Αναρτήθηκε από: Manos S. | 14 Δεκεμβρίου , 2007

Πόσα παιχνίδια χρωστάω;;;

Α καλά…τα έχω χάσει…

Στα γρήγορα, κι αλλο blogoπαίχνιδο…

Οι πιο σημαντικές μου ημερομηνίες…το χρωστάω 2 μήνες περίπου…ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ σε ποιον… 😦

Καταρχάς, γεννήθηκα στις 27 του Ιούνη…σημαδιακή μέρα…γιατί την ίδια μέρα γεννήθηκε και ο Απόστολος Γκλέτσος…μουαχαχαχαχαχαχα!!! 😆

21 Νοέμβρη 1994…η μέρα που παρουσιάστηκα φαντάρος…χαμένος καιρός…

21 Ιούνη 1996…ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ…η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου!!! Από πολλές μεριές…

9 Ιούλη1999…γνώρισα την κυρία μου…η οποία έχει γενέθλια στις

26 του Νοέμβρη!!! Πέρασαν…

20 Ιούλη 1999 πρωτοφιληθήκαμε…

9 Ιούλη 2000 αρραβωνιαστήκαμε…στην επέτειο γνωριμίας μας!

29 του Δεκέμβρη 2001 της παρέδωσα μια ανθοδέσμη στα σκαλιά μιας εκκλησίας…

στις 8 Ιούνη 2004 γεννήθηκε ο πρώτος καρπός του έρωτα μας…

στις 26 Σεπτέμβρη 2007 ο δεύτερος…όπως ξέρετε!!!

Και μην ξεχνάτε την γιορτή μου…ΑΝΗΜΕΡΑ Χριστούγεννα (αν είστε Κρητικός-κια), ή την επομενη στις 26/12 αν ζείτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας! Το ‘χω δίπορτο βλέπετε!!!

Καλό βράδι!

Responses

  1. Και να μην ξεχνάμε οτι το 25/12 είναι το σωστό!!
    Κάτι έχεις με το 8 και το 9.Επίσης όλα τα καλά και απο 20 του μήνα και μετά!
    Καλό βράδυ!

  2. το βράδυ είναι βράδυ ή βράδι;;;;

  3. tassoula εννοείται το 25 ειναι το σωστό!!! 🙂
    Και το βράδι στη δημοτική πλέον είναι με ι…όπως το τρένο με ε…αλλά εσύ που είσαι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ 😉 το γράφεις ΟΠΩΣ θες!!! 🙂

  4. Που τα θυμάσε όλα ρε θυρίο ???

  5. Εδω θυμάται κάτι ημερομηνίες γεννεθλίων φίλων του από το δημοτικό! Αυτα τα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ βρε δεν θα θυμάται; Θάπεφτε παντόφλα…λέμε τώρα 😛

  6. Συγγνώμη, αλλά το φεγγαρόπαιδο από πάνω νομίζω πως έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!!! 😛 Έτσι, Αναστασία μου, το φόβο της παντόφλας σου να ‘χει! 😛
    Μπράβο ρε φανταστικέ πατέρα, έγραψες πάλι 😀

  7. χαχαχα!.εγω ειμαι κρητικια ωρε και θα ευχηθω τα χριστουγεννα (αν εχω ιντερνετ στο σπιτι!!)

  8. Εμείς τους Μανώληδες τους γιορτάζουμε ττην επόμενη των Χριστουγέννων… Κάθε νησί κάνει ό,τι θέλει τελικά!!

    Εγώ πάλι με τη μνήμη που έχω… αφού θυμάμαι και τα γενέθλιά μου είμαι οκ…

  9. «….και έτεκεν υιόν τον Εμμανουήλ….» λέει το ευαγγέλιον και ο προπάππος μου (παρα-μορφωμένος για τα χρόνια του και ουχί απο την Κρήτη) έλεγε ότι την ίδια ώρα που γεννήθηκε του έδωσαν το όνομα (εκεί ήταν και ήξερε τι συνέβη, τι στο καλό, δεν ξέρω πως είχε συμπεράνει τέτοια). ΑΡΑ Η ΕΟΡΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΜΕΡΑ…. δεν ξέρω πιά. Εμείς σπίτι μας, εορτάζουμε ένα μήνα απο της αγίας άννας μέχρι την πρωτοχρονιά…. φιλιάααααααααα
    υ.γ. προς μπουμπού-μαμά-φεγγαρένια. Δηλαδή τώρα τι θα κάνουμε. Πέρνεις το πιανάκι σου για άλλη παραλία???? ελαααααααααααα, χριστουγεννιάτικο, μία σύγχιση…..άντε καλά, όπως νοιώθεις. φιλιά πολλά σε όλους σας

  10. «παίρνεις το πιανάκι σου», ά , ρε άτιμη ορθογραφία….

  11. d1af εχω ΦΟΒΕΡΗ αριθμητική μνήμη…ή τουλάχιστον ΕΙΧΑ!!! 🙂

    moonchild ναι ε??

    Μαρία πρόσεχε κι εσύ το πέταγμα!

    lifewhispers και μόνο που το λες…σε ευχαριστώ!

  12. marja δέχομαι ΚΑΙ την επόμενη λέμε!!! 🙂

    Αγριοκερασοζουζούνα κι εγώ νομίζω πως το σωστότερο είναι ΑΝΗΜΕΡΑ!!! Όπως φυσικά πράτουν ΟΙ ΣΟΦΟΙ Κρήτες!!! 😉
    Για τα φεγγαρόπαιδο…αν το κλείσει (που μάλλον τελικά) θα γράφει εδώ όποτε θέλει…δεν θα σας λείψει…πίστεψε με! 😉

  13. Χαχαχα… Εγώ μόνο σε εσένα χρωστάω 1 Blogoπαίχνιδο!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

