Αναρτήθηκε από: Manos S. | 8 Δεκεμβρίου , 2007

To internet μας φέρνει πιο κοντά!

Κάποτε ήθελες να στείλεις ένα γράμμα σε συγγενή και έκανε μέέέέέέέέρες να φτάσει…ΑΝ έφτανε τελικά! Τώρα όμως τα πράγματα ΑΛΛΑΞΑΝ!!!!

Υπάρχει το ίντερνετ! Chat, e-mail, blog μερικοί από τους τρόπους επικοινωνίας πλέον. Σαν αυτό το mail που δεχθήκαμε προχτές :

Αγαπημένα μου ξαδέλφια στην Αυστραλία (:-Ρ) σας στέλνω μία πρώτη φωτογραφία για να δείτε τι νούμερο είμαι. Έχω και χειρότερες οι οποίες θα ακολουθήσουν.

Εδώ με βλέπετε σε Mycono’s Style το οποίο και λάνσαρα στην ευρύτερη περιοχή του *********** τους καλοκαιρινούς μήνες με μεγάλη επιτυχία. Ναι, η μπλούζα είναι original από το The lord of Dance!

Σας φιλώ σταυρωτά,

η ξαδέλφη σας από το Ελλάντα,

*****.

Πρόκειται όπως καταλαβαίνετε, για ΠΟΛΥ πειραγμένο άτομο… Μας έστειλε φωτογραφία να καμαρώσουμε (χεχε) την φάτσα της, λόγω επικείμενης συνάντησης. Μάλιστα συνέχισε χτες, με αυτό το mail :

Αγαπημένα ξαδέλφια,σας στέλνω 2 ακόμα φωτογραφίες μεγάλης συναισθηματικής αξίας. Όπως θα διαπιστώσετε είναι καλοκαιρινές και ηλιοκαμένες. Η συναισθηματική αξία που έχουν δικαιολογείται από την μπλούζα που φοράω και στις 2 φωτογραφίες, την οποία μου την έχουν κάνει δώρο τα φιλαράκια μου από το ίδρυμα που μου λείπουν τόσο πολύ τώρα πια που πήρα εξιτήριο! Η συγκίνησή μου φαίνεται κυρίως στην πρώτη φωτογραφία που πετάει και το αφτί, προσπαθώντας να δραπετεύσει από το ασφικτικά στενό καπέλο.Σας φιλώ,πρώην έγκλειστος, *****.

(Σ.σ. η μπλούζα έλεγε : Θέλω ψυχίατρο!) 

Για να σας ενημερώσω, είναι «περσόνα» που κυκλοφορεί στην blogοσφαιρα…κινείται ΑΝΑΜΕΣΑ μας…έχετε τον νου σας λοιπόν!

Υγ. Ευχαριστώ για τα mail συμπαράστασης… Να σας πω την αλήθεια, με τόσα που έχω πάθει τελευταία (σε 2 μήνες, 7 κηδείες και 2 νοσοκομεία ΠΟΛΥ δικών μου ανθρώπων) έχω πάθει ένα είδος ΑΝΟΣΙΑΣ!!! Ακούγεται σκληρό, αλλά αυτή είναι η αλήθεια!

Responses

  1. Μπράβο ρε, ωραία ξαδέλφη έχετε… Να την χαίρεστε! :-Ρ

  2. Και που να δεις και τις φωτογραφίες…ευτυχώς που τις έστειλε…
    Φοβόμουν πως δεν θα μπορούσα να κάνω δίαιτα…αλλά με το που την είδα μου ΚΟΠΗΚΕ η όρεξη λέμε…

  3. Άντε ρε, βρήκες και την ιδανική δίαιτα! 😛 Μια τέτοια μπλούζα πρέπει να πάρω κι εγώ να την φοράω στο γραφείο! Εκεί να δεις γλέντιαααααα 😀

  4. 😛

  5. καλημερα ειναι καλο το οτι η επικοινωνια εχει διευρυνθει με πικοιλους τροπους.. σ αυτο ειμαι υπερ.. στην ξαδερφη οχι!!!! ασε που αν εχει μεγαλη καρταρομπα θα σε πεθανει μεχρι να τελειωσουν οι μπλουζες..

    Υ.Γ. οσο για τον χρονο αυτον.. να παει να μην ξαναρθει.. σε καταλαβαινω.. ισχυει κ για το προηγουμενο ποστ.. για την ‘άρωστεια’ ..κρατα.. θα φυγει οπου να ναι..

  6. Θεά η ξαδέρφη

  7. ΡΕ ΣΥ..ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΘΕΣ ΦΩΤΟ? 😛

  8. ocean σε ευχαριστώ…και όντως έχουμε πλέον πολλά μέσα επικοινωνίας!!!

    garbofanoula δε λες τίποτα!!! 🙂

    Βιργινία ΣΤΕΙΛΕ!!! 🙂

  9. Μετά απο αυτό είμαι λίγο μπερδεμένη…
    Καλό μεσημέρι και περαστικά…..
    Οσο για το άλλο θέμα όλοι περνάμε χρονιές που λέμε «ποτε θα σταματήσει αυτό το κακό;;» αλλά περνάει και η αλήθεια είναι οτι μια ανοσία την παθαίνεις!!
    Φιλιά στα στολίδια 🙂

  10. ορίστε..Την μίκρυνα βέβαια αρκετά αλλάααααα

  11. Eγώ πάλι που δεν κατάλαβα τίποτα..
    Τέλος πάντων.

    Συλλυπητήρια.

    Να είστε πάντα καλά.

  12. tassoula μου λοικό…αυτή που έπρεπε κατάλαβε!!! 🙂

    Βιργίνια ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΛΕΜΕ!!! 🙂

    Mαριλένα να είσαι καλά!!! 🙂

  13. ο δεκέμβρης ο τρελλός…

    ανοσοκατασταλμένη και εγώ για μένα, βράχος όμως και αποκούμπι για τους υπόλοιπους.. έγραψα και στη αδελφή σου αν χρειαστείτε κάτι…

    καλό υπόλοιπο σκ!

    υγ κερνώ ρετσίνα σήμερα περάστε αμα θέτε;)

  14. Με κάτι τέτοια, άνω θρώσκεις την κουρούναν και αναφωνείς… «Α ρε Θεε, κατέβα να παλέψουμε» 😆
    Τι να πεις… 😀

  15. Και λέω για τη δική μου οικογένεια.., υπάρχουν και χειρότερα..Ισως τελικά το ίντερνέτ να μην είναι τόσο κα΄λή ιδέα..εκκεντρική η συγγενής σας σε βαθμό κακουργήματος..

  16. Thalassini στην αρχή ετοιμαζόμουν να πάρω το αμάξι για να έρθω για ρετσίνα…και μετά είδα το ποστ!!! 🙂 Χάλια και ο Δεκέμβρης…την Πέμπτη έχουμε και «μνημόσυνο» χρόνων του παππού μου! Να ‘σαι καλά πάντως…είμαι καλά! 🙂

    tsopani 😆

    Θεία Λένα πρόσεχε..κινείται και στους δικούς σου΄»κύκλους» 😉

  17. από το ύφος στο «γράμμα» και από ένα συγκεκριμένο σημείο, νομίζω την κατάλαβα την «ξαδέρφη»…!

    Να της δώσεις κι από μένα φιλιά, αν δεν τη δω 😉

    (και θέλω κι εγώ τις φωτογραφίες, ακούς «ξαδέρφη»?? 😛 )

  18. νατάσσα μάλλον κάνεις λάθος…πίστεψε με!!! 🙂

  19. Θερμά Συλληπητήρια!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  20. τωρα εγώ δουλεύω και κάνω μπρέικ λέμε και θα σκάσω από την περιέργεια αμάν μωρε μααανοοο, ξαδέρφη; μπλουζάκι;;; 😀
    νατασσάκι μου ξέρεις κάτι συ;;;;;;;;;;;;;;!
    να έβλεπα λιιιγο
    (Νο2! Νο2! την ώρα που σου γράφω 😉 )

  21. Εμ,είδες; τα τρελά πνεύματα συναντώνται

  22. Γλαρένια να είσαι πολύ πολύ καλά!! 🙂

    aaduck είσαι ΠΟΛΥ περίεργη…και η περιέργεια σκότωσε τη γάτα…αλλά μπορεί ΚΑΙ τη πάπια!! 😛 Νο 2 καφέ πίνεις βραδιάτικα καλέ;;;

    Βιργινία 🙂

    KAΛΗΜΕΡΕΣ

  23. Μόλις έφαγα κάτι καλούδια που έφτιαξαν οι συγγενείς της ξαδέρφης μας και μας τα έστειλε με…τάπερ 😉 …μιαμ μιαμ… 🙂 Σκέφτομαι να παραγγείλω και τίποτα σε αλμυρό…μια που υπάρχει η οψιόν του ντελίβερυ…. 😀

  24. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

    Τρώω λάκτα.θες;

  25. moonchild μόνο κουραμπιέδες περιμένουμε τώρα… 🙂

    Βιργινία γάλακτος ή με φουντούκι;;; Θέλω! 😉

  26. Γάλακτος ΦΥΣΙΚΑ

  27. Προτιμώ φουντουκιού ή αμυγδάλου…αλλά δε θα τα χαλάσουμε!! 🙂

  28. Μεσημέριιιιιιι;;;;; Δηλαδή μάλλον είμαστε την ίδια ώρα τελικά εκεί. Κάποια στιγμή κυκλοφορούσε ένα μωρό θυμάμαι. Σε καρότσι; Ούτε που καλοθυμάμαι….

  29. Κατα τις 3 πηγαμε…ένα μωρο 2 μηνών σε πορτ-μπεμπε…το κουβαλούσα στο χερι μου…και άλλο ενα 3,5 χρονών στο άλλο χέρι…και το καλαθάκι με τα «ψωνια» η γυναίκα μου!!! 🙂

  30. 2.30 με 4.00 ήμουν εκεί! Δεν είναι ωραίο όταν ξέρεις ότι έχεις βρεθεί στο ίδιο μέρος με ανθρώπους που δεν γνωρίζεις καν αλλά έχεις κάποια κοινά; Κάποια στιγμή χάζευα ένα μωρό και του χαμογέλαγα σκεπτομενη οτι είναι κι αυτό εκεί μεσα. Ααααααα! Πάω να μελετήσω τις φωτογραφίες μου. Τράβηξα πολλές!!!!

  31. Δεν νομίζω να υπήρξε άλλο μωρό 2 μηνών στο bazzar…εμείς ήμασταν!!! 🙂

  32. 🙂

  33. Όπως καταλάβατε, όλα αυτά τα σχολια πήγαιναν στο αλλο ποστ. Ουφ! Πολύ με μπερδεύει αυτός ο wordpress….grrrrrr…

  34. εγώ το είχα καταλάβει…αλλά πρώτη φορά στο σπίτικό μου και να σε πάρω απ’ τα «μαλλιά» δεν κάνει!!! 🙂

  35. Χαχα! Καλημεραααααα

  36. Αντεύχομαι!!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

