Αναρτήθηκε από: Manos S. | 23 Ιανουαρίου , 2008

Που είναι η εξάτμιση;;;

Την είδα προ ημερών στου ίνδικτου… μου άρεσε πολύ η φωτογραφία, κι επειδή είναι λίγοι οι «κοινοί» μας αναγνώστες είπα να σας την «δώσω» κι εδώ!!! Με την άδεια του ινδικτου φυσικά…μην μας την πέσουν πάλι οι ανώνυμοι σχολιαστές… 😉

policebus.jpg

Συμπέρασμα : στην Αγγλία οι αστυνομικοί την έχουν ……………………………………. (κενός χώρος να γράψετε ότι θέλετε!!) 😉 

Μάλιστα πατώντας πάνω στη φώτο, πάτε και στο δικό του blog!!! 😉 Μην γεμίζουμε κι εμείς κι ας μας μεγάλωσε τον χώρο η wordpress!!! (αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι ήδη, τα gb έγιναν 3 πλέον…ΜΕΓΑΛΕΙΑ!!!)

Responses

  1. Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μου…. 😛 Αν έκαναν και οι δικοί μας ιστοσελίδα θα είχαν και σλόγκαν:
    «κλικάρετε, κλικάρετε, τ’ @ρχ… μας να πάρετε». Γιατί όποτε τους χρειαζόμαστε, άφαντοι είναι!

  2. είσαι πολύ κακιά γυναίκα… 😛
    Οι φίλοι μας τα όργανα;;; Να τους μιλάς έτσι 😛

  3. Σκάνδαλο…

  4. μεγαλεία στην Αγγλια 😛

    εμένα, γιατι δε βγαινει η εικόνα μου, αφου εχω κανει μπλογκ στη w ειδικα για αυτο το σκοπο;
    ουστ η w που μεγάλωσε και το χωρο!!@!

  5. Μήπως θέλουν να περάσουν κάποιο μηνυμα; επειδή οι Άγγλοι την έχουν την φήμη…… 😛

  6. Mμμμάλιστααα….

    Και δε μου λες Μάνο μου και δεν τα ξέρω εγώ αυτά… όταν γεμίσει… το blog στο blogger , σε προειδοποιεί ή απλώς κωλώνει ξαφνικά;
    Και ύστερα πρέπει να φτιάξω άλλο μπλογκ;
    Αααα…δεν τα ξέρω αυτά….
    😉

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Καλά βγάζουν οι μπάτσοι διαφημίσεις … (Btw την έχω ξαναδει κάπου την photo)

    Σκουπίδια της κοινωνίας στο μεγαλύτερο ποσοστό

  8. Α! Τώρα εξηγούνται πολλά! Γι’ αυτό τους λέμε όργανα της τάξης;
    Καλημέρα Μάνο!

  9. Στην Αγγλία οι αστυνομικοί την έχουν… μεγάλη (την μπάκα!) Καλημέρα

  10. καλη σου μερα μανο.. μολις γυρισα κ γω απο μια κολοιοση.. δε μας εφταναν τα…οργανα τωρα εχουμε κ μικροβια το ιδιο ασχημα..
    που..δεν καταλαβαινουν τιποτα..ειναι αδιστακτα..χτυπανε ανελεητα οπου τους ερθει..προκαλουν μαζικη καταστροφη στα πληθη..κ αν νιωσουν αδυναμα;; την κανουν σαν..λαγοι..

  11. Καλημέρα Μάνο 🙂

    Άσε και με έβαλε σε μπελάδες τις προάλλες ο φίλος μας ο Ίντι….. Έψαχνα πρωί – πρωί για μια ώρα την εξάτμιση!….. Νέα κοπέλα και…..άβγαλτη 😳

  12. Μάνο…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ .. κλέβεις ΚΑΙ φωτογραφίες τώρα??? 😛

  13. χεσμένη

    υγ την Αγγλία..

  14. tassoula το επόμενο να δεις…

    Μαριλενα μπες στο lexitypos.wordpress.com και ρώτα…θα σε βοηθήσει!!!

    astropeleki έβαλαν και την «θεά» μπατσίνα δίπλα του…που να του σηκωθεί!!! 😆

    Γλαρενια στον μπλογκερ δεν ξέρω τι γίνεται…αλλά λογικά κάπου θα έχει χωρητικότητα!!

    d1af που την έχεις δει;;; Γιατί μου κάνει τον ξύπνιο ο indi!!! 😀

  15. SOFIA καλό!! 🙂

    vasili …και σίγουρη…!

    ocean και την έχουν και στραβή…και μικρή!! 🙂

    JO αθώο μου κορίτσι εσύ!! 😆

    garbofanoula εδώ είχα κατηγορηθεί τότε ότι έκλαβα nick και ποστ…τώρα θα κολλώσω;;; 😀

    tsaperdona με τους Αγγλους ηθοποιούς όμως…είχες μια ΣΤΕΝΗ επαφή 😉

  16. Παίζει στο digg που κοιτάω συχνά

  17. έχεις κι εσύ τα βιντεάκια με τα όργανα είδα!!! 🙂

  18. Nαι! Το δικό σου Post κάτι ξύπνησε μέσα μου !!!~

  19. xaxaxa 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

