Αναρτήθηκε από: Manos S. | 3 Ιανουαρίου , 2008

Είναι δύσκολο να είσαι μπαμπάς!!!

Αυτό είπαν στον κ. Π. Αρβανιτίδη (γνωστό τραγουδιστή Πασχάλη). Είναι δύσκολο να είσαι μπαμπάς σήμερα κύριε Πασχάλη!

Η Αναστασία μου έκανε δώρο στη γιορτή μου, μία μικρή φωτογραφική κορνίζα, που στο περίγραμμα της γράφει «είναι εύκολο να είσαι πατέρας…αλλά ΠΟΛΥ δύσκολο να είσαι ΜΠΑΜΠΑΣ!!!»

Γι αυτό «ψάχνομαι» τα τελευταία χρόνια…να γίνω μπαμπάς!!! Ο τραγουδιστής ρωτήθηκε γιατί έκρυβε την αλήθεια τόσο καιρό για το εξώγαμο παιδί που αποδείχθηκε πως έχει…και η απάντηση του ήταν πως το 99% τον παντρεμένων αντρών αμφισβητούν αν όντως είναι οι γονείς των παιδιών που γέννησε η ίδια τους η σύζυγος. Ε όχι κύριε Αρβανιτίδη…δεν νομίζω πως είναι έτσι… Μεγειά σας με χαρά σας η εξωσυζυγική σχέση ΜΙΑΣ ΒΡΑΔΙΑΣ(!!!) που είχατε και που έφερε το παιδάκι αυτό. Κάνατε και DNA και είστε σίγουρος εσείς. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ κύριε μου. Και δεν θέλω να κάνω εξετάσεις.

Ο αναμάρτητος πρώτος τω λίθο βαλέτω είπατε… Τα λέω σαν μη αναμάρτητος λοιπόν…γι αυτό και δεν κρίνω το θέμα μοιχείας…

Και τέλος να σας κάνω μια ερωτησούλα : τι γνώμη έχουν τα παιδιά σας μετά από αυτή τη δήλωση για την γυναίκα σας;;; Αλλά θα μου πείτε απ’ την άλλη, πως ανήκετε στο 1% εσείς…πάω πάσο..! Αλήθεια…αυτό το 1% είναι μοίχειοι;;; Μικρό το ποσοστό μου φαίνεται..!

Υγ. λυπάμαι ΠΟΛΥ που αναγκάστηκα το πρώτο ποστ του νέου έτους να είναι αυτό…ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!! Αλλά είμαι τόσο οργισμένος για τα πρότυπα της κοινωνίας μας…

Responses

  1. Τελικά ήταν παιδί του ε;…και τόσο καιρό «κοβότανε» στα κανάλια και τις οθόνες πως ούτε που την ξέρει…τς τς τς
    Θράσος που τό’χει ο κόσμος!

  2. Νιόβη εδώ έλεγε πως είναι τόσο άσχημη που δεν μπορούσε να την κοιτάξει στο πρόσωπο… μας εξήγησε δηλαδή και την στάση τεκνοποίησης… 😛

  3. Τι συμβαίνει στον κόσμο… Αρβανιτίδης ε? Ρε τη Βέροια… 😛 Καλή χρονιά daddy!!! Με υγεία και ευτυχία για σένα και όλους τους δικούς σου!! 🙂

  4. Ώστε έτσι λοιπόν… Μάααααλιστα… Ρε τι ακούμε χρονιάρες μέρες…
    Φιλάκια φανταστικέ πατέρα!

  5. Βρε καλέ μου Μάνο … Είσαι σοβαρός που ….»συφιλιάζεσαι» (συγγνώμη αλλά δεν βρήκα σωστότερη έκφραση) με κάτι τέτοιους μαλάκες ; (ξανασυγγνώμη) ….
    Ποια «πρότυπα» , Μάνο μου ; Πρότυπο , είσαι εσύ , που απ’ τα μικράτα σου έχεις και νοιάζεσαι για μια οικογένεια , δεμένη , όμορφη …. που δουλεύεις για να την συντηρείς , που φροντίζεις , που γελάς , που τα προλαβαίνεις όλα , που αγαπάς και δεν ντρέπεσαι να το λες , την γυναίκα σου , που …. δεν είσαι «τζαμπα μάγκας» όπως όλοι αυτοί οι «καλλιτέχνες» …. Ποια πρότυπα ;….
    Άντε … συγχίστηκα κι εγώ ….

  6. καλή χρονιά κατ’ αρχήν.

    Τώρα, εγώ καταλαβαίνω τη δήλωσή του. Δεν την έκανε για σένα και για μένα. Για τα μεσημεριανά σόου την έκανε. Πώς θα ζήσουν όλοι αυτοί οι παρατρεχάμενοι? Ξέρεις τι θέμα έχουν τώρα τα μεσημεριανά σόου και για πόσες μέρες θα παίζει?

    Αντε και του χρόνου!

    Ι.

  7. ΧΩΣΕ ΡΕ ΜΑΝΟ..ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ..ΕΡΕ ΚΑΤΙ ΡΕΖΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ

  8. τόσο που με σύγχισε ο Πασχάλης,θα κόψω μέχρι και το σούπερμάρκετ Αρβανιτίδης..

    υγ τζάμπα το «αν μια μερα σε χάσω»!

  9. Χαχαχαχαχα
    και καλά ο Πασχάλης
    τη γυναίκα του που τη πας???
    αυτή κι αν είναι σούργελο!!!!

  10. να μη λυπασαι και να μη ντρεπεσαι εσυ!
    Αυτοί όλοι να ντρεπονται!
    ουστ!

    μια χαρα ειμαστε ολοι οι υπόλοιποι, αυτοί στραβα αρμενιζουν!

    για αλλη μια φορα καλη χρονια!!!!

    από ΟΛΟΥΣ μας

  11. Όπως λέει και ο σοφός λαός «Δεν φταίει αυτός, αυτός που τον γάμησε και του άρεσε φταίει!»

  12. Είδες τί γίνεται όταν χάνεις την ψυχραιμία σου και στην προσπάθειά σου να μην το αφήσεις να φανεί λες μαμακίες; Αυτό έπαθε ο Πασχάλης, που ναι οκ γνωστός τραγουδιστής με μία ιστορία, αλλά ρε παιδί μου… γιατί θα ΄πρεπε να κάνει πρες κόνφερανς για το ζήτημα; Είναι καθαρά προσωπικό του ζήτημα, ζήτημα της οικογένειάς του, οπότε ας κρατήσει και τις απόψεις που έχει και τα ποσοστά, αλλά και τα περί «ατυχούς στιγμής» και «στιγμιαίου λάθους» για τον εαυτό του.

    Και γω τα πήρα άσχημα όταν το άκουσα… από τις ελάχιστες φορές που είχα ανοιχτή τηλεόραση το πρωί… (δεν είχα ίντερνετ γαμώτο και είπα να κάνω ζάπινγκ σε ένα διάλειμμα από διάβασμα… αμ το ξανακάνω;;;; )

    Λαλήσαμε πάντως όλοι αυτό έχω να πω… Τελικά υπάρχουν πολλές Ρούλες εκεί έξω…

  13. Μανο, καλη χρονια σε σενα και στην οικογενεια σου! 😀

    υ.γ. πολυ σημασια δεν δινεις στον πασχαλη, ε;
    μη τρελλαθουμε κιολας!!

  14. Daddy… daddy cool….
    Daddy… daddy cool!!!!

    Ηρέμησε Μάνο. Έχεις άλλες 360κάτι μέρες να πάρεις το δίκανο. 😉

  15. Θα συμφωνήσω με την Silia!
    Kαλημέρα και φιλιά στα στολίδια!

  16. Καλή χρονιά με Υγεία σε σένα και στην οικογένεια.

    Μη συγχίζεσαι, δε λέει

  17. Έχει δωράκι η μανούλα σας….θα την ειδοποιήσει ο φανταστικος μπαμπάκας?? Καλησπέρα!! Καλή Χρονιά!!

  18. doremi καλή χρονιά! 😛

    Mαρία κι εσύ σκιάζεσαι για το ποδαρικό…είδες;;;

    silia ΠΡΟΤΥΠΟ;;; ΕΓΩ;;; Μπαααααα… 🙂 Καλή χρονιά!

    ikd ειδικά αν την έκανε για τα μεσημεριανά είναι πολύ βλάκας…θα τον ξεφτιλίσουν ΠΙΟ πολύ αυτοί!

  19. Διηάνειρα χώνω χώνω 🙂

    tsaperdona μην το κόψεις…ήταν στιγμή αδυναμίας 😉

    garbofanoula αυτή νομίζει πως είναι η νέα Χίλαρυ… 🙂

    ειρήνη καλή χρονιά!!! 🙂

  20. d1af του ‘μεινε και συνήθεια 🙂

    marja την έχουμε πατήσει όλοι κάπως έτσι κάποτε…γι αυτό δεν το σχολιάζω!! 😦

    μούργο καλή χρονιά στην φύση… 🙂

    Τάσο 361 και σήμερα 🙂

  21. tasoula είμαι υπόδειγμα ο άτιμος!!! 😛

    stixakia καλή χρονιά…σου έχω μία παράκληση εσένα…θα σου στείλω mail… 🙂

    fira πάω να δω…και να ειδοποιήσω!!! 🙂

  22. βρε…
    ερχομαι στο μπλογκ σου να δω πως περασες και βλεπω αυτο;
    βρε!
    βρε μανο μου, ασε τους επωνυμους να κουρευονται, ειμαστε εμεις οι υπολοιποι για τετοιες καταστασεις;
    εεεε?
    εεε?
    λοιπον, περιμενω απομενο ποστ.
    ενταξει;
    😉

  23. σιγά το πρότυπο βρε (πριν 30 χρόνια ίσως)! χαλάρωσε ή αγγλιστί daddy daddy cool, daddy daddy coooooool 🙂

  24. Μανο Χρονια πολλα και καλη χρονια ! Το θεμα ειναι πως τον εφαγε η υποκρισια που την ειχε κανει σημσια και κρυβοταν πισω απο αυτη τοσο καιρο λεγοντας οτι δεν γνωριζε την κυρια… Ο κυριος ! Κριμα που χαλασε το καλη εικονα που ειχαμε ολοι μας για εκεινον τοσα χρονια…

  25. μια χαρά τα είπες Μάνο 😉
    καλορίζικο το καινούργιο ντισάιν
    και η φώτο της οικογένειας στην αρχή άπαιχτη
    καλό χρόνο να έχουμε!

  26. lifewhispers εφτασεεεεεει το νέο ποστ!!! 🙂

    Daisy εγώ είμαι καλύτερος…και σαν τραγουδιστής!!! 😆

    Donald θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά στο σπίτι του αυτές τις μέρες που παίζουν και ξαναπαίζουν τις προηγούμενες δηλώσεις τους…ειδικά αυτές της συζύγου του!!!

    melomene ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχουμε…και μελομένη!!! 😉

  27. Ναι ….άτιμε!!!!!!!!!
    😉

  28. 😛

  29. Μάνο χααχχαχααχ όντως ρε συ!!!
    Και τους πάει Γάντι ο ρόλος Μπιλ- Χίλαρι
    ΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
    ΘΕΟΣ

  30. Είμαι ΚΑΙ απο αυτό!!! 😉

  31. Να κάνω τον «δικηγόρο του διαβόλου». Αντε και έκανε ότι έκανε. Δικαίωμα του καθενός και απόφασή του.
    Γιατί βγαίνεις στα κανάλια και χτυπιέσαι και το παίζεις αθώος και βγαίνει και η σύζυγος ως νομικός και λέει λέει. Αφου (βρε όρνιο) υπάρχει test DNA που αποδυκνύει τα πάντα. Αλλά βλέπεις το έξυπνο πουλί απο την μύτη πιάνεται !!!!

  32. Μα εκεί είναι το θέμα μου…ότι έκανε το ‘κανε…ούτε ο πρώτος ΟΥΤΕ ο τελευταίος…
    Τις υπόλοιπες βλακείες ΤΙ της θες μίστερ;;; Και συνεχίζει…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

