Αναρτήθηκε από: Manos S. | 23 Οκτωβρίου , 2007

Airbus 380

Στις 25 Οκτωβρίου πραγματοποιείται η πρώτη πτήση του Airbus 380. Το Airbus 380 θα αποτελέσει ένα σταθμό στην ιστορία των ιπτάμενων μεταφορικών μέσων. Υποσκελίζοντας οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο μαζικών μεταφορών, μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 853 επιβάτες σε πτήσεις από τη μία άκρη του κόσμου μέχρι την άλλη χωρίς ανεφοδιασμό. Όντας πρωτοπόρο σε τομείς όπως η πολυτέλεια και η ποιότητα, το μέγεθος, ο σχεδιασμός και η τεχνολογία, τα εισιτήρια της πρώτης ιστορικής του πτήσης με σταθμό αναχώρησης τη Σιγκαπούρη και άφιξης το Σίδνευ έχουν γίνει ανάρπαστα.

 

 

Αυτό λοιπόν το αεροπλάνο ΔΕΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ (ή καλύτερα ΜΟΝΟ προσγειώνεται και απογειώνεται χωρίς επιβάτη από το Ελ. Βενιζέλος) στο ολοκαίνουριο και υπερπολυτελές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» διότι δεν προβλέψαν οι γερμανοί σχεδιαστές, να περνάνε από την γέφυρα πάνω από την Αττική μεγαλύτερου όγκου αεροπλάνα από αυτά που υπήρχαν έως σήμερα!!!. Ναι αγαπητοί μου φίλοι καλά διαβάσατε!!!

 

Τα σχόλια σας αναμένω με αγωνία!!!


Σχόλια

  1. τι να σχολιάσουμε;
    στην Ελλαδίτσα μας όλες οι μελέτες γίνονται στο πόδι!!!
    αλλά μην ξεχνάς ότι έτσι ανοίγουν και οι δουλειές κάποιων… σκέφτεσαι τις μετατροπές πως κάποιοι πρέπει να τις αναλάβουν και να τις κατασκευάσουν!!! 😉

    όσο για την συνάντηση είμαι μέσα!
    αν μπορείς Κυριακή μεσημεράκι για καφεδάκι θα είναι τέλεια!

    καλό σου βράδυ

  2. Παιδί μου αυτή η χώρα ή μάλλον (για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις) αυτοι που κάθονται στα «ψηλά» γραφεία σε αυτή την χωρά είναι πολύ μπροστά απο την εποχή τους!!!
    Αν και κατα την γνώμη μου το περιέργο θα ήταν να είχε γίνει το σωστό και να μπορούσαν να προσγειωθούν.Τώρα θα βγεί ένα ωραιότατο κονδύλι (που θα μπεί στον λογαριασμό με τα υπόλοιπα) γιατί έτσι δεν θα μείνουμε και σε λίγα χρόνια θα έρθει και εδώ.
    Υπομονή σε αυτή την χώρα κάνουμε χρόνια….
    Καλό βράδυ!

  3. πάω να γίνω εξέκιουτιβ για να μπορώ να ταξιδεύω τζάμπα

    υγ όσο για τους γερμανούς τι να πω
    υγ ήξεραν ότι σχεδιάζουν για έλληνες….

  4. Πρέπει ντε και καλά να περνάει τη γέφυρα πάνω από την Αττική οδό? Η μήπως το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι στένεψε ο αττικός ουρανός?

  5. Κοίταξε επειδή απο μικρή με τα αεροδρόμια έχω πάρε-δώσε και σούρτα-φέρτα, εχεις δίκιο σε αυτό που λές μεν.Είναι ανάγκη για εφέ να περνάει πάνω από τη γέφυρα; Οχι. Μηπώς δεν συνέπεσε σωστός σχεδιασμός μεταξύ Αττικής και Ελ.Βελ;Μήπως επειδή η ιστορία του συγκεκριμένου Αεροπλάνου πάει αρκετά χρόνια πίσω, με αρκετά προβλήματα δεν φαντάστηκαν οτι τελικά θα βγει στην παραγωγή και οτι ίσως το τέρας φτάσει και εδώ; Στα υπόλοιπα Αεροδρόμια ίσως να μην έχουν γίνει και εκεί αντίστοιχες ρυθμίσεις. Αλλά αν είναι απόο την προσγείωση ενός τέτοιου τέρατος να βγούν εξτρα λεφτά, νομίζω θα τη βρουν τη λύση!!!!;)

  6. Καλημέρα βρήκα αυτό απο το site του αεροδρομίου

    Αirbus A380
    Ο κατασκευαστής και 3 αεροπορικοί κολοσσοί επιλέγουν το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ως εναλλακτικό αεροδρόμιο εξυπηρέτησης του αεροσκάφους

    Με την ευκαιρία της παράδοσης του πρώτου αεροσκάφους Airbus A380 για εμπορική χρήση, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία AIRBUS και οι εταιρείες Singapore Airlines, Emirates και Qantas που εντάσσουν το νέο αεροσκάφος στο στόλο τους, επέλεξαν το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως ένα από τα αεροδρόμια παγκοσμίως που μπορούν να εξυπηρετήσουν το αεροσκάφος σε περίπτωση αλλαγής προορισμού εν πτήσει (Diversion Airports for A380 flight).

    Η επιλογή του κατασκευαστή και των τριών κορυφαίων αερομεταφορέων για την εξυπηρέτηση του υπερσύγχρονου νέου αεροσκάφους Α380 είναι ιδιαίτερα τιμητική για το αεροδρόμιο της Αθήνας. Ήδη από το 2002, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις στον αεροπορικό κλάδο, ο ΔΑΑ συμμετείχε στις εργασίες του Α380 Airport Compatibility Group* με αντικείμενο τις επιχειρησιακές ανάγκες των αεροδρομίων και στόχο την ασφαλή και άριστη εξυπηρέτηση του Α380 κατά την προσγείωση, τη στάθμευση και την απογείωση.

    Αποτέλεσμα των εργασιών ήταν μεταξύ άλλων η σχετική πιστοποίηση που έλαβε η κατασκευάστρια εταιρεία AIRBUS από τον αρμόδιο ευρωπαϊκό οργανισμό E.A.S.A. (European Aviation Safety Agency) καθώς και από τη Federal Aviation Administration των Η.Π.Α. για να επιχειρεί το αεροσκάφος Airbus A380 σε αεροδρόμια όπως του Σίδνεϊ, του Λος ’ντζελες (LAX), του Λονδίνου (Heathrow), της Φρανκφούρτης, του Αμστερνταμ, της Ρώμης (Fiumicino), της Βιέννης και της Αθήνας.

    Γραφείο Τύπου ΔΑΑ
    τηλ.: 210 35 37 227
    fax: 210 35 37 838
    e-mail: press_info@aia.gr
    ιστοσελίδα ΔΑΑ: http://www.aia.gr

    * Με τη συμμετοχή των: AIRBUS, IATA (Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών), ACI (Διεθνές Συμβούλιο Αεροδρομίων), μεγάλων διεθνών αεροδρομίων και ευρωπαϊκών υπηρεσιών πολιτικής αεροπορίας.

  7. Λοιπόν, Μάνο, το καλύτερο σχόλιο το έκανε χθες το βράδυ ο Λαζόπουλος. Είπε: «όταν ήμουν μικρός η μάνα μου μου άφηνε περιθώριο στα πατζάκια του παντελονιού γιατί ήξερε ότι θα ψήλωνα. Μήπως τελικά στο αεροδρόμιο έπρεπε να φωνάξουν τη μάνα μου;». Φιλιά και καλημέρες!!!! 🙂

  8. Τελικά μπορεί ή δεν μπορεί??? Γιατί ο γκρινιάρης περιγράφει ότι μπορεί.

  9. #melomene
    και θα κάνουν χρυσές δουλειές…
    …για την αβάν(τ) πρεμιέρ θα σε ενημερώσω ως αύριο!!! 🙂

    #τασσούλα
    τώρα έχουμε άλλα έξοδα…το αεροδρόμιο θα το ξαναφτιάξουμε…στους επόμενους ολυμπιακούς αγώνες!!! 😉

    #tsaperdona
    καλύτερα να βάλουμε όλοι από λίγα να πάρουμε δικό μας αεροπλανάκι…τι λες;;; 🙂

    #Αντώνη
    έχει στενέψει δυστυχώς το ήδη λιγοστό μυαλουδάκι των «σχεδιαστών» μας!!!

    #θαλασσινοβαπτισιμιά…
    …διάβασε το παρακάτω σχόλιο μου…καλησπέρα!!! 🙂

  10. #Γκρινιάρη…
    …λοιπόν. Το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι αεροδιάδρομοι μας…οι οποίοι έχουν πολύ καλή και σύγχρονη κατασκευή. Κατεβαίνοντας προς Σπάτα από την Αθήνα, οι αεροδιάδρομοι βρίσκονται στο αριστερό μας χέρι, ενώ το κτίριο (και οι φυσούνες συνεπώς) στο δεξί(φτου κακά) μας χέρι. Όταν τα αεροπλάνα γεμίσουν με επιβάτες, περνάνε από μία αερογέφυρα πάνω από την Αττική οδό, για να οδηγηθούν στους αεροδιαδρόμους. Οι αεροδιάδρομοι αυτοί λοιπόν, είναι ικανοί να δεχτούν τις ρόδες του Airbus380, αλλά θα τις φρενάρουν και θα το κρατήσουν εκεί!!! Οι «πελάτες» του Ελ. Βενιζέλου δεν θα μπορέσουν να επιβιβαστούν…δυστυχώς!!!

  11. το «μπάτε σκύλοι αλέστε» έχει το προνόμιο με όσους συνεργάζεται να τους κάνει και αυτούς σκύλους που πληρώνουν αλεστικά … κάτι τέτοια διαβάζω και κάτι άλλα μου συμβαίνουν και σκέφτομαι πολλές φορές να σταματήσω να πηγαίνω τόσο πολύ κόντρα στον άνδρα μου στην ερώτηση – παρότρυνση – παρακίνηση «ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΩ…»

  12. #Μαρία
    τον είχα προλάβει εγώ όμως…σήκωσα το ποστ λίγο πιο πριν!!! 🙂 Πραγματικά πανέξυπνο σχόλιο ο Λάκης, όπως πάντα!!! 🙂

    #arrame
    μπορεί…να προσγειωθεί…και να απογειωθεί επίσης. Είναι αυτό που λέμε : φύγε όπως ήρθες!!! 🙂

  13. #νατάσσα πολυταξιδεμένη,
    εσύ θα έχεις ζήσει το «δρομολόγιο» ενός αεροπλάνου στο Ελ.Βενιζέλος και θα καταλαβαίνεις τι εννοώ ε;;; 😉

  14. αγαπητέ προσκαλώ εσάς και την αδελφή σας στο σπίτι μου 🙂

  15. Ακόμα πιο τραγική είναι η ιστορία με τα δύο παλαιότερα αεροδρόμια. Γενικά, δεν έχω ξαναακούσει να κλείνει αεροδρόμιο επειδή ανοίγει κάποιο άλλο. Απλά ρυθμίζουν τις ανάγκες που εξυπηρετεί το καθένα. Είναι σαν να κλείνεις ένα νοσοκομείο επιδή άνοιξε ένα μεγαλύτερο λίγα μέτρα πιο κάτω. Τί να πεις.. Την καλημέρα μου!

  16. το παράδοξο θα ήταν να είχε προβλεφθεί. Το κακό είναι ότι τείνουμε να το θεωρούμε ως δεδομένο…

  17. Τι αλλο θα ακούσουμε!!!

  18. Ράβε, ξύλωνε…δουλειά να μη μας λείπει…

    Και καλά οι δικοί μας οι φωστήρες-επιστήμονες πώς τη δέχτηκαν αυτή τη χωρίς πρόβλεψη μελέτη.
    Αλλά τώρα, τί λέμε;…

    Γλαρένιες αγκαλιές

  19. για την πρεμιέρα στείλε μου email να συνενοηθούμε γιατί έχω μόνο μία ακόμα πρόσκληση κι αν δεν μπορείς να μου προτείνεις κάποιον άλλο να μην πάει χαμένη!

  20. Ωραίο αεροπλάνο. Αλλά επίφοβο να αποτύχει σαν επιχειρηματική προσπάθεια αν δεν έχει κάλυψη θέσεων. Η Σιγκαπούρη προσφέρεται γιατί είναι ένα μικρό μέρος με μεγάλο πληθυσμό και τεράστιο οικονομικό επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Χάνεται χρόνος αν προσγειώνονται στο ίδιο αεροδρόμιο δύο αεροπλάνα ενώ μπορεί να γίνει και με ένα. Πιστεύω ότι η κατασκευή ενός τέτοιου θηρίου εξυπηρετεί τα αεροδρόμια που αντιμετωπίζουν μεγάλο «συνωστισμό». Πάντως δεν κατάλαβα γιατί η Αθήνα δεν προσφέρεται γι αυτό. Καλό ΣΚ Μάνο

  21. -Τι είχες Γιάννη..?
    -Τι είχα πάντα!
    και καλά οι Γκεστάπο..οι δικοί μας πάλι «απόντες» ήταν?
    Καλά να πά8ουμε!

    Οι χώροι του παλιού «Ελληνικού» και του πρώην «Ανατολικού Αεροδρομίου» πως αξιοποιούνται? Ποιόν είπαμε έχουμε Υπουργό Μεταφορών? ΝΑ μας ζήσει!
    στην Ευρώπη:
    – Οι Αγγλοι στο Λονδίνο παρά την κατασκευή του
    Heathrow λειτουργούν ακόμα τα αερόδρόμια Gatwick,
    Stansted, LOndon-City airport kai Luton.
    – Οι Γάλλοι στο Παρίσι φτιάξανε το Charles de Gaulle
    κράτησαν όμως σε λειτουργεία και το Orly
    – Οι Ιταλοί στη Ρώμη κατασκεύασαν το Fiumicino αλλά και
    το παλιό, το Cαmpiαno λειτουργεί ακόμα …
    στο Μιλάνο, κατασκεύασαν το MALPENSA αλλά
    κρατάνε ακόμη τα αεροδρόμια LINATEN και BERGAMO !

    στη χώρα του Κωστάκη ,του Γιωργάκη , της Αλέκας και των όποιων άλλων :
    «Αυτό λοιπόν το αεροπλάνο ΔΕΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ (ή καλύτερα ΜΟΝΟ προσγειώνεται και απογειώνεται χωρίς επιβάτη από το Ελ. Βενιζέλος) στο ολοκαίνουριο και υπερπολυτελές αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” διότι δεν προβλέψαν οι γερμανοί σχεδιαστές, να περνάνε από την γέφυρα πάνω από την Αττική μεγαλύτερου όγκου αεροπλάνα από αυτά που υπήρχαν έως σήμερα!!!»

    Σε τι χώρα μαμά μ έχεις φέρει να ζήσω! ‘ Καλημέρα μας! Μου φτιάξατε τη μέρα!

  22. συγνώμη αλλά τσαντίστηκα τόσο με το χάλι μας που άφησα το παραπάνω σχόλιο ανυπόγραφο .. Καλημέρα μας και πάλι και ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ!
    ΟΧΙ άλλο εμπαιγμό ..οΧΙ άλλη ξεφτίλα σαν λαός ..

  23. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες αλλά από την εμπειρία μου θα έλεγα ότι αυτό απλά δεν ισχύει. Ήδη από το 2002 ο ΔΑΑ είναι συμβατός με τις απαιτήσεις που ζητούνται από τα αεροδρόμια για την εξυπηρέτηση του Α380. Η μη επιλογή του ως αεροδρομίου που μπορεί να φιλοξενήσει πλήρως ένα Α380 αλλά μόνο ως diversion airport οφείλεται σε εκτίμηση επιχειρησιακών αναγκών και όχι επειδή η… γέφυρα δεν μπορεί να αντέξει το βάρος ή δεν ξέρω τι άλλο. Αλίμονο αν μια γέφυρα περιόριζε τις δραστηριότητες ενός ολόκληρου αεροδρομίου. Εξάλλου η έννοια του diversion airport είναι ακριβώς να μπορεί να εξυπηρετεί αεροσκάφη σε έκτακτες ανάγκες παρέχοντάς τους όλες τις υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει ένα αεροδρόμιο που εντάσσεται στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της κάθε εταιρείας.

    Ακόμα όμως κι αν υποθέσουμε ότι η περιβόητη γέφυρα δεν αντέχει το βάρος του Α380 υπάρχουν τουλάχιστον 3 εναλλακτικές ακόμα: α) κατασκευή νέας γέφυρας, β) χρήση των λεωφορείων και γ) χρήση ανατολικού διαδρόμου προσγείωσης που δεν απαιτεί κίνηση πάνω από τη γέφυρα.

    Όσο για τον φίλο ανώνυμο που οδύρεται για το ότι πόλεις όπως το Λονδίνο, η Ρώμη, το Μιλάνο κλπ. διατηρούν 2 και 3 αεροδρόμια, ας κοιτάξει στο site της Eurostst την κίνηση αυτών των αεροδρομίων και ας βγάλει μετά τα συμπεράσματά του για το αν πραγματικά χρειάζεται και δεύτερο αεροδρόμιο στην Αθήνα. Ειδικά από τη στιγμή που το masterplan του ΔΑΑ προβλέπει επεκτάσεις που θα αυξήσουν τη δυνατότητα του αεροδρομίου να μετακινεί πάνω από 50 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως (περίπου όσα το Schiphol σήμερα). Ήδη προετοιμάζεται η δεύτερη φάση επεκτάσεων 2-3 χρόνια νωρίτερα από ό,τι προβλεπόταν λόγω της μεγάλης αύξησης στην κίνηση των επιβατών.

    Τελειώνω με θερμή παράκληση: ας φερόμαστε στον ΔΑΑ με τον σεβασμό που αξίζει σε ένα αεροδρόμιο που εδώ και 6 χρόνια κερδίζει ανελλιπώς διεθνή βραβεία εξυπηρέτησης, αποτελεσματικότητας και ανάπτυξης. Μακάρι να είχαμε και άλλες εταιρείες σαν τον ΔΑΑ στην ΕΛλάδα.

  24. Η γέφυρα πάνω από την Αττική οδό είναι απαραίτητη για να ενώνει το δυτικό διάδρομο (οι αεροδιάδρομοι είναι στον ουρανό) με το υπόλοιπο αεροδρόμιο.
    Υπάρχει, ωστόσο, και ο ανατολικός διάδρομος όπου μπορεί να προσγειωθεί το 380.
    Οπότε θα το δούμε και στο Βενιζέλο.
    Συνήθως στα αεροδρόμια υπάρχουν 2 διάδρομοι προσγείωσης – απογείωσης.
    αυτά


Αφήστε απάντηση στον/στην tassoula Ακύρωση απάντησης

Kατηγορίες