Αναρτήθηκε από: Manos S. | 21 Ιανουαρίου , 2008

Ο Ρουσόπουλος είπε :

Ο Θέμος είναι ο κομιστής…αυτουνού του το είπε ο Ανδριανός!

Ο Ανδριανός δεν λέει τίποτα…ακόμα.

Ο Ζαχόπουλος συνέρχεται και σε 5-6 βδομάδες θα καταθέσει!

Ο Χριστόδουλος δεν θα μάθει ΠΟΤΕ τι θα λέει αυτή η κατάθεση!

Ο Θέμος είπε πως τα 5 μύρια τα είχε για να μην πουλήσει ο Μάκης την εφημερίδα σε δεξιο εφοπλιστή…

Ο Μάκης λέει πως ο Θέμος είναι ψεύτης και είναι αντίθετος ΑΚΟΜΑ με την δημοσίευση των φωτογραφιών (ρε παιδιά ο Μάκης δεν είχε βγάλει στον αέρα το «πουτανάκι» του Κορκολή;;; Λάθος θυμάμαι;;;)

Ο Κορκολής πάλι δεν λέει τίποτα…

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, γνωστός Πορτογάλος ποδοσφαιριστής της Μαντσεστερ Γ., πέταξε ως την Ρώμη και «πήρε» μία πόρνη … όχι σαν αυτές που φαντάζεστε…δείτε στου Αποστόλη!!!

ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ!!!

Χτες πήγαμε και φάγαμε στη Χασιά με κάτι φίλους. Πριν τις ταβέρνες είδα στο πίσω τζάμι ενός van τσιγγάνων το παρακάτω :

Γεννήθηκα χωρίς να το θέλω … θα πεθάνω χωρίς να θέλω… αφήστε με τουλάχιστον να ζήσω ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ!!!

Μας πήραν χαμπαρι ρεεεεεεεεεεεεεεε!!!!

Responses

  1. Τα μπερδεύουν όσο μπορούν μέχρι να ξεχαστεί το θέμα και μετά δεν θα ξανακούσουμε τίποτα γύρω απο αυτό και σίγουρα δεν θα μάθουμε και ποτέ την όλη και πραγματική αλήθεια…πίσω απο το ροζ σκάνδαλο…όπως θέλουν να το παρουσιάσουν.

    Σιγά μη μας αφήσουν να ζήσουμε όπως θέλουμε…

  2. Ωραίοςςςςςςς ο τσιγγάνος! Όλοι αυτό λέμε, Μάνο, πότε θα σταματήσουν επιτέλους να μας δουλεύουν γιατί έχουμε αρχίσει να τους παίρνουμε χαμπάρι και δεν θα τους βγει σε καλό στις επόμενες εκλογές…

  3. το χειρότερο από όλα είναι ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη του κόσμου.
    ο τσιγγάνος πάντως «όλα τα λεφτά».

  4. ωραια επλεξες το γαιτανακι των σκεψεων σου μανο
    😀

  5. Σου έχω μία πρόσκληση στο μπλόγκ μου για συμμετοχή σε παιχνίδι..αντίστασης στη μιζέρια των ημερών, με ένα ποίημα

  6. Κι εγώ με τον τσιγγάνο είμαι!
    Καλησπέρα Μάνο και μην τους δίνεις καμία σημασία!

  7. Εγώ λέω να παίξουμε την κολοκυθιά για να καταλήξουμε στον ποιον, το πως, το πότε , το που, το γιατί κου λου που κου λου που κου λου που……

    Τουλάχιστον φάγατε κανα παϊδάκι, να πάνε κάτω τα φαρμάκια;

  8. Ένα έχω να πω,το σκάνδαλο είναι ροζ..βαθύ ροζ…σχεδόν γαλάζιο:)

  9. mano… …. as tous na lene
    ti se noiazei???

  10. Αδερφέ, πολύ καλό !
    Και φυσικά μας νοιάζει τι λένε – κι αν νοιάζονταν όλοι, δεν θα έκαναν ότι γουστάρουν!
    🙂
    * Αυτό του τσιγγάνου, ήταν παλιά σε τοίχο – έχει γραφτεί και σε ένα από τα «Μην πατάτε τον τοίχο»

    😉

  11. Μμμμμ,…. ροοοοζ; Εγώ γιατί τώρα γιατί το περνάω για για καρα…κατάμαυρο;
    Το βαφτίσανε έτσι, αφού πρώτα βρήκανε και τη φουκαριάρα που τη χώσανε φυλακή… αυτή ήταν ο κακός ο λύκος…όλοι οι άλλοι αρνάκια….
    Κάτι άλλο παίζεται και με όλα αυτά μας αποπροσανατολίζουνε.
    Φιλιά στην Αναστασία και τα παιδιά

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  12. Μανο, πολυ ωραιο ποστακι!!!

    Και μια παρατηρηση, αυτη την αποψη που λεει «και τι μας νοιαζει εμας» ή «μη δινεις σημασια», εκμεταλλευονται τα λαμογια και παιζουν πινγκ πονγκ στις πλατες μας.

  13. Με κούρασαν και κάθε μέρα με πιάνουν τα νευρα μου όλο και πιό πολύ. Εκεί που θα γίνω έξαλλη όμως είναι όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης και πάλι……Θα είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα!

  14. Γέλα εσύ, να γελάω κι εγώ, μπας και ξεχάσω πως κάποτε έπαιρνα κάποιους στα σοβαρά.
    Καλημέρα μπαμπά…

  15. Καλημέρα και στο σπίτι σας!!! 🙂

    Α, δεν με μπερδέψεις εσύ εμένα ακόμη δεν πάτησα το πόδι μου η επισκέπτρια!!!

    Αφού ΕΙΠΕ ο Ρουσόπουλος….Εγώ τι λόγο έχω να διαφωνήσω μαζί του?????? 😯

  16. Super o τσιγγάνος και δεν έχει και άδικο. Τα υπόλοιπα έχουν κουράσει στην τελική ποιος ενδιαφέρετε για τα εκατομμυριάκια του θέμου και τα πόρσε του τριανταφυλλόπουλου; Δικά μου είναι;

    Καλημέρα…

  17. αυτά τα έλεγα όταν πήγαινα σε συναυλίες του παπακωσταντίνου και ακόμα δεν ήξερα τι είναι Gucci τσάντα

    υγ κάπως έπρεπε να πω και γω ότι έχω Gucci βρε αδερφέ!

    υγ το μόνο που με άγγιξε είναι αυτό με τον Χριστόδουλο

    υγ τι το θελες και μου το θύμησες?

  18. trelofantasmeni πραγματικά έχει πλάκα που προσπαθούν να μας προβάλουν ως ροζ σκάνδαλο την ιστορία!!!

    Μαρία εγώ πάλι δεν νομίζω πως θα αλλάξει τίποτα!!! 😦

    scarface καλό ε;;;

    μαρία λεμονάτη ‘στούμε!!! 🙂

    Θεία Λένα να είσαι καλά…το έχω δει…θα το κάνω ίσως κι αύριο!

  19. ΣΟΦΙΑ δεν τους δίνω…αλλά να ξέρουν πως τους παρακολουθώ!!! 😉

    astropeleki στο συγκεκριμένο μαγαζί σερβίρουν μοσχαρίσια ως σπεσιαλιτέ…με το κιλό…άλλο να στο λέω!!! 😉

    blondiesthoughts το θέμα είναι ΠΟΙΟ είναι το πραγματικό σκάνδαλο…έχεις πολύ δίκιο!

    garbofanoula με νοιάζει δυστυχώς…είμαι βαθιά πολιτικοποιημένο άτομο…όσο κι αν δεν μου φαίνεται…

    νατασσάκι δεν το ήξερα πως είναι από το μη πατάτε στον τοίχο κι ας τα έχω διαβάσει…μου διέφυγε!

  20. Γλαρένια έχεις πολύ δίκιο…ωραίος ο συσχετισμός σου περι κακού λύκου!!!

    antoni γι αυτό και μας…ΜΑΣ νοιάζει…να το μάθουν!

    τασσούλα αααααααχ…δεν έχει πέσει η κυβέρνηση στα γκάλοπ ούτε μισό ποσοστό…ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ…τόσο ηλίθιοι είμαστε γμτ…

    demon το κακό είναι πως ακόμα πρέπει να τους παίρνουμε στα σοβαρά…μπας και σοβαρευτούμε λιγουλάκι και καταλάβουμε! Καλώς όρισες

  21. JO Καλημέρα…καλώς πέρασες στο φτωχικό μας! Πας όμως σαν τα πρόβατα στη σφαγή… 🙂

    Griniari δικά σου είναι…αλλά με κάποιον τρόπο που δεν έχεις καταλάβει στα έχουν πάρει…πίστεψε με!

    tsaperdona θα στο θυμιζαν οι ειδήσεις αν δεν το έκανα εγώ…πολύ πολύ σύντομα!

  22. Α, όλα κι όλα Μάνο μου!!! ΔΕΝ θα αμφισβητήσεις ΕΣΥ τον Θεόδωρο!!!! Πως την έχεις δει δηλαδή????!!!!!

    Εγώ ΑΥΤΟΝ και τον ΑΝΤΩΝΑΡΟ……ΚΟΡΟΝΑ ΣΕ ΛΕΩ στο κεφάλι μου!!!! 😯 :mrgreen:

    Κι άμα έχεις αντίρρηση….Έλα στου Ίντι να μαλώσουμε!!!! :mrgreen:

  23. JO είμαι στη δουλειά και τρέχω πανικόβλητος… 😛
    Tον Αντώναρο ας όψεται ο αδερφός του που είναι καλό παιδί και facebook φίλος!!! 😛
    Κατα τα άλλα ελπίζω να κάνεις πλάκα… 😛

  24. Α, άκουσε να ΣΕ πω….. Πρέπει να δείξεις εμπιστοσύνη στην Κυβέρνηση…(ναι καλέ, αυτή που έχουμε!!!)…..Είναι «Ηθική Μυγοσκοτώστρα» ο Πρωθυπουργός ΣΕ λέω ΑΦΟΥ!…. 🙄

  25. Με λες αφού…αλλά δεν με λες ποιες «μύγες» έχει «φάει» ως τα σήμερα… 😛

  26. Α, εμείς οικογενειακώς την «αγαπάμε» την κυβέρνηση, Jo!
    όλη μέρα στο στόμα μας την έχουμε
    (όταν βρίζουμε)
    😉

  27. Θα πάνε ΟΛΑ στην ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!!! ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΡΥΦΟ!!!!

    (καλέ κόλλησα!!! βγάλτε μου την κασσέτα!!!)

    Βοήθεια……

  28. νατασσάκι έχεις κι εσύ μες στο σπίτι σου το μπλε (σαν και μένα) γι αυτό μην μιλάς πολύ! 😛

    JO έχω κα 2-3 τσόντες της Jenna Jameson…καί είναι συλεκτικές τώρα που αποσύρεται…να στις δώσω;;;;

  29. (το έφτιαξα εγώ το μπλε μου)
    😛

    και τίποτα δεν θα με εμποδίσει να βρίζω αυτούς που θέλω!
    😉

  30. ναι ναι καλά…

  31. Τώρα που το ξανασκέφτομαι Μάνο……Τι μου λέιπει δηλαδή????

    34χρονη ΕΙΜΑΙ! Συμβασιούχα ΕΙΜΑΙ!…..

    ……Χρειάζομαι κι άλλα προσόντα για να γίνω ΚΑΙ ΕΓΩ κινητό ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ όπως αποκαλείται η ….κυρία???? 😉

    Έναν καλύτερο χερισμό ίσως για να μην βρεθώ στην φυλακή?????

  32. JO θες να σου πω ποια προσόντα χρειάζεσαι ακόμα;;; 😆

  33. Για λέγε……

  34. Τούτω εδώ το blog διαβάζετε και από ανήλικα…δεν μπορώ…να σου στείλω mail ???? 🙂 😛

  35. Στείλε – Στείλε!!!!

  36. ωχ…τι το ‘θελα… 🙂
    Είναι ΠΟΛΥ ροζ…δεν μπορείς να φανταστείς πόσο!!! 🙂

  37. Μάνο, και ΠΟΥ ξέρεις ΕΣΥ τι χρειάζεται, ε;

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    😆 😆 😆

  38. μιλάω για προσόντα που πρέπει να έχει…όλοι ξέρουμε τι περίπου έκανε στον Γ.Γ. του Υ.Πο.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

