Αναρτήθηκε από: Manos S. | 7 Ιανουαρίου , 2008

Σήμερα γιορτάζουν όσοι έχουν βαπτίσει!!!

Το είπε ένας μετεωρολόγος το πρωί σε μια τηλεοπτική εκπομπή…λόγω του Ιωάννη του Βαπτιστή…ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣΣΣΣ και ΓΙΑΝΝΟΥΛΕΣ!!! ΚΑΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ!!! 🙂

Αν είναι αλήθεια, μάλλον είναι σημαδιακό…

Γιατί σήμερα θα πω στους 3 κολλητούς μου, ποιος θα βαπτίσει την κόρη μου…και ανησυχώ για τις αντιδράσεις των 2 που θα μείνουν «απ’ έξω»…

Ειδικά ο ένας το θέλει ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ…αλλά…αλλά…προτιμώ να τον παντρέψω και να κουμπαριάσουμε έτσι…πιο καλά…

Το κακό είναι πως δεν ξέρω πως να τους το πω… 😦

Responses

  1. Καλημερα + καλη βδομαδα.
    Αν ειναι κολλητοι, θα το καταλαβουν.

    Πρεπει να εισαι ευτυχης που ειναι τρεις οι υποψηφιοι νονοι, αλλοι δεν εχουν κανενα.

    (τωρα το προσεξα, γιατι πρασινα γραμματα;)

  2. Αφού είναι κολλητοί σου θα το καταλάβουν κύριε Μάνο… (μπορεί να τους πάρει λίγο χρόνο να το χωνέψουν αλλά θα το καταλάβουν) Καλημέρααααααα!!! 🙂

  3. Αντώνη από υποψήφιους…δοξα σοι…τώρα για το αν θα καταλάβουν….τι να σου πω…είναι Ολυμπιακοί ΚΑΙ οι τρεις… 😆
    Tα πράσινα είναι για…ΓΟΥΡΙ 😉

    laxanaki λες ε; Δεν βοηθάτε όμως… 😦

  4. προταση: Πες σε αυτον που προτιμας να τον παντρεψεις το ΟΧΙ, και κανε τους αλλους 2 νονους.

  5. Με τρόπο! 😛 Πες του «στο 3ο παιδί θα σε έχω πρώτο πρώτο στη λίστα!»
    Καλημέραααα 😀

  6. Aς βάλετε κάποιον έξω από τους κολλητούς.

    καλύτερα μου φαινεται έτσι.

  7. Καλημέρα. Το θέμα του νονού είναι πολύ λεπτό. Για μένα, επειδή έχω δύο παιδιά κι έχω ζήσει τη διαφορά των νονών, θα πρέπει να βαφτίσει τη μικρούλα σας αυτός που πιστεύετε ότι θα είναι πιο εύκολα και πιο ουσιαστικά κοντά της. Γιατί η σχέση αυτή είναι πολύ σημαντική για το παιδί.. Στους φίλους σου να πεις την αλήθεια.. Τον λόγο δηλαδή για τον οποίο διαλέγεις αυτόν που διαλέγεις… τι πιο καλό από την ειλικρίνεια; αν σ’ αγαπάνε θα το δεχτούν και δεν θ’ αλλάξει τίποτα στη συμπεριφορά τους και στην αγάπη τους προς τα παιδιά.

  8. Χμ, χμ… δύσκολα τα πράγματα, ε;!

    Ξέρω φίλους που έχουν (ψιλο)παρεξηγηθεί από κάτι τέτοια αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ τι λες ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ!!

    Είμαι σίγουρη πως θα βρεις τον τρόπο να το θέσεις έτσι, ώστε να μην στεναχωρηθεί κανείς…

    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου για εχθές,
    σήμερα γιορτάζει ο καλός μου και έχουμε διπλή γιορτή-διπλή χαρά και τέτοια…

    Το κακό είναι πως τελικά με τόσες γιορτές, θα γίνουμε όλοι διπλοί… από κιλά, χα, χα, χα!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    και ΥΓΕΙΑ πάνω απ’ όλα!!

  9. καλή τύχη… θα καταλάβουν αλλά θα πάρει το χρόνο του…

  10. αντώνη του το έχω πει ήδη…αλλά δεν έχει πειστεί!!! 😦 Και δύο νονούς δεν θέλω…γενικότερα θέλω ΜΟΝΕΣ κουμπαριές…

    Mαρία ο συγκεκριμένος είναι στην λίστα…από το 1ο παιδί…και πρώτος πρώτος μάλιστα!! 🙂

    Marilena δεν νομίζω πως είναι καλό για το παιδί αυτό…γιατί ειδικά τη συντεκνιά (κουμπαριά από βάπτιση δηλαδή) καλύτερο είναι να την κάνεις με του ΠΟΛΥ κοντινούς σου…γνώμη μου!!!

  11. neraidoskoni από το στόμα σου και στων φίλων μου το αυτί!!! Αν πω όμως ΟΛΗ την αλήθεια και τις παραμέτρους της επιλογής…στάνταρ θα τσακωθούμε!!! 😦

    Φαίη να τον χαίρεσαι τον Γιάννη σου (μου το είχε πει το όνομα ένα πουλάκι 😉 , αλλά το είχα ξεχάσει). Αύριο ξεκινάω δίαιτα (μπορεί και σήμερα τελικά) λόγω των πολλών κιλών πλέον… 🙂
    Δύσκολο να βρω τον τρόπο πάντως…με προβληματίζει 2 μήνες τώρα!!!

    Daisy ο σκοπός είναι να έρθουν στην βάπτιση!!! 😆

  12. Να σου μιλίσω εγώ σαν παιδί! Κάνε 2 τους νονούς γιατί το παιδί θα χαίρεται πιο πολύ με τα διπλά δώρα
    Εμένα η νονά μου με έχει ψεχάσει εντελώς 😦 Χρόνια τώρα

  13. είμαι κατά των διπλών νονών και κουμπάρων…και ονομάτων στις βαπτίσεις!!!
    Και φυσικά…ο τύπος που αποφασίσαμε να κάνουμε νονό…δεν νομίζω πως θα την ξεχάσει…!! 😉

  14. Λοιπον, μου ηρθε ιδεα, αλλά θα την στειλω με mail.
    Απο εδω μαλλον δεν γινεται να το πω αυτο που σκεφτηκα.

  15. Εγω θα συμβουλέψω να τους καλέσεις τους δύο σπίτι…να βάλεις το pc από πίσω σου να παίζει στην σειρά, καμήλα, παπαγάλο και αρκούδα…. και τότε πες τους το!

    H Ευαγγελία!!!

  16. ΙΔΕΑ!!!!!
    πες οτι ανεξάρτητα ποιος θα γίνει νονός, στη βάφτιση θα πάρουν και οι τρεις δώρο!!!
    :rofl: 😆

  17. Καλημέρα,

    Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να την βαπτισει αυτός που το θέλει σαν τρελός. ΓΙα να το θέλει τόσο πολύ (οπως λες) κάποιον λόγο θα έχει. Σκεψου το, μπορεί να έχω δίκιο. Και μην ξεχνάς ότι σημασία δεν έχει τι θέλεις εσύ, αλλά τι θέλει ο «νονος».

    Αν πάλι δεν σου κανει η λύση μου και είναι όπως λες κολλητοί, μάζεψε τους για μία ρετσίνα, και δώσε στα καρντάσια να καταλάβουν ότι η επιλογή σε έφερε σε δύσκολη θέση, αλλά για λόγους που δεν θες να αναλύσεις, διαλέξατε να γίνει νονός ο τάδε. Είμαι σίγουρος ότι αν είναι καρντάσια θα σε καταάβουν!

    Υ.Γ. Μην ξεχάσεις να ανεβάσεις σε ποστ τι έγινε!

  18. Αντώνη δεν παίζει 😉

    phile (Ευαγγελία 🙂 ) είναι ΤΡΕΙΣ…απλά ασχολούμαστε περισσότερο με τους 2…κακώς… 🙂
    Σαν ιδέα πάντως ΠΑΙΖΕΙ!!! 😛

    garbofanoula δεν συμφέρει καλέ οικονομικά αυτό!!! 🙂

    Ndn και οι 3 θέλουν…αλλά αυτός που θέλει ΠΙΟ πολύ…ίσως να είναι επειδή δεν έχει ξαναβαπτίσει…ίσως γιατί φοβάται πως δεν τον θέλει κανένας για κουμπάρο…δεν ξέρω γμτ!!! Και μάλλον θα επιλέξω την 2η σου λύση, που αυτή είχα και στο μυαλό μου από πριν!!! 😦

  19. χμμμ…..δύσκολη επιλογή!! Πιστεύω δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ωστόσο το δύσκολο ήταν να επιλέξεις!!! Αφού επέλεξες εντάξει… κανένας δεν θα παρεξηγηθεί και θα είστε όλοι μια χαρά! Η ανακοίνωση ας γίνει και με τους 3 παρόντες!! Θα είναι καλύτερα…. 🙂

    (μας χρωστάς και την ιστορία με το «γυναικάκι» σωστά?)

  20. Μπα…το να επιλέξω ήταν το εύκολο!!! 🙂
    Η ιστορία θα έρθει…καλά που μου το θύμισες!!! 🙂

  21. Για ποτε μιλαμε οτι πρεπει να γινουν οι ανακοινωσεις; Τα βαφτισια ποτε σκεφτεστε να τα κανετε; Το παιδι σεπτεμβρη γεννηθηκε, καλα θυμαμαι;

  22. Οι ανακοίνωση σήμερα!!! 🙂
    H βάπτιση 8 του Ιούνη!

  23. ααα, ιδεα. Μπα, τωρα εχετε επιλεξει.

  24. Γιατι σημερα; Γιορταζει κανεις απο τους υποψηφιους νονους;
    (με αγχωσες και μενα. Παω για τσιγαρο + επιστρεφω)

  25. Εφερα λίγη τσικουδιά και γραβιέρα και ήρθα! χικ!

  26. γεια σου «πατριωτακι», χωρις βοτανα σημερα;

  27. XA, XA,
    το ξέρω το… πουλάκι που σου σφύριξε το όνομα για την γιορτή, να’σαι καλά και εσύ και.. το πουλάκι (και το σκιουράκι!!!).

    Άντε, περιμένω να ακούσω εξελίξεις!
    Να μαθαίνω κιόλας.
    Όντας στο κατώφλι καινούργιων πραγματων (χτες ας πούμε γνώρισε όλο μου το σόι τον καλό μου και αισθάνθηκα «κάπως» βρε παιδί μου… σαν να αλλάζουν τα πράγματα..) ακι έχω αρχίσει να σκέφτομαι πράγματα και καταστάσεις που πριν δεν τα σκεφτόμουν..

    Καλά ξεμπερδέματα!

  28. Αντώνη χεσ’ τα και κατούρα τα!!
    Και δεν μου λες;;; Από πότε πατριωτάκι εσύ μαζί μας;;; 😉 Μας παίρνετε τα κορίτσια μας και μετά κάνετε κτήμα σας και την πατρίδα!!! 😛

    Thalassini παω σπίτι…να πιω και να ξεχάσω (και να δω Τσιπρα) 🙂

    Φαίη είσαι ακόμα στην αρχή…δεν έχεις δει ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ!!! 😆

  29. Μανο, δεν ειπα πατριωτακι. Ειπα «πατριωτακι». 😉

  30. «Λοιπόν, κύριοι», θα ξεκινήσεις, «…κάποιος από εσάς είναι… ο πιο αδύναμος κρίκος!!!» Ή κάπως έτσι… «ο πιο κατάλληλος για νονός», «ο έχων τα λιγότερα ελαττώματα -καθότι το μωρό παίρνει τις χάρες του νονού-» κλπ κλπ. Σιγά μη δεν μπορείς να… δώσεις χιλόπιτα σε δυο φίλους! 😛

    Φιλιά σοκολάτας

  31. φανταζομαι οτι αυτη τη στιγμη θα κανεις την ανακοινωση. πες μας αντιδρασεις ομως, καθως και πως το ειπες. δυσκολο πραγμα αυτη η κουμπαρια. κι επισης οι σχεσεις εξαρτωνται και ειναι σχετικες. πχ η νονα μου οταν με βαφτισε ήταν πολυ καλη φιλη των γονιων μου, αλλα θες οι καταστασεςι τοτε, θες οι διαφορετικοι χρονοι, απο τα 12 μου ειναι σα να μην εχω νονα.οχι οτι της κρατω κακια, ισα ισα που την καταλαβαινω, αλλα απλα λεω οτι ολα ειναι σχετικα. let us know please…
    κι επισης, απο τη στιγμη που εχεις περιθωριο για «αλλες κουμπαριες» με τους κολλητους σου, οπως το γαμο που ειπες σε καποιο σχολιο, νομιζω οτι θα βρεθει πιο ευκολα η λυση. καλη επιτυχια…

  32. Αντώνη 😛

    marilia αμα σου πω πως τα έχω πει σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις με τον καθένα τους;;; Αλλά ειδικά ο ένας…δεν το έχει πιάσει το υπονοούμενο ΚΑΘΟΛΟΥ όμως… 😦

    lifewhispers πήρε αναβολή…για Τετάρτη!!! Θα δείξει…θα ενημερωθείτε!!! 😦

  33. έχεις μπλέξει τα μπούτια σου μπαμπακααααααα

  34. Συμφωνω με το σχολιο της Δηιανειρα. Και δεν μας ειπες, ποια Τεταρτη; Αυτη;

  35. XAXAXAXAXA
    mano δεν σημαίνει ότι θα το κάνεις κιόλας.
    φρόντισε να το ξεχάσεις ως τότε
    η στη χειρότερη, αγόρασε στους…παραπονεμένους 2 μπουκάλια κρασί!!!! 😛

  36. Δηιάνειρα θα τα ξεμπλέξω…που θα πάει!!!

    antoni αύριο…αν και η μοίρα μου επιφυλάσσει νέα έκπληξη μάλλον… έχω την υποψία ότι ο ένας από τους 3 φίλους μου διάβασε το ποστ!!! 😦

    garbofanoula 🙂 καλή ιδέα… 🙂

  37. τελος παντων.
    Καλημερα + good luck

  38. Μανο… καλύτερα για να ξέρει σε τι δύσκολη θέση έχεις έρθει.

  39. θες να κάνεις εμένα νονά που το θέλω σαν τρελλή?????
    θα μάθω στο μώρο να τρώει και μπουγάτσα!!!!!
    ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  40. Καλημέρα… τώρα το είδα… πως να βοηθήσουμε εμείς καλέ; θες να το βαφτίσουμε εμεις;;;

  41. αντώνη.. 🙂

    garbofanoula άκυρο…μόλις μίλαγα μαζι του..μια χαρα είναι…οπότε δεν έχει διαβάσαι.. 🙂

    mpoumpoula το ότι είσαι σαλονικά και θα έχουμε τσάμπα μπουγάτσα είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ πλεονέκτημα 🙂

    laxanaki η mpoumpoula από πάνω μας δίνει μπουγάτσες..εσύ άντε να μας δώσεις καμμιά λαχανοσαλάτα…απορίπτεσαι!! 😛 😆

  42. να ξέρετε πως μόλις χάσατε την καλύτερη νονά… κρίμα δε θα μου μοιάσει το παιδί σου 😛 . Μπορείς να το ξανασκεφτείς 😉

  43. α καλά…το χειροτερεύεις!!! 😉
    …και το ξέρεις…

  44. Καλύτερα να το πεις νωρίτερα! Μην αφήνεις να περιμένουν. Καλό είναι να κάνεις αυτό που κρίνεις καλύτερο. Αν είναι φίλοι θα καταλάβουν. Καλό επίσης είναι να είναι κοντά στο παιδί. Να το βλέπει συχνά και όποιος και να είναι το παιδί θα είναι χαρούμενο. Κάποτε ήθενα να βαφτίσω την ξαδελφούλα μου. Η θεία μου λοιπόν είπε, ότι θα το έδινε σε όποιον το έβλεπε πρώτος. Ημουν αυτή, αλλά τελικά δεν την βάφτισα την μικρή. Δεν έχει σημασία είναι πάντα η μικρή μου μπαταρία. Από το αγάπη μου λατρεία μου καμμένη μπαταρία μου.Και δεν αλλάζει αυτο ποτέ. Είναι σαν να την έχω βαφτίσει. Φιλιά. Καλλιο αργά παρά αργότερα.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

