Αναρτήθηκε από: Manos S. | 31 Δεκεμβρίου , 2007

Χαρούμενη πρωτοχρονιά!

Τελειώνει το 2007…ρε το κακόμοιρο…αυτό κι εμάς μαζί που το ανεχτήκαμε 365 μέρες…

«Ολόκληρο τούτο το χρόνο, δε στάθηκα ούτε στιγμή                                                                            παντού τρέχω να προλάβω το καθετι πάνω στη γη…»

Αυτό ήταν το ποίημα του γιου μου, στο ρόλο του παλιού χρόνου, πριν λίγες μέρες στη γιορτή του παιδικού σταθμού…

Έρχεται το 2008, με 366 μέρες…μια παραπάνω…τον Φλεβάρη!

Διάβασα το οροσκόπιο μου για το νέο έτος. Θα είναι λέει μια ανατρεπτική χρονιά για τα οικονομικά, τα προσωπικά και τα επαγγελματικά μου. Μετά από συνεχόμενες ατυχίες τελευταία, κυρίως στα οικονομικά, λέω να το πιστέψω. Και να το βοηθήσω αφήσω να με βοηθήσει.

Γι αυτό λοιπόν, δεν θυμάμαι ήδη τα άσχημα…κρατάω μόνο τα καλά.

Και η νέα χρονιά, θα μας βρει ως άλλους υπερήρωες και τους 4 αγκαλιά, όπως βλέπετε στο header πιο πάνω, να παλεύουμε το κακό που μας απειλεί ΠΑΝΤΑ!

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!

Τέλος σας ευχαριστώ για τις στιγμές παρέας, συμπάθειας, συμπαράστασης που μου χαρίσατε τους προηγούμενους μήνες και εύχομαι να το αξίζω…

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

 

Yγ δεν έχω προλάβει να σας διαβάσω αυτές τις μέρες σχεδόν καθόλου…ζω οικογενειακές στιγμές βλέπετε! Εύχομαι να είστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ και να περνάτε όμορφα.

Responses

  1. kali xronia ! oti epithymeis mano !

    wraia fwto h panw panw 🙂

  2. Kαλή χρονιά γεμάτη Υγεία κι Αγάπη Μάνο μου.
    Τα φιλιά μου στην Αναστασία και τα μικρά σας 🙂

  3. καλη χρονια να εχετε…και αντι να ευχαριστεις εσυ , οφειλω κι εγω ενα ευχαριστω μεγαλο μεγαλο που να χωραει σε μια αγκαλια, οπως αυτη την σουπερ φωτογραφια που εχεις βαλει στο header!!!
    λιγες ωρες πριν το 2008, σας ευχομαι καλη διασκεδαση!!! 😉

  4. Kαλή χρονιά και πάλι!!
    (Ετσι ακριβώς σας φαντάζομαι, όπως στην φωτό στον τίτλο:))
    Φιλιά στα στολίδια!

  5. Thano ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! 🙂

    Νιόβη να χαίρεσαι τον άντρα σου και τα παιδιά σου…εύχομαι το νέο χρόνο να βρείτε αγοραστή… 😉

    lifewhispers περνάς καλά κει κάτω!! Τυχερούλα… 🙂

    Tassoula έτσι είμαστε…και σκεφτόμαστε και για ζακ-ζακ κάποια στιγμή!!! 🙂 Φιλιά πολλά στο Σβούρα και στον Σταύρο!

  6. Μάνο τις ευχές μου σε σένα και στην οικογένειά σου

  7. δεν έχω να πω τιποτα! με εχει συγκινησει τοσο πολυ η φωτογραφια πανω πανω… που μονο ενα χαμογελο με λιγααααακι βουρκωμενη ματια μου μενει… ποσο χαιρομαι για σας! ποσο πολυ ομως! να’στε παντα γεροι και ετσι σφιχταγγαλιασμενοι σας ευχομαι! παντα πλημμυρισμένου με αγαπη…
    τα φιλια μου σε ολους σας!!!!! παντα τετοιααααααα!!! καθε ωρα, καθε στιγμη, οχι μονο για το 2008 αλλα για κα8ε χρονια!!!

  8. Αυτό είναι! Αυτό είναι σπίτι! Αυτό κράτα! 😀
    Κάτσε κάτω από την μπάραααα και μην το ξαναλλάξεισ! Τέλειο είναι – μεγειέεεεεσ!
    και φυσικά εύχομαι

    Την καλυτερότερη χρονιά
    😀 😀 😀 😀

  9. Eτσι ντε!
    και η μαυρίλα δε σου παει καθόλου 🙂

    αυτο ειναι χρώμα, αυτο σου ταιριάζει.

    λοιπον

    υγεια ψυχική και σωματική, αγάπη, χαμόγελα, χαρά, συγκίνηση, απ’ όλα τα καλά.

    φιλιά και στους τέσσερις
    πολλά
    🙂

  10. Καλή Χρονιά! Θείε! 🙂

    Πολλά φιλιά σε όλους σας!

  11. Με μαντινάδες θα σας πώ χίλιες ευχές εφέτος
    να φέρει υγεία και χαρά και το καινούργιο έτος

    Χρόνια πολλά,καλή χρονιά και ό,τι κι αν ποθείτε
    το δυό χιλιάδες το οχτώ εύχομαι να το βρείτε

    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά σ’ όσους πολύ αγαπούμε
    και να ‘ρθει σύντομα η στιγμή ξανά ν ‘ανταμωθούμε

  12. Καλή χρονιά!!! Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται αυτοί που σ’αγαπάνε. Πρώτη φορά διάβασα κείμενό σου και βγάζει τρυφερότητα. Να είστε όλοι καλά.

  13. Καλή χρονιά σε όλους σας , Μάνο! Να ΄στε όλοι υγιείς, αγαπημένοι και καλότυχοι!! 😀

    Υ.Γ.Αυτό είναι το σωστό header για σένα! 😉

  14. Αυτές οι μέρες είναι οικογενειακές, για να μπορέσουμε να καταλάβουμε κάτι διαφορετικό από την υπόλοιπη καθημερινότητα. Την καλημέρα μου συνονόματε, τις καλύτερες ευχές σε όλους σας για το νέο χρόνο.

  15. Eύχομαι ο καινούργιος χρονος να σου δώσει Υγεία Ευτυχία και ό,τι άλλο ποθείς…Καλή Χρονιά!!!Την κουλησπέρα μου!!!

  16. Καλή χρονιά Μάνο!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και κάθε όνειρο που έχεις για τους παίδες γρήγορα να γίνει πραγματικότητα!! Να τους χαίρεσαι μαζί με την Αναστασία!!

    Φιλιά!! 🙂

    Καλά, το χίντερ είναι υπέροχο! Μην το αλλάξεις!!! Είναι πολύ γούτσου γούτσου!!!

  17. καλή χρονιά Μάνο σε σένα και στην οικογένειά σου

  18. καλη χρονια
    ντανταχ

  19. Σε καλό να μας μπεί ! 😛

  20. Καλή χρονιά Μάνο μας! Σε σένα και την υπέροχη οικογένειά σου!!!!

    2008 ευχές και φιλιά για ό,τι καλύτερο και ό,τι επιθυμείτε!!!!!!

    Υ.Γ. Ε καλά, αυτό το χίντερ φωνάζει «Μάνος-Μπαμπάκας» 😀 😀 😀 Μπράβο, μου αρέ πολύ και σου ταιριάζει απόλυτα!!!!!

  21. Γλυκέ μου Μάνο… τις πιο ζεστές ευχές για εσένα και την υπέροχη οικογένειά σου!!!! Τέλειο το header σου!!!!! Να μου φιλήσεις πολύ την Αναστασούλα και τα πιτσιρίκια σας! Πολλά φιλιά!!!

  22. χρονια σας πολλα παιδια..δώσε φιλιά σε όλους..Ευχομαι όσο χασίσι βρέθηκε στα Ζωνιανά,τόσες ευχές σας να πραγματοποιήθουν..χοχοχοχοχοχο 😛

  23. Καλή χρονιά νέε πατέρα που ψάχνεσαι.
    Με υγεία και πολλές πολλές στγιμές γέλιων!!!
    Φιλάκια πολλά

  24. Καλή χρονια υπέροχη οικογένεια. Να σας φέρει υγεία, χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σας μόνο ! να είστε πάντα καλά και αγκαλιασμένοι. Φιλια και μια αγκαλιά και απο εμένα

  25. καλημερα πατριδα! ευχομαι καλη χρονια κ θα σου ευχηθω μ ενα μηνυμα που μου στειλανε κ μενα.. σου ευχομαι την νεα χρονια να κερδισεις τοσσα ευρο οσα ευρο βρηκαν περυσι στα ζωγιανα!!

  26. Μάνο μας να χαίρεσαι την οικογένεια. Τα κουκλάκια σου και την Αναστασία μας που πολύ με λύπησε που κατήργησε το μπλογκ της, σνιφ!
    Να είστε πάντα γεροί, ευτυχισμένοι και κυρίως ενωμένοι όπως οι Απίθανοι, η αγαπημένη σας ταινία 😉

  27. καλημέρα μπαμπάκα 🙂

  28. Χρόνια Πολλά Μάνο φίλε μου , Καλή χρονιά να έχεις γεμάτη υγεία κι ευτυχια για όλη την οικογένειά σου. Φιλιά στην Αναστασία και στα παιδάκια σου

  29. Καλή χρονιαααααααααααααααά!

  30. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  31. Καλή χρονιά. Με υγεία και χαρά.

  32. Αντι-Νιόβη καλή χρονιά να έχουμε…και δύναμη!

    ειρήνη κι εμένα με συγκίνησε η φώτο … σου!!! 😉

    aaduck αυτό θα κρατήσω λοιπόν…ΤΕΛΟΣ!!! 🙂

    Mαριλένα για όλο τον κόσμο υγεία και χαρά…και κυρίως στα παιδιά!

  33. ΑΝΗΨΙΕ ΜΟΥ!!!! Ακη μου καλή χρονιά αγάπη μου…να είσαι ευτυχισμένος, χαρούμενος και χαμογελαστός όλη σου τη ζωή…

    Υγ αν και με τους γονείς που έχεις… 😉

  34. Aννα πατριώτισσα καλώς όρισες…γεραπετρίσσα είπες…κοντοχωριανοί…ούτε 30 χλμ απόσταση δεν έχουμε!!! 🙂 Καλή χρονιά…σε ευχαριστώ πολύ για την μαντινάδα!

    πρεσβύωψ καλώς όρισες και να ‘σαι καλά για τα καλά σου λόγια!!!

    renata καλή μας χρονιά…και γω έτσι νομίζω!!! 😉

    Manali χρονια μας πολλά …δεν μπόρεσα να σου ευχηθώ γιατί…απείχα τις γιορτές! 🙂 Είδα όμως τις ευχές σου!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ χρονιά!

  35. Ftuaratsi τις ΚΟΥΛΗΤΕΡΕΣ μου ευχές!!! 🙂

    Marw καλή χρονιά…καλή επιτυχία στα τελειώματα των σπουδών σου!!! 🙂

    stixakia καλή μας χρονιά…και με ρίμες! 🙂

    μαρία λεμονάτη NTΑΞ!!! 🙂 Καλή χρονιά!

  36. τις ευχες μου σε ολη την οικογενεια!
    Μανο, Αναστασια και στολιδια να ειστε παντα καλα!

    σας φιλω!

  37. Καλη χρονια Μανο, για σενα + την οικογενεια σου

  38. Καλή Χρονιάααααααααααααα μανολίτο σε σένα στην Αναστασία σου και στα στολίδια σας!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  39. d1af να προσέχουμε το που όμως!! 😉

    astropeleki να ‘σαι γερή και να μαθαίνεις στα «παιδάκια» σου τον σωστό δρόμο… 🙂

    garbofanoula πολλές ευχές για μια χαρούμενη χρονιά!!! 🙂

    Δηιάνειρα σιγά το χασισι των Ζωνιανών..να έλεγες για αυτό που πωλείται στην Ολλάνδία να πω ΝΤΑΞΕΙ!!! 🙂 Kαλή χρονιά!

  40. stalagmatia καλή χρονιά…κι αυτή τη χρονιά θα συνεχίσω να ψάχνομαι γι το καλύτερο των παιδιών μου και της οικογένειας μου!!! 🙂

    Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα μικρή καλή χρονιά…το Πάσχα τώρα…να περιμένεις την Λαμπάδα σου!!! Μιας και ξέχασα να σου ευχηθώ για την γιορτή σου!!! Έρχομαι απο κει!!! 😦

    ocean είναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά λέμε!! 🙂 Kαλή χρονιά!

    Daisy καλώς ήρθες και πάλι…έστω και λίγο πονεμένη!!! Τι να ευχηθώ για την νέα χρονια;;; Και διπλή;;; 😆

  41. vasili χρόνια πολλάγια την γιορτή σου ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!! )

    oneiromageiremata καλά…ψησίματα!!! 🙂

    Γλαρένια καλή χρονιά και ευτυχισμένη…καλή πρόοδο στα παιδάκια σου…μικρά και μεγάλα!!! 🙂

    fvasileiou Καλή χρονιά παλικάρι μου…και καλές γραφές!!! 🙂

  42. avra να είσαι καλά…δημιουργική χρονιά για όλους μας… 🙂

    αντώνη καλή χρονιά…με τον ΠΑΟ στο νταμπλ!! 🙂 Σου εύχομαι τριπλός 😉

    mpoumpoula καλή χρονιά!!! 🙂 Δεν καταφέραμε να έρθουμε πάνω…αλλά λίαν συντόμως να μας περιμένεις!!! 🙂

  43. Μάνο, Αναστασία, Ιωσήφ και Μπέμπα, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!! Να είσαστε γεροί, δυνατοί και ευτυχισμένοι!
    Φιλάκια πολλά 😀

  44. Μικρέ Μάνε με την Απίθανη οικογένειά σου! Να έχετε μια Απίθανη χρονιά με υγεία αγάπη και πολλα ζουζουνίσματα και άσε τω οροσκόπια κατά μέρος! Χαίρομαι που περάσατε καλά πάντα τέτοια!
    Και εμείς ετοιμαζόμαστε το άλλο σ/κ για Καλάβρυτά, δάσος και ταβερνοκοψιδάκια! χε χε!

  45. Μαρία…πίσης!!! 😛

    Thalassini την έχουμε μάθει την βόλτα σας…κι εμείς κάπου θα παμε το παρ’ άλλο με νέο τουτού! 🙂

  46. Καλή χρονιά Μανο μου 🙂
    Να μαστε όλοι πάντα καλά και με υγεία κι ευτυχία !!

  47. Ελένη μου επίσης!!! 🙂

  48. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!

  49. να είσαι καλά vera…ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

