Αναρτήθηκε από: Manos S. | 21 Μαρτίου , 2008

Γυρίσαμε…

…και περάσαμε περίεργα!

Όμορφα και άσχημα…άσχημη η στιγμή για τα ξαδέρφια μου! Χάρηκαν όμως που με είδαν με τον πατέρα μου ΠΟΛΥ. Και ο βατισιμιός μου χάρηκε, μου έλεγε για τις «διαολιές» του.

Συμπεράσματα μετά από ένα ταξίδι 15 ωρών στην Κρήτη :

  • Πετάνε ακόμα τα ελικοφόρα της Ολυμπιακής χωρητικότητας 50 ατόμων…σαν πούλμαν ένα πράμα…χωρίς γαλαρία!!! 
  • Το αεροδρόμιο Σητείας δεν θα έπρεπε να λέγεται αεροδρόμιο, αλλά πίστα «καρτ».
  • Έξω από το αεροδρόμιο ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ καμμία συγκοινωνία…ευτυχώς ήταν 2 ταξί!!!
  • Φτιάχνουν καινούριες γέφυρες, για να συντομεύσουν την απόσταση, σε μία από τις οποίες, σκοτώθηκε προχτές ένας εργάτης.
  • Στο χωριό μου (και στα πρισσότερα) πλέον, θα γίνονται ΜΟΝΟ κηδείες…
  • Ο αέρας και το νερό στην Κρήτη, έχουν καταπληκτική γεύση (το ‘ξερα, αλλά το επιβεβαίωσα και πάλι!).
  • Η οικονομική κρίση, φτάνει σιγά σιγά ΚΑΙ στην επαρχία.
  • Το Ηράκλειο έχει γίνει από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας…και αν κρίνει κανείς πως μέχρι πρότινος ήταν Η ΑΣΧΗΜΟΤΕΡΗ…αν τυχόν ο Κουράκης δεν πάρει 99% στις επόμενες εκλογές, οι Ηρακλιώτες θα είναι οι πιο ηλίθιοι πολίτες της Ελλάδας!
  • Τα duty free στο «Καζαντζάκης» έχουν τα πιο όμορφα και απαραίτητα πράγματα που έχω δει σε αεροδρόμια ως τώρα!!!
  • Η Ολυμπιακή ΑΚΟΜΑ να καταφέρει να πετάξει ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ!!!

Τέλος…περιμένω έναν καλύτερο λόγο…για να ξανακατέβω…ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

Responses

  1. Wellcome back, Μάνο! Όντως, την επόμενη φορά να πάτε για καλό στα πάτρια εδάφη.
    Φιλιά! 😀

  2. καλως γυρισατε + να ειστε καλα να τον θυμοσαστε.

    Αντε, ποτε θα ρθει ο Αυγουστος να κατεβουμε. Τον ατελειωτο εχει…

  3. Ευχομαι μονο για χαρες να κατεβαινεις!!!
    Το Ηρακλειο οντως εχει γινει αγνωριστο…Σημερα παω Σητεια για βολτα και θα περασουμε απο χωριο σου να δει η κολλητη μου τον ερωτα της τον αγιατρευτο.. .
    Απλα εκεινος δε το ξερει ακομα….Που θα παει θα το μαθει….. 🙂

  4. Mάνο καλώς επέστρεψες.

    Από τη Κρήτη που έχω να κατέβω από το 1997 μου έχει μείνει ανάμνηση, η ωραιότερη παραλία που έχω πάει στη ζωή μου.

    ο Μπάλος.

  5. Mανολιό είσαι σπίτι?
    Παμε για Κρήτη??

  6. καλως ηρθες ομορφε!!η αληθεια ειναι οτι καθε φορα που κατεβαινω, το απολαμβανω ολο και περισσοτερο το Ηρακλειο μας. Μονο χαρες εννοειται και να κατεβαινεις και για διακοπες με τα παιδια!!!
    φιλι!

  7. Καλώς επιστρέψατε στο κλεινόν σας άστυ…
    με τις υπέροχες στιγμές της μαγεύτρας Κρήτης,

    στη μνήμη σου φυλαχτό…
    από την οποία έλκεις όμως το 50%
    της ύπαρξης σου…

    (…ως μου ‘μολόγησε η νεραϊδούλα στη διασταύρωση Ε.Ο. με Κολύριον)

    και συμπτωματικά… χθες τη νύχτα, πολύυυ αργά, με αφορμή την ασφαλή «παράδοση» στην πατρική οικία της φιλεναδίτσας μου
    (ανηψιάς και βαφτισιμιάς του γνωστού σου Διογένη…)
    κάναμε και περιήγηση στους γραφικούς δρόμους του χωρίου—
    μόνο νύχτα, δυστυχώς!!!, μετά την πύρινα λαίλαπα, μπορώ να περάσω από κείνο τον τόπο…

    σας φιλώ
    και σας περιμένω!!!!!!
    😉

  8. wellcome!

  9. Προσωπικα,μεχρι το νομο Ηρακλειου εχω φτασει*εχω ακουσει καλα λογια για το Λασηθι,που θα παει,θα το επισκεφτω…
    Ευχομαι παντα να εχεις μια αιτια να πηγαινεις!

  10. huh????????????????

    «Το Ηράκλειο έχει γίνει από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας…»
    Πόόόότε;;;; Γιατί μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα που έφυγα εξακολουθούσε να είναι η ασχημοτερότερη ΜΕ διαφορά!!!!
    Όσο για το νερό …. δεν δοκίμασες το τρεχούμενο, έτσι;;;; Μήπως για αυτό σου φάνηκε το Ηράκλειο όμορφο;;;;;;;; Καλησπέρες!

  11. Χαζοκρητικέ! Δηλαδή το Ηράκλειο εσύ το βρίσκεις όμορφο;;; Αν εξαιρέσεις κάτι κουτσουπιές που άρχισαν να ανθίζουν και κάπως σουλουπώθηκε αισθητικά, κατά τα άλλα σε αποκαλώ ευθαρσώς: Κακόγουστο!

    Δε θα το συνηθίσω ποτέ. 😦

  12. Να μην εύχεσαι, αλλά ΝΑ επιδιώξεις να ξαναπάς

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. Πεθύμησα να πάω στην Κρήτη…έστω με 50θέσιο (μπρρρρρρρρρ)
    Καλημέρα σας!

  14. καλώς ήρθατε !!! τι αλλαγές έχουν γίνει στο Ηράκλειο δηλαδή;

  15. Ωραίο το Ηράκλειο;;;
    Τα χασες και εσύ!!!!!!
    🙂

  16. Axxxx…. με γύρισες στο καλοκαιράκι που πέρασε και με βρήκε στη Σητεία!! Τί όμορφα!! Καλή βδομάδα στην Superοικογένεια! 🙂

  17. Ο λόγος για να ξαναπάς σύντομα είναι η οικογένειά σου! Να πάτε για 15 μέρες και να το ευχαριστηθείτε.

    Καλή εβδομάδα να έχετε!

  18. εεε?
    τί έγινε τώρα;
    μόνο εγώ δεν μπορούσα να δω το μπλογκ σου;
    αχ μπερδεύτηκα!!
    τέλοσπάντων σημασία έχει οτί είσαι εδώ πάλι…
    πριν λίγο το αφεντικό μου ρώτησε ποιος από μας θέλει να πάει Ηράκλειο για μια δουλειά…λες να είμαι εγώ που θα σηκώσω τελικά το χέρι;

  19. Το Ηράκλειο είναι super, τα Χανιά λίγο παραπάνω, Ρέθυμνο δεν έχω πάει ούτε Άγιο Νικόλαο. Η Κρήτη γενικά τα σπάει και οι Κρητικοί είναι οι πιο τρελοί και ταυτόχρονα οι πιο καλοί άνθρωποι που έχω γνωρίσει! Να πηγαίνεις πιο συχνά και να είναι μόνο για καλό! 🙂

  20. Tην καλησπέρα μου…

  21. Την επόμενη φορά Μάνο ελπίζω να πας για καλό λόγο και να το ευχαριστηθείς.
    Καλό βράδυ.

  22. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές…ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΙΣ ΧΑΝΙΩΤΙΣΣΕΣ πως το Ηράκλειο πλέον είναι ωραίο πλέον…και αν κρίνεις το πως ήταν πριν…ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!

    indi thanks!!!
    Taso καλημέρα…χαθήκαμε!!!
    Hari να μας έρθεις στον Άγιο…σύντομα!!! Ευχαριστούμε για τα ΠΟΛΥ καλά σου λόγια…ΑΛΗΘΕΙΑ είναι!!χεχε
    αγγελόσκονη ΝΑ ΠΑΑΑΑΣΣΣ!!!
    ραδιο μαρκόνι μήνα…καλύτερα!!! 🙂
    fira δίπλα στο χωριό μου ήσουν βρε;;;
    τασσούλα τι θα ‘λεγες εσυ! 😛
    Daisy όμορφες…έχει φτιαχτεί (και φτιάχνεται) η παραλιακή, πλατείες, ο μασταμπάς κτλ. Το λιμάνι μένει… 😉
    oneiromegeiramata και γω την Ζάκυνθο!!! 😉
    Γλαρένια ευχαριστώ!!!
    marilia δεν το περίμενα από σένα!!! 😛 Μα να γίνεις σαν τους Χανιώτες… 😦
    KV είσαι εγκάθετη!!! 😀
    Kaveire να έρθεις!!!
    mama thanks
    kyriaf σαν ψυχή έχω το 100% στην Κρήτη…σόρρυ. Αλλά έχω την γιαγιά μου κοντά σου…και την αγαπάω!!!
    lifewhispers ΠΕΣ’ ΤΑ!!!
    Thalassini μην το πεις 2η φορά…δεν με κρατάει ΤΙΠΟΤΑ!!!
    scarface χμμ…δεν την ξέρω…σε ποιο νομό;;;
    Άννα θέλω ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!! 😉
    Αντώνη εεεεεερχεται!!!
    Μαρία είστε καλεσμένη…το ξέρετε!!! 😛

  23. Μου φαίνεται πως είμαι έτοιμη να ξαναπάω Κρήτη όταν υπάρξει ευκαιρία… μετά από 9 χρόνια, έχω ξεπεράσει τις κουρααστικές διακοπές σε όλο το νησί! 😛

    Υ.Γ. Σιγά μην πετούσε η Ολυμπιακή στην ώρα της… Τι την πέρασες; Αγγλίδα; 😛

  24. Μαααααααααααα (άκου εγκάθετη, αλλάζουμε;;;;) … αλήθεια … το Ηράκλειο είδες;;;;;; ξεκινήσατε τις ρακές από το πλάνο, δεν εξηγείται αλλιώς!

  25. astropeleki να έρθεις!!!

    KV εγώ είμαι Λασιθιώτης…και ΤΙΜΙΟΣ…όχι ΡεθεμνιωΧανιώτης που να οχθρέυομαι τους Ηρακλιώτες… 😛
    Η αλήθεια είναι πως είχα πιει κάτι ρακές στο χωριό πριν!!! 🙂

  26. Εμαθες για 2 τρελές που το έπαιζαν τουρίστριες και πηγαιναν πανω κατω σε ολο το χωριο;Ε εμεις ειμασταν!Τον γνωρισε σε ενα γλεντι και εχει παθει πλακα!!!
    Αυτα!!!
    Λεπτομερειες αλλη φορα!!!
    Φιλακια σε μωρα σου!!

  27. Μάνο είναι δυνατόν να μην την ξέρεις ?
    Ο Μπάλος είναι στη Χερσόνησο της Γραμβούσας , νομός Χανίων.
    Είχα πάει με μηχανή enduro , μιλάμε για πολύ κατσικόδρομος τότε (1997), αλλά κάποια στιγμή τελειώνει ο δρόμος και πρέπει να περπατήσεις γύρω στα 20 λεπτά ως τη παραλία.
    Πάρε μια φώτο που βρήκλα στο νετ για να καταλάβεις για τι μιλάω http://stigmes.gr/br/images/BALOS.jpg

  28. Πόόόόόόσες ρακές ήπιες που
    α. είδες το Ηράκλειο όμορφο,
    β. Σου άρεσε και το νερό
    γ. Με θαώρησες ιθαγενή
    εεεεεεεεεεεεε;;;

  29. Καλημέρες!!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

