Αναρτήθηκε από: Manos S. | 24 Απριλίου , 2008

Έχω τόόόόσα να πω…

…που δεν ξέρω τι θα θυμηθώ.

Οι μέρες περνούν…και δεν το καταλαβαίνω.

  • Από την μία τρέχω με τη δουλειά, η οποία είναι σχεδόν ανύπαρκτη…αλλά τρέχω. Μην με ρωτάτε ΠΩΣ γίνεται αυτό…
  • Ευτυχώς δεν έπεσε στην Α2 ο Πάοκ, οπότε φαντάζομαι την «γίτωσε» ο κομμωτής της Κανατάκη
  • Ο Παναθηναϊκός πάλι, από το κακό στο χειρότερο…Βγενόπουλε και Γιαννακόπουλοι ακούτε;;; Τρεχάτε λέμε!
  • Δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ όρεξη να πάω πουθενά…έχει ήδη σχεδόν αδειάσει η Αθήνα και μ’αρέεεεεσει!!! Θέλω να βγω στους δρόμους και να παίξω μπάλα… 😦
  • Παρ’ ότι τον τελευταίο καιρό, νιώθω 70+ χρονών, «κάθονται» κάτι φάσεις…σε παρεάκια με νεαρά παιδιά, που με ξανανιώνουν. Αυτά παθαίνουν αυτοί που ΠΑΝΤΑ προσπαθούσαν να «μεγαλοδείχνουν»!!!
  • Ψιλονηστεύω, αλλά προχτές to βράδι έφαγα τσηζκέηκ…γμτ…αλλά χαλάλι!!! ‘γεια στα χέρια της κοπελιάς που το ‘φτιαξε!!! 😉
  • Ρωτάτε κάποιοι περί δίαιτας…και δεν δύναμαι να σας απαντήσω… 😦
  • Τα παιδάκια μου…ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ…όπως και μεις φυσικά. Αλλά το να βλέπεις και να ΖΕΙΣ την «άνθιση» των παιδιών σου, είναι κάτι που δεν μπορεί να περιγράψει ΚΑΝΕΙΣ!!!
  • Θυμήστε μου να μην ξαναπάω για ψώνια ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ…και δεν εννοώ την Αναστασία (η οποία είναι πολύ καλή ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα…ειλικρινά!!).
  • Ετοιμαζόμαστε για την βάπτιση…τα μετράμε από δω…τα μετράμε από κει και δεν βγαίνουν με ΤΙΠΟΤΑ όμως! Πάλι 500 άτομα θα είμαστε 😦
  • Όλοι μου οι φίλοι και οι γνωστοί κλάινε πως δεν έχουν μία στην τσέπη, αλλά πόσα Πουκέτ έχω ακούσει και Ντουμπάγια αυτές τις μέρες δεν λέγονται…ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ!
  • Τέλος, όπως θα έχετε καταλάβει…και που σήκωσα ΠΑΛΙ το blog, τόσο καιρό βαριέμαι να γράψω…και έβαζα βλακείες για να γελάτε μαζί μου (ίσως να είχα ανάγκη αυτό όμως). Δεν με σηκώνει το κλίμα…έχουν γίνει και τόόόόόόσα… Σκέφτομαι να αρχίσω να μιλάω…για πρόσωπα και καταστάσεις… Γιατί βλέπω «λάθος» ανθρώπους να θεοποιούνται. Από την άλλη δεν θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αν μιλήσω…οπότε…μάλλον θα την κάνω κάποια στιγμή πάλι…. Άλλωστε πήρα πολλά από ΕΣΑΣ εδώ μέσα… (μην αρχίσετε βλακείες πάλι…δεν είπα πως το κλείνω ΤΩΡΑ!)

Και δεν σας είπα ΟΥΤΕ τα μισά από όσα θέλω…και κουράστηκα ΗΔΗ!!!

Καλό Πάσχα είπαμε;;; Δεν πειράζει, ας ξαναπούμε!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους!!

Υγ αν και θα βάλω κι άλλο ποστ μάλλον!!!

Responses

  1. Αγαπητέ Μάνο , τα blog τα φτιάχνει ο κόσμος για να βγάζει από μέσα του ότι τον απασχολεί και να ξεθυμαίνει.

    Βέβαια κάποιοι τα φτιάχνουν και για άλλους λόγους αλλά εγώ εννοώ τους κανονικούς bloggers.

    Κρατάω μόνο την παρακάτω παράγραφο από το σημερινό σου ποστ. ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Τα παιδάκια μου…ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ…όπως και μεις φυσικά. Αλλά το να βλέπεις και να ΖΕΙΣ την “άνθιση” των παιδιών σου, είναι κάτι που δεν μπορεί να περιγράψει ΚΑΝΕΙΣ!!!

  2. Κι εγώ τρέχω με τη δουλειά,
    και έτσι που είμαι και ξεσηκωμένη,
    νιώθω λες και δουλεύω στα κάτεργα!!
    Καλό Πάσχα Μάνο,
    με υγεία για όλους σας! 🙂

    ΥΓ Υπάρχει ομορφότερο πράγμα απ’ το να τα βλέπεις να μεγαλώνουν;;; 😉

  3. Μη χολοσκάς ρε συ φίλε. Δεν αξίζει.
    Όλα αυτά γίνονταν και θα ξαναγίνουν.
    Όταν τίποτα δεν πάει καλά νομίζω ότι και λίγα είπες! 🙂
    Καλή Ανάσταση να έχετε και να χαίρεσαι και την γιορτή της γυναίκας σου.
    Στα λέω από τώρα γιατί θα λείπω 😉

  4. Χαχα νηστεύεις και έφαγες??? θα σε τιμωρήσει και σένα ο Θεός (που παρομοίως έφαγα)… Διάλεξε μόνο την τιμωρία, γιατί εγώ είπα τιμώρησέ με όπως νά’ναι και τώρα δεν μπορώ να ισιώσω!!! Καλό Πάσχα!!! φιλιάαα

  5. scarface μεγάλη κουβέντα πάω να ανοίξω…και θα γίνει χαμός…
    Τεσπα…καλό Πάσχα να έχουμε!! 🙂

    νεραιδόσκονη ποιος σε πιάνει εσένα πλέον!!! 🙂
    Καλά να περάσετε!!!

    Adonie έτσι νομίζω κι εγώ!!! Η Αναστασία μου δεν γιορτάζει τώρα…αλλά της Φαρμακολύτριας. Να ‘σαι καλά πάντως!!! Καλά να περάσεις! Κάτω θα πας;;;

    laxanaki σε τρώει εσένα τώρα να τ’ ακούσεις…βάλε τον ψηλό να σε τρίψει λιγουλάκι…2 μέτρα χέρι έχει!!! 🙂
    Yγ κι εσύ τσηζκέηκ έφαγες;;;; 😆

  6. α να χαθείς, κι εσύ που το έφαγες το τσιζκέικ, κι αυτή που το έφτιαξε!!! 😛

    Να γράφεις ό,τι θες, όποτε θες και μπορείς -γι’ αυτό τα έχουμε!!!

    Μάκια, μικρέ 😉

  7. Ώστε τσηζκέικ, ε; Στην κόλαση θα καείτε – να είμαστε δίπλα-δίπλα όλοι! Χαχα!
    Τις θερμές ευχές μου σε σένα και στην οικογένεια για τις γιορτές. Καλά να περάσετε στην όμορφη Αθήνα!

  8. Καλή Ανάσταση Μάνο και Καλό Πάσχα να έχεις. Όλες μου οι ευχές. Να περάσεις όμορφα. Ελπίζω και η ομάδα μας να αναστηθεί με την νέα της δομή και ιδιοκτησιακή μορφή

  9. natassaki να χαθεί να χάνετε!!!

    kitsomitse εσύ και η Λουκά τα λέτε αυτά ΣΙΓΟΥΡΑ 😉 Δεν θα μείνω Αθήνα…θα πάω προς θάλασσα μεριά…! Καλό δρόμο να ανηφορίσεις…και με το καλό πάλι πίσω!!!

    Αμην Βασίλη … ΑΜΗΝ!!! Καλή Ανάσταση!!! 😉

  10. Γιατί παιδί μου σε έπιασε……τέτοια φλυαρία σήμερα??? 😆

    Άντε και Καλό Πάσχα σε όλους!!! Φιλιά στην οικογένεια!

  11. χάρη του παλιού καλού καιρού…κοντεύω να χρονίσω κι εδώ μέσα!!! 😉
    Καλά να είμαστε jo…! 🙂

  12. μετα απο αυτο δεν ξαναμιλαω γιατι θα εχω απαιτησεις!
    χαχαχα, δε μου λες, που «μεγαλοδειχνεις»;; στις φτερνες;; LOL!
    εγω απο σημερα κοβω τα αρτισιμα, οποτε οτι και να εφαγα ΣΩΣΤΟ ητανε!!!

    🙂
    χαχαχχαχαχ, τωρα που το ξαναβλεπω, μπορεσες και περασες τη διαδικασια με ταψωνια!!!
    ευγε!!!

    Καλα ν απερασετε (παλι)!!
    Αληιεια, γιορταζει η Αναστασια;; εχω φιλη κολλητη που ΔΕΝ γιορταζει , και ρωταω!

  13. Φεύγω απόψε για πάνω όχι για κάτω 😉
    Κόνιτσα και μετά Ξυλόκαστρο.
    Επιστρέφω πρωτομαγιά…

    Καλά να περάσετε. Κι εδώ ωραία θα είναι που έχει αδειάσει η Αθήνα.
    Καλή Ανάσταση φίλε.

  14. life δεν γιορτάζει…καλό ταξίδι σήμερα!!! 🙂

    Adoni τυχερέ…μια βδομάδα!!!
    Εγώ θα πάω Λαγονήσι…θαλασσίτσα λιγάκι!!!
    Να ‘μαστε καλά!

  15. Να περάσεις καλά και μην ανησυχείς, το cheesecake θα ήταν από νηστίσιμο τυρί !!!! -Άκουσα ότι υπάρχει και τέτοιο!!!
    Ευχές!

  16. Αίσιον και ευτυχές το νέον Πάσχα!

  17. εμείς οι ανάποδοι, περιμενουμε να φύγουμε την Τετάρτη μετά το Πάσχα, που ελπίζουμε πως θα έχουν επιστρέψει τουλάχιστον τα 3/4 🙂

    καλή Ανάσταση δε σου λέω από τώρα, θα ξαναπεράσω.

    φιλιά σε όλους 🙂

  18. Τουλάχιστον οι μισοί γνωστοί μου βρίσκονται στα ξένα…
    Κούβα, Μασσαλία, Πουκέτ και ένας… Αγιους τόπους 😉

    Αθάνατε Ελληνα λέει… 😆

    Δε πειράζει όμως ,όλα καλά…
    Με πρόχειρους υπολογισμούς , σε κανα δυο μήνες θα μαζέψω το κομπόδεμα, όχι για Κούβα κα Ντουμπάι, αλλά για το συνεργείο να κάνω σέρβις το Κορσάκι, να αλλάξω και λάστιχα 😆

    Καλή καρδιά μωρέ, με παρεούλα, αρνάκι και Kaiser παγωμένες 😆

    Καλή Ανάσταση σε όλες/ους

  19. Πολλά τα ζητήματα όντως!
    Καλό Πάσχα να περάσετε!

  20. Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά για την κυρία σας.
    Γράψε ότι θές, και εγώ είχα λίγο άγχος αλλά το ξεπέρασα…όλοι είμαστε ένα κλίκ μακρυά, και αν δεν θες δεν το κάνεις,έτσι δεν είναι?

  21. Δε τη παλευεις…Μολις γυρισω εισαι για καμια ρακι? Καλο πασχα!

  22. Καλό Πάσχα να περάσετε Μάνο.

  23. «Γιατί βλέπω “λάθος” ανθρώπους να θεοποιούνται. Από την άλλη δεν θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αν μιλήσω…οπότε…μάλλον θα την κάνω κάποια στιγμή πάλι…»

    Ένα σύστημα που μας ενοχλεί είναι αλήθεια, αλλά που υπάρχει και λειτουργεί και χωρίς εμάς.Τελικά δεν θα αλλάξει ποτέ χωρίς εμένα εσένα τους συμπολίτες μας την συμμετοχή μας.

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

    καλο Πασχα

  24. Oρίστε που ξαναπερνώ:
    καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση και στους τέσσερις σας.
    να ειστε χαρουμενοι, γεροί και δυνατοί όπως τώρα.

    φιλιά πολλά 🙂

  25. Μην αγχώνεσαι με τα internetika…
    Καλή Ανάσταση και να περάσετε καλά!!!

  26. Θυμήστε μου να μην ξαναπάω για ψώνια ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ…και δεν εννοώ την Αναστασία (η οποία είναι πολύ καλή ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα…ειλικρινά!!).

    Μεγάλη μπουκία φάε, μεγάλη κουβέντα μη λές!!!

    Χίλιες φορές το μαρτύριο με την Μάρια (σύζυγο) την Ισμήνη (πεθερά) και τα δυό παιδιά , παρά την Κόλαση με τον αδελφό μου και τον ξάδελφο μου .

  27. Καλή Ανάσταση αίσιος και ευτυχής ο νέος Πάσχας.

  28. … και με ένα γερό αυγό, όπως λέγαμε παλιά στα παιδικά μου. Φιλιά σ’ όλους. να έχετε υγεία

  29. Όταν με φως της Ανάστασης
    άναβες το κερί σου
    κάθε αχτίνα μια χαρά
    να γίνει στη ζωή σου!

    Το Άγιο Φως της Ανάστασης
    να σβήσει κάθε πόνο
    και συντροφιά σας να έχετε
    την ευτυχία μόνο!!!

  30. Χριστός Ανέστη βρε! Να χαίρεσαι τη γυναίκα σου και τα παιδάκια σου. Γιόρταζε η Αναστασία χθες ή όχι;
    Φιλάκια!

  31. Χρόνια Πολλά – Χριστός Ανέστη σε σένα και στην οικογένεια!!! 🙂

  32. Χρόνια πολλά και από μένα.Σιγά που μεγαλοδείχνεις.Μια χαρά είσαι και μάλιστα μέσα στο χαμόγελο.Λές να έφταιγε το τσίζκέικ;Κρίμα που δεν δοκίμασα.Όλοι για αυτό μιλάνε.

    Όσο για την Πανάθα κάτι αρχίζει να φαίνεται στον ορίζοντα.Ελπίζω να μην είναι αυταπάτη.

    Καλή συνέχεια και τα λέμε και από κοντά πάλι σύντομα.

  33. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα με την οικογένεια. Τελικά έφυγες; Σιγά μη δεν έφυγες 😛

  34. Ελπίζω να μη ρίξατε καμιά βουτιά στη θάλασσα γιατί τα κρύα καραδοκούν!
    Την καλησπέρα μου.

  35. θειε εχω φτιαξει το μπλογκ μου efoulafra

  36. Να πω τα χρόνια μου πολλά!

    Αν στην βάφτιση του παιδιού έχετε 500 άτομα στο γάμο τους πόσους θα έχετε;


Σχολιάστε

Kατηγορίες

