Αναρτήθηκε από: Manos S. | 24 Ιανουαρίου , 2008

Είμαι εξοργισμένος…για άλλη μια φορά!

Εύχομαι τούτο εδώ το ποστ να το διαβάσει ο κ.κ. Αβραμόπουλος…ο υπουργός υγείας μας!!!

Έχω μια επιχείρηση στο Περιστέρι Αττικής. Βρίσκεται στο επιχειρηματικό κέντρο της πόλης. Δίπλα μου και απέναντι, βρίσκονται super market, όλες οι μεγάλες τράπεζες, ΚΕΠ, ΤΕΒΕ κτλ! Αυτά σημαίνουν, πως είμαι ΚΑΘΕ μέρα με ένα τουφέκι έξω από το μαγαζί για τις θέσεις πάρκινγκ. Έχω πιαστεί στα χέρια αρκετές φορές…είμαι και λίγο ευέξαπτος…

Τα είχαμε όλα αυτά, μας ήρθε και το Ιατρικό κέντρο. Χτίστηκε σε μία παλιά κλινική (Νικολάου) ακριβώς δίπλα στο δικό μας κτίριο και άρχισε να λειτουργεί εδώ και κανα 3μηνο. Δε λέω, μπράβο στον κύριο Αποστολόπουλο που έκανε άλλο ένα νοσοκομείο στην Αθήνα…έστω και ιδιωτικό. Χτες λοιπόν έκαναν τα εγκαίνεια. Ξαφνικά βλέπουμε το πρωί να έρχονται καθαρίστριες του Δήμου, το αυτοκίνητο που πλένει τον δρόμο, 4-5 περιπολικά της δημοτικής αστυνομίας και άλλα 3 της τροχαίας. ΑΣΤΡΑΨΕ ο δρόμος…είχαμε να το δούμε έτσι από τότε που έριξαν την άσφαλτο. Όπως και είχαμε να δούμε καθαριστές από την επομένη των ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ δημοτικών εκλογών!

Κατα τις 10 παρά βλέπουμε να μην περνάει ούτε μύγα έξω από το γραφείο. Βγαίνω έξω και κοιτάω προς όλες τις κατευθύνσεις και βλέπω οδοφράγματα στις εισόδους των δρόμων. Χτυπάει και το κινητό μου, ήταν ένας πελάτης μου που δεν τον άφηναν να περάσει. Παίρνω την ανηφόρα και φτάνω στον υπεύθυνο της αστυνομίας. Του ζήτησα τον λόγο που δεν αφήνουν τους πελάτες μου, μην σας τα πολυ λέω πιαστήκαμε στις κουβέντες, με απείλησε πως θα με βάλει μέσα και να κάνω υπομονή ως τις 2-3 που θα λήξει η ιστορία. Και το μεροκάματο εμένα ποιος θα μου το δώσει;;; Τα λεφτά που θα χάσω αυτό το 5ωρο θα μου τα δώσεις εσύ του λέω απ’ το μισθό σου;;; Να κάνω μήνυση μου είπε…τέλος.

Και δίπλα στο ιατρικό, σκάει μύτη ο υπουργός υγείας (που είχε δώσει τον λόγο του πριν 1 χρόνο στο χωριό μου για κέντρο υγείας και προχτές σε ερώτηση βουλευτή μας, έπαιζε τον μουγκό) με τον κύριο Καρατζαφέρη και τον δήμαρχο και όλα τα κανάλια να τραβούν τον ΛΑ.Ο.Σ. με τον Αβραμό να κόβουν την κορδέλα χέρι-χέρι…

Και γω να ψάχνω να βρω που πρέπει να πάω για να κάνω μήνυση… 😦

Responses

  1. Μην τολμήσεις και δεν τους κάνεις μήνυση!!!! Σε ποιον απ’ όλους βέβαια, θα μου πεις…

  2. Και σιγά μη βρεις το δικιο σου…
    μονο ταλαιπωρία θα ειναι, χωρίς αποτελεσμα.

  3. Koυράγιο Μάνε! Δεν νομίζω να περιμένεις κάτι να αλλάξει, (προς το καλύτερο εννοώ) !! Με το μετρό και την κλινική η κατάσταση είναι απελπιστική !! Πάλι καλά που βρέθηκε ένα καλό κοπέλι και έσωσε τη κατάσταση. χεχε

  4. Aπλές ιστορίες καθημερινής τρέλλας. Ετσι ειναι στο Ελλαδισταν, μας αρέσει δε μας αρέσει
    (εγώ ακομα περιμένω απάντηση απο τον Δήμο για το θεματάκι μου).

  5. Τί είχες Γιάννη…τί είχα πάντα…

    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα δεν θα βρείς το δίκιο σου.
    Γενικά σε αυτή την χώρα πάσχουμε απο πολλά και δεν αλλάζει τίποτα. Είχες την ατυχία να είσαι δίπλα στα εγκαίνεια.
    Μπορεί να το λέω απλά αλλά δυστηχώς έτσι είναι τα πράγματα(και δεν μου αρέσει καθόλου)..

  7. Δυστυχως σε αυτες τις περιπτωσεις δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Μα τιποτα!

  8. Στον Βγενόπουλο… Σε αυτόν να κάνεις μήνυση.

    Ι.

  9. Μαρία και σ’ άλλα έξοδα θες να με βάλεις…δεν έχουμε και κανα δικηγόρο δω μέσα να με αναλάβει «φιλικά» 😉

    vera εντελώς όμως!

    Τhalassini πάρκαρες μια φορά τσάμπα…μην νομίζεις πως θα είναι πάντα έτσι… 8 ευρώ την ώρα την άλλη φορά!! 😛 Θα ξανάρθεις;;; 😆

    Marilena δεν θες να σου πω που είναι πεταμένο το «θέμα» σου…αλλά και σένα…μια χαρά το πρασινάκι…τι σε χαλάει;;; 😆

  10. Γλαρένια 🙂

    tassoula μα να κλείσουν τον δρόμο εντελώς;;; ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ!!! Και μιλάμε για δρόμο 4 λωριδων…

    αντώνη μόνο να πλακωθείς στο ξύλο και να πας μέσα…στην καλύτερη!!!

    ikd πάμε στο συλλαλητήριο;;; 😉

  11. Πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω!
    Τέτοια γκρίνια….

    Εχεις δίπλα κοτζαμαν νοσοκομειακό μέγαρο και παραπονιέσαι και από πάνω?
    Τι είναι 2-3 ώρες ταλαιπωρία μπροστά στο μόνιμο έργο? Ε ε ε ?

    😉

    😀

  12. Καλύτερα θα ήταν να ρωτούσες προς τα που να ρίξεις τα φάσκελα…

    Προς όλες τις κατευθύνσεις…και μην τις τσιγκουνευτείς καθόλου….

    \Γκρρρρρρρρρρρρρ

  13. Εχεις δίκιο αλλά δεν θα το βρείς.
    Και να πλακωθείς ακόμα περισσότερα νέυρα θα έχεις μετά γιατί και πάλι δεν θα βρείς το δίκιο σου.

  14. Να μην εύχεσαι να το δει, διότι δεν θα το δει. Να το κάνεις περιποιημένη επιστολή και να το αποστείλεις μέσω μεηλ στο υπουργείο του, υπόψη του. θα μου πεις και τι θα γίνει. Θα λάβεις μια απάντηση, ευγενική γιατί ταλαιπωρήθηκες.

    Αλλη λύση. Επρεπε να τηλεφωνούσες στα κανάλια επι τόπου. Αυτό κάνει ο Ελληνας πιά….. και πιάνει…
    φιλιά και σε όλο το σοϊ και στον γιόκα που εόρταζε ιδιαίτερα.

  15. Τι να πω…… Πραγματικά γιατί είμαστε τόσο μεγάλο μπάχαλο πια?

  16. Και μετά σου λεέι κρητική φιλοξενία και τα λοιπά!
    Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ φραγκοφονιά!! 🙂

  17. μήπως θες να βάλω τον Αβραμόπουλο στη φωτογραφία με τους άλλους lost για εκδίκηση?
    πες μου εδώ είμαι εγώ!!

  18. phile μα το είπα πρώτο πρώτο αυτό…μας έκαναν και εκπτωτική προσφορά σε chep-up για να έχουν καλούς γείτονες λέει!! 😉

    tdjm θα έπαιρνε και αθώους η μπάλα…κρίμα!

    tassoula την επόμεη έρα του ξύλου όμως…έχεις πολύ καλή διάθεση!!! 🙂

  19. Ζουζούνα αυτό με τα κανάλια μου το ‘πε και η μάνα μου…αλλά ήταν ήδη στα εγκαίνεια όλα τα κανάλια!!! Δεν βλέπαν από μόνοι τους;;; Μπα ε;;; 😦

    road artist πια;;; Ήμασταν ποτέ καλύτερα;;; 😦

    Thalassini πως το κάναμε νομίζεις το κτίριο;;; Με φιλοξενία;;; 😛

    scarface βαλ’ τον εκεί στις μεξικάνας…δεν θυμάμαι το όνομα…που είναι και σφίχτερ-γούμαν!!! 😆

  20. τι; να κλείνανε μόνο μία λωρίδα; είστε με τα καλά σας; να πέσουνε στην κίνηση; να ταλαιπωρηθούνε; να μην περπατάνε σε φαρδύ και άδειο δρόμο;
    απαπαπα!!

  21. δεν το είπα…το ξέχασα…
    Ο δρόμος έκλεισε και έγινε ένα ωραιότατο πάρκινγκ για τους καλεσμένους του ιατρικού!!!

  22. α, ακόμη χειρότερα δηλαδή, μια ομορφιά!! 😀

  23. άστα…

  24. Εμένα τώρα αυτό το «έχεις δίκιο αλλά ΔΕΝ θα το βρεις» γιατί με πειράζει πάρα, μα πάρα, μα Πάάάάάάάάάάάάρα πολύ;;;;

    Δίκιο έχεις … μπορείς μήπως να βρεις ένα τρόπο να το βρεις κιόλας;;;;

  25. ο χριστος καιο αποστολος! καλα, ενταξει για το θεαθηναι φυσικα εγινε ολος αυτος ο χαμος, και βασικα δε νομιζω να μπορουσες να κανεις τιποτα οσο και να επεμενες. ολοκληρος υπουργος θα ερχοταν..τι να πω..

  26. Σωστές οι παρατηρήσεις σου.
    Εχω όμως μιά απορία :τι δουλειά είχε ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ στα εγκαίνια του ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ?
    Μας λεγανε με την παρουσία τους οτι άν θέλουμε περίθαλψη πρέπει να πάμε στο ιδιώτη.
    Για να βγάλεις μια πλακα στο ικα περιστερίου θέλεις ένα μήνα το ίδιο και για μικροβιολογικές.
    Εκει «ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ» δεν πηγαν όμως.
    Οσο για το ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ μάγκα τον κάνανε οι περιστεριώτες αέρα με εφφέ πολαέι και καλά κάνει.

  27. τίποτα …. επιτόπου φωνάζεις τα κανάλια και τους κάνεις ρόμπα 😉

  28. καλέ, ο Χριστός και η Αποστόλου Παύλου πια!
    Έλεοσ!

    Να σου πω, τώρα που έχει βραδιάσει και μπορεί να έχεις ξενευριάσει λιγάκι… μήπως…

    Να τους πάμε στον 30φυλλόπουλο?!?!?!!!!!!!!!!

  29. Καλαμπουράκι, καλαμπουράκι, καλαμπουράαακιιιι!
    Συγγνώμη Νίκομου, συγγνώμη Μάκη μου!

  30. Παίρνεις τηλέφωνο ότι έχει βόμβα και κάθεσαι και το απολαμβάνεις.
    Αν πάντως επιμένεις για μήνυση τότε φυσικά στον Σημίτη.

  31. Συγνώμη ΒΛΗΜΑΤΑ και και κυκλοφορούν μέσα έξω .

  32. kv
    έχεις δίκιο και εσύ.Πές μου όμως που θα έπερνε να παραπονεθει οτι έκλεισαν τον δρόμο για να κάνουν εγκαίνια στο Ιατρικό κέντρο με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα με την δουλειά του και κάποιος θα έκανε κάτι.
    Μόνο αν έπεφτε σε αστυνομικό που θα άφηνε τον πελάτη να περάσει.
    Ειναι ΧΑΛΙΑ αυτή η κατάσταση και ΜΑΚΑΡΙ να αλλάξει.
    Φαντάσου οτι εκλείσαν τον δρόμο για να ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΑΡΚΙΝΓΚ.

  33. Ελα βρε που σε πειραξε τωρα ο αγιος αυτός ανθρωπος….Ησύχασε και νασαι ευτυχής που ζεις σε μια τόσο αναπτυγμένη περιοχή..Εδω γυρω δεν πεταει ουτε κουνουπι…καλα ενταξει , χειμώνας ειναι…τελος παντων, καποιο αλλο εντομοειδές …
    σε φιλω
    μιαχαρα εισαι και μη διαμαρτύρεσαι..

  34. απο την μια.. απολυτο δικιο μα που να το βρεις;;;; .. απ την αλλη;; τι γκρινιαζεις;;; αφου με το νεο νοσοκομειο η δουλεια σιγουρα θα αυξηθει.. οποτε λιγακι υπομονη..

  35. … τελικά όταν λέμε ότι η Ελλάδα είναι au bord de l’ eau μάλλον υπερβάλλουμε και υπεργενικεύουμε. Αυτά δεν συμβαίνουν ούτε εκεί.

  36. Να δείς Μάνο τι τραβάμε στην Θεσσαλονίκη κάθε χρόνο στην Έκθεση και την 26-28/10 που κλείνει ΟΛΗ η πόλη για τους «επίσημους».

  37. Ψάξε ψάξε και άμα βρεις άκρη πες μου και εμένα γιατί έχω 1783 παρόμοιες περιπτώσεις. Μια είναι η λύση φωνάζεις επιτόπου mega.ant1,star channel και θα δεις για πότε θα βρεθεί λύση.

  38. Είναι το «σεμνά και ταπεινά» σε μετάφραση Αβραμό.

    Και η λύση είναι αυτή που είπαν παραπάνω:
    α) τους κράζεις από το blog σου,
    β) τους κράζεις στα (παραδοσιακά) ΜΜΕ.

  39. d1af …. 🙂

    KV ακόμα ψάχνω… 😦

    lifewhispers τον υπουργό μου μέσα… 😦

    underinformation είσαι μάλλον Περιστεριώτης…και συμφωνώ με αυτά που λες. Είναι καλό βέβαια να ανοίγουν νέες κλίνες, έστω και ιδιωτικές…και φυσικά οι υπουργοί εκεί θα πάνε…σιγά μην πάνε στα χάλια του Δημοσίου…ντρέπονται και αυτοί!!!

    Daisy εκεί ήταν τα κανάλια…αλλά για άλλο λόγο!!!

    aaduck κατά σύμπτωση η οδός μας είναι αγίου παύλου!!! 😆 Αλλά στον Μάκη ΔΕΝ ΠΑΩ!!! 😛

    bissextile στον Σημιτή;;;;;;;; 😀

    tassoula το ίδιο λέω κι εγώ!!

    ριτσα ξέρω πως κάνεις πλάκα…και δεν σε βρίζω 😛

    ocean η δική μου η δουλειά αποκλείεται να ανέβει…δεν κάνω λιανική εγώ…καμμία σχέση!!!

    Μαρω δεν ξέρω γαλλικά καρντιά μου!!!

    indi έχω γνώση…αλλά τουλάχιστον το ξέρετε από πριν και έχετε λάβει τα μέτρα σας…ξεκουράζεστε σπίτι ρε αδερφέ στην τελική!!!

    Γκρινιάρη εκεί ήταν λέμε όλα τα κανάλια…για να καλύψουν το γεγονός όμως…

    espoir του ετοιμάζω κι άλλο κράξιμο…υπομονή ως αύριο!!!

  40. Δεν θα το μεταφράσω, απλά την προφογά θα σε πω: ο μπογντ ντε λο… (τόνος στο «μπο» και το «λο») 😛

  41. Ε…τώρα κατάλαβα!!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

