Αναρτήθηκε από: Manos S. | 21 Δεκεμβρίου , 2007

Ενθύμια απερισκεψίας…

…που είχε ζητήσει να γράψω η αδερφή μου, κατα blogοκόσμον «νατασσάκι«.

Δεν ξέρω φυσικά από που να αρχίσω και ΠΟΥ να τελειώσω…διότι στο κορμί μου, ελάχιστα είναι τα τετραγωνικά εκατοστά που δεν έχουν έστω και ένα μικρό σημαδάκι από χτύπημα ή κάψιμο, έχω και 2-3 σπυριά από ανεμοβλογια…

Το πιο αντιπροσωπευτικό όμως, είναι ένα «βαθούλωμα» στο κεφάλι μου…δεξιά (φτου κακά) πάνω από το κούτελο μου…

Ήταν ενα ζεστό καλοκαιρινό πρωινό…τα πουλάκια τιτίβιζαν στις πορτοκαλιές, ο αέρας φύσαγε τα πυκνά μου μαλλιά, τα τζιτζίκια τραγούδαγαν το ξέγνοιαστο σκοπό τους κι εγώ…την «έπεσα» σε ένα τσουβάλι γεμάτο σπόρους καλαμποκιού για να ταΐσω κάτι βρωμόκοτες στην αυλή του πατρικού σπιτιού της μάνας μου. Ο παππούς και η γιαγιά έκαναν δουλειές στα χωράφια και οι υπόλοιποι ήταν μέσα στο σπίτι. Το σπίτι, χτισμένο 4 σκαλιά πάνω από τη γη…1 μέτρο και κατιτίς δηλαδή. Ηλικία :  4 ετών.

Επειδή με τις κότες δεν είχα και τις καλύτερες των σχέσεων (παλιότερα είχαμε ανταλάξει βαριές κουβέντες και τώρα τις τρώω στα κάρβουνα), ανεβαίνω στο «μπεντένι» (στα κρητικά σημαίνει μικρό τοιχείο) για να κοιτώ τις κότες αφ’ υψηλού και να τους δώσω να καταλάβουν ΠΟΙΟΣ είναι το αφεντικό. Αρπάζω λοιπόν τα καλαμποκάκια να τις ταΐσω, καθώς γούσταρα να τις βλέπω να «τσακώνονται» για έναν κόκο καλαμποκιού! Αρχίζω να ρίχνω έναν έναν τους σπόρους, για να τους σπάσω τα νεύρα… Όμως, είχαν βουτήξει ΟΛΕΣ με τα ράμφη στο φαΐ και μου έκλειναν το οπτικό πεδίο, και είπα να κάνω μισό βήμα πιο μπροστά να βλέπω καθαρότερα καιιιιιιιιιιι πάρ’ το Μανολάκι κάτω ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ (με τα μούτρα δηλαδή) και πάνω στις κότες…

Για κακή μου τύχη, υπήρχε και μία αρκετά μεγάλη μυτερή πέτρα (μέγεθος μπάλας τένις ας πούμε) που με βρήκε (ή μάλλον εγώ την βρήκα) πάνω από το κούτελο. Φυσικά άρχισαν να τρέχουν αίματα και να φωνάζω με λυγμούς : ΕΣΠΑΣΑ, ΕΣΠΑΣΑ!!!

Τρέξαν οι γονείς, με πήραν αγκαλιά και με πήγαν στο κρεββάτι μου. Μου παρείχαν τις πρώτες βοήθειες με οξυζενέ, ιώδια κτλ. Φυσικά συνέχισα να επιμένω πως είχα «σπάσει» και να ζητώ επίμονα ένα καφέτη (καθρεύτης της λεκτικής εποχής μου) να δω ΤΙ ζημιά είχα πάθει! ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΥΤΗ!!!

Το σημάδι πλέον, δεν είναι ορατό οπτικά, όμως το κατιτίς μου έχει μείνει ΣΙΓΟΥΡΑ! 😀

xronia-polla.jpg
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Responses

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! Καλά να πάθεις! Τα ‘βαλες με τα κακόμοιρα τα πουλερικά!!! χιχιχιχιχιχιχιχιχχιχιχι!

    Κι εγώ μόνο στα κάρβουνα τα συμπαθώ! Αλλά δεν το δείχνω τόσο έμπρακτα… 😉 😛

    Φιλιά και καλές γιορτέεεεεεεεεεεεες!!! Τσιμπομαγούλισέ μου τα μωρούλια σου και φίλησέ μου την Αναστασία! 🙂

  2. Αμ δεν είχες μάθει ακόμα ότι όποιος ανακατεύεται με τις κότες τον τρων τα πίτουρα 😛

  3. marilia
    καλές γιορτές να έχουμε…κι εσύ εκεί κάτωθα έχεις…αλλά εμείς…θα πήξουμε ΠΑΛΙ 😦

    confused
    ημουν μικρός τότε…αλλά τώρα…το έζησα στο «πετσί» μου που λένε! 😉 Ανάποδα δεν είναι το γνωμικό;;; 😀

  4. Πες το μας ντε πως το πέσιμο ευθύνεται…τώρα εξηγούνται όλα!

  5. Α, να ‘σαι καλά……
    ψόφησα στα γέλια!!!!
    🙂
    🙂
    🙂
    (οι άτιμες οι κότες…)
    Πολλά φιλιά στα στολίδια!!!

  6. Νιόβη
    και συ παλιοτέκνο ΒΡΟΥΤΕ!!! 😛

    Tασσούλα
    για να μην νιώθεις ΑΧΡΗΣΤΗ μάνα 😉

  7. ακομα δλδ σπασμενος εισαι;

    κρατω αυτο απο ολο το ποστ (γιατι πολυ μου αρεσε)
    …δεξιά (φτου κακά)
    εεεετσι 🙂

  8. Ρε Αντώνη, τον τύπο της φωτογραφίας τον κόβεις για νορμάλ;;; 🙂

  9. αν εξαιρεσεις το οτι ειναι λαθος ομαδα, κατα τα αλλα ολα νορμαλ τα βρισκω. Εχω προβλημα γιατρε; (εσυ δεν εισαι στη φωτο;)

  10. 🙂 Εγώ είμαι!!! 🙂

  11. Έτσι πες μας ντε. Τώρα καταλαβάμαι τις πταίει

  12. Πού «κάτω», βρε καλό μου; «Πάνω» έρχομαι κι εγώ αύριο, δεν είπαμε; τς τς τς! Ξέρω, είναι το… κοτοπέσιμο, δεν παρεξηγώ! 😛 😛

  13. Aντι-Νιόβη
    Αντρόγυνο δεν είστε;;; Τι άλλο να περίμενα;;; 😛

    mariliaki
    είμαι και κάποιας ηλικίας…μην το ξεχνάς!!! 🙂

  14. Mάνοοοο απο κει σου ‘μεινε παιδί μου;

    (καλά, πέθανα στο γέλιο πριν λίγο, γιατί το Ραφάκι έκανε παράσταση πως κλαιει η Εφη, η Δημητρα, η Μαριαλένα κλπ. Στο γνωστό παρτυ θα της πω να τα αναπαραγει προς χάριν σας 😀 )

  15. Λοιπόν, με τις κότες το έχουμε οικογενειακώς το «απωθημένο» – κι εγώ τις τρώω ευχαρίστως (ενώ άλλα ζωντανά όχι)γιατί στην ίδια αυλή, στην ίδια γιαγιά, όταν τις τάιζα με τσιμπούσαν.
    *τον καθρέφτη στον φέραμε, δεν το θυμάσαι;
    (το μικρό ασημένιο της μαμάς με το χεράκι;;;)
    Αλλά…είπαμε, φταίει το πέσιμο!
    :)))

    ΚΑΙ

    Περίμενα να περάσει η ώρα :

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ! ! ! ! ! ! !
    (τα υπόλοιπα, αύριο 😉 )
    Φιλιά 🙂

  16. έτσι εξηγείται…και νόμιζα οτι έιναι το γάλα 😛

  17. καλησπερα και χρονια πολλά σε ολους
    ριτς

  18. Μαριλένα έτσι κι αλλιώς, συνήθως, ΟΛΑ όταν «κλαίνε», το κάνουν ψεύτικα…άρα είμαι σίγουρος για την επιτυχία της μίμησης 😉 😀

    Natassaki χρόνια της πολλά! Να ‘ναι γερό το χρυσό μου! Μου τον έφεραν τον καθρεύτη ναι…τώρα το θυμήθηκα! 🙂

    Δηιάνειρα το νερό ίσως να είναι…τρελό κρητικό νερό…αλλά το γάλα μπα…ΟΤΑΝ έπινα…νουνού ήταν όπως και το δικό σου! 😛

    Ritsa καλές γιορτές! 😛

  19. Χαχα! Από τη φωτό σου καταλαβαίνω ότι πράγματι σου έχει μείνει κάτι αλλά όχι τη …μύτη. Χρόνια πολλά της Αναστασίας αν την γιορταζεις σήμερα, να είσαι καλά «κοντοσειρά» 😉

  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑ!!!
    Να την χαίρεστε!!
    🙂

  21. vasili στο κούτελο χτύπησα! 🙂

    tassoula εσείς;;; Εορτάζετε;;;

  22. Οχι.Πασχαλινή είμαι.
    Χρόνια πολλά και πάλι!!

  23. Αδερφάκι «ου γαρ έρχεται..» 😉
    (εσύ γέρασες-όχι εγώ!)

    @ Διηάνειρα, γάλα έχει να πιει από όταν ήταν 4άρων!(πριν πολλούς αιώνες δλδ!:P )

  24. Μάνο…. το σκούφο τον φοράς για να … καλύπτει το σπασιμο??? :P:P:P

  25. tasoula οκ then… 😛

    natassaki δεν θα διαφωνήσω 😉

    garbofanoula είναι παλιά η φώτο…περσινή μάλλον…αλλά ταιριάζει…είδες;;;

  26. χαχαχαχα
    να μου θυμίσεις την επόμενη φορά να σου φέρω ένα καφέτη!!!!χαχαχαχαχαχα
    χρόνια πολλά, να χαίρεσαι την αδρερφούλα σου!

  27. Γιατί να την χαίρομαι;;; 😛

  28. επειδη αυτη τη στιγμη δε φοραω τα γυαλια μου για τεχνικους λογους, βλεπω μονο την φωτο! εσυ εισαι ωρε με το ματι που γυαλιζει?

  29. χαχαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα είσαι κορυφαίος!!!! Και επίσης πολύ αστείος στην φωτό 😆
    Βγάλε τον σκούφο, να δούμε το σημάδι ΤΩΡΑ! Είμαι σίγουρη ότι υπάρχει ακόμη και το κρύβεις καλά… Κυκλοφορείς και με καπέλο μήπως συνέχεια; Είσαι ένας σημαδεμένος………..


Σχολιάστε

Kατηγορίες

