Αναρτήθηκε από: Manos S. | 1 Απριλίου , 2008

Σήμερα που είναι πρωταπριλιά…

…έτσι για αλλαγή…δεν αποφασίζουμε να πούμε την αλήθεια;;; Γιατί ψέματα λέμε ΚΑΘΕ μέρα πλέον…!

Ας ξεκινήσουμε από εδώ…εμείς…οι «bloggers». Γιατί πολλά ψέματα έχω δει ΕΔΩ ΜΕΣΑ…μεταξύ μας όμως…μην μας πάρουν πρέφα παραέξω! ΠΟΛΥ ψέμα ρε παιδιά…από ΔΗΘΕΝ χαρακτήρες.

Γι αυτό σας λέω…δεν κανονίζουμε μια μέρα να πούμε ποιοι είμαστε πραγματικά; Σαν χαρακτήρες εννοώ…να παραδεχτούμε ΠΟΣΟΥΣ έχουμε «δουλέψει»!

Καλημέρα…

Responses

  1. Ωχ, τα πήρε ο Μπαμπάκας… Συμφωνώ και με την πρότασή σου.
    Καλό μήνα να έχουμε. Φιλάκια 🙂

  2. Μαρία μου αρέσει που με «νιώθεις». Δεν το πέρασα στο ποστ νομίζω…αλλά χτες το βράδι που το σκέφτηκα (πάνω στο μηχανάκι) τα είχα πάρει ΠΟΛΥ…πολύ όμως!!! Άλλωστε αυτή είναι και η μεγαλύτερη αιτία που έχω βαρεθεί τα blogs. Τα έχουμε πει οι 2 μας!! 😉
    Τεσπα…καλημέρα!!! 😀

  3. Καλημέρα Μάνο 🙂

    Μάνο, εμένα πάντως που λέω συχνά – πυκνά αλήθεια…με λένε κακιά…. 😦

    Βέβαια εγώ δεν είμαι μπλογκερ, σχολιάστρια είμαι….

  4. jo μακάρι να ήταν πολλοί σχολιαστές σαν εσένα…ειλικρινά…γιατί εσύ απλά «σπας πλάκα» ή σχολιάζεις προβληματισμούς σε 2-3 μπλογκ μόνο (μεγάλη μας τιμή που ανήκουμε σε αυτά!!! 😉 ) Τώρα αν σε λένε κακιά…»ξα σου» που λέμε και στη Κρήτη!!!
    Αλλά υπάρχει «βρωμιά» ΠΟΛΥ!!! ΠΟΛΥ!!!

  5. Γιατί καλέ τόσο θυμωμένος;
    Απαπαπα, μην τ’ αφήνεις να σε ρίχνει!
    Απλά πας παρακάτω. Είναι αναμενόμενο να υπάρχουν και αυτοί!
    Φιλιά στα ζουζούνια και καλό μήνα 🙂

  6. neraidoskoni σήμερα είμαι καλά…με λένε Μάνο και είμαι καλά!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! Ευχαριστούμε για τα φιλιά…και ανταποδίδουμε και σε σας…οικογενειακώς!!! 😉

  7. διαφωνω κάθετα

    υγ και οριζοντίως αν χρειαστεί, εδώ που τα λέμε
    υγ θα εξηγηθούμε στο facebook

  8. 😳 Μη με κάνεις και κοκκινίζω! Σιγά το πρόσωπο!

    Αλήθεια μ’ αρέσει που σας βρήκα εσάς τους 2-3 και περνάω καλά!

    Και για μένα «περνάω καλά» σημαίνει είμαι αυτή που είμαι, είμαι αληθινή και είμαι ο εαυτός μου!!! ΚΑΛΕ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ Η ΣΤΑΡ???? (ναι ξέρω όλες οι σταρ το ίδιο λέμε)!!!

    😆 😆 😆

  9. tsaperdona μην κρίνεις από τον εαυτό σου!!!

    υγ και ΝΑΙ λοιπόν…πρόσεχε τα νώτα σου… στο FB!

    jo μην κοκκινίζεις…γιατί μετά την ΤΕΣΣΑΡΑ είναι παρεξηγήσιμο!!! 😉

  10. Ε, άντε να χαθείς Μάνο!

    Και έκανα και ένα σωρό δηλώσεις η Σταρ για πάρτη σου! 😛

  11. jo με μαθαίνεις σιγά σιγά κι εσύ!!! 😆

  12. Πες τα Χρυσόστομε!
    E αφού σε λένε Μάνο και είσαι καλά
    και μένα με λένε Μαρίνα και είμαι καλύτερα!!

    Μου χαχαχα όπως κάνεις ένας γνωστός μου!
    😆 😆

  13. Πεσ’ τα αγόρι μου, πέσ’ τα.
    Μαζί σου.

    να σου πω, το χω γραψει και στο δικο μου, αλλά έλλειπες τότε, δε θα το διάβασες:
    στο τέλος της μέρας, μ’ ενα μαγικό τρόπο, δεν είμαστε εμείς οι χαμένοι..

    άντε καλό μας μήνα 🙂

  14. Πόσο δίκιο έχεις!!
    Και εκεί που δεν το περιμένεις τρως μια σφαλιάρα και λες «τώρα τι έγινε;;»
    Τεσπα!!!
    Καλό μήνα και φιλιά στα αστέρια!

  15. Την ίδια συζήτηση είχα κι εγώ εχτές… Μόνο που κατέληξα σε άλλο συμπέρασμα.
    Νομίζω ότι είναι μια μέρα όπου εκείνος που θέλει να πει την αλήθεια ίσως και να μη γίνει πιστευτός…

  16. Thalassini mouaxaxaxaxa λέει ο γνωστός σου 😛

    Marilena έτσι είναι…αλλά άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας καμμια φορά…και αν σου δωθεί η ΕΥΚΑΙΡΙΑ να το αποδείξεις!!! 😉

    tassoula από σφαλιάρες…ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ!!! 😦

    Adonie αυτό είναι σίγουρο…αλλά όχι μόνο για τη σημερινή μέρα…γενικότεραο ειλικρινής δεν είναι πιστευτός πια… 😉

  17. Λοιπόν ξεκινάω εγώ τις μεγάλες αλήθειες.

    Δεν είμαι Παναθηναικός , κατά βάθος είμαι ……

    αντιΟλυμπιακός.

  18. @maddogblogger:
    Έτσι είναι αγαπητέ. Είτε είστε μαζί μας είτε εναντίον μας (που είπε και κάποιος άλλος ιθαγενής).

    Καλημέρα, καλό μήνα, καλά ψέματα.

    Ι.

  19. maddogblogger εγώ πάλι τείνω να γίνω και αντιΑΕΚ διότι την έχουν δει ΠΟΛΥ τελευταία…και τους συμπαθούσα…είναι και ο πεθερούλης μου…! 😉

    ikd φαντάζομαι πως συμφωνείς με το παραπάνω!!!
    Υγ η φώτο με την καμάρα και το παλιό τρένο είναι ΕΡΩΤΑΣ!!!

  20. Μάνο,

    μαζί σου. ΤΕΛΟΣ.

  21. έτσι…ΤΕΛΟΣ!

  22. Πες μου που είσαι και τι κάννννννννεις τώρα………

    .- (τελεία και παάλα)

  23. Ααααααα και καλό μήνα λέμε 😉

  24. Mano,

    Και ο δικός μου πεθερός … αεκάκιας είναι. Όταν τον πρωτογνώρισα, διάβαζε την «Ωρα» και του είπα ‘Ποιος διαβάζει αυτήν την παλιοφυλάδα» 🙂 Τελικά την κόρη του μου την έδωσε, χε χε…

    Ι.

  25. ..δεν ειναι λιγοι αυτοι που το εχουν καταλαβει…δεν εχεις προσεξει οτι εχουν γινει αρκετοι πλεον οι σχολιαστες ?

    οπως καταλαβες…. μαζι σου….


Σχολιάστε

Kατηγορίες

