάκι…

Σας παρουσιάζω λοιπόν το χωριό μου!!! Ένα χωριό διαφορετικό ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ χωριά που υπάρχουν στον πλανήτη…και συγχωρέστε με, ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΗΣ!!! ΤΡΑΒΑΤΕ ΚΑΝΑ ΖΟΡΙ;;;

Όχι πείτε μου:

  

Και είναι και πολλά που δεν μπορώ να «δείξω»…όπως η καλοσύνη των συγχωριανών μου, οι μυρωδιές απ’ τα τσικάλια το μεσημέρι, αυτές των λουλουδιών (ελάτε να μυρίσετε νυχτολούλουδο το βράδι και θα πάθετε ζημιά!!!), η καθάρια θάλασσα και πολλά πολλά ακόμα!!!

Ευχαριστώ πολύ το γυναικάκι μου (σας χρωστώ ακόμα την ιστορία) για την βοήθεια στο slide show (τι βοήθεια δηλαδή, μόνη το έφτιαξε!!!) 🙂

Responses

  1. καλά φοβερή παρουσίαση! 🙂
    από εκείνο το θεϊκό απόσταγμα
    που βγάζει στο «ρακέζο» 😉
    ποτε θα δοκιμάσουμε;

    καλημέρα σου

  2. Ωραίο χωριό για να ξεφεύγεις απ’την πόλη και για ξεκούραση.
    (την ιστορία για το γυναικάκι την περιμένουμε ακόμα)
    Όσο για το νυχτολούλουδο… θα πάθω ζημιά αν το μυρίσω όντως. (μου έρχεται λυποθυμία όταν μυρίζω νυχτολούλουδο!)

  3. Χμμμμ. «νηφάλιος» στο καφενείο του Κοτσόβολου, δύσκολο…
    😉

    (δες και το ταξιδιώτικό της Τασσούλας σήμερα!)

    (έρχομαι)

  4. Σιγά να μην σε πούνε τοπικιστή. Οποιος αντιδράσει να μου τον στείλεις απο εδώ, να βγάλω μάχαιρα….. Αμα δεν παινέψεις το σπίτι σου, τι θα?
    Είσα ευτυχής που έχεις χωριό. Ρώτα κι αυτούς που δεν έχουν……
    Μπράβο Αναστασία για τις φωτό……

  5. Μεγάλη ζημιά μου κάνεις Μάνο, (σ’εμένα έλαχε να είμαι από οικογένεια που στερείται χωριού;…)
    Είναι το μεγάλο μου παράπονο…τέλειο το χωριό σου και πολύ καλά κάνεις και καμαρώνεις γι’αυτό..:)

    YΓ. ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

  6. καλημερα… πεστα πεστα για την ομορφια της κρητης μας.. οντως ειναι κ απο τα ποιο ομορφα χωρια το δικο σου! γενικα ειναι μαγευτικο το νησι..καλες ρακες!!

  7. Όμορφες εικόνες 😛
    Πού είναι το χωριό σου ?

  8. μελομένε όποτε γουστάρεις!!! 🙂

    vera αν έχεις πρόβλημα πάω πάσο…΄θα αρκεστείς στις μυρωδιές απο τα τσικάλια! 😉

    natassaki το είδα το πρωί…θα της γράψω σε λίγο…εγώ πίνω ΜΟΝΟ καφέ!!!

    Ζουζούνα είμαι περήφανος…και ας με πούνε τοπικιστή…ΚΑΡΦΙ δεν μου καιγεται…άλλωστε ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ!!! ΕΙΜΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΗΣ!!!

  9. Νιόβη ούτε ο άντρας σου;;; Και η Αναστασία μου δεν είχε χωριουδάκι…αλλά είναι πολύ χαρούμενη που έχει πλέον!!!

    οcean τα λέω εγώ…και με ακούνε πιστεύω! 🙂 Να ‘σαι καλά!

    d1af ανατολική Κρήτη…στο βορινό τμήμα της…πριν την Σητεία!

  10. Όλα τα λεφτά οι φωτογραφίες ( πάρε να`χεις 😛 )

  11. Καλέεεεεεεεεεε, με ακούει κανείς !!! Νουνέεεεεεεεεεεεεεεε ! ούτε εγώ έχω χωριόοοοοοοοοο. Ρίζες τόσο μακρινές που έχουν σπάσει πλέον…. Αμα λέω πως το χωριό μου είναι η Άθήνα με θεωρούνε σνομπ. Είμαι και φαίνομαι…… δεν άκουσα να πεις ευχαριστώ για το μπράβο μου στην Αναστασία…….

  12. Βιργινία δεν διαφωνώ καθόλου!!! 🙂

    Ζουζούνα ευχαριστούμε καλέ!!! 🙂 Και σε καλούμε στο χωριό μας όποτε ΘΕΣ!!! 😉

  13. Ποιος τραβάει ζόρι;;;; Μπράβο στην Αναστασία!!! Φοβερές οι φωτογραφίες. Γεια σου ρε Μάνο με το πανέμορφο χωριό σου 🙂

  14. Το χωριό τα σπάει… και νομίζω σε ζηλεύω λίγο γιατί εγώ λόγω μικρασιατικής καταγωγής δεν έχω χωριό πράγμα που ομολογώ θα ήθελα πολύ!

  15. Μαρία θα τον δείρεις ε;;;…μουαχαχαχα να δω την μπεμπέκα να πλακώνεται και ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ!!! 😆 😆

    Hari είσαι καλεσμένος…και μπορεί να φύγεις με και «καλό» εμπόρευμα για την χώρα που είσαι τώρα!!! 😆 😆

  16. ωραίο το χωριό σου φίλε μου 😉

  17. Kαι για την οικογενειακό σας μεθύσι μας αρέσει να διαβάζουμε και για το΄νησί μας βεβαίως βεβαίως!Και καλά κανεις/κάνω/κάνουν που είσαι/ειμαι/ειναι τοπικιστής/στρια/στες!!!
    Θέλω να πάω κάτω τώρα!!!! Μούρθε να πάω στο Θέρισσο που εχει ένα πανέμορφο φαράγγι και μια ταβερνούλα τον «Αντάρτη» σκέτη μαγεία!! Εβιβα Μάνο!

  18. Κοκοβίκο, ξεσκονίζω τα γάντια μου και έρχομαι σου λέω! :-Ρ

  19. Νατάσσα επιστρέφω το κοπλιμάν… 😉

    Thalassini σαν να έβαλα στα σχέδια μου να πάω Χριστούγεννα…λέμε τώρα…θα ψάξουμε να δούμε τον καιρό πρώτα…θα δείξει!! 🙂

    Mαρία να σε άκουγε ο Τζόι (Friends) τώρα και να έβλεπα την φάτσα του!!! 😆

  20. Ωραίο το χωριό σου. Και μου αρέσει αυτο το σύστημα με τα σλαιτς που έβαλες. Πώς γίνεται;

  21. Σε λίγο θα σου κάνω ένα λίνκ μούρλια!!
    Για την ιστορία μπροστά απο την εκκλησία σας έφαγα μια απο τις οσκαρικές μου τούμπες!!
    Καλό απόγευμα!!

  22. χεχεχε! Φιλί βρε! 🙂

  23. Βασίλη μου να ‘σαι καλά…είχε οδηγίες λεξίτυπος πριν 2 βδομάδες περίπου…πήγαινε να δεις…και αν δεν τα καταφέρεις, εδώ είμαστε!!! 🙂

    tassoula μου δεν ήξερα πως είχες πάει στο χωριό μας…τι είδα το λινκάκι σου!!! Να ‘σαι καλά!!! 🙂

    marilia το γατές το χωριό μου εσύ…πολύ καλά!!! 🙂

  24. Δεν έχεις άδικο…τοπικιστή μου…
    Είναι πανέμορφο το χωριό σου!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  25. Εεεεεεεεεμμμμμ! 🙂

  26. καλησπέρα Μάνο

    (σήμερα πολύ πιο ενδιαφέρον το ποστ του φεγγαρόπαιδου 😛 )

  27. Marilena σα δε ντρέπεσαι!!

  28. Η αντικειμενικότητα μονο ντροπή δεν είναι , είναι προσόν!

  29. Βρε καλώς την…για σένα «μίλαγα» ΜΟΛΙΣ!!!

  30. Τι εννοείς….να τρομάξω ;
    Χεχε 🙂

  31. Αργεις να καταλάβεις…ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΟΣΤ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 σχεδον ΛΕΠΤΑ!!!

  32. χαχαχαχαχα διαδικτυακό καβγαδάκι θα έχουμε εδώ σε λίγο 😛

    Λοιπόν σύντενε… βάλε την μαχαίρα και το κουμπούρι μέσα γιατί εγώ που είμαι Απεραθίτισσα δεν σηκώνω και πολλά.. Άσχετα αν με τους Κrητικούς είμαστε κοντοχωριανοί!
    Λόγω λοιπόν της, εν μέρει, σύνδεσής μας, και από θέμα νησιού (είμαι από την Νάξο) αλλά και από θέμα κοινών στοιχείων και παραδόσεων, έχω να σου πω ότι…. το χωριό μου είναι πιο όμορφο 😆
    Ok, ας σοβαρευτώ τώρα… Μ’ αρέσουν το χωριό σου και τα χωριά γενικά γενικά… Ό,τι έχει μέσα του σοκάκια και στοές και στιαστά και λοιπά συναφή, με πηγαίνουν και μένα στο χωριό μου.

    (Μην κοιτάς που η άλλη η χαμένη πήγε στο χωριό παρέα με τους γονείς και με αφήσαν μόνη… Φυλαγμένη θα τους την έχω 😆 )

  33. Όμορφο το χωριό σου… μα πιο όμορφο από το δικό μου δεν είναι 😆 Όπως βλέπεις είμαι και γω τοπικίστρια και αν δε παινέψω τον τόπο μου, θα πέσει να με πλακώσει κανάς φούρνος 😆

    Γενικά, όποιο μέρος περιέχει σοκάκια, στιαστά και συναφή, μο υάρέσουν πολύ και μου θυμίζουν το χωριό μου.

    Καλημέρες!!!

  34. Πλάκα κάνεις..;;; Σητεία ήμουν το καλοκαίρι!!! Πολύ όμορφα!!! Σίγουρα περάσαμε και από το χωριο σου!! Δεν κάτσαμε και σε χλωρό κλαρί άλλωστε….τα βουνά και τα λαγκάδια είχαμε πάρει!! 😛

    υ.γ. Εμεις στο χωριό μας το λεμε τσουκάλι όχι τσικάλι!! χιχιχι!! 🙂

  35. astropeleki από την Απείρανθο έχω φίλους…
    Από τον στρατό ένα πολύ καλό παιδί…και μια οικογενειακή φίλη και δασκάλα της αδερφής μου…πεθερά πλέον γνωστού πολιτικού και τέως υπουργου!!! Πολυ μου αρεσει η Νάξος… 🙂

    fira ΣΙΓΟΥΡΑ περάσατε…αναγκαστικά μπορώ να σου πω… 🙂 Στην Κρήτη τσικάλι λέμε!!!

  36. Αχαααααααααααα… να τους πεις ότι γνωρίζεις ένα Απεραθήτικο αστροπελέκι τότες 😆

  37. 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

