Αναρτήθηκε από: Manos S. | 19 Ιανουαρίου , 2008

Κι επειδή το σοβαρό δεν μας πάει…

…να γράψω και αυτό που ήθελα χτες, αλλά τα γεγονότα βλέπετε…

Τετάρτη δεν πήγα δουλειά ΚΑΘΟΛΟΥ…πράγμα σπάνιο, αλλά συμβαίνει μια φορά στα 10 χρόνια! Την Πέμπτη δυσκολεύτηκα να σηκωθώ με 38,8 (σας τα ‘χω πρήξει με το νούμερο αλλά μου κάνει εντύπωση που ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ έχω το ίδιο…ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει…και αλλάζω και θερμόμετρα!!!) αλλά κατα τις 9 ήμουν όρθιος, έκανα το τσαγάκι μου, πήρα το deponακι και κατέβηκα λίγο πριν τις 10 προς το γκαράζ να πάρω το αμάξι διότι οι μηχανές δεν είναι και ότι καλύτερο με πυρετό (αν και σήμερα με τη μηχανή ήρθα δουλειά) !!!

Βλέπω λοιπόν την είσοδο κλειστή από ένα Getz, παρ’ όλα αυτά κατεβαίνω στο υπόγειο με την ελπίδα πως θα το έχει πάρει ο ιδιοκτήτης του. Δεν το πήρε όμως… Σβήνω πάλι το αμάξι και κατευθύνομαι στα γειτονικά μαγαζιά. Κανείς δεν ήξερε τίποτα. Εκτός του τεντά στη γωνία : «Είναι ενός κυριούλη που το αφήνει στις εισόδους μας ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ που έχει λαϊκή στον αποπάνω δρόμο…και αν του πεις τίποτα θα σε αρχίσει και στα μπινελίκια!»

Ας πάει το παλιάμπελο λέω…θα περιμένω! Πήγε δέκα και δέκα, και τέταρτο, και είκοσι, και μισή. Απ’ την πολυκατοικία πέρναγαν όλοι οι γείτονες (για να πάνε λαϊκή κι αυτοί) και μου την έλεγαν ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ που δεν έχω καλέσει γερανό να το πάρουν! Μέχρι που ο διαχειριστής φίλος και «σύντροφος», επέστρεψε ΚΑΙ από το σούπερ-μάρκετ και με «ανάγκασε» σχεδόν να πάρω την αστυνομία ή θα έπαιρνε αυτός.

Παίρνω λοιπόν στις παρα είκοσι περίπου, δίνω τα στοιχεία μου και περιμένω. Πήγε έντεκα και τέταρτο περίπου που ήρθε το περιπολικό. Βγαίνει ένα παλικάρι 2 μέτρα ύψος και πλάτος. «Να του της πάρω;;;» λέει στο συνοδηγό κρατώντας ένα κατσαβίδι. Μάλλον του είπε ναι γιατί άρχισε να ξεβιδώνει τις πινακίδες. Ο άλλος αρχίζει να γράφει την κλήση. «Για σένα βέβαια δεν αλλάζει και τίποτα, θα περιμένεις εσύ«. » Ρε παλικάρι» του λέω «δεν γίνεται να μην του πάρουμε πινακίδες και να καλέσουμε τον γερανό να το μετακινήσει λιγουλάκι;;;» «Περνάει λεωφορείο από δω;» «Όχι!» «Μόνο ο ΟΑΣΑ έχει γερανούς. Της τροχαίας θα περιμένεις μέχρι και 24 ώρες μπορώ να σου πω!» 40 ευρώ έγραφε η κλήση μου είπε το όργανο. Και γω να περιμένω ακόμα τον κυριούλη.

Γύρω στις εντεκάμιση σκάει μύτη ένας ηλικιωμένος με 2 (μόνο!!!) σακούλες λαϊκής στα χέρια. Μου χαμογελάει και με ρωτάει : «σε έχω κλέισει;;; Δε χωράς;;; (σ.σ. δεν χώραγε ΟΥΤΕ μηχανάκι να περάσει!!!). «Κύριε μου, περιμένω από τις δέκα παρά εδώ…» «Τι λες αγόρι μου…ούτε 10 λεπτά δεν έχω που πήγα λαϊκή!!!»

Το κοίταξα προσπαθώντας να κρίνω αν το πιστεύει ή αν θέλει να με κοροϊδέψει!!! «Κρίμα που σας πήραν τις πινακίδες αλλά δεν το έκανα επίτηδες!!!»

Τι το ήθελα και τι είπα;;; Δεν το είχε πάρει πρέφα μέχρι εκείνη την ώρα. Αμέσως κοίταξε μπρος-πίσω το αμάξι του… Το τι μπινελίκι άκουσα!!! Τι αλήτη, τι κωλόπαιδο, τι άχρηστο με είπε!!! Και πόσα μετά που έφυγα άραγε… Φυσικά εγώ ούτε καν του απάντησα…

Είμαι κακός ρε παιδιά;;;

Responses

  1. πω πωωωωωω. τι λε ς τωρα ρε μανο. και πανω που πηγα να αρωσω που ερχομενος οσυ χαμογελασε, λεω, καλος θα ναι δε θα γινει και τιποτα!!!

    παντως, ουτε κιε γω δεν πηγα στη δουλεια χτες, αν και με λιγοτερο πυρετο, αλλα δεν εβγαινε με τιποτα η φωνη, οποτε ειπα να τιμησω το σπιτακι μου!
    αντε περαστικα (και για τον πυρετο και για το στιγγλο!!))
    καλο υπολοιπο!

  2. Κακέ! 😛 Τι κρίμα που δεν σου είχε αφήσει το κινητό του να τον ειδοποιήσεις κιόλας. Ρε δεν πάμε καλάαααα…
    Σε έχει ταράξει η ίωση ε; Ρε συ, γιατρό φώναξες; Μήπως πρέπει να πάρεις κάποια αντιβίωση;
    Φιλάκια και περαστικά! 😀

  3. Συμφωνω με αυτο που λεει η Μαρια για την αντιβιωση.

    Εγω παντως θα του απαντουσα, μαλλον καλός εισαι. Και αν ηταν μερικα χρονια πριν, μαλλον θα του εκανα ζημια στο αμαξι.

  4. Περαστικά.
    και γρήγορα ευχομαι

  5. φτου σου ανεπρόκοπε!

  6. Είμαι κακός ρε παιδιά;;;

    😆 😆 😆

    (Καλά του έκανες, αλλά δεν μπορώ να ξαναπώ καλά λόγια για σένα μέχρι τη Δευτέρα! )
    🙂

  7. εγω θα ειμαι κακια αν πω οτι ο κυριουλης χρειζει ψυχιατρικης βοηθειας;

  8. Τί θες τώρα; να σε παρηγορήσουμε για τον άθλιο τρόπο που φέρθηκες στο ανθρωπάκι!….ε, όχι!

    :):):)

  9. Κακος? Ο κακιστος:P

    Εγω ειμαι περιεργος αν την Πεμπτη ξανακλεισει καποιον ή αν πηρε το μαθημα του. Αλλιως ισως να δινει καθε βδομαδα και 40 ευρω:))

  10. “Κρίμα που σας πήραν τις πινακίδες αλλά δεν το έκανα επίτηδες!!! Κατά λάθος έγινε.

    Τι αριθμό πήρες εγώ παίρνω το 100 αλλά δεν τους προλαβαίνει κάνει 2 ώρες να έρθει.

    Περαστίκα.

  11. Προσεχε, την πεμπτη θα σε περιμενει στη γωνια ο παππους .Εκτος και αν ειναι στο κρεββατι με 38.8
    Δεν φτανει που τον καρφωσες τον κολλησες και ιωση.Τον καημενο,για να εξιλεωθεις πρεπει να πας στη λαικη να του ψωνισεις , τι σουπερ μπαμπας εισαι?

  12. πωπω,να δω το Μάνο στη λαική και τπτ άλλο 😛

  13. Δηιάνειρα, να στον βγάλω φωτογραφία; Πάει συχνά! 🙂

  14. Καλά του έκανες ρε.Και εγώ με κάτι τέτοιους μπαγλαμάδες τσακώνομαι συνέχεια.Οπου τους καπνίσει αφήνουν το αυτοκίνητο τους χωρίς να αφήσουν έστω το νούμερο του κινητού τους πάνω!

  15. Ti kakos kale, siga! Epeidi htan papous dld? Perastikaaaa 🙂

  16. Και μετά παραπονιέμαι εγώ που παρκάρουν σταβά στην πιλοτή και δεν μπορώ να φύγω! Η μόνη «ποινή» θα είναι να τους ξυπνήσω με το κουδούνι στις 7:30!!!

    Σώπα σώπα! Ο καλύτερος οδηγός Μπαμπάς είσαι!

    Περαστικάαααααααααααα! (αν υποψιαστώ ότι εσύ με κόλλησες περνώντας απ’ το μπλογκ… θα πω ότι ήσουν κακός! Μμ!)

  17. χρονια πολλα ! να χαιρεσε την πεθερα σου και την ανηψια σου, πολλα φιλια στη θεια και στα ανηψια .

  18. Καλά του έκανες του φούστη 😆
    Όπως κατάλαβες, για μένα δεν είσαι καθόλου κακός!!!!!!!!!!! 😀

    Περαστικά σου Μάνο μου!

  19. Καλή χρονιά να έχουμε!!!!!
    Μιας και σε είδα στα δημοφιλή άρθρα, είπα στον εαυτό μου, να κάνω το κλικ.
    Ένα έχω να πω, χαρά στην υπομονή σου.Εγώ προσωπικά θα είχα καλέσει την αστυνομία από το πρώτο δεκάλεπτο.Αλλά αυτή είμαι εγω,εσύ σαν μπαμπάκας που είσαι,την υπομονή την έχεις στο τσεπάκι σου.

    Αααα,και για να μην το ξεχάσω,ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!:)))

  20. ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ 6 ΕΤΩΝΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ. ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ).ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό) (2310 993506 & 2310 993944)ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ,ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ… ΑΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ. ΑΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.

  21. Μάνο, κατ’ αρχάς περαστικά! (Ακόμα, καλέ; 😦 )
    Εν δευτέροις, έχω να πω άλλο καλός, άλλο μλκσ και άτολμος 😐
    Και δεν έχουν καθόλου ανάγκη από προστασία όλοι αυτοί οι παππούδαι -αμαν πια!- αφού οδηγούν ακόμη 😛 Τους έχεις δει πρωι-πρωι να σμπρώχνουν μέχρι γκρεμίσματος της νέας γενιάς 😛 στα ΜΜΜ;
    Α μα πια!

    😀

  22. Χαρά στο κουράγιο σου. Δεν αντέχω κάτι τέτοιους (ναι, απαντάω!).
    Περαστικά καλέ. Είσαι καθόλου καλύτερα;
    Ο μικρός;
    Καλή εβδομάδα χωρις ιώσεις!

  23. Οφου ηντά΄παθες ο παντέρμος! Καλά του έκαμες του κουζουλού!!

  24. Σωστά ξυγήθηκες… Μαζί σου… Αλλά κάτι μου λέει ότι θα το ξαναφήσει…

    Και ένα tip για να μην μπορεί να πάρει το αμάξι ο γερανός, ανεβάστε το μισό στο πεζοδρόμιο, ο γερανός δεν μπορεί να το πάρει 😛

  25. lifewhispers πολυς κόσμος ρε γμτ είναι χάλια αυτές τις μέρες…εγώ αναρωνω πάντως!!! Περαστικά!

    Μαρία με τους γιατρούς δεν τα πάω καλά…ΟΥΤΕ με τα παιδιά τους 😛

    antoni ίσως κάπως έτσι θα φερόμουν ΠΡΙΝ γίνω πατέρας… 😉

    Marilena ευχαριστώ πολύ!

    mpoumpoula πιο μακριά ρε…με πήραν τα σκάγια!!! 😦

  26. Αυτό με το παρκάρισμα είναι τραγικό!! Το κάνουν και σε μας… στην τελική ας άφηνε ένα κινητό να τον πάρεις, για να μην πληρώνει τώρα την κλήση!! Καλημέρα και περαστικάαααα

  27. νατασσάκι ήρθε η Δευτέρα…σου ‘φεξε!!!

    μαρία λεμονάτη όχι και ψυχιατρική ντε…γεράματα είναι απλά… 🙂

    NIOBH θέλω να μάθω ποιος είμαι!!! 🙂

    Aeriko θα σε ενημερώσω σε 4 μέρες!!! 😉

    bissextile αυτό μου έκανε εντύπωση η αλήθεια είναι…ήρθαν σε μισή ώρα και κάτι…και είχε και κίνηση στους δρόμους την Πέμπτη…τι να πω!

  28. μαμα (εφης αγγελου) δεν μασάω…πάω και λαϊκή αμα λάχει…όχι γι αυτόν όμως!!! 😛

    Δηιάνειρα έλα την Τετάρτη στη λαϊκή Περιστερίου και μάλλον θα με απαντήσεις κάπου!!! 😛

    νατασσάκι εγώ πάω…εσένα δεν βλέπω συχνά 😛

    Αποστόλη όλοι μου λέτε πως έκανα καλά…μπράβο μου!!! 🙂

    fava ε εντάξει…η τρίτη ηλικία θέλει και λίγο σεβασμό…αλλά όχι υποχρεωτικά!!!

  29. marilia η αλήθεια είναι πως από το δικό σου έχω περάσει αρκετές φορές τελευταία…λες;;; 😦

    μαμα (εφης αγγελου) να τις χαίρομαι…και την κόρη μου ίσως…του χρόνου όμως!!! 😉

    astropeleki καλά από σένα δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό 😛 ΝΕΟΛΕΡΑ!!!

    blondiesthoughts σε ευχαριστώ που έκανες κλικ!!! 🙂 Υπομονή ε;;; Μπα…απλά με έπιασε καλοσύνη μάλλον όταν μου είπαν πως ήταν παππούλης…αλλά τελικά δεν άντεξα και πολύ!!! 🙂

    bissextile θα το κάνω και ποστ… 😦

  30. aa-duck η αλήθεια είναι όμως, πως κι εμείς σαν νέοι τους έχουμε λίγο παραμελλήσει…όπως και τα παιδιά μας κάποιοι γονείς…αλλά κι αυτοί το παρακάνουν…

    τασσούλα καλή βδομάδα!!! Ο Σβούρας καλά;;;

    Thalassini μην ήταν όντως παντέρμος ο κακορίζικος όμως… 😦

    d1af σκέφτομαι να τουν την στήσω την Πέμπτη…
    Η συμβουλή σου πάντως είναι ΠΟΛΥ χρήσιμη!!! 🙂

    laxanaki θα πλήρωνα εγώ μια κληση βρε αδερφέ…από το κινητό μου!!! 🙂

  31. Εκανε την παρανομία του… βρίζει κι όλας!
    Και δεν του είπες τίποτα!!!
    Ε τελικά είσαι πολύ καλός! Σε είχα παρεξηγήσει βρε!

  32. vera είμαι παρεξηγημένο άτομο ΟΝΤΩΣ…πίστεψε με! 🙂

  33. Σε πιστευω! Εισαι καλουλης!

  34. εεεεεετσι….φαίνεται σιγά σιγά! 😀

  35. :-))

  36. Σε παρόμοιες καταστάσεις γίνομαι τρελλή. ΅Αρκείνα έχω δίκιο.
    Φωτιά θα του είχα βάλει, όχι να τον περιμένω κιόλας! Σουγιά δεν έχεις γλυκέ μου? Μια χαρά γίνονται τα λάστιχά του με το μαχαιράκι. Αθόρυβα και μετά πας στο απέναντι μαγαζί και κοιτάς και γελάς. Αχ, πολύ ευγενικό σε βρίσκω……
    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου !


Σχολιάστε

Kατηγορίες

