Αναρτήθηκε από: Manos S. | 18 Μαρτίου , 2008

…δεν σας πολυνοιάζει, το ξέρω…

…είμαι σίγουρος δηλαδή, αλλά εγώ θα το πω, μην τυχόν και «τσιμπήσω» έστω κι έναν αναγνώστη που τον ενδιαφέρει.

Σήμερα, λόγω απεργίας τεχνικών, στην τηλεόραση (που είναι ΠΑΝΤΑ ανοικτή στο γραφείο μου) παίζουν διάφορα ΜΗ ζωντανά προγράμματα. Έτσι, πριν από λίγα λεπτά, είχε το «show you think you can dance» επανάληψη από ότι άκουσα. Επειδή λοιπόν δεν είχα πάρει πρέφα πως ξεκίνησε το show κι επειδή στο παρελθόν είχα σχέση με το θέμα «αθλητικός χορός» (κάποιοι το ξέρετε), το παρακολούθησα λιγουλάκι. Ξαφνικά άκουσα την φωνή ενός γνωστού μου νεαρού, που από δω και στο εξής θα διαγωνίζεται στην εκπομπή. Λέγεται Ανδρέας Ιωάννου και είναι χορευτής Latin (κυρίως).

Αυτό το παλικαράκι, το ξέρω από 5 χρονών, είναι ανηψάκι της παρτενέρ μου (και κολλητής φίλης μου) όταν χόρευα και μαθητής μου. Είμαι περήφανος λοιπόν που είναι πλέον από τους top χορευτές στην Ελλάδα και εύχομαι να πετύχει ΟΠΟΙΟΝ στόχο έχει βάλει στο παιχνίδι.

Ξέρω ξαναλέω, πως λίγοι (ίσως και κανένας) εδώ μέσα είστε fun της εκπομπής και της τηλεόρασης ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ (εδώ ΟΥΤΕ εγώ την είχα δει ως τώρα), αλλά εγώ το αναφέρω!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

Responses

  1. Μη μας αφήνεις έτσι!!!
    Πες μας λεπτομέρειες… 😀

  2. τι λεπτομέρειες θες παλικάρι ‘μ;;; 🙂

  3. Εγώ τώρα δεν ξέρω…..τι κράξιμο θα φάω, αλλά αυτό το βλέπω…. 😳

    Τι να πω για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου???? 😳

  4. jo αν το βλέπεις, να προσέξεις τον μικρούλη. Επίσης ο χορογράφος και κριτής Jasos Roditis και η Tonia ήταν δασκάλοι μου, αλλά και «αφεντικά» μου. Δούλευα στη σχολή που είχαν…τώρα είναι στο Ελληνικό, ήταν ΚΑΙ στο Ν. Ηράκλειο.

  5. Ενδιαφέρον!!!
    (ευχαριστώ που δεν με κράζεις!!! 🙂 )

  6. Γιατί να σε κράξω ειδικά εγώ;;;
    Εδώ περιμένω να κράξουν εμένα, αλλά την γλιτώνω ακόμα!!! 🙂

  7. Εγώ έχω πει ότι βλέπω TV….. Τι κάνω???

  8. γιατί εγώ τι κάνω…από τις 8 το πρωί μέχρι τις 7 είναι ανοικτή λέμε στο γραφείο…αν και δεν βλέπω συνέχεια…απλά παίζει αυτή…για παρέα!!! 😉

  9. Καλή του επιτυχία λοιπόν! 🙂

  10. Μπράβο στον Ανδρέα! Μακάρι να φτάσει και στο τελικό!

    Οσο για σένα απαιτούμε αποδείξεις και τεκμήρια δεν σου έχουμε εμπιστοσύνη! 😆

  11. stalagmatia μακάρι να πάει καλά ο «μικρός» μου!

    Thalassini ιζαμπέλα (χαχαχαχαχα) τι αποδείξεις θες χρυσό μου;;; Να σου χορέψω private;;; Βρε ουστ… 😛 😆

  12. Xexe αποκαλύφθηκα!!

    Οχι και πριβε χωρός!! Σιγά!Αλλη ορεξη δεν είχαμε! Να μας πατήσεις κιόλας! 🙂

    Ενα πιστοποητικό παρακολούθησης σπουδών και ένα βιντεάκι αρκεί!! Τενεκεδένιο μου!!! 🙂 🙂

  13. Δεν έχω πατήσει γυναίκα ΠΟΤΕ!!! Ούτε άντρα φυσικά!!! 😛
    Πιστοποιητικά δεν έχουμε εύκαιρα…έχουμε κύππελα πανελληνίων πρωταθλημάτων αν θέτε…ΜΠΟΛΙΚΑ!!!
    Όσο για βιντεάκι, δεν μπορώ να σε βοηθήσω…όταν χόρευα, δεν υπήρχε το youtube ακόμα (χεχεχεχε φαντάσου πριν ΠΟΣΑ χρόνια)!!!!

  14. Τώρα εγώ μπορεί να κάνω χαζή ερώτηση το ξέρω, αλλά τι εννοείς αθλητικός χορός;

  15. αθλητικός χορός είναι…οι latin και οι ευρωπαϊκοί χοροί…κυρίως. Λέγεται έτσι εδώ και 8 χρόνια που ανήκουν στα προολυμπιακά αθλήματα!!!

  16. σε ποια αθληματα ειπες; στα παραολυμπιακα;
    🙂

  17. ΠΡΟΟΛΥΜΠΙΑΚΑ…ανάπηρε!!! 🙂
    Σε αυτά δηλαδή που βρίσκονται δοκιμαστικά στις Ολυμπιάδες..!!! Αλλα που να καταλάβεις εσύ ξανθιά…Ε ΞΑΝΘΙΑ!!! 😆

  18. παραολυμπιακέ μου αθλητή εσύ 😛

  19. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ξανα ακούσει το λεγόμενο «αθλητικό χορό»

  20. Κάπου τον πήρα μάτι τον μικρό! Καλός είναι!
    Τι να κάνω; Το παρακολουθώ γιατί είναι και ο ξάδερφος της κολλητής μου… πρέπει να ψηφίσω κι όλας!!!
    Καλημέρα Μάνο!

  21. ρε συ μπαμπάκα,με έκανες να απορήσω ποιός είναι αυτός,και να μάθω και εγώ που δε το βλέπω..έψαξα στον γούγλη και βλέπωντας μια φωτογραφία (οκ,μικρή πολύ μικρή) μου θύμισε ένα παιδί που γνώριζε η κολλητή της αδερφής μου,και είχε δει 1-2 φορές η αδερφή μου,στην Αγία παρασκευή/χολαργό..

    τι να πει κανείς…και ύστερα λένε εσένα «παραολυμπιακό» αθλητή 😛

  22. Δηιάνειρα 😛

    salerosa οσο ζεις μαθαίνεις!!! 🙂

    SOFIA είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ παιδί!!

    Διηάνειρα Περιστέρι μένει…καμμία σχέση!!! Κούκλος δεν είναι;;; 😀

  23. Πρίν καμιά ώρα έβλεπα το πρώτο Live… που να το ήξερα να κάνω focus??? Στο επόμενο… 🙂

  24. Καλημέρα Μάνο 🙂

    Τον πρόσεξα τον μικρό που είπες…. Ήταν πολύ καλός και πήρε και πάρα πολύ καλές κριτικές χθες!!!!! 😀

  25. Fira στο επόμενο…στο επόμενο!!! 🙂

    jo μόλις το είδα εγώ στον Αρναούτογλου!!! Ωραία η disco του!!

  26. Μάνο καλημέρα 🙂

    Τι λες???? Δεν χόρεψε…. disco!!! (εκτός…κι αν δεν λέμε τον ίδιο!…. 😯 )

  27. rock n’ roll…γράψε λάθος!!! 🙂

  28. Είπα και εγώ!!! 🙂

    Αφού το παιδί πήρε πολύ καλές κριτικές!!!! Το θυμόμουν καλά το όνομα που είπες!!! 😉

  29. 🙂 κεκτημένη ταχύτης!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

