Αναρτήθηκε από: Manos S. | 25 Ιανουαρίου , 2008

Φωτογραφία…

…όταν η Μαριλένα πήγε στο super-market (από τον Σκλαβενίτη ψωνίζει, να ξέρετε) η οποία απάντησε με μία προκλητικότατη φωτογραφία που θίγει τα ευαίσθητα προσωπικά μου δεδομένα. Και θα της βγάλω κι άλλα «άπλυτα» αν συνεχίσει να φανερώνει τα χρώματα εσωρούχων που φορώ κτλ…καθώς θα απαντήσω και με μηνύσεις!!! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ…μην το ξεχνάς!!!

Εδώ την βλέπετε με τα καινούρια βρακιά που αγόρασε χτες και ήθελε να τα δείξει σε όλο τον κόσμο. Έτσι βρήκε δικαιολογία πως κράσαρε το pc (και καλά) και ψωνίζει με τον ίδιο τρόπο που θα το έκανε στη θαλπωρή του σπιτιού της!!!

 internet-shop2.jpg

Yγ1 Ελπίζω τα σχόλια που θα ακολουθήσουν να είναι σεμνά και ταπεινά, διότι σήμερα είμαι εκτός και το ποστ θα ανέβει αυτόματα στις 13:30.

Υγ2 Ζητώ συγγνώμη απο τον Χρόνη που τον πήρε άδικα η μπάλα 😦

Υγ3 Ας συνεχίσει αυτός ο «πόλεμος»…έχω κι άλλες πιπεράτες φωτογραφίες!!!

Responses

  1. αχαχαχαχαχα!
    Το δικο σου πρασινο «βρακι» ειναι πολυ sexy!!!
    αχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!

  2. Χθες μου το στείλανε και μένα μαζί με μερικά άλλα πολύ πετυχημένα και σκεφτόμουν και γω να το αναρτήσω!
    Καλό σου απογευμα!

  3. Οταν ξεμπερδέψετε με τα βρακιά σας και τις φανέλες σας, έχω πρόσκληση να «εκτεθειτε» όλοι. Τα φιλιά μου

  4. Άλλο ένα τέτοιο πόστ να βάλεις και θα χιονίσει…
    ..καλά τα πάς 😛

  5. Ενα σου λέω Μάνε: θα σου στείλω τον Τριανταφυλλόπουλο να σου βγάλει τα άπλυτα στη φόρα, αν συνεχίσεις τον πόλεμο 😛

    (άσε που εγώ δε συγκρίνομαι μ’ αυτό το βαρέλι που έβαλες!!!!!!
    κι άλλα: !!!!!!!)

  6. Με έβαλε η μαμά μου να σου γράψω ότι θα έρθω να σε δείρω. (αν δεν στο γραφα, δεν θα με τάιζε για μια βδομάδα 😛 )

  7. ποια ειναι η μαριλενα και ποιος ειναι ο χρονης στη φωτογραφια; χι ! χι!

  8. Βλέπω οτι άλλαξες την μορφή του blog εδώ και λίγο καιρό.
    Ποιό ωραίο τώρα, αλλά το έκανες ίδιο με το δικό μου και θα ζητήσω copyrights…

  9. Manos!!! Προοοσοοοχη!!! Σε παρακολουθώ ε;

  10. Μανο, εχω ξεχάσει να σε ευχαριστησω που φιγουράρω στις…διασημότητες, αλλά ξέρεις το συνθημα : σεμνά και ταπεινά. Μην τα ξαναλέμε…
    φιλια

  11. την καλησπέρα μου 🙂

  12. vera ευχαριστώ πάρα πολύ!!! 😀

    phile την καινούρια επιτυχία των mazoo με το σκαντζόχοιρο το είδες;;; 🙂

    Ζουζούνα παίξαμε κάτι παλιά σήμερα…και έρχεται και το δικό σας!!! 🙂

    tassoula θες κι εσύ μήπως;;;; 😛

    Marilena η αλήθεια, αλήθεια…δεν συγκρίνεσαι με το «βαρέλι»!
    Υγ είδες πόσο καλός είμαι;;;

    Princess Elen τι τραβάς κι εσύ δόλιο παιδί!!!

    μαμα (εφης αγγελου) θες πραγματικά να σου πω;;;

    coachp το έκανε ίδιο με αυτό που είχε η γυναίκα μου! 😛 🙂

    Ritsa
    ανήκεις κι εσύ στο «σεμνά και ταπεινά»;;; ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ;;;

    Δηιάνειρα καλησπέρα!!! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

