Αναρτήθηκε από: Manos S. | 31 Ιανουαρίου , 2008

Ήρθε το…ΤΕΛΟΣ!!!

Δεν είναι παραπλανητικός ο τίτλος…ήρθε το τέλος αυτού του blog!

Μην μου ζητήσετε λόγους κτλ…απλά νιώθω πως «κουράζομαι» πια. Από φύση μου είμαι αγχώδης. Είχα σκεφτεί και πιο παλιά (με κάτι γεγονότα που είχαν συμβεί και κάτι παρεξηγήσεις) να το σταματήσω…αλλά δεν το αποφάσιζα. Έδινα παρατάσεις συζητώντας με την Αναστασία…μία της έλεγα πως θα το κλείσω όταν γίνω 1ο ποστ…έγινα αρκετές φορές και δεν το έκλεισα. Μετά της είπα πως αν τυχόν φτάσω στην 4αδα των top blogs το κλείνω κατ’ ευθείαν (δεν πίστευα πως θα γινόταν ποτέ)…αλλά κι αυτό έγινε μία φορά και δεν το ‘κλεισα. Όλα αυτά βέβαια είναι γελοία να τα λέω, γιατί με αυτόν τον τρόπο έψαχνα απλά αφορμή…και καλά.

Η αιτία είναι αυτή που είπα…κουράζομαι. Νιώθω δε, πως έχω παραμελήσει λίγο την οικογένεια μου και την δουλειά μου. Χάρηκα πάρα πολύ που γνώρισα αρκετούς από εσάς, χάρηκα που με κάνατε να νιώθω όμορφα που «συζητούσαμε», χάρηκα που επικοινωνούσαμε, χάρηκα που ικανοποίησα την ματαιοδοξία μου να είμαι αρκετά δημοφιλής στην παρέα των blogs.

Δεν ξέρω αν θα το εξαφανίσω κλείσω, ή αν θα γράφω μια φορά το μήνα ή το χρόνο. Ξέρω πως συχνά θα έρχομαι στα σπίτια σας να αφήνω ένα γεια. Άλλωστε με πολλούς από εσάς μιλάμε και στο facebook ή από msn, ακόμα και στο τηλέφωνο με αρκετούς!

Καλημέρα!!!

Υγ τα σχόλια δεν τα κλείνω, αλλά σας παρακαλώ να μην γράψετε «λυπητερά» και γεμάτα ερωτήσεις σχόλια…γιατί σιχαίνομαι τα παρακάλια κτλ. Δέχομαι την καλημέρα σας(και καλησπέρα, καληνύχτα) πάντα (αν μείνει ανοικτό τελοσπάντων) και θα τα λέμε!!!

Responses

  1. οκ, σεβαστο.
    Αν θελεις μην το διαγραψεις

    + θα τα λεμε και απο αλλου
    (και απο κοντα καποια στιγμη, αν θελεις)

  2. κλείστο να ησυχάσουμε!!!!!
    μπουαχαχαχα

    υγ.θα σε παρακαλέσω απο αλλού

  3. όποιος μου ξαναπάρει την πατέντα μέσα από τα χέρια θα τον σκήσω

    υγ να το κλείσεις αγαπητέ.
    υγ να το κλέισεις
    υγ α, σιχτίρ!

  4. Θα περνάς και θα τα λέμε.

    Εξάλλου δε θα το εξαφανίσεις, όπως ειπες.
    Μπορεί να σου ξανάρθει η όρεξη
    (στη δική σου περιπτωση όμως, αρκετές φορές υπηρξε ψυχοφθόρο για σένα το bloging 😛 )

    σας φιλώ οικογενειακώς 🙂

  5. αντώνη 🙂 ήδη έκανες την κίνηση σου 🙂 Πάρε τηλ τώρα!! 🙂

    mpoumpoula της θειάς σου και σένα…έκανα βλακεία που σου απάντησα πριν 😛

    tsaperdona βοήθα λίγο…πατέντα;;; Σου έκλεψα το κουτί με τα playmobil πειρατές εγώ;;; 😆

    Marilena καταλαβαίνεις λοιπόν…να μην σου πω πως εξακολουθεί κατα καιρούς!!;)

  6. την ιδέα να κλείσω το blog εννοώ

    υγ μα τίποτα να μην καταλαβαίνεις πια???????????

  7. Το παν είναι αυτό που κάνεις να
    σε ικανοποιεί και να μην σε αγχώνει – φθείρει!!

    Προσωπικά χάρηκα πολύ που «σε γνώρισα»
    να σαι καλά και να τους προσέχεις όλους!

    υγ. το Περιστέρι μου είναι πολύ κοντά! 😀

  8. Εγω πάλι είμαι αυτή που δεν μπορώ να σου πώ τι να κάνεις. Ελπίζω όταν ηρεμήσουμε και εμείς λίγο να τα πούμε και απο κοντά!
    Φιλούρες στα στολίδια και στην μαμά τους!!

  9. Εγώ δεν πιστεύω ότι θα το κλείσεις εντελώς.
    😉
    Το να κλείσεις το blog σου δεν σημαίνει ότι δεν θα νιώθεις την ανάγκη να μπείς στα Blog των φίλων σου – που είναι ουκ ολίγοι!

    Απλά ίσως χρειάζεται να το βλέπεις ως ένα είδος χαλάρωσης τις στιγμές που έχεις κάτι να πεις και να δωσεις και μόνο.
    Και έχεις να δώσεις, ίσως όχι απαραίτητα κάθε μέρα.

    Και αν τελικά εγκαταλείψεις, να ξέρεις ότι κέρδισες και συ και η γυναίκα σου την φιλία και την εκτίμηση πολλών ανθρώπων σαν και μένα που δεν έτυχε ποτέ να συναντηθούμε.
    😀

  10. tsaperdona εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Μάνος!!! μουαχαχαχαχαχαχα 😛

    neraidoskoni θα τα λέμε 🙂 Και στο Περιστέρι ίσως!!! 🙂

    tassoula τα χουμε πει αυτά…εννοείται!! 🙂

    phile αμοιβαία τα «αισθήματα» (χωρίς το μωρό μου 😉 ). Θα τα λέμε…!!! 🙂

  11. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!! Ε ΜΑ ΠΙΑ..ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΚΟΥΡΑΣΕΙ…:D

    ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ..

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΤΟ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.:)

  12. R.I.P »blog mpampakas»

    μουχαχαχαχαχχαχαχαχαχα 😀

  13. αει ρε απο δώ!!! 😆

  14. κάτσε να πάρετε κανα πρωτάθλημα και θα σε δώ αν θα ξαναγράψεις ή όχι.

    (καλά να περνάς)

  15. Έλα τώρα για μια 4άρα μην το παίρνεις κατάκαρδα. 😉 Κι εμείς πονέσαμε δεν κλείσαμε όμως και το μπλογκ μας.
    Μπορεί να έχεις και δίκιο Μάνο πολλές ώρες τρώει και έχεις και αναλαμβάνεις και άθελα σου υποχρεώσεις… πάντως θα θελα να βρεθούμε σε κάποια μπλογκοσυνάντηση κάπου… Φίλος σου

  16. indi θα σπαμάρω ΣΤΑΝΤΑΡ…γιατί ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ…θα δειιιιιιιις!!! 😛 Thanks!! 🙂

    vasili με μεγάλη μου χαρά…!! 🙂

  17. (Θα ελεγα τι ακριβως θα παρετε, αλλά θα μας κοψει το ΕΣΡ)

  18. και γω μεσα οταν γινει μπλογκοσυναντηση!!!

  19. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!
    Αυτό το δέχεσαι;
    ;-))))

    Εντάξει κουράστηκες…δεν είναι ανάγκη να γράφεις καθημερινά, βρε παιδί μου… αλλά μη χάνεσαι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  20. Καλο απογευμα και απο μενα…
    Και αν καποια στιγμή σας βγαλει ο δρομος σας κατα Λασιθι μερια και εχετε χρονο κερναω καφε στο Λυβικο…Καλα και στο Κρητικο να θελετε κανενα προβλημα…
    :))
    Καλα να περνας και να ξερεις πως χαρηκα πολυ που σε «γνωρισα»

    Φιλια στην οικογενεια.

  21. Έλα μωρέ, μη το κλείσεις! Διότι μόλις βλέπω το χίντερ σου, αμέσως σκέφτομαι τι φοβερή οικογένεια έχεις! 😉 Καλά, βέβαια, εμείς δε χανόμαστε… και όποια απόφαση και να πάρεις δεν μας πέφτει λόγος να στην αλλάξουμε! Επομένως, Μάνου Τσάο, θα τα λέμε 😉

  22. Καλό Πάσχα!!!! (χεχε)

  23. Μάνο μου,εμείς δεν έχουμε αλλάξει ούτε μσν ούτε τίποτα..Όπως και να`χει αν δε το κλείσεις,θα περνάω να λέω ένα γεια,να ξέρω οτι είσαι καλά 🙂

    Φιλιά..καλησπέρα 🙂

  24. Α, δεν είσαι εντάξει.
    Κάνεις δίαιτα είπες. Αμα δεν δούμε τα αποτελέσματα, πως πας να ξεφύγεις έτσι!!!!
    Οοοοχι, ζαβολιές !!!

    Να περνάς, να περνάς, έχουμε και τούρτες κατά καιρούς (να σε μάθω εγώ, αναιδές παιδί).

    Τος παν, κάνε ότι καταλαβαίνεις, «παλιο- κρητίκαρε», ότι και να πούμε, του κεφαλιού σου θα κάνεις!
    Φιλιά

  25. μου ερχεται πολυ ξαφνικο αυτο το νεο. λυπαμαι πολυ, εγινες απο τα μπλογκ που διάβαζα πρωτα. δενε χω ουτε msn σου , ουτε facebook ουτε τιποτα.
    αλλα αν βλεπεις οτι σε κουραζει, τοτε σεβασμος. απλα ειχα την εντυπωση οτι το μπλογκοχωριο ειναι ενας τοπος χαλαρωσης, οχι ενας αγωνας δρομου να προλαβουμε ολους του ςφιλους μας.εδω ειμαστε, όποτε…

    κι εγω θ απερναω, συγχωρα με για το σχολιο, μα στενοχωρηθηκα πολυ.

  26. Κι εγώ το ‘χα κλείσει αλλά το ξανάνοιξα.

    Τρεις μέρες είχα αντέξει.

    Δε μπορούσα βλέπεις. Με έπνιγε το δίκιο μου!

    Τεςπα. Να ‘σαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και αφού θα περνάς που και που, θα τα λέμε.

    Έρρωσο (Να έχεις δύναμη, να είσαι ρωμαλέος, να είσαι γερός).

    Τα λέμε!

  27. o xristos kai i panagia
    ena mathima eipa na dwsw kai irthan ta panw katw
    re poulaki mou… re kalo mou paidi!
    kala kleisto
    egw tha sou stelnw rola ygeias sto facebook

  28. Μανο μουυυυυυυυυυυυυ….
    Πού φευγειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιςς και μας αφηηηηηηηηηηηνεις μονους μας στον τρομαχτικο κόσμο των blooooooooooogss……
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχχχχχχ…..

    😛
    My work here is done 8)

    Φιλια βρε και μπες καμια μερα να μας χαιρετησεις.

  29. Καλή ξεκούραση, μπαμπάκα!

  30. Άντε να την κάνεις να γίνουμε εμείς νούμερο ένα επιτέλους!! Φιλιάααααα

  31. Δεν μπορεί …κάποια ίωση κυκλοφορεί…το ίδιο σκεφτόμουν σήμερα για το δικό μου!….
    Αναρωτιόμουν να το κλείσω ή να το αφήσω;….

  32. Ρισπέκτ. Δε χανόμαστε άλλωστε σύντεκνε. Στη θέση σου βέβαια, απλά θα το έπαιρνα πιο χαλαρά, δεν θα το εκλεινα τελείως. Είναι μία όμορφη γωνιά του νετ. Αλλά όπως και να το κάνουμε ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ! (Θυμάσαι την εκπομπή με τον Βούρο; Ε εσύ αποφασίζεις!)

    Τα λέμενε Μανωλασκάκι!! 🙂

  33. Σιγά μη σε παρακαλέσουμε κιόλας!!!! 😛 Άντε να κανονίσουμε κανένα καφέ, επιτέλους! Μαύρα μάτια, λέμε!
    Φιλάκια
    Υ.Γ. Ό,τι αισθάνεσαι να κάνεις.
    Υ.Γ. 2: Αν περίμενες κανένα δακρύβρεχτο σχόλιο, ατύχησες! 😛

  34. Τα είπαν κι άλλοι (γκουχου γκοχου moi!) αυτά, αλλά ακόμα εδώ γυρνάνε 😛
    Ξεκουράσου κι εδώ ήμαστε 🙂

  35. Πεστο μην ντρεπεσε ! Σου τα εχωσε η Αναστασια επειδη δεν μαγειρευεις και δεν αλλαζεις την μπεμπα! χι! χι! Τελικα καλα λενε οτι μπορει ο ανδρας να ειναι το κεφαλι του σπιτιου αλλα η γυναικα ειναι ο ΛΑΙΜΟΣ ! ( Γαμος αλλα Ελληνικα).
    Αν περιμενεις να ξαναγραψεις οταν θα κερδισει ο παναθηναϊκος θα περιμενεις παρα πολυ! καλα κρασα! θα τα πουμε στο msn , φιλια στα μωρα.

  36. Θα μου λείψεις .
    Αλήθεια , μικροπατέρα …

  37. Εμείς μπορεί να μην τα λέμε από το msn ή το τηλέφωνο, αλλά, κακομοίρη μου, σε απειλώ ευθέως, κοίτα να ‘ρθεις κάτω και να μην επιδιώξεις να βρεθούμε και θα σου δείξω εγώ!!! Θα δεις τι θα πάθεις!!!!

    Φιλιά σε όλους σας! Να ομορφοπερνάτε! 🙂

  38. Κι εγώ σιχαίνομαι και τα «λυπητερά» σχόλια και τα παρακάλια…Αλλά όντως θα μας λείψεις… 😦

  39. Όχι κύριοι! Ο μπαμπάκας μας φεύγει γιατί έχει κρυφό ραντεβού να δει όλες τις ταινίες της Jenna μονομιάς 🙂

    Μπαμπάκα, ζούμε με τη Jenna να σε δούμε.

    Ι

  40. Όχι ρε μπαμπάκα, μην το κλείσεις τελείως, ανέβαζε κανένα post που και που και κράτησε τη σελίδα ενεργή. Μερικά πράγματα που συνέβησαν αυτό τον καιρό που σε διαβάζω και τα κατέγραψες εδώ ήταν πολύ όμορφα και σίγουρα στο μέλλον κάποια στιγμή θα θες να ανατρέξεις σε αυτά. Χάρηκα πολύ για την ιδιότυπη γνωριμία, αν θες κάνε με add στο facebook, (Haris Heizanoglou) ελπίζω να βρεθούμε και Ελλάδα! Να είσαι καλά φίλε!

  41. ρε μανο εμεις δεν χανουμε μπλογκ
    θησαυρο χανουμε !! 😆
    να περνας καλα! 🙂

  42. Ετσι απλα ; To kλεινεις και φευγεις ; Και που νομιζεις οτι θα βρεις χειροτερα (δηλαδη καλυτερα,ε 😉 ; 😛 Έαν το εχεις αποφασισει τι να πω εγω τωρα ; Τελοσπαντον.Καλημερα και καλο μηνα σε σενα και στην Οικογενεια σου_

  43. Ε, ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΝΟ!!!!!

    Δυο – Τρία μπλογκ έχω και ‘γω να περνάω την ώρα μου εδώ μέσα, και ‘σεις θα αρχίσετε να με εγκαταλείπετε?????

    Δηλαδή τι θα γίνει με σας????? ΄

    ΟΧΙ!!!! ΔΕΝ το δέχομαι σου λέω!!!

  44. αχα!!! οταν τα ελεγα εγω νωριτερα!!!! και ηταν ολες μου οι ελπιδες πανω σου!!! σαν super-απιθανος εννοω οτι θα καταφερνες να κανεις το 24ωρο τουλαχιστον 30ωρο!!!!

    τεσπα σε νιωθω μανιους-μανιους (σαν το μοναχους μοναχους!)
    οποια τελικη αποφαση και αν παρεις απολυτα κατανοητη!! (βεβαια θα πρεπει να το εξηγησεις και στους 3-4 φουσκωτους που θα ερθουν να σου «μιλησουν» για αυτην τηναποφαση σου!! 😆 αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα!!)

    το μονο που θα σου πω ειναι ο,τι μου ειπε και η καταπλητκικη una mama και οχι μονο

    ειρηνη μου, το blog αυτο ειναι σπιτι σου…χωρος σου…δεν ειναι ενα αχανες βολταρισμα στο νετ!
    οι ρυθμοι ειναι δικοι σου οπως και στο κανονικο σου σπιτι…οταν μπορεις θα κανεις δουλειες… οποτε εχεις χρονο και ορεξη θα καλεσεις φιλους…οταν εισαι κουρασμενη θα κλεισεις την πορτα και θα κατεβασεις τα ρολα…
    εχεις δικαιωμα εφοσον θες να εκφραστεις και δεν εχει καμια σχεση αν εχεις ταλεντο η οχι…
    μου αρεσε που ειδα τα χειρογραφα σου…ειναι ενα κομματι του εαυτου σου!

    βεβαια οι τελευταιες φρασεις δεν πανε σε σενα αλλα τις εβαλα για χαρη της οικονομιας της συζητησης!!! χεχε!!!

    καλημερουδιαααααααααααα!!!!

  45. κοιτα ουτε εμενα μου αρεσουν τα δακρυβρεχτα και τα παρακαλια αλλααααααα……δεν συμφωνω!!!!!!

    αστο να υπαρχει γιατι μπορει να σου ξαναρθει ορεξη….κατα καιρους το παθαινω και εγω αλλα μου ξαναφευγει η διαθεη ,μετα ξαναρχεται …αλλα εν πασει περιπτωση αγνοω τη διαθεση μου (χιχιχιχι)

    φιλια στην αναστασια και στα μικρα σου!

    (μωρε δεν εχω μσν….ειμαι καταδικασμενη να μην τα ξαναπουμε ? )

  46. αντώνη πάλι με χρόνια (2008 ας πούμε) και καιρούς, πάλι δικά μας θα ‘ναι!!! 😉

    Γλαρένια χάρηκα πολύ πάντως…ειλικρινά! 🙂

    Άννα κατεβαίνουμε προς το Λιβυκό πολύ συχνά…και παίρνουμε και το καραβάκι για την Χρυσή απέναντι!! 🙂 Θα τα πούμε!

    astropeleki έχω κάνει μεγάλες βλακείες στη ζωή μου (όπως να σου δώσω το msn μου, το FB κτλ) και ξέρω πως θα τις πληρώσω μια μέρα 😦

    cpil και χρόνια σου ΠΟΛΛΑ! 😛

    Δηιάνειρα να περνάς όποτε θές…εδώ θα είναι το blog…πότε θα το βλέπω δεν ξέρω βέβαια!!! 🙂 Καλό μήνα!

    ΑγριοΚερασοΖουζούνα έχω χάσει 3 κιλά 🙂 Και πηγαίνω προς τα κάτω σιγά σιγά…και είναι καλό! 🙂 Αν και από ότι είδες δεν είμαι χοντρούλης! 🙂 Είμαι όμως χοντροκέφαλος για να αλλάξω γνώμη για το blog!!! 🙂 Θα τα πούμε το Πάσχα…με λαμπάδα!!! 😆

  47. Έχω ΤΗΝ λύση…
    Αλλάζεις τον τίτλο σε «μια μαμά μεγαλώνει ένα μπαμπά παρέα με τα παιδιά τους», προσθέτεις στους συγγραφείς την Αναστασία (moonchild) και γράφετε όποτε σας κατέβει είτε εσύ είτε η Αναστασία…

  48. lifewhispers δεν είμαι παπάς να σε συγχωρώ βρε…άλλωστε χρωστάς παϊδάκια στα κάρβουνα!!! 😉

    stixakia εγώ λογικά δεν θα πισωγυρίσω…και δεν θα το «εξαφανίσω». Εδώ θα είναι…για τις «δύσκολες» ώρες! 😀 Να ‘σαι καλά και θα περνάω πολύ συχνά από το blog σου, γιατί χαμογελάω σχεδόν πάντα! 🙂

    garbofanoula τις πιτομαχίες ξέχασες! 🙂

    Princess Elen βγαλμένη από το αξέχαστο Ελληνικό κινηματογράφο 😛 Θα τα πούμε εμείς βρε! 🙂

    Anerge εύχομαι ότι καλύτερο…με μια καλή δουλειά! 🙂

    laxanaki αυτό σε κόφτει εσένα 😛 Βρε αει από κει…βλαμμένο! 😛

    NIOBH ένα ένα εσύ…πούλησες το μαγαζί…ασ’ το το καϋμένο το blog!! 😉

    marja όχι απλά τη θυμάμαι, αλλά είχα παίξει και σε 2 επεισόδια τότε, ως φοιτητής δραματικής!! 🙂

  49. Τί μαθαίνω, τί μαθαίνω…………

  50. Μαρία εσύ παιδί μου, είσαι τόσο αναίσθητη που δεν περίμενα τίποτα καλύτερο 😛

    confused 🙂 και γω θα τριγυρνώ…αλλά ΠΟΛΥ σπάνια! 🙂

    μαμα (εφης αγγελου) δυστυχώς η μοίρα μου έλαχε με εσένα να μην τα λέμε ΜΟΝΟ στο msn!!! 😦

    silia να είσαι καλά…σε ευχαριστώ πάρα πολύ…με συγκίνησες!!! Και ευχαριστώ για το pps…τότε!!! 🙂

    marilia εσύ είσαι ικανή να βάλεις το Βασίλη να με δέσει!!! 😛 Φιλιά πολλά και θα τα πούμε κάτω! 🙂

    The_Stranger ξέρεις πως σε διάβαζα συνέχεια…και γέλαγα συνέχεια! Να είσαι καλά…θα τα λέμε!! 🙂

    ikd σου έχει γίνει εμμονή παιδί μου!!! Στείλε διεύθυνση να σου χαρίσω και καμμία άλλη ταινία με άλλες πορνοσταρ!! 😉 😆

  51. Hari θα τα λέμε από κει!!! 🙂 Να ‘σαι καλά για τα όμορφα λόγια σου!! 🙂

    Μούργε αει ρε από κει και συ 😛 😆

    Donald να ‘σαι καλά…θα τα λέμε που και που! 🙂

    JO έχεις κι εσύ τα δίκια σου! Αλλά τι να κάνω…πρέπει να το δεχτείς! 😆

    Ειρήνη οι φουσκωτοί σου θα έχουν να αντιμετωπίσουν πρώτα τους δικούς μου…και φυσικά, μετά την Ελαστίνα, τον Jack-jack και όλη την οικογένεια Απίθανων!!! Δεν νομίζω να επιβιώσουν!!! 😛 Για το τελευταίο δεν σου απαντώ 😛 και πάλι 😛

    avra καλά να πάνε όλα κατ’ αρχήν…ότι καλύτερο (ξέρεις τι εννοώ). Δεν νομίζω να μου έρθει πάλι η όρεξη για έντονο blogging…αλλά ποτέ δεν ξέρεις! Δεν θα χαθούμε…μην σκας…

    Allu Fun Marx αυτό κι αν δεν γίνεται…η Αναστασία έχει βαρεθεί ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!! 🙂

    marja όσο ζεις μαθαίνεις! 🙂

  52. ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ – ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ – ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΕ ΛΕΩ!!!! 👿

    ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΣΩ!

  53. 😛

  54. Εδώ θα ‘μαστε, εδώ θα ‘σαι…

  55. Tώρα που σε βρήκα, τώρα φεύγεις?…Κρίμα, μου άρεζε να σε διαβάζω.

  56. Είμαι νέος στο χώρο ως bloger αλλά σε διαβάζω από παλιά , μόλις μπήκα σε ένα νετ καφέ στο Βερολίνο να μάθω κανένα νέο από τη πατρίδα.
    Ε΄λοιπόν αυτό δε το περίμενα ρε Μάνο.
    Αν έκανα δελτίο ειδήσεων πρώτα θα έγραφα τη προθεσή σου να κλείσεις το Blog και μετά για την απόκτηση Μανούτσο, άσε που ο Κουκοδήμος θα ήταν τελευταία είδηση.

  57. Eγώ δεν σέβομαι την επιθυμία σου λοιπόν για να μη γράψω κάτι ανάλογο με αυτό που σκέφτομαι

    σνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιφ!

    πάντως τον colgate θα τον βρω να τον φιλήσω, το χω κανονίσει ήδη! 😉
    Καλά να περνάτε κι εσύ και η Αναστασία και τα μωράκια. Eίναι αληθινά δύσκολο όταν είσαι φουλ μπίζι, όταν δουλεύεις πολλές ώρες και έχεις και οικογένεια να είσαι συνέχεια εδώ. Και είναι κόλλημα το άτιμο. Σε καταλαβαίνω εντελώς 😉

    c ya!

  58. Γιατι ρε γμτ… Ουαααααα 😦

  59. Μάνο τώρα διάβασα το post σου. Νομίζω ότι όλοι το περνάμε αυτό το λούκι, εκεί γύρω στο χρόνο. Το θέμα είναι να μην τα παρατήσεις. Είναι καλό outlet το blog, και μπορείς να βρεις μια ισορροπία χωρίς να χρειαστεί να το κλείσεις εντελώς. Σκέψου το λίγο περισσότερο και give it a shot.

  60. σήμερα ασχολήθηκα περισσότερο και κοιτάζοντας το μπλογκρολ αισθάνθηκα την έλλειψή σου, λέω θα έχει πολύ δουλειά αλλά τσουπ κατρακύλησα πιο κάτω και είδα το λυπητερό ποστ ;( Επειδή έχεις οικογένεια και τεράστιες ευθύνες σε καταλαβαίνω, όποτε αισθάνεσαι την ανάγκη όμως (και αν…) πέρνα για μια καλημέρα, και τους χαιρετισμούς μου στην Αναστασία 🙂 Θα μου λείψεις όπως ήδη μου λείπει και το φεγγαρόπαιδο. Αλλά υπάρχουν φορές που κι εγώ σκέφτομαι να κλείσω το μπλογκ μου γιατί τρώει πολύ χρόνο που δεν διαθέτω… Αλλά θα μου έλειπε πολύ και για αυτό το αφήνω… Τώρα για πόσο; Ο χρόνος θα δείξει 😉


Σχολιάστε

Kατηγορίες

