Αναρτήθηκε από: Manos S. | 21 Ιανουαρίου , 2008

Πέρασε ο πρώτος γύρος…

…αρρώστησαν μόνο οι 2 άντρες που λέει και ο γιος μου, τα κοριτσάκια μας, την έχουν γλιτώσει προς στιγμή από την ίωση!

Έχω δυο απορίες…

Κατ’ αρχήν οι ιώσεις είναι κολλητικές. Όπως και οι ιοι στο ιντερνετ. Εδώ λοιπόν έχουμε έναν χάκερ, ο οποίος κατασκευάζει το ιό και η αρρωστημένη του εγκεφαλική αναπηρία, αρχίζει να τον «κολλάει» στα επόμενα πι-σι. ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΡΙΠΗΣ, ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΧΑΚΕΡ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΠΡΩΤΟΣ;;;;;;

Και η δεύτερη απορία μου! ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΣΠΑΤΕ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ;;; Εμείς, στα 4 χρόνια που έχουμε παιδιά, έχουμε σπάσει ΙΣΑ με 10-15! Στην τελευταία αυτή ίωση, θρηνήσαμε 3…και έχει ο Θεός! Μια το κουνάμε να πέσει και αυτό ΠΕΦΤΕΙ όντως…μια το αφήνουμε πάνω στο πακέτο με τα χαρτομάντηλα και πάμε να τραβήξουμε ένα και πάρτον τον υδράργυρο στο πάτωμα… 😦  Την Κυριακή βγήκα με το μηχανάκι στα διανυκτερεύοντα, να ψάχνω θερμόμετρα να αγοράσω…και πήρα 3…ΠΑΕΙ ΗΔΗ ΤΟ ΕΝΑ!!! 😀

Responses

  1. Την πρώτη απορία δεν ξέρω να σου την απαντήσω. Αν βρεις την αποάντηση πάντως, με ενδιαφέρει και μένα να να μάθω!
    Η δεύτερη απορία σου, είναι εύλογη ομολογώ… Στη ζωή μου μόνο ένα θερμόμετρο έχω σπάσει κι αυτό επειδή πήγα να το πάρω από τα χέρια της μάνας μου και δεν είχαμε καλό συγχρονισμό 😛 Τι να πω… μήπως να αγοράζατε κανένα από αυτά τα κανούργια τα ηλεκτρονικά που είναι και πλαστικά? 😛

  2. Έχουμε και από αυτά…αλλά δεν είναι και πολύ αποτελεσματικά τα ψηφιακά! Έχουμε και για το αυτί και για το στόμα και για όλα…αλλά του λεπτού (της μασχάλης) είναι τα πιο αξιόπιστα!

  3. Καλημέρα Μάνο. Καλημέρα Αναστασία. Καλημέρα όμορφε μικρέ άντα-χαμογελαστέ χωρίς πυρετό πλέον. Καλημέρα μπεμπούλα.

    Μάνο, από την αγωνία της το παθαίνει η Αναστασία 😐

    Για να μη σας βρίσκουν οι ιοί να μην ανοίγεις τα περίεργα μέεεειιιιιλ!

  4. Να πάρετε ψηφιακό – μια χαρά αξιόπιστα είναι!
    (αλλά είσαι κι εσύ της ακρίβειας, σαν τον ανιψιό σου: τι ώρα ξύπνησα σήμερα; 7και 32! 😛 )

    (έρχομαι σε λίγο)

  5. AXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!
    Οχι δεν εχω σπασει κανενα θερμομετρο γιατι το φοβαμαι και το κραταω καλά. Οτιδηποτε αλλο, το σπαω χωρις καμια δυσκολια!!
    Τελικα οι αντρες της οικογένειας εγιναν καλα;

  6. Κολλάνε ιώσεις και από post :p ;;;;

    Καλημέρα, τον υδράργυρο μήπως να τον κόβαμε;;; Δεν σας ταιριάζει, ο χημικός της γειτονιάς σας λέει ότι με την έφεση που έχετε καλό είναι να πάρετε ψηφιακό θερμόμετρο. Πάρτε τρια και εκεί, και αυτά σπάνε με προσπάθεια!!!

    Περαστικά

  7. Λύσεις αποριών κατά την κρίση μου.
    1. Οι ιώσεις είναι κολλητικές ανάλογα την ομάδα αίματος. Εγώ πόυ έχω βλαμένη ομάδα, δεν κολλάω απο τους άλλους. Οτι αρπάξω απο τον αέρα.

    2. Υπάρχουν και αυτά που είναι σαν κομμάτι σελοτεϊπ και το βάζεις στο κουτελάκι κι ανάβει ο πυρετούλης και το διαβάζει ο απέναντι. Πολύ πιο εύκολα απο όλα να μην κυνηγάτε υδράργυρους και έχετε και παιδιά και είναι επικίνδυνο.
    Αντε περαστικούλια σας

  8. … με το κιλό να τα αγοράζετε τα θερμόμετρα,
    και εμένα μικρή μου άρεσε να τα σπάω…σχεδόν ποτέ δεν έχω σπάσει κατα λάθος!!!!!!!!!
    Περαστικά αγόρια!
    φιλιά στα κορίτσια!

  9. Μια φορά στην ζωή μου έσπασα θερμόμετρο και τρελάθηκα με τον υδράργυρο! Μου άρεσε που προσπαθούσα να τον σκουπίσω και δεν μαζευόταν! Από τότε, δεν τα κατάφερα να σπάσω άλλο!
    Καλημέρα Μάνο και περαστικά στους άντρες!

  10. Περαστικά σας.

    Κι εγώ θυμάμαι να τα σπάμε τα θερμόμετρα όταν ήμασταν μικροί και οι γονείς τρέχαν σαν τρελοί να μαζέψουν τον υδράργυρο. Αλλά τώρα υπάρχουν και κάτι ηλεκτρονικά (οπότε χωρίς υδράργυρο=ασφαλή) ή κάνω λάθος;

  11. Περαστικα ευχομαι και καλη αναρρωση.Εχεις προσκληση σε ενα blogoπαιxνιδο.Καλησπερα σε σενα και ολη την οικογενεια.

  12. καλημέρα!!
    Έχω σπάσει θερμόμετρο κατά λάθος παλιά
    (και μάλιστα την πιο ακατάλληλη ώρα! πριν δώσω το θερμόμετρο σε άνθρωπο που ψηνόταν-του έδωσα μία-του θερμομετρου-όχι του ανθρώπου-και έγινε χίλια κομμάτια…)
    …ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΠΑ;!
    δεν είπα
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΕΙΠΑ;
    δεν είπα!
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ, ΣΤΟ ΕΙΠΑ;
    στο είπα!!

    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
    (και το pc θέλει τα αντιβιοτικά του…)

  13. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
    Στην χαρά της ίωσης τα σπάμε.Μπορεί και ένα την ημέρα!

  14. Εγώ πάντως πλέον μόνο τα ψηφιακά χρησιμοποιώ. Πρώτον γιατί ακούω ένα μπιπ και τελείωσε η υπόθεση, χωρίς να κρατάω ρολόι για το λεπτό
    Δεύτερον γιατι πλέον δεν βλέπω που είναι ο υδράργυρος, δηλαδή δεν μπορώ να ξεχωρίσω την γραμμή για να δω πόσο πυρετό έχω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος!

    Μια χαρά αξιόπιστα ειναι και τα ψηφιακά. Τι παιδεύεσαι καλε μου Μάνο;;;;;; 😛

  15. εγω εχω εξοπλιστει με antivirus,δεν κολλαω τιποτα λεμε! χαχα

  16. aa-duck 😛

    νατασσάκι ακόμα σε περιμένουμε…μην έρθεις….σχολάμε σε 2 ώρες!!! 😛 κι εσύ!

    vera ΝΤΟΥΡΟΙ!!!

    KV εμέις τα προτιμάμε…και θα πουλάμε τον υδράργυρο χύμα απο δω και πέρα!!! 🙂

    ΑγριοΚερασοΖουζούνα ναι αλλά ΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟΝ ΙΟ;;; Επίσης η κόταέκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;;; 🙂
    Έχουμε και για το αυτί…αλλά άλλα γι άλλα βγάζει κάθε φορά!

  17. Καλά αυτα για να τα σπάμε είναι …χιχιχι

  18. Δεν είναι επικίνδυνο να σπάνε τα θερμόμετρα???

  19. mpoumpoula είσαι κι εσύ… ! 😛

    Sofia έλα απ’ το σπίτι να σου δώσουμε μπόλικο!

    Φώτη υπάρχουν…!!! Τι κάνετε στις Σέρρες ρε σεις;;; Πρώτη φορά δεν έβρισαν τον Κούγια λέει!!! 😆

    Donald την είδα…με έχουν ήδη καλέσει!! 🙂 Να ‘σαι καλά!

    Φαίη την ίδια «κακή» ώρα σπάσαμε κι εμείς την Κυριακή. Για να μου κάνεις πλάκα, πρέπει να κάνεις πρώτα την αυτοκριτική σου!! Στην δική σου υπερομάδα 😉

  20. tassoula ΩΠΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    αστροπελέκι κι εγώ δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τον υδράργυρο…όταν ήμουν 5 χρονών!!! 😆

    thano στο φαρμακείο το πήρες;;;

    trelofantasmeni παθούσα κι εσύ!!! Αχ…νέες μητέρες!!!

    d1af ο υδράργυρος είναι επικίνδυνος…ειδικά αν καταποθεί!!!

  21. Ναι αυτό εννοώ!!!! Ειδικά εσείς με παιδιά!
    Γιατί δεν παίρνετε το ηλεκτρονικο που λέει και μαμα τσήριξε να έχετε το κεφαλι σας ήσυχο, νομίζω δεν σπάνε εύκολα αυτα

  22. αδερφέ 😛
    (ξανανέβηκε ο πυρετός, και φωνή..κιχ!)

  23. Υδραργυράκος όμως κακός, πολύ κακός … ειλικρινά, αν έχετε την τάση να τον σκορπίζετε, ακόμα και σε μικρές ποσότητες, είναι επικίνδυνος ….
    Νατασσάκι, περαστικά!

  24. Ευχαριστώ φιλενάδα!
    (ενημέρωσα το αδερφάκι μου για την ορολογία στο «σπίτι» σου 😉 )

  25. Βαλτός είσαι ρε Μάνο έχω κάνει δέκα χιλιόμετρα μέσα στο σπίτι σήμερα ψάχνοντας για έστω και ένα από τα 4 θερμόμετρα που είχαμε το πρωί!!!

    (οι δικές μας και οι δύο με πυρετό)

  26. d1af έχουμε και από τούτα λέμε…αλλά δεν είναι και πολύ αξιόπιστα…όσες φορές κι αν το βάλεις, τόσα διαφορετικά θα σου δείξει!!!

    νατασσάκι περαστικά!!!

    ΚV έτσι είναι…τι να κάνεις όμως…

    νατασσάκι είχα υπ’ όψιν μου…

    indi join IN the club!!!Και δεν είναι από τα «γνωστά» σου club αυτό!!! 😉

  27. Ο Υδράργυρος είναι πολύ επικίνδυνος από τις ιώσεις…
    Να χρησιμοποιείτε τα ψηφιακά θερμόμετρα κι ας μη σας ικανοποιεί η ακρίβειά τους.
    Τα υδραργυρικά θερμόμετρα αποσύρονται με εντολή της Ε.Ε

  28. Τώρα πια είμαι σίγουρος γιατί κάνετε τόοοοοοσο πολύ παρέα με την άλλη!!! 😆

  29. Βρε πρόσεχε λέμε…
    Δεν είναι αστείο πράγμα ο Hg
    (Φακελώνεις και ποιος κάνει παρέα με ποια; Έτοιμος για συνεργάτη του Makis είσαι! )

  30. 😆

    Yγ ευχαριστώ όντως για τα λινκς… 🙂

  31. αδερφέ, 😛

  32. ερχομενη κι εγ ωαπο αναρρωση, εχω να πω οτι τα θερμομετρα ειναι πολυτιμα. και επειδη η βαρεμαρα ειναι παθηση, το δικο μου το φυλαω ως κορη οφθαλμου, γιατι βαριεμαι να πηγαινω στο φαρμακειο για δευτερο!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    περαστικα σε ολους μας..!

  33. lifewhispers περαστικά…σε νιώθω!!! 😦


Σχολιάστε

Kατηγορίες

